LAF Folkreisa Ziemas kausa piektajā posmā Biķernieku trasē Rīgā uzvaru 31 dalībnieka konkurencē izcīnīja jelgavnieks Lauris Vidžis, aiz sevis atstājot citu Jelgavas braucēju Renāru Ēķi (Autocross.lv Folkreisa komanda), kā arī ķekavnieku Raimondu Bergmani (Štīm Rally Team). Pēc kārtējās neveiksmes – 16. vietas – kopvērtējuma vadībā joprojām Jānis Nikels (Strenči, Folkreisa Fabrika), taču pirms pēdējā posma teorētisko Ziemas kausa uzvarētāju pretendentu skaits izaudzis līdz septiņiem. Rīgā labākais juniors – Renārs Ēķis, labākā komanda – Štīm Rally Team.
Kvalifikāciju pirmajā vietā noslēdza Ermīns Vācietis (Rīga, Štīm Rally Team), taču, tā kā viņš startēja, dalot automašīnu ar vienu no kopvērtējuma līderiem Agri Bahmani, finālā auto tika nodots Bahmaņa rīcībā.
A finālā līderpozīcijas uzņēmās Vidžis, kā arī Latvijas trofireidu čempions Edvīns Vansovičs. Drīz viņiem piepulcējās fantastiski braucošais juniors Ēķis. Trijatā uzvara tika dalīta līdz brīdim, kad Vansovičs kļūdījās un neveiksme kopā ar mašīnas ātrumkārbas problēmām viņu atsvieda uz beigu pozīcijām. Rezultātā vadībā nonāca abi jelgavnieki – finišā Vidžis pirmais, Ēķis – otrais. Jāpiebilst, ka pēc kvalifikācijas Ēķis bija tikai 21. vietā. Viņš pārliecinoši uzvarēja C finālā, nonākot uz starta no pēdējās rindas B finālā. Arī šajā braucienā tika apsteigti visi konkurenti un Ēķis jau bija A fināla labāko 12 dalībnieku pulkā. 18 gadus vecā braucēja sniegums arī finālā bija izcils – noķēris līderi Vidži viņš pāris reižu pat centās uzbrukt novadniekam.
Cīņā par trešo vietu A finālā iesaistījās Sandis Džeriņš (Vecpils, SK Vecpils), Raimonds Bergmanis un Edgars Janelsiņš (Sigulda). Taču pēc kontakta ar Agri Bahmani Džeriņš zaudēja pāris pozīcijas, savukārt Janelsiņš apmeta kūleni, kā rezultātā Bergmanis saņēma visai drošu pjedestāla pozīciju. Jāpiebilst, ka Vidžim, Ēķim un Bergmanim šī bija pirmā vizīte uz folkreisa sacensību pjedestāla.
Sezonas vājāko posmu aizvadīja Jānis Nikels – dažādas tehniskas kļūmes un sadursmes atstāja Jāni tikai 15. vietā pēc kvalifikācijas. Savukārt B finālā finišēts sestajā vietā, kas nozīmē, ka Nikels posmā guvis 16. pozīciju. Viņš gan saglabā Ziemas kausa kopvērtējuma līdera statusu, taču vairs tikai četru punktu attālumā ir Agris Bahmanis, bet pēdējā posmā, kas 12. martā notiks 333 trasē, uz uzvaru kopvērtējumā teorētiski pretendēs septiņi dalībnieki – Nikels, Bahmanis, Dāvis Tobiass (Ķeipene), Rihards Dainis (Jūdaži, Folkreisa Fabrika), Ritvars Kārkliņš (Cēsis), Vidžis un Eliss Dukaļskis (Sigulda).
Kārtējo reizi lielisku sniegumu parādīja Junioru kausa dalībnieki. Šoreiz uzvara Renāram Ēķim – piecos posmos piektais uzvarētājs! Biķernieku sacīkstē A fināla 12 dalībnieku pulkā iekļuva pieci no sešiem startējušajiem Junioru ieskaites (līdz 21 gada vecumam) braucēji. Arī Ziemas kausa kopvērtējumā jaunie sportisti demonstrē izcilu sniegumu – Tobiass, Dukaļskis, R. Dainis, Džeriņš un Ēķis ir pirmo deviņu pozīciju pulkā no 52 Ziemas kausā startējušajiem dalībniekiem.
