Autokross: LIVE (18:55): Latvijas čempionāts Vecpilī

Viesturs Saukāns  29.06.2012 22:45 31

Vecpils autotrasē Latvijas čempionāta 3. posms 1600, 2000 Super, Open klasei, 2. posms D12 un B600 klasei. Baltijas kausa 2. posms B1600 klasei, Latvijas kausa 3. posms VAZ Klasika klasei.

18:55: Rezultāti nemainīsies, apsveicam uzvarētājus!

18:45: Rezultāti zemāk, taču iespējamas izmaiņas. B1600 mierīgs fināls, Grencis tīrā cīņā apdzina Rajamē, gūstot trešo vietu. Eglītis izlidoja no trases un izstājās.Open klasē Jeršovs un Ansons jau no starta sagrāba līderpozīcijas, Jerāns neko nevarēja izdarīt cīņā par otro vietu. Kozlovskis aizbrauca līkumā taisni, mašīnai nosprūstot ar pilnu gāzi. VAZ klasē nevarēja startēt Maševskis, savukārt no trešās vietas izstājās Zimza ar iesprūdušu gāzes pedāli. 2000 Super klasē pirmajā aplī Astrauskis, Narusks un Kenigsbergs savā starpā grūstoties visi paliek trases malā ar defektiem. Par grēkāzi tiek uzskatīts Gints. Spīķis riņķoja pa trasi, tomēr bija spiests izstāties motora defekta dēļ. Lielisks debitantu brauciens – Robertam lieliska trešā vieta, bet vienu pēc otra apdzina Troika, pēdējā aplī uzbrūkot arī trešajai vietai. D12 – vienmuļš fināls ar prognozētiem rezultātiem. B600 Zīverts guva pārliecinošu uzvaru, pārspējot Baumani un Bumbieru. 1600 klasē galvenā cīņa bija par otro vietu – visu braucienu Zobens uzbruka Skolmeistaram, līdz pēdējā brīdī atrada izšķirošo iespēju. Trešais sākotnēji brauca Tauriņš, taču neliela kļūda izrāva pusasi un nācās izstāties.

16:40: Rezultāti zemāk.

16:25: Leimanis saglabā rezultātu, Pindiss neprotestē par avāriju.

16:20: Open klasē Kozlovskis sagriežas startā, atkal pēdējais. Jerāns notur aiz sevis Jeršovu, Sroģis izstājas ar pārsistu riepu. B600 interesanta cīņa par otro vietu starp Zīvertu, Liškovski un Bumbieru – katram pa kļūdai, finišs minētajā secībā. B1600 klasē incidents starp Grenci un Ščerbicki – tiesneši ziņo, ka Jānis spieda ārmalā no trases Ervinu, Ščerbickis pats uzskata, ka pirms tam bija sitiens pa viņa mašīnas riteni. Tiesneši pašlaik neplāno mainīt rezultātus, lai gan Ščerbickis rakstīs protestu. 2000 Super sadūrās Troika ar Astrauski, kā rezultātā Oskars rezultātos tiek nolikts aiz Ginta. 1600 klasē startu vinnēja Skolmeistars, pavadot vairākus apļus vadībā. Taču Lilienšteins izmantoja Anda kļūdu un atguva “savu” līderpozīciju. Tomēr sērijas zvaigznes bija D12: Pindisam pa priekšu no starta aizbrauca Grantiņš un Leimanis. Kamēr Leimanis meklēja ceļu garām Grantiņam, viņu apdzina Pindiss. Visi trīs brauca cieši kopā, līdz Leimanis atrada iekšmalu cīņā ar Pindisu. Neliels kontakts, kā rezultātā Pindisa bagijs apmeta kūleni, nostājās “svecītē” un atkrita atpakaļ uz riteņiem. Tiesa, pēc tam igaunis pameta trasi. Pašlaik nav sprieduma, vai Leimanis zaudēs pozīciju, vai nē.

