Trases

Autokross, rallijkross, folkreiss


Smiltene, Tepera trase

Vieta: Smiltenes pagasts, Smiltenes novads

Garums: 1150 metri

Segums: Smilšmāls

Starts: Smilšmāls

Web: www.teperis.lv

Komentārs:

Netālu no Smiltenes esošā Tepera trase ir viena no populārākajām sportistu vidū, pēdējos gados autokrosa dalībniekus uzņemot vismaz divreiz gadā. Aplis ir garš, gan ar ātrām un garām taisnēm, gan asu līkumu kombinācijām.

Pēc starta seko gara taisne, kuras beigu daļā, pirms bremzēšanas, ir neliels palēciens. Tam seko garš 180 grādu kreisais pagrieziens, kas pēc nelielas taisnes pāriet līdzīgā 180 grādu labajā pagriezienā. Kad šī sasaiste izbraukta, seko 90 grādu pagrieziens aiz kura ir gara, ātra taisne. Taisnes galā ir labas izredzes apdzīšanai uz vēlākas bremzēšanas rēķina, tomēr tikpat liela ir iespēja piedzīvot sadursmi. Pēc taisnes seko gandrīz 180 grādu ass, lēns pagrieziens. Pēc tā atkal gara, nedaudz ieliekta taisne, kura ved uz bīstamu un atraktīvu tramplīnu, pēc kura, savukārt, seko straujš labais pagrieziens. Drīz pēc tā pēdējais pagrieziens – asi pa kreisi – aiz kura aplis noslēdzas. Segums – pēdējos gados labs, ar piebildi, ka seguma kvalitāte atkarīga no laika apstākļiem. Ja tie bijuši nelabvēlīgi, asajos pagriezienos veidojas bedres. Ja labvēlīgi – trase spēj būt līdzena kā galds.

Kā atrast, vienkāršos vārdos:

Smiltenē krustojumā, kur ceļi ved uz Valmieru un Valku, jāuzņem Valkas virziens, tomēr drīz pēc krustojuma jābrauc vairāk pa labi, nevis uz Valku. Pēc gabaliņa, izbraucot no Smiltenes, mazs pagrieziens pa labi, kur parasti ir norādes sacensībām. Tālāk nevarēs nepamanīt!

Pēdējo gadu LČ posmu uzvarētāji

2014.

Smiltene-1

1600: Andis Kļava (Lapmežciems)

2000 Super: Juris Spīķis (Rīga)

Open: Agris Brediks (Mārupe)

B600: Beate Klipa (Lielvārde)

VAZ Klasika: Daiņus Pilipavičs (Lietuva)

Smiltene-2

1600: Andis Vanters (Valmiera)

2000 Super: Juris Spīķis (Rīga)

Open: Lauris Unāms (Salaspils)

B600: Beate Klipa (Lielvārde)

VAZ Klasika: Imants Kolomenskis (Ogre)

2013.

Smiltene-1

1600: Andis Vanters (Valmiera)

2000 Super: Jānis Miščenko (Aizkraukle)

Open: Agris Brediks (Mārupe)

B600: Jānis Baumanis (Mārupe)

VAZ Klasika: Daiņus Pilipavičs (Lietuva)

Smiltene-2

1600: Andis Kļava (Lapmežciems)

2000 Super: Jānis Miščenko (Aizkraukle)

Open: Agris Brediks (Mārupe)

B600: Kaspars Bumbiers (Bauska)

VAZ Klasika: Kaspars Salnājs (Valmiera)

2012.

Smiltene-1

1600: Reinis Lilienšteins (Salacgrīva)

2000 Super: Juris Spīķis (Rīga)

Open: Ints Jeršovs (Rīga)

B600: Jānis Baumanis (Mārupe)

Smiltene-2

1600: Reinis Lilienšteins (Salacgrīva)

2000 Super: Jānis Miščenko (Aizkraukle)

Open: Raimonds Jerāns (Salacgrīva)

B600: Jānis Baumanis (Mārupe)

2011.

Smiltene-1

1600: Andris Priedītis (Mārupe)

2000 Super: Intars Spīķis (Rīga)

Open: Raimonds Jerāns (Salacgrīva)

B600: Jānis Baumanis (Mārupe)

Smiltene-2

1600: Reinis Lilienšteins (Salacgrīva)

2000 Super: Reinis Nitišs (Jēkabpils)

Open: Raimonds Jerāns (Salacgrīva)

B600: Dmitrijs Kabanovs (Rīga)

2010.

