Sestdien, 4. augustā Priekulē norisinās Latvijas autokrosa čempionāta posms 1600, 2000 Super, Open un B600 klasei, Latvijas kauss VAZ Klasika klasei. Salonmašīnām sezonas ceturtā sacīkste, B600 bagijiem – trešais posms. Kurš uzvarēs?
17:40: Tiesnešiem tiek paziņots nodot rācijas, skatītājiem pateicība par izturību… Posms atcelts.
17:35: Situāciju glābj Valters Zīverts, pilnā ātrumā ielidojot dalībnieku parkā ar lielo traktoru un pilnu mucu ar ūdeni. Tagad lej trasi, tiesneši vēl lemj, ko darīt.
17:00: Kārtējā sapulce, kārtējais lēmums pagaidīt.
16:05: Organizators nespēj izpildīt iepriekšējo sapulces lēmumu – līdz 16:00 nolaistīt trasi. Organizators šobrīd sola, ka ceļā ir cita laistīšanas tehnika, tāpēc iedota vēl viena pusstunda situācijas risināšanai.
15:15: Pēc aizvadītas dalībnieku sapulces nolemts, ka rīkotājam tiek dots laiks līdz 16:00 atrisināt trases laistīšanas situāciju. Ja nē – sacīkste tiek pārtraukta.
14:40: Sacīkste tuvu katastrofai, tikai tagad uzradās laistāmā tehnika, kura, turklāt, ne tuvu neder attiecīgajam uzdevumam.
14:05: Kārtējo reizi Priekulē putekļu problēmas. B600 klase protestē, jo, braucot pēdējiem, situācija bezcerīga. Priekulē nekas nemainās jau trešo gadu…
14:00: Noslēgusies 1. kvalifikācija, rezultāti zemāk. Open klasē Kozlovskis nestartēja un arī nestartēs motora defekta dēļ. Spilgtākais notikums – B600 klasē Boks pirmajā aplī pēc kontakta ar konkurentu apmeta iespaidīgu kūleni trases meža pusē, kā rezultātā brauciens tika apturēts. Tas nojauca iespējamu uzvaru Pēterim Vočtavam, kurš bija vadībā. Atkārtotā startā uzvara Bumbieram, sekoja Baumanis un Liškovskis, kurš līdz beidzamam cīnījās par otro vietu. Klipa sagriezās un izstājās, cīnoties ar mežonīgiem putekļiem. Ozoliņa nestartēja atkārtotajā startā. 2000 Super klasē Spīķis neapturams. Miščenko visu braucienu presingoja Kenigsbergu, pusapli pirms finiša izraujot ceturto vietu. Kopumā vāja situācija kopvērtējuma līderim. Open klasē Jerāns uzvarēja, taču bija pieļāvis pāragru startu, pēc soda atkrītot uz trešo vietu. Jeršovs ar grūtībām sasniedza otro vietu aiz Iesalnieka, Eduards no brauciena vidus cīnījās ar motora problēmām. Ansonam, šķiet, pazudusi priekšpiedziņa. 1600 un VAZ klašu braucieni – mierīgi.
12:23: Lilienšteina mašīnai bojājumu praktiski nav, tikai kosmētiski. Reinis atzīst, ka par ātru mēģinājis kārtoties uz līkumu, izlaižot mašīnas aizmuguri. Ozoliņa B600 klasē bija tuvu kūlenim, cīņu turpinās. Odiņam VAZ klasē motora defekts, izmantos “uzstartēšanas sistēmu” kvalifikācijās, bet finālā mēģinās veikt pēc iespējas vairāk apļu. 1600 klasē Lilienšteins laika kontrolē ar visu kūleni uzrādījis labāko rezultātu. Seko Zobens, Kļava, Skolmeistars, Grīnvalds, Tauriņš, Dainis, Paculs. Troika neuzsāka kontroli, paliekot starta laukumā. Bet ir gatavs cīņu turpināt, sajūga troses defekts. 2000 Super laika kontrole: Spīķis, Ziedāns, Miščenko, Kenigsbergs, Žebeks, Astrauskis, Mūrnieks.
12:06: 1600 titula pretendents Lilienšteins kontrolē apmet kūleni! Pirmatnējais skats gan liecina, ka situācija ar tehniku varētu nebūt skarba. Kūlenis izpildīts pirms ieejas pēdējā parabolā, šķiet, pēc kontakta ar valni.
