Andris Kuļikovskis sasniedza savu līdz šim augstāko rezultātu Eiropas autokrosa čempionāta posmā Ungārijā, gūstot 11. pozīciju. Māris Līcis sasniedza 17. vietu. Plašāk – drīzumā.
Andris Kuļikovskis sasniedza savu līdz šim augstāko rezultātu Eiropas autokrosa čempionāta posmā Ungārijā, gūstot 11. pozīciju. Māris Līcis sasniedza 17. vietu. Plašāk – drīzumā.
nauda,nauda,nauda – lielie”sportisti” ar naudu cīnās, jo cīnās jau tikai tie kam piķis- tad nu sacensības par to, kam vairāk naudas :X-P:
nu uz bagijju klasem tas tik loti neattiecas ja salidzina ar salonauto…bet nu ja nauda ari te ir vajadziga,bet kadas 4-5reizes mazaka neka salonauto :-)
Iesaku pamēgināt un pēctam runāt … salonos, lai ieklūtu desmitnieka vienkāršī nevajag noplīst braucienos :D … bagijos vajag vairāk naudas, lai ieklūtu top 10 :D
…stulbi runāt par to cik tehnika ir verta salīzinot bagiju ar TAX, jo- kurš var novērtēt cik maksā veiksmīgs reglējums, veksmīga mezglu konstrukcija(bagijs sastāv pārsvarā no origināliem mezgliem, nevis no “āftermārketa” :) )utt… Vienīga lieta, ko uz bagija ietaupa -ir priekšējie stikli nav tik biežī jāmaina :D
Jautājums jau ir konkurencē, es arī uzskatu, ka salonos ir lielāka loma naudai, pie nosacījuma ja salīdzina piemēram uzvaras cenu, nevis desmitās vietas cenu….
… un taatad, 1 vieta buggy1600 ir 4lidz 5 reizes “letaaka” kā TAX 1 vieta? neticu :D paprasi Musilam un Feifāram domāju budžeti ir ļoti līzīgi :)
..lai butu rezultats ari ar tax tad ari tur vajaga regulejumus unir ‘loti daudz atkarigsno ka tu saki (mezglu konstrukcijas)…ari masinam neaizmirsti ir piekares…plaukti,amartizatori viss tas ir jaregule…nav daudz jamekle piemeru,labi varbut nav korekti salidzinat ralijkrosu ar autokrosu bet tapat regulejums piekarei un amartinam ir vajadzigs…TAX klasei-turbinas,motori,atrumkarbas,diferencalus,pusasis 4..makasa naudu…ja bagijam ari vajaga atrumkarbas un motorus…bet izmaksas uz pasu konstrukciju bagijam ir letakas
jaaa piedodied par to lielo skaitli nu tomer uz pusi sanak tapat..tagad varbut skaitlis ir krities…bet gadus 3-5 atpakal tad bija ta 100%..trakie krievi sabuveja autinus tadas cenas un bija redzams ari trase kad masinas ir spejigas…
un vispar…jus laikam domajat kad es salidzinaju ar super baggy,bet salidzinaju ar 1600…nu jaa super baggy izmaksas varetu but lidzigas,…bet tapat mazakas
Starp citu, atgādinājums,
Kad Kuļikovski uzbūvēja arī SB mašīnu viņi atzina, ka izmaksas nav diži lielākas.
Nu hahol tu atkal sviestu dzen. ;(
+ nesaprotu matemaatiku, pēc kādas, hahols vadaas, jo dalibu eiropas chempionaataa nevajag, veerteet tikai kaa tehnikas izmaksas – ļoti dārgi sanāk izbraukāt posmus, un tagad padomā- vai atšķirās TAX klases texnikas aizgādāšana, no bagija, piem., no LV uz Franciju?! taatad – ja piem TAX budzhets komandai ir 100 000 eur(tas taa – no pirksta izzisti cipari) sezonai (50 000auto 25000celš sadzīve 25000 auto rezerves dalas sakopšana), taatad ar 10 000-12 000 eur bagiju varētu iekļūt top 10 sezonas beigās?
4 – 5 reizes protams ka ne, Kaut gan kad brauca “nabadzīgie” tatāri – tā varēja būt….
nu te jau ir cits staasts- ja cilveks var maksat vairaak- ta no vina vairak tiek nemts- jo par servisu arii jamaksaa, tas ir normāli- kapeec ta Ašots nebrauc pa spici- jo viņš ļoti daudz maksaa, taatad lieta nav tikai tajaa sasodiitajaa nauda :D
sitie naudiigie dzheki dod priekshroku tiiram salonam, nevis pilnai mutei dublu, tos vini var nogarshot ari SPA kurortos :D
es toch varu pateikt- tas, ka talantiigam jaunietim junioros nevajag tik lielu budzhetu ka Musilam,lai izceltu eiropas chempionu…
Interesei uzmetu aci tīti pašu mašīnu cenām:
Brožeka Focus (TA sešinieka auto): 80 Eur, labi tur čupa ar rezerves daļām līdzi
Bogdanoviča Focus: 39,5 Eur
Fathutdinova Focus (TA 10- 6 vieta) : 28 Eur
Šteitinas bagijs (vecais) (SB ap 10 nieku) : 16 – 22 Eur
Vlasatija bagijs (reāli domāju pārāks par Fathutdinova Focusu) : 28 Eur
2010. gada Dibalas bagijs : 26 Eur
Vidēji varbūt ne dramatiski, bet tomēr sanāk bagiji lētāki – un tekošās izmaksas gan jau arī nedaudz bet lētākas, protams runa nav par 4x; 5x
Nu vot- vaardins – “tekošās izmaksas” kāpēc domā ka tās mazākas bagijam, kaa TAX :)?
