Autokrosa līdzjutēju vidū izskanējis joks – tā kā pāris dienu pirms pieteikumu termiņa beigām Latvijas autokrosa čempionāta otrajam posmam Brenguļos ir tikai četri pieteikumi, Valmierā 3. jūnijā iztiksim bez laika kontroles. Ja nopietni, pieteikumu situācija ir katastrofāla, jo trešdien noslēdzas pieteikšanās termiņš, bet 3. jūnija sacīkstei pieteikušies ir tikai Reinis Lilienšteins, Raimonds Jerāns, Mareks Dainis un Gints Astrauskis.
Iespējams, autokrosa kolektīva prātus jauc šīs nedēļas sacīkste Mūsas trasē, kas lielā mērā attiecas arī uz Brenguļiem svarīgajām salonautomašīnu klasēm 1600 un 2000 Super. Tomēr, lai nenotiktu masveida neiekļaušanās nolikuma prasībās, aicinājums steigties ar pieteikšanos Valmieras sacīkstei.
Brenguļos uz starta paredzēts iziet piecām klasēm – 1600, 2000 Super, Open, VAZ Klasika un Beta bagijiem. Pirmajām trim – Latvijas čempionāta otrais posms, VAZ klasei – kausa izcīņas otrais posms, bet Beta bagijiem – Latvijas čempionāta trešais posms, nedēļu pēc otrā posma sacīkstes Mūsā.
Brenguļu autotrases saimniece Eva Prūse ziņo, ka ir patīkami pārsteigta par trases dabīgo konservēšanos šajā pavasarī: „Zinot, cik lielas mokas ar trasi mums bijušas iepriekšējos gados, šogad esmu ļoti optimistiska situāciju, jo ziema un pavasaris noblietējuši trasi līdz ideālam stāvoklim. Ceturtdien trase tiks pārbaudīta sporta režīmā, kas uzrādīs, iespējams, vēl novēršamos darbus,” saka Eva.
biju aizdomājies par šito, bet nedēļu iepriekš ir gonka Musā, mazajiem pat officiālais čempionata posms, kaut gan Brenguķļu nolikuma rakstīts ka tas ir otrais posms, bet kalendars rada ka trešais… nu lūk, uzskatu ka 2 nedēļas nogales pēc kārtas ir nedaudz par traku, jo ne visi sēž caurām dienam garāžā, un nodarbojas ar profesionalo sportu- skrūvējot savas sporta mašīnas, un ja kas salūzt tā nopietnak, laika atgūties nav. Un kāda starpība, ka pieteikums ir aizsūtits, ka mašīna nav uz stara…
tas ka braucēji grib braukt visas gonkas, jo vairāk, jo labāk, domāju, ka visiem skaidrs, bet reālā situācija var būt savadāka…
gribēju teikt ka tas ir tehnisks sporta veids, un koncentrēšanās (šajā sportiskajā līmenī) vēl notiek uz nakamo gonku, būs WRC līmenis būs visa sezona, un soda naudas, ja neiazbrauc utt., ja tā tīk! Vēl esmu dzirdēis ko sportisti ir māņticīgi, un esmu no daža laba dzirdējis, ka nav laba zīme pieteikties uz aiznākamo… :)
Par Beta bagiju 2. vai 3. posmu – lasām nolikumu VĒL cītīgāk! :D Bet viss pārējais par pieteikumu nesūtīšanu, pa lielam, ir čīkstēšana. :D Un nolikums arī paredz pieteikuma obligātu atsaukšanu, ja sportists nevar ierasties. Ticiet man, organizatoram ir ļoti svarīgs katrs pieteikums un pēc iespējas ātrāk, jo arī izmaksas un summas, ar ko rēķināties, tiek kalkulētas “na hodu”. Ja 1600 klasē pēkšņi atbrauc tikai 5 un Open 2 dalībnieki, tie ir reāli latu simti, ar kuru nebūšanu rīkotājam ir jārēķinās, lai neielidotu. Pieteikumu atsūtīt toč ir daudz vienkāršāk nekā šajā valstī dīkt par ātrās palīdzības cenas nosišanu no astronomiskuma uz kaut ko zemāku… Parespektējiet, lūdzu, rīkotāju. Pirmajā posmā taču tik smuki izdevās…
nu domaju svetdien vakaraa zinaas cik daudzi piedalīsies gonkā, bet nepiedaliisies brīvajos treniņos :)!