12:05: Laika kontrolē B600 klasē secība: Boks, Bumbiers, Baumanis, Vočtavs, Liškovskis, Zīverts (visi 1,1 sekundē), Koivs, Podžuks, Klipa. Ozoliņa bez rezultāta. VAZ klasē – Kolomenskis, Maševskis, Zimza, Rakuzovs, Palēvics (nav rezultāta Odiņam un Ozoliņam). Open: Jerāns, Iesalnieks, Ansons, Sproģis. Nav rezultāta Kozlovskim un Jeršovam. Sākas kontrole priekšpiedziņas klasēm.
11:00: Neticama tehnisko problēmu sērija. Jau izstājušies Andis Ūtēns (2000 Super, spararats) un Jānis Lideris (1600, motors). Motora defektus šobrīd risina Open favorīti Kozlovskis un Jeršovs, pašlaik nav pateikts 100% “nē” turpmākajām cīņām, bet tuvu tam, sevišķi Jāņa gadījumā. Ķēde pārtrūka arī Zīverta bagijam, taču tas, šķiet, ir risināms defekts.
10:05: Norisinās brīvie treniņi.
9:36: No pieteiktajiem dalībniekiem pašlaik sarakstos nav vienīgi Dmitrija Kabanova B600 klasē. Pārējie visi kaujas gatavībā.
9:35: Tā kā sacīkstes rīkošana atlikta uz šīs dienas rītu, brīvie treniņi, kuriem jābeidzas 9:45, 9:30 pat netiek plānoti sākties…
8:50: Priekulē visi pulcējas cīņai. Diemžēl šobrīd trasē tiek veikti organizatoriskie darbi, kuru izpilde tika norādīta jau trešdien – tas, protams, kopējā kontekstā nerada labu priekšstatu par notiekošo. Tomēr viss būs kārtībā, šķiet. Laiks apmācies, bet silts. Trasē lietus nav bijis pārāk spēcīgs, ja uzradīsies saule, tad pusdienlaikā jau putēs. Pašlaik nav ziņu, ka no zemāk tabulās redzamajiem dalībniekiem kāds nebūtu gatavs startēt.
00:00: Piektdienas vakars Latvijas vidienē nesa grandiozu negaisu, tomēr Priekules pusē esošie ziņo par minimāliem nokrišņiem. Gaidām sestdienas rītu!
1600
Braucējs | K1 | K2 | K3 | Kval | Bonusi | A fināls |
Lilienšteins | 1 | 2+ | ||||
Lideris | ns | ns | ns | nc | nc/motors | |
Kļava | 3 | |||||
Grīnvalds | 6 | |||||
Zobens | 2 | 1+ | ||||
Paculs | 9 | |||||
Dainis | 7 | |||||
Tauriņš | 5 | |||||
Skolmeistars | 4 | |||||
Troika | 8 |
2000 Super
Braucējs | K1 | K2 | K3 | Kval | Bonusi | A fināls |
Spīķis | 1 | 2+ | ||||
Ziedāns | 2 | 1+ | ||||
Kenigsbergs | 5 | |||||
Ūtēns | ns | ns | ns | nc | nc/spararats | |
Miščenko | 4 | |||||
Mūrnieks | 6 | |||||
Astrauskis | 7/tehnika | |||||
Žebeks | 3 |
Open
Braucējs | K1 | K2 | K3 | Kval | Bonusi | A fināls |
Jerāns | 3(1,fšs) | |||||
Kozlovskis | ns/motors | |||||
Jeršovs | 2 | 1+ | ||||
Ansons | 5 | |||||
Sproģis | 4 | |||||
Iesalnieks | 1 | 2+ |
B600
Braucējs | K1 | K2 | K3 | Kval | Bonusi | A fināls |
Baumanis | 2 | 1+ | ||||
Bumbiers | 1 | 2+ | ||||
Liškovskis | 3 | |||||
Zīverts | 5 | |||||
Koivs | 7 | |||||
Ozoliņa | ns | |||||
Boks | 9/avārija | |||||
Podžuks | 6 | |||||
Klipa | 8 | |||||
PVočtavs | 4 |
VAZ Klasika
Braucējs | K1 | K2 | K3 | Kval | Bonusi | A fināls |
Kolomenskis | 1 | 2+ | ||||
Rakuzovs | 5 | |||||
Zimza | 3 | |||||
Palēvics | 6 | |||||
Odiņš | 4 | |||||
Maševskis | 2 | 1+ | ||||
Ozoliņš | ns/tehn |
Hmmmm….nu ko? Runcītis mums sarūpējis/sagatavojis “ideālu” sacensību un šovu! Vienkārši kronis visam-samaksāt 4LVL un vēl neizdot čeku…!!! Pareizi Ex da Base teica- par ko??? Vairāku gadu problēmu nejēdz atrisināt… Pilnīgs FAIL šim posmam/organizatoram! Publisks FUJJJ!!!
