LAF Folkreisa Vidzemes un Zemgales reģionu kausu posmā 333 trasē pārliecinošu uzvaru guva Renārs Ēķis (Jelgava, Autocross.lv Folkreisa komanda). Viņš aiz sevis atstāja sīvā cīņā pjedestāla pozīcijas dalījušos Edvīnu Vansoviču (Rīga), Mārtiņu Starku (Rīga) un Rihardu Daini (Jūdaži, FlyZone/Folkreisa Fabrika). Ēķis sasniedza uzvaru pēdējā sacīkstē pirms 11. septembrī gaidāmā Folkreisa centrālā seriāla – Vasaras kausa – noslēguma posma, kurā Renāram un Raivis Riekstiņam būs jāsadala gada labākā folkreisa braucēja tituls.
Svētdienas sacīkstē A fināls izvērtās aizraujošs vairāku sadursmju un sagriešanos dēļ. Taču Renāra Ēķa uzvara neatstāja šaubas, viņa pārsvars bija ievērojams. Edvīns Vansovičs guva otro vietu, taču trešās pozīcijas noskaidrošanai bija nepieciešama tiesnešu iejaukšanās. Finišā trešais iebrauca Rihards Dainis, taču brauciena nogalē viņš bija sagriezis Mārtiņu Starku, kurš, savukārt, pēc šīs sadursmes no trases izsita arī Raivi Riekstiņu (Turkalne, Štīm Rally Team). Tiesnešu lēmums – novietot rezultātu tabulā avāriju izraisījušo Rihardu Daini aiz Mārtiņa Starka. Līdz ar to posmā trešā vieta Starkam.
Pēc sacīkstes notika divu automašīnu pārdošanas process. Folkreisā debitēt gatavojas madonietis Edijs Sloka, kurš šiem mērķiem iegādājās līdz šim Jāņa Nikela un Rūdolfa Bogena izmantoto VW Golf I. Savukārt Bogens iegādājās Edvīna Vansoviča VW Golf II. Līdz ar to auto atgriezies Cēsīs – šo mašīnu savulaik trasē izveda cēsnieks Ritvars Kārkliņš.
Šogad atlikušas vēl trīs folkreisa sacīkstes: 11. septembrī gaidāms Vasaras kausa un Zemgales kausa posms, 17. septembrī 333 trasē Vidzemes un Zemgales kausa posms, bet 9. oktobrī Popes trasē – Kurzemes kausa pēdējā sacīkste.
Viesturs Saukāns
LAF Preses dienesta vadītājs
Tālr.: +371 26579000
E-pasts: prese@laf.lv
Opaa!
Edij, welcome!
;)
Manuprāt trase garām – pardaudz asfalta, asu bedru un taisnie gabali, kur jauda nosaka kurš kuru. pats sasitu 4 diskus, karteri, stūres stieni un beigās vēl motors noklājās, paldies dzeltenai mazdai kas iestūma finišā :laugh: .
Sacensības bija superrr… Lai arī rezultāts beigās nekāds :( Tik un tā prieks par pavadīto laiku.
Šoreiz arī es varētu pateikt daudz negatīva par negodīgo konkurentu rīcību un tiesnešu vērtējumu, bet atturēšos, lai nebūtu jāaizskar kāds braucējs.
Cerams, ka Kavitas braucēji pievienosies nākošajā posmā, jo trasē viņi pietrūka!!
Tiekamies septembrī…
šķiet kad Guntars Gabrāns vairs nebrauks par Ivo vel varbūt Normunds arī varbūt brauks
Njaa, nu trase bija kaada bija…
Njaa, shoreiz man arii nedaudz ruugtums kaklaa uz tiesneshiem…
pameegjinaashu iisi noformuleet no malas redzeeto…
No tiesneshu puses pilniiga nekonsekvence…. Kaadam par vienu un to pashu manevru dod DQ, kaadam nee….. :(
Shitaa taada plaana laipinja, lai samaitaatu attieciibas kolektiivaa….