Smiltene-1

1600: Andris Priedītis (Mārupe)

2000 Super: Jānis Spīķis (Rīga)

Open: Jānis Kozlovskis (Ogre)

B600: Jānis Boks (Rīga)

Smiltene-2

1600: Reinis Lilienšteins (Salacgrīva)

2000 Super: Jānis Spīķis (Rīga)

Open: Jānis Kozlovskis (Ogre)

B600: Jānis Baumanis (Mārupe)

2009.

Smiltene-1

1600: Andris Priedītis (Mārupe)

2000 Super: Jānis Spīķis (Rīga)

Open: Jānis Kozlovskis (Ogre)

B600: Renārs Vinokurovs (Liepāja)

Smiltene-2

1600: Edgars Galvanovskis (Lielvārde)

2000 Super: Jānis Spīķis (Rīga)

Open: Raimonds Jerāns (Salacgrīva)

B600: Ģirts Zīle (Sigulda)

2008.

Smiltene-1

1600: Oļģerts Vērmanis juniors (Valmiera)

2000 Super: Ulvis Bujāns (Cēsis)

Open: Raimonds Jerāns (Salacgrīva)

Smiltene-2

1600: Māris Stalis (Valka)

2000 Super: Ulvis Bujāns (Cēsis)

Open: Raimonds Jerāns (Salacgrīva)

2007.

Smiltene-1

1600: Oļģerts Vērmanis juniors (Valmiera)

2000 Super: Raimonds Tiltiņš (Smiltene)

Open: Raimonds Jerāns (Salacgrīva)

Smiltene-2

1600: Oļģerts Vērmanis juniors (Valmiera)

2000 Super: Raimonds Tiltiņš (Smiltene)

Open: Žilvins Reiss (Lietuva)

2006.

Smiltene-1

1600: Jānis Nagla (Rīga)

2000 Super: Juris Kuļikovskis (Baloži)

Open: Žilvins Reiss (Lietuva)

Smiltene-2

1600: Jānis Aleksejevs (Smiltene)

2000 Super: Kristaps Dambis (Ķegums)

Open: Raimonds Jerāns (Salacgrīva)


Brenguļu autotrase

Vieta: Beverīnas novads, Brenguļu pagasts

Garums: 720 metri

Segums: Smilšmāls

Starts: Asfalts

Web: www.btrase.lv

Komentārs:

Starp Valmieru un Brenguļiem (6 km no Valmieras) izvietotā trase ir pretrunīga no braucēju viedokļa, sarežģīta, ar reljefu. Tā kā trase atrodas grants karjerā, tā ir jūtīga pret lieliem nokrišņiem, kas segumu padara ļoti sarežģītu. Tomēr, ja trasi izdodas sagatavot labos laika apstākļos, tā ir baudāma, ātra un viltīga.

Starts, kas atrodas uzkalniņā un ir asfaltēts, ved lejup pa kalnu, virzienā uz garu 180 grādu pirmo pagriezienu. Pēc šīs parabolas seko taisne, kuras vidū ir lēzens, tomēr tālu metošs tramplīns. Pēc tā taisne seko, līdz, aiz neliela uzkalniņa, pietuvojas S-veida pagriezienam – pa labi, tas pa kreisi. Kreisais pagrieziens no asa pāriet lēzenā, ļoti garā, turklāt pret kalnu ejošā kreisajā līknē. Kad sasniegta kalna virsotne, sasniegts arī apļa finišs.

Trase lieliski kalpo arī pretējā virzienā, ziemā un vasarā!

Kā atrast, vienkāršos vārdos:

No Valmieras jāuzsāk ceļš uz Brenguļiem, no Valmieras Stikla šķiedras rūpnīcas lielā ovāla. Tālāk tikai taisni, seši kilometri, kur pa labi mazā celiņā ir norāde uz sacensībām. Celiņš ir pēc vairāku interesantu līkumu sērijas – vēlams neieskrieties, var aizšaut garām! Izeju uz Brenguļiem var atrast gan caur Valmieru, gan apkārt pilsētai pa apvedceļu, ja brauc no Rīgas puses. Ja pa apvedceļu, tad pirmajā aplī virziens uz Smilteni, otrajā – virziens uz Valmieru, kur tad arī nonāk minētajā VSŠR ovālā.

Pēdējo gadu LČ posmu uzvarētāji

2012.

