Latvijas autokrosa čempionāta kārtējais posms šo sestdien norisināsies Priekulē. Sacīkstei pieteicies šiem laikiem lielisks sastāvs – pa desmit dalībniekiem 1600 un D12 klasē, astoņi sportisti B600 cīņās, bet ieskaites punktus, šķiet, būs sarūpējuši arī 2000 Super braucēji, kuri pieteikušies seši, kā arī Baltijas D-3A klase. Arī Open pašlaik izdodas nosargāt punktus dodošu dalībnieku skaitu.
1600 klasē uz startu pieteikušies desmit braucēji. Pirmie divi posmi parāda, ka favorītu atklāt grūti, lai gan ātrajā trasē uz uzvaru takas varētu atgriezties Andris Priedītis.
2000 Super klasē startam gatavi līdz šim jau startējušie sportisti, bet čempionātā pēc pārtraukuma atgriezīsies arī saldenieks Uldis Andersons. Šī būs pirmā reize šogad, kad startam gatavi vairāk nekā pieci sportisti.
Open klasei pēc lieliska sākuma iestājusies radošā krīze, jo pēdējos posmos no starta atteikušies spēcīgie Jānis Vanags un Normunds Skribis. Toties atkal gatavs cīņām būs Brenguļos „gandrīz debitējušais” Jānis Sproģis (izstājās laika kontrolē ar ātrumkārbas defektu). Savukārt galvenā intriga – Priekule ir ātra un laba trase, kas varētu būt izdevīgi pilnpiedziņas braucējam Intam Jeršovam.
B600 klase sapulcējusi lielisku dalībnieku sastāvu – astoņus sportistus. No līdz šim startējušajiem šoreiz nebūs igaunis Keivo Koivs, savukārt pievienojies bijušais Latvijas un Baltijas D-3A braucējs Viktors Demetjevs.
Īpaši pārsteidz D12 klase – dalībnieku skaits sasniedzis desmit, kas vidzemniekiem tālajā Priekules trasē ir sen neredzēts rādītājs. Lai gan Kristera Vīksnes un Andra Jurciņa starts vēl trešdien bija zem jautājuma zīmes, ir aizdomas, ka abi būs uz starta, turklāt iespējami arī citi papildinājumi.
Arī D-3A klase pirmo reizi savākusi kvorumu, turklāt, kas interesanti, bez pirmajā posmā startējušiem pāris igauņiem – no šī pulciņa gatavojas startam tikai Remē Rāmets. Savās mājās iespēju startēt izmanto Eiropas čempionāta dalībnieks Māris Līcis, startam pieteicies arī Lietuvas braucējs Vitauts Kurs. Vēl divi mūsējie – Oskars Eglītis un Jānis Ščerbickis.
Kā jau prognozēju,dalībnieku sastāvs ir labs,un varētu būt vel labāks,ja organizātors gudri ”nesprēgātu”
+1
cīņas būs nepajokam :-D …pilnīgi neprognozējami….tākā sacensības solās būt interesantas..
nu jā piekrītu par to gudro sprēgāšanu :-D
Nu nu, pastāstiet man ar, ko tad orgs tādu sarunājis?
http://www.draugiem.lv/group/16049191/autokross-rallijkross-un-folkreiss/?&f_tid=3209611
Paarpubliceets:
Mainīt statusu
Guntis Cildermanisšodien 00:04
Priekulei pamatā slavu ir sbojājis jaunais trases saimnieks un to jums pateiks jebkurš priekulnieks, kurš krosam i blakus nav stāvējis. Nezinu, vai drošības noteikumi kļuvuši citādāki, ne tik bargi, kā toreiz, pēc Madonas traģēdijas, kad vismaz pusi Latvijsa autotrassu aizklapēja ciet. Ja Bražis kādreiz divas dienas pļāva zaļi, lika dubultžogus, gādāja normālus šķūrētājus un laistītājus,un uz sacensībām nāca tūkstoši skatītāju un cena bija 1 – 2 latu robežās un tie žogi tiešm bija vajadzīgi. Arī Andris vieņmēr čīkstēja,ka gonka atkal ar mīnusiem, bet nekad neesu dzirdējis, ka kāds pasākuma organizators būtu teiicis – oo, šoreiz nolūcu baigo kušķi. Taču skatītāji bija daudz. Tad gan bija drusku citādi ar braucējiem , klasēm u.t.t. Palēvics šito jautājumu novienkāršo : Uzliek cenu Ls5, nolīkst profiņus apsargus, kas nevienu nepazīst un bruņojušies kā alfas specvienībs. Nevaig nekādus žogus, nekāds bufetes. Nav cilvēka, nav problēmas. Tos pāris simtus skatītājiu, kuri tiešām ir īsti autokrosa fani, vai braucēju draugi vai radinieki, tiem asobistiemk noganīt nav nekādu problēmu un ar drošību viss ir kārtībā. Tas, ka nav ne šķūrētāji, ne laistītāji, ne lāga kur dubļus noskalot, nevienu īstu braucēju mājās neatstā. Kas grib braukt tie brauc un Priekules trasei ķeksītis, un tā jau pāris gadus. Tikkai tā vairs nav tā gonka, kas laikos, kad Priekulei bija savi Latvijas čempini, un tādā stilā arī neizskatās, ka varētu kāds izaugt:(
+ palasam sheit –
http://www.draugiem.lv/user/598109/gallery/?pid=135159654