Vajadzeetu vienoties – ko tad mees uzskatam par paarkaapumu un ko nee…. Un visiem braukt peec vienaadiem noteikumiem! Pagaidaam ir taa, ka DQ par paarkaapumiem dod tikai tajaa gadiijumaa, ja cietushais iet izluugties spriedumu pie tiesneshiem! Driiz pie Arnja kabineta rinda staavees peec ikkatra brauciena! :D
+ Manupraat ir jaaveic izmainjas noteikumos attieciibaa uz falhstartiem! Par falshstartu dod – 5 punktus… viss skaidrs, bet ja tu neesi finisheejis peec falshtarta veikshanas tevi nesoda ar -5, bet iedod pliku 0. Kur ir logjika? Runa ir par 3 kvalifikaaciju… mums ar Bredu iedeva -5, bet Riekstam, kursh nefinisheeja – 0….. viela paardomaam!
Jā pilnīgi piekrītu tev EX +…
Es ar nesapratu kādēļ Riekstam par realu falštartu iedeva 0 punktus nevis -5…..
Jo TĀ ir rakstīts nolikumā punktā 5.5.8 un 5.5.11!
Ko lai saka- lasi nolikumu, brauc ātrāk, domā ātrāk, mazāk bremzē un tad būs mazāk satraukumu un vairāk punktu!
P.S. Arī tavam uzvārdam ir dažas interesantas versijas…
Tas par to uzvaardu bija man cieniitais RR?
wahahahaha ku labs .. respek!!!!
Trakākais ir tas, ka lēmumu par DQ vai sodu pieņem neuzklausot abas puses! Pārsteigums tikai pie ziņojuma dēļa :(
Nu pats šoreiz nebraucu, bet Bauskā būšu uz starta, komentēšu ko redzēju no malas… Principā pēc manām domām vajadzēja būt vairāk DQ…. gandrīz katrā braucienā bija strīdīga epizode…. Nenoliedzu ka folkreiss ir kontaktu sporta veids… bet brīžiem varēja just ka tomēr kādam no braucējiem par daudz aizbrauc širmīts :-) un uz to būtu jāreaģē….
Runājot par A finālu… piedod Rihard… bet tu uzsiti Starkam tā ka viss ok :) Bet nepamanīju vai par dzeltenās mazdas izgrūšanu tika pieņemti kaut kādi mēri..?
Ps: prieks par pjedestālu… parādās jaunas sejas, tas dod motivāciju censties.. :)
Tiekamies Bauskā… uz taisam dalībnieku rekordskaitu..!!! ;-)
Par dzelteno Mazdu tika pieņemti mēri! :evilgrin:
No citas puses skatoties, varbūt jāmācās braukt tā, lai jautājumu par DQ nemaz nebūtu jāsāk izskatīt…
Es visu gonku skatijos pie priekshpeedeejaa liikuma…
Divas pilniigi identiskas epizodes:
2, vai 3 kvalifikaacija – Raivis Riekstinjsh uzsit Marekam Dainim pa asti – liidz ar to Mareks liikuma izejaa izlido no trases….. poziicija zaudeeta…
Mans viedoklis – priekshaa braucoshaa kljuuda…. paaraak aatri atlaists bremzhu pedaalis…
Pie Arnja suudzeeties negaajaam un DQ neprasijaam….
A finaals – peedeejais aplis, Rihards Dainis uzsit Maartinjam Starkam pa asti….
Abas epizodes liidziigas kaa divas uudens laases! Bet rezultaataa – Rihardam DQ….
Sheit nav runa par kaadu chiiksteeshanu, vai apvainoshanos, bet gan ir bazhas ka ar katru gonku arvien vairaak ir shaadas divdomiibas… Nu nav forshi, ka saciikshu rezultaatus nosaka tiesneshu leemums peec brauciena! Tas aatri vien ievazaasies kaa seerga!
Ir divi risinaajumi:
1) vai nu drakoniski paarbaudam buferus pirms gonkas, un bez zheelastiibas nepielaizham pie starta tos, kam ir kaut viena nestandarta detalja priekshgalaa, bet atljaujam kontaktu pirms ieejas liikumaa… (nepaarprast – sheit nav runa par apgrieshanu, bet gan par taisnvirziena pieklauveeshanu tiem, kas tiishaam par agru bremzee pirms liikuma!)
2) vai varbuut skaidri un gaishi pasakam, ka poziicijas ieguushana peec uzsishanas pa priekshaabraucoshaa aizmuguri uzreiz bez apsprieshanas beidzas ar DQ…
Pie kam tas jaadara tiesneshiem pashiem, lai nebuutu shiis nevajadziigaas dusmu leekmes ar foto, video un n-to skatiitaaju viedoklju apsprieshanas!