Brenguļi

1600: Reinis Lilienšteins (Salacgrīva)

2000 Super: Jānis Miščenko (Aizkraukle)

Open: Raimonds Jerāns (Salacgrīva)

2011.

Brenguļi

1600: Andis Kļava (Lapmežciems)

2000 Super: –

Open: Jānis Kozlovskis (Ogre)

2010.

Brenguļi-1

1600: Andis Kļava (Lapmežciems)

2000 Super: Māris Ločmelis (Jumprava)

Open: Raimonds Jerāns (Salacgrīva)

B600: –

Brenguļi-2

1600: Reinis Lilienšteins (Salacgrīva)

2000 Super: Jānis Berķis (Ventspils)

Open: Jānis Vanags (Lielvārde)

B600: –

2009.

Brenguļi-1

1600: Oļģerts Vērmanis juniors (Valmiera)

2000 Super: Ainārs Kenigsbergs (Saldus)

Open: Raimonds Jerāns (Salacgrīva)

B600: Ģirts Mūrnieks (Valmiera)

Brenguļi-2

1600: Edgars Galvanovskis (Lielvārde)

2000 Super: Jānis Spīķis (Rīga)

Open: Raimonds Jerāns (Salacgrīva)

B600: Ģirts Zīle (Sigulda)

2008.

Brenguļi-1

1600: Kaspars Īle (Sigulda)

2000 Super: Ulvis Bujāns (Cēsis)

Open: Jānis Kozlovskis (Ogre)

Brenguļi-2

1600: Māris Stalis (Valka)

2000 Super: Ulvis Bujāns (Cēsis)

Open: Raimonds Jerāns (Salacgrīva)

2007.

Brenguļi-1

1600: Oļģerts Vērmanis juniors (Valmiera)

2000 Super: Ulvis Bujāns (Cēsis)

Open: Rolands Jaunzems (Rīga)

Brenguļi-2

1600: Oļģerts Vērmanis juniors (Valmiera)

2000 Super: Raimonds Tiltiņš (Smiltene)

Open: Raimonds Jerāns (Salacgrīva)

2006.

Brenguļi-1

1600: Mareks Tauriņš (Bauska)

2000 Super: Jānis Spīķis (Rīga)

Open: Raimonds Jerāns (Salacgrīva)

Brenguļi-2

1600: Andris Priedītis (Mārupe)

2000 Super: Raimonds Tiltiņš (Smiltene)

Open: Andris Kuļikovskis (Baloži)


Sporta komplekss Mūsa

Vieta: A7 ceļš Rīga-Kauņa 71km, Bauskas novads

Garums: 940 metri (autokross)/1080 metri (rallijkross)

Segums: Māls, dolomīta šķembu atsijas (autokross)/asfalts, asfalta šķembas (rallijkross)

Starts: Asfalts/grunts (iespējami abi varianti)

Web: www.musa.lv

Komentārs:

Leģendārā trase dažus kilometrus no Bauskas, Lietuvas virzienā, ik gadu uzņem Eiropas autokrosa čempionātu, kompleksā mēdz notikt arī starptautiskas rallijkrosa sacensības. Latvijas krosa citadele iemantojusi gan vietējo, gan ārvalstu sportistu simpātijas. Ātra, šķietami vienkārša, bet ar diviem izšķirošiem punktiem – tramplīniem.

Autokrosa trase:

Trasei ir divi starta laukumi – gan asfalta, gan grunts. Pēc starta seko brauciens uz parabolas veida kreiso pagriezienu. Viltīga vieta, jo, lai gan iekšmala, kā ierasts, ir svarīga, plašāks radiuss ļauj saglabāt labu ātrumu, turklāt aiz šīs parabolas seko labais pagrieziens, dodoties uz pirmo tramplīnu, kas nozīmē, ka ātri izbraukts pirmais pagrieziens pa vidu ļauj ieņemt labu pozīciju pirms tramplīna. Tramplīns ir metošs, aiz tā ir neliels ieliekums pa labi, tomēr taisnes beigās ir vēl viens 180 grādu pagrieziens pa kreisi. Aiz šī pagrieziena seko gara taisne, kurā jaudīgākās mašīnas var aizbraukt garām lēnākajiem konkurentiem. Taisnes noslēgumā ir trases viltīgākā vieta – pagrieziens pa kreisi, kas ved kalnā uz otro tramplīnu. Šī vieta kļūdas un minstināšanos nepieļauj. Ja vieta nav izbraukta pareizi, atliek cerēt, ka avārija nebūs tehniku iznīcinoša. Tomēr, ja tramplīns pārvarēts, seko gara taisne, kura ieliecas tieši uz finiša līnijas.