Neskaidrs ir viens jautājums, kāpēc tika atļauts uzsākt sacensības, ja iepriekš norādītie(vairākkārt) trūkumi lidz sacensību dienai netikai novērsti. Tas iespējams mazinātu daļu rūgtuma???
Sestdienas rītā teorētiski jau viss bija+tika ātrumā izdarīts, arī laistāmā tehnika stāvēja parkā. Tagad zināsim, ka 8:00 no rīta šī tehnika ir jāiedarbina un jāveic strūklaku šovs, lai zinātu, cik efektīva tā ir… 8:30 trasē nebija nekas tāds, kāpēc sacensības nedrīkstētu laist vaļā. Protams, bija nianses un sīkumi, bet drošība un sacensību norise nebija apdraudēta. Situācija uzplauka dienas gaitā.
tāda sajūta ka organizatoru brigāde no mucas izlīduši un pirmo reizi redz kas ir autokross…
kauns!
Te ir riktīgs pģec. dalībdieki tikai pa sapulcēm, varbūt vietējie entuziasti vēl kauko saglabs ( Valters un Rimis)
Diez kas jau nav. Labi, ka rītdien Lietuva, jācer izglābs vīkendu.
:-D
ak jē ,nu sviests .
Nu a ko ta tagad, kas pa tumsu visiem jābrauc?
ja grib redzet kadam nav jabut autokrosam tad var droshi maukt uz priekuli….
Vēl šorīt līdz pēdejam domāju braukt uz priekuli vai nē un tomer neaizbraucu! Un pareizi darīju! Organizatori zem katras kritikas! Sportistiem arī šitā izčakarēt visu pasākumu un skatītājiem! Naudas kāsēji! Fujjj!!!
Man visvairāk žēl sportistu…tērējuši savu laiku un naudu. Aizdzinušies uz Priekuli – nobraukuši dažus apļus un uzredzēšanos. Nez runcīts nav jau dabūjis sejā?
Ar seju vien pa maz!
Pēc tiesnešu galējā paziņojuma,Palevicu nometne tika ielenkta un katrs izteica “pateicību”,sākumā,bez kontaktiem,bet kā vēlāk ziņoja- Palevics vecākais dabujis bietē. Runcītis/Reinis Palevics gan pamanījās nozust…
tomēr dabūja?
Cik es biju, neviens viņu nesita,ja nu vienīgi pēc tam.
Viss chau Priekulei autokrosa !!! Paldies orgiem par vnk izdi… laiku utt. Ceru nekad un neviens nedos iespeju Paleviciem rikot da jebkadus pasakumus. Neko darit maucam visi uz KISS kur EX iegriezis balli!!!
Man, kā līdzjutējam, interesē vai dalībniekiem atgrieza dalības maksu, jau jau posms atcelts???
manuprāt ar dalības maksu vien ir tā drusku paknapi?!
To summu pārcēla uz nākamo posmu
pirms braukšanas prom ienāca ziņas, ka tiem, kuri šodien bija Priekulē, Smiltenes posmā dalība bez maksas.
a par ceļa izdevumiem ar pretenzijām un prasībām personīgi pie lielākā Latvijas autosporta sacīkšu rīkošanas eksperta Palēvica.
Nu pilnīgi nekāds brīnums tas nav! Tam jau sen tā bija jānotiek…! Priekulē vēl nav bijusi neviena normāla sacīkste! Vienmēr k-kādas problēmas.. Ja lietus līst- tad par daudz, ja saule spīd – tad par spožu, ja zāle aug – tad par garu utt. un tā jo projām.?!
Nu nevar ,nevar uz šaru uztaisīt gonku, kur nu vēl labu!!!!!!!
Nevajag muldēt!Pirms Palēvica, kad sacīkstes rīkoja A.Bražis, vis bija pa pirmo!
Ruņči, gan jauni ,gan veci noteikti jākastrē!
Ja agraak runciishi dziivotu ,pretii kapiem,tad tgd buutu jaamaajo pretii maajaam. Izvinjaitje.