15:05: Noslēgusies 2. sērija. Saule un vējš žāvē trasi, tāpēc sērijas vidū bija jālaista. 1600 klasē kūleni apmeta Grīnvalds, taču pats saviem spēkiem varēja pamest trasi. Open klasē Ansons aizbrauca no starta vadībā, taču pirmajā līkumā aizlidoja pāri valnim. Braucienu turpināja un finišēja piektais. Pēc starta no otrās rindas lielisku cīņu līdz otrajai vietai aizvadīja Kozlovskis, priekšpēdējā aplī apdzenot Jeršovu, bet pēdējā meklējot ceļu garām arī uzvarētājam Jerānam. B600 klasē Zīverts no līderpozīcijas izstājās pēdējā aplī, atdodot uzvaru Baumanim – iepriekšējā braucienā scenārijs bija tieši pretējs. B1600 klasē Aupem graujošs pārsvars. Grencis turēja aiz sevis visus pārējos, finišējot otrais. Tiesa, 15 sekundes par falšstartu atsvieda viņu uz pēdējo vietu. 2000 Super klasē uz starta paspēja pēdējā brīdī Spīķis, noriņķojot visus apļus. Motora defekts ir dzirdams, tomēr cīņa par punktiem ir svarīga un iespējama. Rezultāti zemāk.

13:30: Rezultāti zemāk tabulās.

13:25: Noslēgusies 1. sērija. Dienas notikumi – Silenieks 1600 klasē apmeta vairākus kūleņus, uzķerot iekšmalas valni apļa beigu parabolas sākumā (blakus Džokera aplim). Diena beigusies. Kļavam ātrumkārba – viņš šodien tikai startē un uzreiz pamet trasi. 2000 Super klasē Spīķim ved šāles, bet būs ļoti grūti paspēt startēt divās atlikušajās kvalifikācijās – tas ir jādara, lai kvalificētos finālam. Kenigsbergs domāja, ka ir izstājies ātrumkārbas dēļ, tomēr izrādījies pusass defekts. Tiesa, jau kopš rīta Ainārs brauc bez trešā pārnesuma. 2000 Super startā Astrauskis un Indriksons nesadala pirmos pagriezienus, Indriksons gandrīz novāko. Open klasē Kozlovskis sagriežas un finišē pēdējais. Jerāns izmanto Jeršova stratēģiju – brauc pa priekšu un sedz iekšmalas. B600 klasē Baumanis zaudē pārliecinošu uzvaru, pēdējā aplī izslīdot no trases. B1600 klases kolektīvs jau kļūst amizants – uzzinot, ka ieradies Grencis, daļa bija gatava gandrīz doties mājās. Ervins gan šodien brauc labi un korekti.

12:00: Atklāšana noslēgusies, dodamies trasē uz labākajām vietām! Aiziet!

11:35: Laika kontrole D12: Pindiss, Grantiņš, Leimanis, Polis, Galbāliņš. Kontrole beigusies, gaidām atklāšanu. Saulains, silts, sāk putēt, bet tiks laistīts.

11:25: 2000 Super sensācija: Juris Spīķis it kā piedzīvojis neglābjamu motora defektu. Laika kontrolē nepiedalījās. No desmit dalībniekiem laiki ir tikai pieciem: Miščenko, Ziedāns (bija ļoti tuvu ļoti nopietnam kūlenim, ilgstoši brauca uz diviem riteņiem, līdz atdūrās pret valni), Roberts, Kenigsbergs (izstājās, nobraucot viņa mašīnas aizmugurē ieskrēja Miščenko), Mūrnieks. Indriksonam un Nūteram kavēts pieteikums, Astrauskis izstājās pirmajā laika kontroles aplī, Spīķis nestartēja, arī Troikam problēmas.

11:15: Laika kontrole 1600: Lilienšteins, Silenieks, Skolmeistars, Zobens, Grīnvalds, Nikels, Tauriņš, Dainis.

11:10: Laika kontrole Open aizraujoša – Kozlovskis, Jerāns un Jeršovs (šādā secībā) sabraukuši 0,5 sekundēs. Seko Ansons, Rusmanis, Iesalnieks, Sproģis. Arī Ansons, Rusmanis un Iesalnieks tikai 0,2 sekunžu ietvaros.

11:03: Laika kontrole VAZ: Kolomenskis, Maševskis, Odiņš, Rakuzovs, Zimza, Palēvics.

10:57: Laika kontrole B1600: Aupe, Kurs, Rehepaps, Ščerbickis, Eglītis (Rajamē un Grencis netiek pielaisti pie laika kontroles kavēta pieteikuma dēļ).

10:56: Laika kontrole B600: Baumanis, Zīverts, Liškovskis, Koivs, Bumbiers, kuram tikai viens lidojošais aplis sajūga problēmu dēļ.