Trase visiem viena , kaut sudiga bet viena. Ja bet par tiesnesu darbibu ir ko teikt(skats no malas( pagaidam)) – skatoties braucienus un to gala rezultatus , likas ka tienesis sodus dala pa labi pa kreisi. Un tiesnesa darbiba izvertejot notikumus bija absurda, jo KURS pirmais aizskreja sudzeties ,tas ieguva labumu nevis izvertejot ta briza situaciju.vienkarsi sakot kaut kads murgs kas plesas platuma ar katru folkreisa saciksti.
Ja nu gribetos braukt pasam bet pagaidam nav laika, jo redzot kas notiek trase. Jo skatoties no malas dazu brauceju kultura ir loti zema, jo redzeju vairakus momentus kur izcelas gan 111, gan 44, gan 9 NR. ka kads megina apdzit, notiek itka saucama segsanas kas drizak atgadina bezgaunigu prieksa nogriezanu. Tapec Viesturam Neliels ieteikums, vairakas autosaciksu veidos ir noteikums , kas paredz otram braucejam atstat pietiekosi vietas likuma. Jo A finala palika viens moments prata, ka BOgens itka sagriez Abolinu, bet vai NR44 atstaja vioetu ieksmalaa NR88, ne bet aizcirta durvis prieksa pie ka Nr44sagriezas . TA ka pa startesanu folkreisaa domaju vel!!! :-|
Vārās!!!!!!!!Biju te saraksījis jūru,bet kreiso pirkstu dēļ izdzēsās-bet kārtīgi sārtumu acīs uzdzen VISU zinošākie un redzošākie.Tiešā veidā tiesnesi neaizstāvu, jo to BUC finālā pats neredzēju,bet ibio rio ZINU,ka lēmums bija pirms kāds no finālistiem vispār izlīda no mašīnām slēgtajā parkā-tapēc-sūdzējās,lūdzās-šajā gadījumā tukša iršana,lēmums jau BIJA-pareizs,nepareizs-paskatieties basketbolu,futbolu,hokeju-vainīgais vienmēr brēks,ka tas nebija viņš-NEKĀ personīga RIHARD-tapēc ir tiesnesis,kas izlemj starp šiem diviem.Ja lemtu visu laiku par labu,vai sliktu vienam-tad varbūt būtu iemesls cepienam.Te tiesnesis ir cilvēķs ar divām acīm (un ierobežotu skaitu palīgu acu pāri) FOLK-tauta,race-sacensības-Es saprotu-ķipītis ir jauki,bet vai tapēc šitā????Varētu te linkus samest,kur tiesneši ar visiem video dara “Brīnumus” daudz nopietnākos pasākumos.BEt ir viena tāda prātula-gribi labāk-DARI PATS!!!!NEkā personīga-KAMDĒĻ ĒĶIM nebija par ko sūdzēties???????
PAr EX aprunātajiem-5 Es principā piekrītu.BET tāds nu ir šā gada nolikums-ieteikumi divi-šogad-ja zini,kāds ir nolikums,ja zini,ka sajūgu atlaidi par ātru-2m pirms rūtotā karoga met pa nažiem-dabūsi 0.Nākamajam gadam-manuprāt vajadzētu būt tā,ka -5 pilnīgi paralēli,vai finišēji pirmais,vai paliki trasē!!!
PAr sacensību kā skatītājam-laiks fantastisks.Trasē cīņās skatāmas un intriģējošas.Nedaudz pietrūka Viestura balss mikrofonā,bet trasē jams arī bija interesants! MAn kaut kā prasījās,lai tirgošanās būtu “skaļāka”.A to pat īsti pamanīt nevarēja!
P.S. Lacuk-tiesnesis,kurš var liegt braukt manuprāt ir TEHNISKAIS komisārs.Distances tiesnesis braukšanai un priekam no tā netraucē.Ja gribās LČ ierakstu CV dabūt,jāiet uz sacensībām,kur dod LČ(kross,rallijkross,rallijs,autosprints utt)līmenis cits,tiesāšana cita!!!!!!A to man no malas izskatās-minu-par nebraukšanas iemeslu tiek minēts kaut kas,kas pavelk uz traucēkli dejotājam,nevis reālie iemesli….. ;-) Gribās kontakautosportu par saprātīgu cenu-būvē auto,kārto formalitātes un lec barā!