Rallijkrosa trase:

Par pamatu tiek izmantots autokrosa aplis, tomēr pirmo pagriezienu rallijkrosa braucēji veic pa asfaltu – krosa trases pirmā līkuma ārējā malā. Aiz pirmā tramplīna ir vēsturiski vairākas iespējas, atkarībā no rīkotāja ieskatiem. Uzreiz aiz tramplīna sākas asfaltēta daļa pa krosa trases parabolas iekšpusi, mašīnām krosa trasē atgriežoties, piemēram, garās taisnes vidū. Vai, piemēram, aiz pirmā tramplīna brauciens līdz kreisajai parabolai turpinās līdz pagrieziena vidum, kur ārmalā izbūvēts ass asfalta pagrieziens, kas atkal savienojas ar krosa trasi parabolas izejā.

Trase izmantojama arī ziemā.

Kā atrast, vienkāršos vārdos:

Ja no Rīgas, tad cauri Bauskai Via Baltica Lietuvas virzienā. Izbraucot no Bauskas daži kilometri un labajā pusē tālumā jau pavērsies trases un dalībnieku parka panorāma. Tad celiņš pa labi un trasē iekšā!

Pēdējo gadu LČ posmu uzvarētāji

2013.

Mūsa

1600: Andis Vanters (Valmiera)

2000 Super: Ritvars Zobens (Ogre)

Open: Agris Brediks (Mārupe)

B600: Keivo Koivs (Igaunija)

VAZ Klasika: Daiņus Pilipavičs (Lietuva)

2012.

Mūsa

1600: Reinis Lilienšteins (Salacgrīva)

2000 Super: Laurins Diržininks (Lietuva)

Open: Darjuss Tamašausks (Lietuva)

B600: Jānis Baumanis (Mārupe)

2011.

Mūsa

1600: Reinis Lilienšteins (Salacgrīva)

2000 Super: Toms Ziedāns (Nereta)

Open: Aldis Zēbergs (Ventspils)

B600: Kaspars Bumbiers (Bauska)

2010.

Mūsa-1

B600: Otto Vočtavs (Ventspils)

Mūsa-2

1600: Kaspars Silenieks (Kuldīga)

2000 Super: Jānis Spīķis (Rīga)

Open: Jānis Kozlovskis (Ogre)

B600: Ģirts Zīle (Sigulda)

2009.

Mūsa

1600: Edgars Galvanovskis (Lielvārde)

2000 Super: Gints Bujāns (Cēsis)

Open: Jānis Kozlovskis (Ogre)

B600: Ģirts Zīle (Sigulda)

2008.

Mūsa

1600: Oļģerts Vērmanis juniors (Valmiera)

2000 Super: Ulvis Bujāns (Cēsis)

Open: Raimonds Jerāns (Salacgrīva)

2007.

Mūsa

1600: Oļģerts Vērmanis juniors (Valmiera)

2000 Super: Juris Kuļikovskis (Baloži)

Open: Rolands Jaunzems (Rīga)

2006.


Jp-Pilskalni

 

Jēkabpils, Pilskalnu autotrase

Vieta: Vidsala

Garums: 920 metri

Segums: Grants

Starts: Grants

Web: –

Komentārs:

 

Kā atrast, vienkāršos vārdos:

 

Pēdējo gadu LČ posmu uzvarētāji

2016.

Pilskalni


Vecpils autotrase

Vieta: Durbes novads, Vecpils pagasts

Garums: 900 metri

Segums: Māls

Starts: Māls

Web: –

Komentārs:

Rīgas – Liepājas šosejas 162. kilometrā izveidotā trase ir viens no jaunākajiem Latvijas krosa publikas ieguvumiem. Ar dabīgi cietu segumu trase ir noturīga pret laika apstākļiem, tomēr lietus gadījumā mālainais segums veido viltīgu dubļu virskārtu, kas rada slīdamību un redzamības problēmas. Ar reljefu, ātra un kļūdas nepiedodoša trase.