10:55: Jā, un dienas pārsteigums, dažiem nepatīkams – Buggy 1600 klasē ieradies arī Ervins Grencis!

10:50: Uzlija, taču nu jau trasē veidojas sausums. Tikko sākās laika kontrole – viss nedaudz kavējas, sekretariātam bija tehniskas problēmas.

08:10: Latvijas autokrosa kolektīvs pulcējas Vecpilī! Galvenās sportistu runas – par trasi un tās niansēm. Tie, kuri jau ir braukuši, konsultē pārējos par vietām, kur var labi apgāzties. Savukārt Tāvi Pundisa komanda, noprotams, uz trasi ieradusies caur Ventspili… Interesanti, ka laiks apmācies. Pa ceļam Skrundā lija, arī Liepājā esot lijis, bet trasē pagaidām lietus nelīst. Prognozes bija atšķirīgas, bet kopumā šodien vajadzētu būt bez nokrišņiem.

 

1600

Braucējs K1 K2 K3 Kval Bonusi A fināls
 Lilienšteins  1  1  1  1  2+2+2+1  1
 Silenieks  8/avārija  ns/avārija  ns/avārija  nc  nc
 Kļava  9/kārba  8/kārba  8/kārba  8  6/kārba
 Grīnvalds  5  7  5  6  5/akumulators
 Zobens  3  3  6/fšs  4  2
 Nikels  7  5  4  5  4
 Dainis  6  6  7  7  7/dzesēšana
 Tauriņš  4  4  3  3  8/pusass
 Skolmeistars  2  2  2  2  1+1+1  3

2000 Super

Braucējs K1 K2 K3 Kval Bonusi A fināls
 Spīķis  ns/motors  8  10/motors  9  6/motors
 Ziedāns 2  2  2  2  1+1+1  2
 Kenigsbergs  8/pusass  6  8/valnī  7  7/av/pusass
 Indriksons  9/avārija  ns/tehnika  9/tehn  nc  nc
 Miščenko  1  1  1  1  2+2+2+1  1
 Mūrnieks  4  5  5  4  5
 Astrauskis  6/stūre  ns/stūre 6  8  8/av/stūre
 Roberts  3  3  3  3  3
 Troika  5  4  7  5  4
Narusks  7/pusass  7  4  6  9/av/piekare

Open

Braucējs K1 K2 K3 Kval Bonusi A fināls
 Jerāns  1  1  1  1  2+2+2+1  3
 Kozlovskis  5  2  5  4  0+1+0  6/drosele
 Rusmanis 7/tehn  ns/tehn  ns/motors  nc  nc
 Jeršovs  2  3  2  2  1+0+1  1
 Ansons  3  5  3  3  2
 Sproģis  6  6  6/riepa  6  5/tehn
 Iesalnieks  4  4  4  5  4

B600

Braucējs K1 K2 K3 Kval Bonusi A fināls
 Baumanis  4  1  1  1  0+2+2+1  2
 Bumbiers  2  2  4  2  1+1+0  3
 Liškovskis  3  3 3  4  4
 Zīverts  1  5/tehnika  2  3  2+0+1  1
 Koivs  5  4  5  5  5

VAZ Klasika

Braucējs K1 K2 K3 Kval Bonusi A fināls
 Kolomenskis  1  1  1  1  2+2+2+1  1
 Rakuzovs  5  5  3  5  3
 Zimza  3 4  5  4  5/gāzes pedālis
 Palēvics  7  6/motors  6/tehn  6  4/avārija
 Odiņš  4  3  4  3  2
 Maševskis  2  2  2  2  1+1+1  ns/tehn
 Ozoliņš  6  ns/tehnika  ns/tehn  nc  nc

Buggy 1600

Braucējs K1 K2 K3 Kval Bonusi A fināls
 Ščerbickis  5  3  7/ritenis  6  4
 Kurs  3  2  2  2  0+1+1  2
 Aupe  1  1  1  1  2+2+2+1  1
 Eglītis  6  5  5  5  7/avārija
 Rajamē  4  4  3  3  6
Rehepaps  7/tehnika  6  6  7  5
Grencis  2  7(2)/fšs  4  4  1+0+0  3

D12

Braucējs K1 K2 K3 Kval Bonusi A fināls
 Pindiss  1  1  5/avārija  2  2+2+0  1
 Leimanis  3  3  2  3  0+0+1  2
 Grantiņš  2  2  1  1  1+1+2  3
 Polis  4  5  3  4  4
 Galbāliņš  5  4  4/motors  5  5/motors

  • Fans

    Sarakstus vēl var papildināt?!
    :-D

  • Fans

    Dažiem nepatīkams!!!!
    :-D :-D :-D

    Viestur?
    :-D

  • lielais

    Grencis labākais!! Grencis ātrākais!! :-D

  • Bonifacijs

    Super gonka, super trase. Žēl Ex.