Volner Tehniskais komisars ir ,kas parbauda automasinu atbislstibu tehniskiem noteikumieun sudzibas gadijuma parbauda, tad ir galvenais tiesnesis , kurs izverte un nosaka sodu, konsultejoties ar trases tiesnesiem , kas rada attiecigos karogus un vero situaciju trase, jo galvenam tiesnesim nav acis katra trases sturi.
Ja piekritu ka vainigais neskries atzities pie tiesnesa ka vainigs. Volner lieta tada ka Kads aiziet pie tiesnesa , paska mani itka sagrieza tas tur.Lemums TAs vainigs sodam, BET KAPEC neizsauc uz parunam vainigo pusi? Jo biju Vecpili tur uzreiz abas puses tiesnesis izsauca un lieta skaidra. TA KA? Volner kapec ta?
Ja un par nebrauksanas iemeslu _ katrai lietai vajag savu laiku, cik ir tik ir ta laika. sagatvot masinu ari prasa lidzeklus un paskatities gonkas ari gribas Bet ko lai saka viss ir procesaa.
Laika trūkums ir daudz objektīvāks rādītājs,ka vēl nesanāk braukt-nosirds novēlu-vairāk laika,vairāk apņēmības uz uz starta!!!!!
PAr abām pusēm-runāja ar tiesnesi gan apbižotais,gan apbižotājs!!!Pie kam info ziņā apbižotājs bija plašāks!!! ;-) Cik daudz ir redzēts,ka runāšana ar tiesnesi-vienalga kuras puse-palīdz kādam kaut ko iegūt!?Tiesnesis ir bezkaislīgs(varbūt dažreiz subjektīvs),bet labam tiesnesim jāvar izvērtēt viss bez iesaistītajam pusēm.
P.S. Lai beigtu un nedaudz ārpus šī bet par tiesnešiem-tūlīt sāsies KHL sezona-pavēro spēles un atraksti man,ja redzēsi,kad pēc sarunas ar spēlētāju tiesnesis mainīs lēmumu(pofix uz kuru pusi)!!!!!!! ;-)
Pasmaidam un gaidam nākamās cīņas trasē(labāk godīgas…bet trasē karstumā var sanāķt aizmirsties….)
Par hokeja tiesnesa darbibu piekritu, bet hokeja laukums ir mazaks un ir 4 tiesnesi laukuma plus vel video, ta ka tas ari nenotiek vienpersoniski Volner . :-|
Kā jau mēs visi zinām, folkreiss ir kontaktsports….. Pilnīgi piekrītu- koijots pirmajam variantam!!!
Fane izlasi Folkreisa noteikumus un nebūs varianti ne pirmā ne otrā.
Koijot un Fane izlasiet noteikumus un nebūs varianti ne pirmā ne otrā.
Trase – drīz 333 trasē būs jāliek 100 % pa asfaltu braukt , jo kā izskatās nevar pat tos 10% grunts savest daudz maz pieklājīgā izskatā :( Diemžēl !
Jā, tiesneša lēmumi bij dīvaini un nesaprotami ! Identiskās situācijās tiek piemēroti pilnīgi pretēji lēmumi, kur loģika ?
Bija interesants fināls, domāju to neapstrīdēs neviens :P unnnn apsveicu Mārtiņu ar 3šo pleķi ! :) Bij naiss cīņa ! :)
P.S Gaidu kausa otru daļu pa pastu :D
Brauc ciemos sadalīsim labam braucējam nav ŽĒL :blush:
Bro, Starks taa arii fleksi uz vietas neatrada ar ko kausu uz puseem sazaagjeet? :DDDDDDDDDDDDD
Nju ssvaki! buutu paprasiijussi mums :D
Generatoru buutu paprasiijussi Bogenam un kauss buutu pussu :D
Njaa paldies 88 komandai kad man paliidzeeja sapumpeet riepas ;)
88 vienmēr rullē :yes: :yes: :yes:
Negribētos, lai folkreisā pazustū tā foršā KOPĀ būšana. Bet pamazām šķiet, ka ar šiem kašķiem viss būs vējā :cry:
Tieši tā! Liela daļa viens uz otru met ļaunu aci :( Daži vēl tik palikuši kas spēj saprasties un ir draudzīgi savā starpā!