izspied no 1600 motora tos 250zs kautvai un meegini tos nobarot un uztureet visu sezonu, neticu ka sanaaks stipri leetaak kaa normals- neparspiilets turbomotors(piem 480zs). Turklaat bagim deel atsegtas piekares un riteniem, tapeec bagijiem kreshi afigenaaki un biezhaaki, luriitavas vairak iet pa gaisu, pats zini ka ir kad katru braucienu viens komplekts javelk ara no skapiisha :D… un dikti shaubos ka nopeerkot bagiju, da kautvai chempja ieprieksheja un aizskriesi pa priekshu (pa tiem 28 kilo vai kautvai pa 80 k) nakam sezon, ko ta hanaka chempja bagis nekur nav aizbraucis, tapat ari mazais zemans ar Musila bagi :)…. te var ilgi un dikti diskuteet :D… varetu sarikot kaadu realitates shovu, iedot haholam piki, kas ir 4x lielaks ka piemeram Maara komanda iztere sezonaa- un sezonas beigas paverot kursh buus augstaak tabulaas :)
secinajums- nauda ir vajadziga, tas vajag daudz… un dazhi kompensee naudas trukumu ar pratu, citiem nau ne naudas ne praata, bet pa priekshu brauc ie kam ir prats un nauda, ja šio loteriju vinne ta jalaizh gonkaa! Noveelu muusejiem daudz naudas, rezultaats neizpaliks!
Es zinu kam vajag uzprasīt par izmaksām!
Protams, ka Fejfaram :-D :-D :-D – viņš vismaz etapu ir vinnējis katrā no EČ klasēm!
izskatas kad Kostiks grib man sezonu nosponsoret…es tikai par…laikam jasak gatavoties ka neka sen nav braukt autokrosa…vispar vecais es zinu ka izcinit ar mazu budzetu un ar masinu kas reizes 5(neparspileju)..vertibas zina tapaliek..ieliek cilvekam masina maksa virs 40 tukstosiem(pats braucejs ir to atzinies kad masina vinam ir izmaksajusi virs 40 stukam-ja kas tad tas ir 3golfs :-) )
nu vot …es nevien vien reiz esmu cinijies un apsteidzis tapec es zinu kad pratam ir liela nozime…bet par tavu piedavajumu neatteiktos…bet butu jaizvada trenini jo ar bagiju neesmu braucies,tikai ar salonauto bet zinu spejas ir un galvenais gribesana :-)
hahol tu esi analfabēts.
ari kritika un dazadi izteicieni ari ir jauztver ka normala paradiba :-P
nu es vnk izsaku savu viedokli un nevienu neaizskaru bet atrodas dazi indi vidi kuri neprot neko citu ka vien visu parverst negativa un nepielauj domu kad ari citu viedoklis ir jauzklausa :-)
Saku no pieredzes – nauda EČ ir vajadzīga baigā! Katrs posms, pat ja nekas nesaplīst, izmaksā vidēji kādus 2000 Ls, neatkarīgi no klases. Protams, D1 vai TAX (ko ir pretīgi pat izrunāt) būs nedaudz dārgāks arī regulāro izmaksu ziņā. Nu, piemēram, degviela Hiperflo Turbo, ko izmanto D1 turbo motoram, maksā pāri par 3 Ls/litrā! Un patēriņš nenormāls, kā nekā ap 500 Zs jāpabaro! Uz vienām sacensībām ņēmām 100 l. Bagijs, protams, ēd stipri mazāk un lētāku degvielu. Vāprātīgā jauda D1 ir ienaidnieks, pirmkārt, transmisijai, kas lūst daudz biežāk, nekā gribētos. Bagijam jauda ir 2x mazāka, tāpēc lūst vajadzētu mazāk, līdz ar to – mazāk izdevumu rezerves daļām. Tas pats attiecas uz riepām. D1 vajag min 2 jaunus komplektus uz sacensībām, katrs min 1000 EUR. Sagatavot, uzturēt un regulēt turbo motoru, sagādāt rezerves, prasa kosmiskus līdzekļus. Vienkārša turbīna maksā min 1000 Ls, bet tā ne tuvu nav labākā!
Manuprāt, būtu objektīvāk salīdzināt vidējus braucamos, piemēram, ap 10. vietu katrā klasē, jo jebkuras klases top auto būs krietni dārgāki par citiem. D1 tāds maksā apmēram kā mūsējais, sākot ar kādiem 40 000 EUR un uz augšu. Domāju, ka par šādu naudu var iegūt ļoti labu bagiju un vēl kaut kas pāri paliktu.
Bet dārgi startēt EČ būs jebkurā gadījumā, jebkurā klasē, un , ticiet man, barukt tur prot visi, tā kā ar supertalantu, bet sliktu auto, vienalga, nekur netiksiet. Jāsāk ar naudas meklēšanu un atrašanu, tad jau arī labs auto atradīsies!
To jaunajiem censoņiem arī novēlu!
Paldies par reālu informāciju!
nu es domaju visas eunas un spriedelesanas ir pabeigtas…cilveks pasaka realus skaitlus un miers…