Raudāt vai smieties, tāds ir jautājums!
:smug:
Komiski, patiesībā. Protams, žēl sportistu un skatītāju.
:shutmouth:
Nerunājot par trases saimnieku, kurš, protams, ir zem katras kritikas, manuprāt zināma atbildība jāuzņemas LAFam. Kā var novest LV čempionāta posmu līdz šādai situācijai?! Ir saprotams, ka autosportā trūkst finanses, bet organizācija arī nedaudz klibo. Vai nav iespējams pirms sezonas izstrādāt konkrētu pasākuma plānu, kā tiek pieņemtas trases pirms konkrētiem posmiem, + līgumi, + līgumsodi par saistību neizpildi, darbības plāns nestandarta situācijās, utt, utml.?! Tad arī reālie posmu organizētāji būtu spiesti uzņemties zināmu atbildību. Jāsaprot, ka šī tomēr nav lauku čaļu sētas ganka, bet gan valsts čempionāts, kur sabraukuši valsts labākie sportisti, līdzjutēji, kuri, savukārt, ir samaksājuši zinàmu maksu par dalību un skatīšanos!
;-)
Neko. Esam Klaipēdā, bijām Vilkyčiai trasē, izskatās labi, rītdien gonka.
8-)
p.s. starp citu, turpmāk esmu gatavs sniegt bezmaksas konsultācijas autosporta vārdā, lai līdzīgas situācijas vairs neatkārtotos.
:-D
Atstā savas koordinātes – mazums noderēs! :-)
Lai veicās rīt! :yes:
Tā trase lietuvā ir – jābrauc pa 141 ceļu un tad pa kreisi iekšā?
Sveiki. Nu sitaads sviests nau redzeets . :reallypissed:
Runcin kapeec nekaap aara no sav erenpreis buut dabujs dzirdeet ko fani domaa par autokrosu. :soldier:
Dienas teiciens irrrrrr – muca jau ir ceļā, tulīt būs klāt ! 5h laikā 55 reizes izskanēja :D
Palēvicu par prezidentu !!! :D
nenu vispar gonka uzs nules runcis gandrizs rava biete
apsargi pilns kuri ir muļģi vareja dot tiem stulbajiem pautiem kruzes laij
laista trasi paldies Valters Zīverts vissu cieņu viņam kadm viņš vissmazs centas
kauko glabt nosst ar runci uzs sarta???
Žēl žēl žēl……..
LAF KK – Ar ko Jūs nodarbojaties?
Par Priekules un Brenguļu organizatoriem skaidrs – viņi nodarbojas ar visu ko, izņemot sacensību organizēšanu!
kādā veidā federācija ir vainīga pie tā, ka Palēvics gonkā nespēj nodrošināt laistāmo tehniku 4 stundu garumā?
+ beigās es no tiem viņa solījumiem, ka ‘tūlīt pēc 20min jau viss būs klāt, muca jau ceļā’ biju mazliet uz di*sas, ja 20 minūtes izvēršas 4-5 stundās..
Tad jau jebkurš var pieteikties ar jebkādu trasi – saproti, ir taču kādam jākontrollē kas un kā notiek, šogad krosam izgāsanās par daudz:
1) Problēmas Popē, kas gan tika atrisinātas, bet reāli varēja situācija izvērsties identiska Priekulei
2)Pilnīga Brenguļu izgāšanās
3) NEZ Latvijas posma atcelšana
4) Priekule
Ko tas liecina par krosa organizāciju – pateikšu tev priekšā – neko labu.
Vispār komunikācija ar līdzjutējiem vispār pēdējā laikā ir zem katras kritikas…
krosa komisijas šefene ir Inta Ulme un viņai ir jāatbild kā tas varēja notikt,jo viegli jau ir problēmai esot paiet malā un vainu uzlikt tam vecim kas peras ar melnu muti.Nepazīstu palēvicu un viņu neaizstāvu,bet domāju ka no amata jāšķiras šoreiz ir Intai Ulmei un tad jau tā vairs nebūs mafija un cilvēkiem radīsies pārliecība ka kas var arī mainīties.Ja šo komentāru izdzēsīs tad veči lūdzu turpiniet šo domu jo kāds jau paspēs izlasīt.