Pēc starta seko gara taisne, kuru gan rīkotāji koriģē, nedaudz ieliecot ar papildnorobežojumiem ātruma slāpēšanai. Kad pēcstarta burzmā izdevies šo vietu pieveikt, seko neliels S-veida pagrieziens, pa labi-pa kreisi – viltīgs, no kalna lejup, ar virāžas tipa izeju. Pēc tā jābremzējas pirms ļoti asa elkoņa pa labi, aiz kura seko brauciens augšup kalnā. Pēc kalna virsotnes seko strauja nogāze. Tās lejā straujš pagrieziens pa kreisi, aiz kura drīz seko ļoti, ļoti garš, tomēr ātrs pagrieziens pa labi, kura nogalē arī finiša līnija. Pilnā braucienā labā līkne uzkrāj pamatīgu ātrumu pirms nākamā apļa, kas komplektā ar starta taisni izveido mežonīgu maksimālo ātrumu. Trase izmantojama arī ziemā.

Kā atrast, vienkāršos vārdos:

Rīgas – Liepājas šosejas 162. kilometrā (pie veca, nekārtīga, pamesta autoservisa) jāgriežas pa labi, pa zemes ceļu braucot taisni pāris kilometrus. Trase atrodas šī ceļa labajā pusē, garām nepabrauksi!

Pēdējo gadu LČ posmu uzvarētāji

2014.

Vecpils-1

1600: Rūdolfs Bogens (Cēsis)

2000 Super: Rihards Dainis (Cēsis)

Open: Lauris Unāms (Salaspils)

B600: Kaspars Bumbiers (Bauska)

VAZ Klasika: Kristaps Maševskis (Rite)

Vecpils-2

1600: Andis Vanters (Valmiera)

2000 Super: Edijs Varnas (Līvāni)

Open: Agris Brediks (Mārupe)

B600: Beate Klipa (Lielvārde)

VAZ Klasika: Imants Kolomenskis (Ogre)

2013.

Vecpils-1

1600: Jānis Balodis (Rīga)

2000 Super: Jānis Miščenko (Aizkraukle)

Open: Ints Jeršovs (Rīga)

B600: Valters Zīverts (Priekule)

VAZ Klasika: Imants Kolomenskis (Ogre)

Vecpils-2

1600: Andis Vanters (Valmiera)

2000 Super: Jānis Miščenko (Aizkraukle)

Open: Agris Brediks (Mārupe)

B600: Beate Klipa (Lielvārde)

VAZ Klasika: Kristaps Maševskis (Rite)

2012.

Vecpils

1600: Reinis Lilienšteins (Salacgrīva)

2000 Super: Jānis Miščenko (Aizkraukle)

Open: Ints Jeršovs (Rīga)

B600: Valters Zīverts (Priekule)


Folkreiss


Gruntskalnu trase

Vieta: Skrundas pilsēta

Garums: 780 metri

Segums: Grants, smilts, māls

Starts: Grants

Web: –

Komentārs:

Īsa, tomēr ļoti viltīga trase, pēdējos gados mazāk aktīva, tomēr folkreisa publiku aicinoša. Trase gluži kā izstiepts ovāls, ar nelieliem S-veida pagriezieniem. Iekšmalu un ārmalu vaļņi ir bīstami tiem, kas kļūdās – šajā trasē savulaik uzstādīts viens no lielākajiem kūleņu skaitiem vienās sacensībās, krietni pāri 10.

Pēc starta seko garš pagrieziens pa labi, kas izved taisnē. Trases oriģināls paredz garāku konfigurāciju, tomēr pēdējā laika versija noslēdzas šīs taisnes galā ar parabolas tipa pagriezienu pa labi. Uz apļa finišu ved taisne, kuras galā izveidots ļoti viltīgs S-veida pagrieziens. Ja tas pārdzīvots, nākamais aplis jau atkal ir sācies.

Kā atrast, vienkāršos vārdos:

No Rīgas iebraucot Skrundā, jāpārbrauc pāri Ventas tiltam. Uzreiz aiz tilta pa labi, mazliet pabraucot, pirmajā iespējamajā ceļā pa labi. Braucot taisni mainās segumi – asfalts, grants, smilšains ceļš. Tālāk nebūs problēmu – būs zīmes ar “Kross”.