Vaina ir tajā kad daudzi brauc kā grib un netiek sodīti! manas domas ;)
Kā teica viens klasiķis: “Mans viedoklis, noslēdzot šo sarunu…” :D Divas lietas, ja drīkst:
1) Kāpēc šie paši tiesneši strādā Latvijas čempionātā, NEZ rallijkrosā un Eiropas čempionātā, un par viņiem nav sūdzību, tieši pretēji – Eiropā viņus slavē? Bet mūsu folkreisa pasaules čempionātā ir cepšanās?
2) Un man ir aizdomas, ka sākšu sarunā ar tiesnešiem spiest uz šādu scenāriju (Koijots kaut ko līdzīgu jau piedāvāja): ja brauc divas mašīnas un tās saskaras, priekšējā mašīna pēc tā zaudē pozīciju, tad otro mašīnu bez diskusijām, iebildēm, fotoalbumiem un privātās videokolekcijas vienkārši noņem no brauciena ar -10. Un nevērtējot, vai priekšējais “ātri bremzēja, sūdīgi sedzās, atstāja iekšmalu, grieza virsū”, utt. Bija kontakts, sekoja sagriešanās — DQ aizmugurējai mašīnai. Un ar to viss ātri beigtos. Aizmugurējais ir tas, kurš tajā brīdī kontrolē situāciju, tātad tas, kuram jāatbild par avāriju. Kā uz ielas, kad kāds kādam ieliek pakaļā.
Piebilde Ex-am: tiem, kuri lasa nolikumu, jau sen ir skaidrs, ka 0 > -5. Folkreisā ir daudz nianšu, viltību un stratēģijas jau nolikumā, vienīgi ar to iepazinušies (+iemācījušies) ir ļoti nedaudzi.
Iznjeemi man vaardus no mutes….
Gribeeju ieteikt Bauskas gonku jau pirmssaciikshu sapulcee izsludinaat par “fair play” gonku, un briidinaat VISUS par iipashu tiesneshu bardziibu!
No sekretariaata visa trase ir labi paarskataama – liidz ar to neredzeeshanas probleemai nevajadzeetu buut…. Citaadi man ir pamatotas aizdomas, ka sezonas peedeejaa “lielaa” gonka var izveersties par pamatiigu asinspirti! :D
Daudz ir dzirdeeti teksti no seerijas – “nu es Bauskaa vinjam paraadiishu”!!!
Come down……… Kam patiik tos blekjus vislaik taaisnot, un pie Arnja uz kafiju staigaat?
;)
Viestur par 2. gluzi nepiekritu, jo ja prieksejas citigi sedzas un beigas vel tiek sagriests un lidz ar to seko otra brauceja DQ, begas iegusim masinu virteni kas brauc vienu otru piesedzot , un aizmuguras braucosais nemeginas apdzit jo var sanemt DQ par nepareizu apdzisanas manerva sekam.Vienigi ja aizmuguras braucosam ir labs tehniskais parsvars. >ta ka atkartosos par Vietas atstasanu likuma, jo (labi piemers itka nav atbilstos, bet F1 patik skatities) sodu reizem sanem ari prieksa braucosais.
Skaidrs, ka no pasaules autosporta loģikas Tev ir pilnīga taisnība. Bet tas kindergārdens, kas te pēdējā laikā notiek, liek domāt, ka vajag kaut ko sviestaini drastisku… :) Bet tak būs jau labi! ;)
Manas domas irsavadaakas :)
Reaali jau taa daudzas lietas apgruutina sportistu! ur nu veel tos kas tikko ieseedussies massinaa! :D
Ja maaki segties sedzies! ja nemaaki apdziit tiiri to kas tevi sedz nedzen!! Jaamaak apdziita arii godiigi netikai bakstot vai kaut ko citu darot! ;)
principā, tādā veidā dabūsiet smuku goda parādi no pirmā līdz pēdējam startam :)
arī nav nemaz slikti.
Šis teksts, starp citu, uzvedināja uz vēl vienu domu: krosā nav Džokera apļu, bet nav arī incidentu un šādu problēmu. Folkreisā teorētiski vispār varētu nenotikt apdzīšanas trasē, jo ātrākajiem visu vajadzētu prast sakārtot ar Džokera palīdzību. Un tomēr problēmas IR. Interesanti!