    • Paldies par liidzjuutiibu… eh, finaalaa jau saaku saprasties ar auto, bet she tev… patruboks jau otro reizi pa gaisu un dalju izraava caur filtru caur dzineeju – tapeec bija taadi duumi + apli pirms noluuza izpuuteejs… nju neko dariit… katraa zinjaa man taa bija liela vaarda dienas daavana, ka tehniskaa atbalsta komanda un mani draugi paspeeja peedeejaa naktii mashiinu novest liidz kaujas staavoklim un paspeeja liidz 10:00 atbraukt… paliku bez trenninjiem un diena uzreiz bija jaasaak kaujas rezhiimaa… katraa zinjaa auto ir aatraaks un taa potenciaals nav ne tuvu ideaalam – daudz darba veel priekshaa, bet mees neatkaapsimies…. leenu garu buuveesim un uzlabosim, lai tiktu paciiniities par pjedestaalu… :) Paldies liels visiem, kuri mani atbalstiija gan moraali gan visaadi citaadi… arii pat tad, kad manu auto vilka nost no trases…. PALDIES un tiekamies Priekulee!

      • Bonifacijs

        Nāves dūmi :D Galvenais cīņassparu turpmāk! :soldier:

  • G-1

    Vai neredzamais Andis Ūtēns ar piedalījās? :-))

  • GSI

    Tada cuciba ka darija Grencis, ir sodama ar diskabeli.
    man acu prieksa tas aksts ar purnu centas to otru nabagu izdzit no trases ar paris piegajieniem.
    shitadus akstus nedriks laist pie braukshanas.
    ja vinam butu izdevies izstumt no trases, tad vareja beigties ari bedigi dzivibai.
    tadu stulbumu nebiju redzejis…
    toties prieks bija par istiem sportistiem, piemeram vienu kas paris aplus ar tris riteniem nobrauca, jeb baltais gaziks kas finisheja ar starteri .
    Saorganizets ari viss bija super.

    • Fans

      Vispār jau Grencis brauca ar pusgāzi un regulāri spieda arī vidējo pedāli.
      :-D :-D :-D

      Beidz dzert, rītdien darba diena, jāražo valsts kopprodukts!
      :-D

      • lielais

        bremzu pedāli ir iz domājuši bailīgie! a kā sauc tos kas viņu regulāŗi viņu lieto? :-D

  • Buhariks

    Ervīns visus sabiedējis! :devil:

    • Fans

      Ha-ha. Naktī ieradāmies, pārģērbāmies King-Kong tērpos un gājām baidīt konkurentus. Neko, daži sabijās!
      :-D :-D

  • Fans

    Neko, malači puikas, gonka super, trase interesanta. Paldies!
    :yes:

    Par B1600 klasi nākas piekrist Viesturam, amizanta klase. Klauni. Gonkas laikā bizo apkārt, bļaustās, vicina kulaciņus. Neizprotama rīcība, jo noris gonka, nevis cirks. Veljovairāk Grencis nobrauca kā paraugzēns.
    :-D

    Par flašstartiem gan interesanti. Nez, kā tiesnesis ar vienu aci redz luksafora signālu, ar otru braucēju startu. Fantastiska redzes korekcija!
    :-D :-D :-D

    p.s. Dāvim ļoti labas bremzes. Pēc fināla pirmā falša. Leitim patika.
    :-D

  • Dāvis

    ir, ir labas, jaunas kalotkas saliku :D

  • Marko

    LAF said that: event of an accident is guilty driver of the front car because he blocks the track for rear car.
    A joke or what?
    I read out of it that the brakes are no longer needed, it is allowed to slow down against other cars and may be other car gets damaged and you can win. What would happen if every driver thinks so?

    I think that such thinking is not right and it must change. Otherwise, drivers will no longer take part of the competition.