aa… un ja ta pavisam pa nopietno, tad mazajiem nekad nav bijuši tādi īsti brīvie treniņi,un laikam sakaraa ar to, ka šie baigie pro , viņiem atļauts braukt brīvos tikai vienu reizi(?), tai braucienā- tad, kad brauc oficialo laika ņemšanu(tatad soda sankcijas par pieteikumu sutīšau tā īsti nevar piemērot 8-) ). Nolikuma rakstits ka drīkst 2x veikt brīvos treniņus, ja ir atlicis liks :) … (?) tad to punktu korektāk būtu izlabot, jo jau kuro gadu treniņu kārtība ir savadāk kā nolikumā.
Peace! … cietos, bet nenocietos un pateicu…
Vienkārši jāpagarina pieteikšanās par nedēļu
Gonka gandrīz pēc nedēļas! :D
Paņemiet par piemēru Mareku Daini-viņš startēs Bauskā,bet ir jau arī pieteicies Brenguļiem,taka tas īsti nav attaisnojoš iemesls, un kas traucē Open un Vaz klasei pieteikties?
Paldies Gint! :)
Bauskas pieteikumu laiciigi atsaucu, jo nepaspeesim sabuuveet auto… gaidam Brenguljos – uz tiem vajadzeetu visam buut tip-top!
es uzskatu, ka praatiigaak ir vai nu pieteikties peedeejaa briidii, vai starteet bez pieteikuma – ja nav iistas skaidriibas par to vai buushu, vai nebuushu uz starta…
Nevis maldinaat visus ar pieteikumu meenesi pirms gonkas un peec tam peedeejaa briidii suutiit atteikumu! Ja vienaa gadijumaa maldinaats tiek organizators – tad citaa tiek maldinaats skatiitaajs! nedeelju pirms gonkas tiek soliits shovs, sktiitaajs ieplaano briivdienaa apmekleet pasaakumu un vinjsh tachu necheko pieteikumus katru dienu! Bet aizbraucot uz gonku piecu brauceeju vietaa triis….
Kautkaa nav dzirdeets, ka kaads buutu viilies, ja triju vietaa atbrauc pieci!
Vispaar – shitaa njaudeeshana par tiem pieteikumiem jau saak apnikt!
Ja būtu runa par to, vai gonkā būs 120 braucēji, vai 98, tad pieteikumu dīkšana no sportistiem tik tiešām būtu “piesiešanās sētas stabam”. :D Bet tik tiešām, organizatoram pie mūsdienu skaitļiem ir katrs pieteikums svarīgs. Un nemaz tik lielas atbirums jau parasti nav, neierodas parasti kādi divi, trīs no visas pieteiktās kompānijas. Un jā, šī tēma tiešām sāk apnikt – jo reāli ir runa par veltītām 3 minūtēm viena e-pasta atsūtīšanai… Stulbi, ka tas daudziem sagādā TĀDAS problēmas…
Nu lielajā autosportā esu jauns cilvēks,bet kaut kā man liekas ka Latvijā pieteikšanās uz sacīkstēm pēdējā brīdi ir kā labais tonis. :-) Nu jā vēl jau Bauska priekšā. Cik es zinu tad daudziem ir pretenzijas par Brengulu trases kvalitāti,ja nenotiek autokross var droši laist blaķenes,jo trampalīnu pietiek :-D Tāpat tās betona malas bišku biedē,ja pats neielidosi tad kāds var palīdzet.
Bezzzz brīvajiem treniņiem trase ilgāk saglābasies :D
Vo ! Shitas labs un Brengulim kaa reiz pa teemu!
:D