Jā Viestur,itkā tā vajadzētu būt,bet ja starts nav galīgi izdevies,4 vai 5 konkurentus uz Džokera apļa rēķina arī nenodzīsi
Un ir reāli labas ziņas, šo visu lasot: folkreisa kolektīvs domā, risina, apspriež, iebilst, ir viedokļi, bet, lai arī tie atšķiras, neviens nevienu nesauc par krāniņu, cincīti un maZDU. :D :D Par to reāli prieks, ka diskusijā valda sakarīgums, lai kādi būtu katra viedokļi. :yes:
… maZDU :D ?mA hahah!!!!! :D
EE,, nepaarprotiet mani!
Es nevienu negribu ne aizstaaveet ne nopelt!
Maartinj – es ne ar vienu vaardu negribeeju teikt , ka Tu i “njeharoshij chelovek”! ;)
Man ruup tas, ka daliibnieku parks leenaam paarveershas par karadarbiibas, vai vismaz aukstaa kara zonu… Nav forshi!
Viss ok. :yes:
Atdziestam!!! Nāks citi sūdi šitie aizmirsīsies. Piekrītu, ka visiem jāiemācās nolikums pirms sākās bardaks, jo labs braucējs nav tikai traks maucējs, bet arī tas kurš domā līdzi notikumiem. Jā, bija daudz lieku kontaktu, bet tas manuprāt dēļ iekšējās nervozitātes sakarā ar pasmago trasi. Meitenes un zēni folkreisā nav tikai tiesības(protestēt, iebilst, pieprasīt) bet arī pienākumi (nolikums). Vai nu maucam cūkā un pie kājas viss un visi vai arī maucam zolīdi VISI un, kas tā nedara tos bargi sodam. Nevar braukt kā sivēns un pēc tam dusmoties uz citiem jo viņi ir lielāki sivēni. Protams dažas situācijas ir nestandarta un nevajadzīgas, taču esam lieli zēni un atrisinam kaut ko arī sava starpā. Paldies visiem par šovu un adrenalīnu. Tiekamies bauskā.
P.S. Ļoti žēl Tauriņu, baltais golfs ar viņu satikās biežāk kā vajadzēja, ne pašiem mums tas bija vajadzīgs ne arī viņam. Ļoti labi saprotu viņa sašutumu. Cerams ka mūsā piedalīsies un atgūs iekavēto.
P.S.S. Labāk meklējiet reaktīvos dzinējus vai labus buramvārdus, ja vēlaties atņemt ASAKAI kādu pakāpienu uz pjedestāla ;-) ;-) :-D :-D
Mūžīgo problēmu par aizmugures kontaktiem varētu atrisināt, ja starta vietas kvalifikācijās tiktu nevis izlozētas, bet sadalītas pēc apļa laika kontroles – kā krosā, F1 u.c. Iespējams gan, ka šī metode folkreisu sadārdzinātu. Un vēl-varbūt ir vērts aizliegt komentēt un apstrīdēt tiesnešu lēmumus sacensību laikā un skraidelēt ar foto kamerām un mājas kino kā pierādījumu pie galvenā . Ja ir tiešām pilnīga pārliecība par savu taisnību – ir iespēja rakstīt oficiālus protestus.
Gribu atgādināt, ka šosezon atlikušas tikai 3 sacensības. Tādēļ, visiem tiem, kas atklāti un aiz muguras draudēja ar mani izrēķināties – laika vairs nav daudz! Skatoties rezultātu tabulās redzu, ka neko vairāk par tukšu muldēšanu nevarat. Nu nevarat…
Stresainajiem atgādinājums- Folkreisā uzvarētājs saņem TIKAI kausu (nav ne zelta, ne sudraba).
Nu tad-lai veicas :laugh: :laugh: :laugh:
Raivi – kto bi gavaril :) Tas par ieshanu pie tiesneshiem :)
Veiksmi visiem! Gan jau viss pats saliksies pa plauktinjiem! Folkreisa Dievs redz visu :)
Piekrītu ka nevaijag ļaut apstrīdēt tiesneša lēmumus un skriet pie viņiem ar kamerām un fotaparātiem :-D
Pai visu sagraujam… :-((
Paši visu sagraujam :-( :-((
Cilvēki mīļie kādreiz lūdzu paskataties ERX, tur kontakti ir teju vai katrā braucienā, bet neviens šitā neraud, tiesneši tādi, vai šitādi, folkreis lielā mērā ir šovs skatītājiem, un prieks braucējiem, takā nevajag vienam otru šaustīt…
Mans (Titula: Auto sporta meistars) neitrāls uzskats un vērtējums no malas…
Jums tur visiem vajadzēja diskābeli!!!!:@ atvainojat man.. tā takš nav gonka uz izdzīvošanu:@
Tur vajag smagi pārdomāt likumus un noteikumus šajā sporta veidā… jo kas būs pēc gada.. tur šroti tiešā nozīmē braukās….