  • Fans

    It’s autocross, sometimes a contact is inevitable thing. If you are unable to accept, you must go to rally.
    :-)

    Or even better, frequently drink vodka, it stabilizes the nervous system. Then the big problem is getting smaller.
    :-D :-D

    • Marko

      It is not possible to drink vodka, because the car need to be repaired.
      I agree that accidents will happen. Just it is strange opinion that event of an accident is guilty driver of first car not the one who was hit from behind.

      • Fans

        Ok, for a wich accident are we talking about?

        • Really, that was my question, too! I think guys need to get back to racing more than crying, I was on both races. If in Smiltene there was some hard-driving style from Grencis then in Vecpils he was totally correct. i am really surprised about this fuzz… It seems more that some guy came in and took away some results which someone was planned before the season…

          • Marko

            I think that you guys have difficulty understanding the nature of the clean driving.

            For example, is that what was happened in this video:
            http://www.youtube.com/watch?v=yx-zMqXJvms 3:40 (and 4:14) normal clean driving? Where were the eyes of the judges? I think that in this situation is the right place to use the brakes. Something is also 6:32, but after a few seconds hi will get the punishment for this.

            If you like a such driving, LAF should make separate classes for those who like clean driving and for those who like junkyard cars.

            I’m not angry over driver. But for whom the rules are and why are there the judges?

          • Thank God there is one Estonian, who knows what is good and what is wrong! ;) For the record, and for not speaking the things you don`t know – that crash at 3:40 & 4:14: there was report from marshals to CoC that there was unsportive driving. Both drivers were called to CoC and Steward for explanation of situation. Green car said – “yes, I turned him, cancel my result and I will understand that!” But white car said “I had, it seems, already broken axle, so I don`t see there was somtehing I could loose more that I already had. So, I am voting no to change result for green car.” That means that here, in bad, bad Latvian autocross, guys are less crying and more driving and are more THE MEN. Everybody knew that there was unsporting manouvre, but you can`t dq the driver, when suffering driver says – no, that was nothing!
            I don`t uderstand the reason for your cries, tell me an episode! In Vecpils Grencis/Rajamae?I have photos that I will try to put in the news post, to see that KR gets out of the track by himself. Scerbickis/Grencis? I saw yellow car pushing green car up to the hill. And so did stewards. Contact before? Maybe, but if there are two cars on the track, then it sometimes happens, that is autocross, not rallying, which in Estonia is in really high level.. Stop crying! Stewards and marshals were the same in Vecpils that in European Championship this year and years before. I, personally, believe in our stewards because sooner or later new facts (photos, videos) confirms that some contraversional decisions were right…

        • Marko

          So far every time if you asked the opinion of the judges about the accident that happened in time of buggy 1600 races

  • 111

    Kā trase turējās? bedres bija? un kādas kopējās domas par trasi?

    • Starp citu, jā, sportisti, nepakautrējieties ar viedokļiem, kā īsti bija?

  • Kristaps VAZ #8

    Trase lieliska, pats ātri vien sapratu, ka jābrauc ne tikai ar pedāli, bet arī ar galvu, jo ļoti viegli vairākās vietās varēja uzmest piruetes gaisā.
    Bedres? tās, kuras bija, ar galvu domājot varēja arī smuki izbraukt bez tehnikas laušanas.

    Pēc Vecpils gonkas vakardienas trase Tauragē likās kā brenguļi :D

  • Dāvis

    trase ir forša, patika konfigurācija – nebija ierastā Smiltene vai Bauska, šeit ar stūri vairāk sanāca pastrādāt, trases segums foršs, lielākās bedres bija trases tālākajā galā, bet nu kas ir kross bez bedrēm, nebija jau tik briesmīgi ka riteņi lūza, salonauto trase ideāla, bagijam mazliet par lēnu, tālāk pa 4 pārnesumu netiku, runāju ar Valteru – teica, ka priekš B600 ideāla – tā arī izskatījās.