Junioru kausa iekšējā cīņā pirms pēdējā posma īpaši saspringta situācija: līderim Tobiasam 83 punkti, seko Dukaļskis ar 76 punktiem, R. Dainis ar 75 un Ēķis ar 74 punktiem.
Komandu cīņā uzvaru šajā posmā sasniedza Bahmaņa, Bergmaņa un Vācieša Štīm Rally Team, aiz sevis atstājot Ēķa, Ritvara Bendzika un Viestura Saukāna Autocross.lv Folkreisa komandu. Trešajā vietā SK Vecpils (Džeriņš, Uldis Maskalāns, Artūrs Bāriņš) komanda. Kopvērtējuma līdere Folkreisa Fabrika (Nikels, Mareks un Rihards Daiņi) piedzīvoja īpaši neveiksmīgu sacīksti, saasinot cīņu par uzvaru ar Štīm Rally Team.
LAF Folkreisa Ziemas kauss noslēgsies 12. martā ar posmu sporta kompleksā 333.
buus trilleris, noteikti jaaskataas. zheel riidzinieku par to ka vinji tik kuutri un palaizh garaam tik sktaamas gonkas.
Pats biju uz Biķerniekiem.Patika pat ļoti (pat neskatoties uz sasodīti auksto vēju :-) Organizators ko širmi nevarēja pielikt priekšā ,lai tik traki nepūš :-)) ) Patikās sacensību temps un cīņa trasē(teiksim Ēķa C,B,A fināli), kas bija daudz baudāmāka nekā tā bija ledus Mūsā. Sliktums labumā- ja vasarā būs vēl vairāk dalībnieku (kas tikai priecēs) varētu padomāt par ātrāku stāšanos uz starta,ar domu sataisīšanos uz to un sakārtošanos pa vietām,kas laikam taču starta tiesneša lauciņš. (tas tā subjektīvi).
Bet kopumā apbrīnas vērts pasākums dalībnieku “audzēšanā” šajos laikos.Eh, kaut dugotajā standartauto komisijā būtu šāda tendence.Vārdu sakot-malači folkreisa bīdītāji-gan funkcionāri, gan dalībnieki! :yes:
parasti jau no trases pa starta laukumu nost nebrauc, tā ka varbūt tas bija aizkeršanās iemesls?
a kur vējš bija??
Nesākšu diskusiju,jo jau sacīju, tas tā subjektīvs skatītāja viedoklis,kas tomēr lai vai kā BET IR mazsvarīgāks par SPORTISTU interesēm un lieliski apzinos,ka LAIKS šās disciplīnās spēlē par labu dalībnieku daudzskaitlībai, kas principā ir ieguvums skatītājam(paspēja saremontēt-ir vairāk dalībnieku pie starta līnijas)
Vējš bija tribīnēs un ne tikai tajās…Sasodītais organizators :-)) Divi lati un ibio nav kas kafiju pienes un visa diena jāsalst! :-))
Paldies par pozitīvismu! :)
A kad būs bildes no pasākuma?
Tauta prasa — Tautai tiks dots! :) Būs, šodien vai rīt ceru saveidot.
Bildes ir! ;)
Bildes ir OK :yes:
:cry: A no skatītāju un vēju pārpildītajām tribīnēm nekā!!!!Kā sievietei, lai atskaitās,ka tiešām biju pasākumā!!!!! :-)
Bet vispār-laps reportāžš sanācis-jo sevišķi tas ;-) vīrelis ;-) dzinēja vietā-zirgi zirgiem,bet viens VS nekad nebūs lieks!!! :-)
sievietei nav jaatskaitas, a janem liidzi… kaut vai tapeec, lai ir kas stuuree atpakal – a pats normali “sildies”, lai veejsh neiepuush kautkur…