Kādas Jums ir tās mašīnas, pēc tā jau arī var spriest kāda Jums visiem ir braukšanas taktika….
pilnigi piekritu , jo pec gonkas apskatot dazu labu masinu ta ari izskatas. Vel par Viestura komentaru , ka autokrosa un rallycrosa nav tadu problemu. Jo tur brauceji respekte viens otru , un cina atstaj vietu konkrentam lai nakosa likuma uzbruktu pats,un ieraugot konkurentu pie sana negriez virsu, nevis ka folkreisaa prieksa braucosais metajas par visu trasi itka labi segdamies. :-(( :-(
aA un par nolikumu. Moments Ka Nr 9 un Nr1 veic falss startu, un Nr9 brauciena beigas izstajas sanemot 0 punktus a Nr1 -5, Bet tak falss starts bijas pirms izstasanas , tad vajadzet but ta ka finise vai nefinise gala rezultats ir -5 :-|
izlasi nolikumu, nepatīk nolikums sēžam mājās.
Nu, nu… shis punkts manupraat ir diskuteejams un veicamas izmainjas! Sezonas beigaas sho jautaajumu pacelsim veelreiz!
NU ko lai saka :D Junior, tu ar savu paregjojumu esi taa kaa nokaveejis :D
Jo tur jau tagad un pirms pus gada brauca shroti :D
Šroti tas ir pārak labi teikts jo šrotiem tadus auto nevajag jo nav jau ko pārdot :cry: :cry: :cry:
kameer lasiiju kamentus tik daudz bija ko teikt .. kaa tiku lidz beigaam vairs man nav ko teikt :D
a propos par trasi – bedru problēma 333 ir aktuāla ne pirmo gadu, tad kāpēc vēl joprojām tur tik aktīvi atļaujas organizēt sacensības dažādās neasfalta disciplīnās, ja izsekojam raksturojošiem aprakstiem : “Vispār trase bija tāda interesanta. Segums – 70 % asfalts, pārējie 30 % – bedres!” un “… nevajag teikt, ka organizators uz nākamo gonku bedres novērsīs – jau apnikuši tie solījumi 4 gadus no vietas….” (citāti no sašutušiem dalibniekiem, iekavās neproblemātiskiem, dažādos soc. portālos)
vai kads ir atcēlis trases pieņemšanas akta nepieciešamību un to, ka kāds tiešām pirms gonkas pieņem vai šajā gadījuma drīzāk nepieņem trasi?
Par tām bedrēm +1 Cik tur ir būts vienmēr tās bedres ir, un nekur nepazūd un izskatāš ka arī nepazudīs! Man liekas ne vienā citā trasē tādas bedres nav! Kapēc piemēram 333 vietā nevar likt zilākalna trasi? Trase vienkārši lieliska pie tam skatītājiem arī ir kur normāli novērot gonku!
Smagi kļūdies ka vienīgā, Brenguļos ar var normālus ālinģus atrast :evilgrin:
Manuprāt pat Vecpils trase kura man ne īpaši, kā skatītājai patīk jo daļa no tās nav pārredzama ir labāka par 333 trasi , jo personīgi es vērojot gonku aiz nožogojuma jutus kā cietumā nerunājot jau nemaz par trases ne īpaši labo pārredzamību . Tā ka laiakm nedz skatītājiem , nedz braucējiem ši trase nav labi piemērota , bet katram protams ir savs viedoklis ;-)
Manuprāt pat Vecpils trase kura man ne īpaši, kā skatītājai patīk jo daļa no tās nav pārredzama ir labāka par 333 trasi , jo personīgi es vērojot gonku aiz nožogojuma jutus kā cietumā nerunājot jau nemaz par trases ne īpaši labo pārredzamību . Tā ka laiakm nedz skatītājiem , nedz braucējiem ši trase nav labi piemērota , bet katram protams ir savs viedoklis ;-)
V;elējos vēl piebilst , ka doma par trases maiņu arī man šķiet prātīga ;)