  • ledlauzis

    Lai arī kā šī raksta komentāros “lielais” un “fans” slavina Grenci, tas ir tikai tādēļ, ka viņi abi ir Grenča komandas biedri un, ja nemaldos, viens no viņiem ir viņa dēls. Vēlējos pateikt, ka tas ir nožēlojami visu laiku rakstīt “Grencis labākais, ātrākais, gudrākais” un vēl visādus mēslus, ir jāmācās spriest objektīvi.
    Es, kā skatītājs no malas, spriežu šādi – jā, slavenais Grencis atgriezies autokrosā, pagājušajā gadā visi bija sajūsmā. Taču tagad gan domas dalās, un – kādēļ? Tādēļ, ka skatītājiem šķita, ka atgriezies labs braucējs, nevis iedomīgs, bagāts tips, kas nevis apdzen savus konkurentus, kā tam vajadzētu būt, bet vienkārši pārbrauc pāri un/vai salauž mašīnu. Šogad bijuši vairāki gadījumi, īpaši spilgti tie bija Smiltenē, kad Grenča dēļ igaunis (diemžēl neatceros uzvārdu) nevarēja turpināt sacīkstes. Uz Latvijas delegāciju sūtīja daudz sūdzību, gan no Latvijas, gan no Igaunijas, taču nekas netiek darīts lietas labā.
    Un – skat, skat – arī Vecpils autokrosā Grencis sagādāja problēmas gan igaunim, gan latvietim Ščerbickim. Turklāt, kas bija pats dīvainākais, sadursmes momentu ar Ščerbicki it kā neredzēja neviens tiesnesis – ne no galvenās būdiņas, no kuras varēja pārredzēt visu trasi, ne no trases tiesnešu paaugstinājumiem, turklāt sadursme notika tieši pie viena no tiem paaugstinājumiem. Un, kā par brīnumu, kamera galvenās būdiņas augšgalā tieši tajā momentā nebija ieslēgta!
    Tas vairs nav sports, tā ir izrādīšanās. Ja gribi parādīt, ka māki braukt, tad brauc tā, kā visi pārējie sportisti – cienot viens otru un nelaužot tehniku. Tāda uzvara būtu labas slavas cienīga!

    • Fans

      Jā, saprati Lielais, beidz rakstīt, ka Grencis ir labākais, raksti, ka sliktākais, lēnākais un visādi citādi pēdējais! Un vispār, ja esi tik liels, tad esam gatavi pieņemt Tevi darbā par apsargu, kurš gonkā sargā boksu no klauniem.
      :-D :-D :-D

      Citu starpā, lieliska pasaka. Sēdies, desmit! Šeit jebkuri argumenti nobāl.
      :-D :-D :-D

      p.s. Man jau gan izskatījās, ka Vecpilī igaunis ielīda kabatā, Grencis pirmais paņēma iekšmalu, kā rezultātā igaunim vajadzēja nedaudz sabremzēties, bet tas pilnā gāzē uzsita Grencim pa aizmugurējo ratu. Un Ščerbickis vispār neizspieda Grenci no trases, droši, ka pats vēlējās pavizināties pa valni. Tev taisnība, viss bija tieši tā, kā raksti, ne tiesneši, ne kāds cits neko nesaprot. Visi uzpirkti, drošvien. Klauns!!!
      :-D :-D :-D

  • Kostiks

    … atļaušos nedauz precizēt : lielais ir liels autkorosa fans, bet ne no Ervina komandas, Fans arī liels fans bet no Ervina komandas, turklāt izklausās gana pieaudzis, jo uz pieaugušam meitenēm kārs :D …
    žēl pārējo nevaru pakomentēt, jo čehijā krūtažu sauļoju 8-)

  • Dāvis

    jo tālāk – jo smieklīgāk. Ko var cepties? :D ir taču bildes, video, kur var redzēt, ka arī igaunis vainīgs bija Smiltenē, un Vecpilī kaut kur bildi redzēju, kā Ščerbickis spiež valnī Grenci, kāda jēga te cepties un naidoties? Vienu reizi kā ieraudzīja, ka Grencis it kā sasit kādam mašīnu, tā sākās ļembasts visas sezonas garumā.. Jēga no tā? Kostik :D “izklausās gana pieaudzis, jo uz pieaugušam meitenēm kārs” :D

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Valmiera, Brenguļu autotrase, 09.09.2017. Čempionu autokross LAF Folkreisa Vasaras kausa 6. posms LAF Krosa komisijas autokrosa kausa 12. posms Nolikums Pieteikums - FR Pieteikums - komanda Pieteikums - ČK/KKK Dalībnieki FR (44) Dalībnieki ČK/KKK (29) ČEMPIONU SKAITĪTĀJS! (52)