Sporta komplekss 333

Vieta: No Tallinas apvedceļa, Ērgļu šoseja, Zaķumuižas pagrieziens

Garums: 900 metri (vairākas citas versijas, īsākas, garākas)

Segums: asfalts, grunts

Starts: asfalts/grunts

Web: www.333.lv

Komentārs:

Sporta komplekss pieļauj vairākas rallijkrosa un folkreisa sacensību versijas, tomēr katra no tām iekļauj kartinga trases asfaltu un speciāli sagatavotas grunts daļas. Garākā trases versija ļauj piedzīvot ļoti ātrus apļus, savukārt īsākās versijas liek sportistiem koncentrēties uz īsām taisnēm un kartinga trasei atbilstošiem pagriezieniem. Trases firmas zīme ir mākslīgais pacēlums, uz kura uzbraucot ir jāpagriežas pa kreisi un jāpārbrauc tiltiņam (aiz tā seko trases konfigurāciju iespējas uz dažādām debess pusēm). Trase izmantojama arī ziemā.

Kā atrast, vienkāršos vārdos:

No Rīgas apvedceļa jāpagriežas virzienā uz Ērgļiem, Ropažiem. Pārāk ieskrieties nevajag – aiz likuma ir zīme uz sporta kompleksu 333!


Raunas Bruģakmens trase

Vieta: Raunas novads, Raunas pagasts „Pāvulkalni 1” Cēsis – Smiltene ceļš (P-28)

Garums: 970 metri

Segums: Sniegs, ledus

Starts: Sniegs, ledus

Web: –

Komentārs:

Tikai ziemas sezonā izmantojama trase, toties tā konfigurācija ietver gandrīz visus autosporta elementus – garas taisnes, gari pagriezieni, asi S-veida pagriezieni, reljefa maiņas. Sportisti atsaucas lielākoties pozitīvi par piedzīvoto.

No starta aizbraucot jāveic ātrumu slāpējošs S-veida pagrieziens – pa labi/pa kreisi. Tas izved garā taisnē, kuras noslēgumā ir gara kreisā parabola. Aiz tās seko neliels S-veida slāpējums pret uzkalniņu, kas pāriet garā taisnē. Taisnes galā 180 grādu līkumu sērija – vispirms pa kreisi, tad pa labi, tad atkal pa kreisi, līdz sportisti nonāk minētajā pēcstarta S-veida pagriezienā.

Kā atrast, vienkāršos vārdos:

Raunas Bruģakmens autotrase atrodas ceļa posmā Cēsis – Smiltene, uz Raunas apvedceļa. Trase ceļa malā, uzreiz varēs redzēt!


Sporta komplekss „Rullītis”

Vieta: Jelgava, Aku ceļš 1, SK Rullītis

Garums: 850 metri (iespējamas citas kombinācijas)

Segums: Asfalts, grunts

Starts: Asfalts/grunts

Web: –

Komentārs:

Lai gan pirms daudziem gadiem Jelgavas kartodromā aizvadītas arī rallijkrosa cīņas, trase vairāk pielāgojama folkreisa aktivitātēm. Trases shēmā izmantojama gan kartinga trases daļa, gan sarežģīta grunts daļa. Iespējamas vairākas kombinācijas, īsākas un garākas. Trase izmantojama arī ziemā.

Kā atrast, vienkāršos vārdos:

Jelgavā jāatrod izeja uz Tērveti. Ja tas izdevies, jāvaktē zīme par Jelgavas beigām, drīz ap to vietu arī pagrieziens pa kreisi uz sporta kompleksu „Rullītis”. Pa zemes ceļu uz priekšu, V-veida krustojumā vairāk jāturas pa kreisi un tad jau trasē iekšā!


Popes autotrase

Vieta: Ventspils novads, Popes pagasts

Garums: 1000 metri

Segums: Grunts

Starts: Grunts

Web: –

Komentārs:

Leģendāra autokrosa trase, kura pēdējās sezonās atgriežas LAF sacensību apritē. Trase ar smagu segumu, sevišķi lietainos apstākļos. Tomēr konfigurācija ļoti interesanta, ar straujām reljefa maiņām, ātriem un lēnākiem līkumiem. Akmeņi!

Pēc starta seko ieliekta taisne, kuras noslēgumā ir kreisais pagrieziens. Aiz tā taisne, kura atkal turpinās ar kreiso pagriezienu – asu 180 grādu līkumu. Pēc sekojošās taisnes pagrieziens pa labi, kas ved lejup no kalna, bet, braucot atkal kalnā augšup seko kreisais pagrieziens. Tas nedaudz izlīdzinās, tomēr mēreni joprojām ved pa kreisi, līdz tiek sasniegta finiša līnija. Šajā starta finiša taisnē arī lēzens, tomēr metošs tramplīns.