Ja lafs ir vienīgais kas var rīkot Latvijas čempionātus autokrosā, tad kādam no ši amata ir jāatkāpjas. Tas jau nav tāpat vien tas ir Latvijas līmenī
Ļoti informētais, sevišķi par mafijas lietām kursā esošais speciālist, vari sīkāk par “mafiju”? Varbūt Tev ir tieši norādījumi par noziegumiem, ko šī mafija ar tās bargo vadoni priekšgalā, ir veikuši? Varbūt precīzus mafijas uzvārdus, noziegumus, utt, un tad uz prokuratūru? Esi čalis, saņemies, mafijai taču nedrīkst ļaut klīst uz brīvām kājām, saliekam visus aiz restēm! Nu, celies, darbojies, izslaucīsim ļaunumu no sabiedrības!
Ja nopietni, tad, varbūt, šādu tautiešu kompetences uzlabošanai par to, kā notiek LČ posmu rīkošana, par KK atbildībām un iespējām kaut ko manevrēt.
Šajā situācijā bija viens ļoti vienkāršs scenārijs, ko kā reiz Inta propagandēja visvairāk un faktiski tikai ar pārējo atrunāšanu un slāpēšanu viņa šo scenāriju neieslēdza – trešdien pēc trases apskates vienkārši atcelt šo posmu, jo rīkotājs jau kārtējo savas darbošanās gadu demonstrēja attieksmi, kas neliecināja par kvalitatīvu posma norisi. Arī es biju viens no tiem, kurš Intai teica, ka viņa sabiezina krāsas un nav tik traki, kā viņai liekas. Diemžēl viņa mūs paklausīja un ļāva posmam notikt. Iztēlojieties mūsu visu komentārus, kad “dullā Inta” būtu atcēlusi tik gaidīto cīņu… Viņa būtu sliktākais cilvēks ever…
Kad sestdienas rītā redzēju, ka JP nav izpildījis gandrīz nevienu trešdien pieteikto uzdevumu, tad, protams, arī man kļuva skaidrs, ka diena būs atraktīva…
Par LČ posmu. Kā tādu var dabūt sarīkot? Ir svaigs piemērs, kā trase pusotra gada laikā tika līdz LČ: Vecpils sarīkoja 2011. gada ziemas sacīkstes, vēl vairākus posmus, katrreiz uzlabojot trasi un nianses, līdz šā gada sākumā pieteica posmu LČ kalendārā. Arī šogad divas sacīkstes ziemā un lielā pārbaudes sacīkste divas nedēļas pirms LČ posma – tās tika izturētas, uzdotie darbi izpildīti un, liekas, nevienam neradās negatīvas sajūtas par organizācijas kvalitāti. Ja nu vienīgi tai Ventspils tantei, kuru kāds uzsūtījis rīkotājiem, bet tas nu tā. Tātad – var īsā laikā kļūt par LČ posma rīkotāju, tiesa, izmaļoties caur vairākām pārbaudes sacīkstēm.
Priekules gadījumā mainījās trasei saimnieks. Tā kā jaunais boss bija izbijis krosa braucējs un sāka visu ar entuziasmu, tāds izteikts pārbaudes periods netika ieslēgts, lai gan katra sacīkste bija kā tests pirms nākamās, rīkotājs tika audzināts un apkrauts ar uzdevumiem. Interesanti, ka sākumā posmi pat bija tīri labi, bet ar katru brīdi Priekule kļuva par lielāku vājprātu. Rīkotājs Intas kā vadītājas acīs zaudēja uzticību.
Kādas ir iespējas KK ļaut vai neļaut rīkot LČ?
2012. gads. Folkreisisti ir nikni par atcelto Mūsas sacīksti ziemā – vairākums ir pārliecināti, ka tā varēja notikt. Rallijkrosisti ir nikni par atcelto NEZu, krosisti ir nikni par Brenguļiem un Priekuli. Tātad, LAF KK mafija var izdarīt ko: izsvītrot Mūsu, Brenguļus un Priekuli no kalendāra? Intereses pēc izsvītrojiet visas trīs šīs trases no šā gada pasākumu kalendāra – kas Latvijas teritorijā paliek pāri? Jauns un nepieredzējis rīkotājs “kaut kur Vecpilī” un Smiltene, pa lielam. Diez vai šī ir labākā metode…
Kāds šeit minēja līgumu ar rīkotājiem, lai “viņiem būtu kāda atbildība”. Pilnīgi piekrītu, ar vienu lielu “bet”: šobrīd rīkotājs, da jebkurš, faktiski var darīt vai nedarīt ko vien vēlas, lai kādi būtu līgumi un atbildības. Jo katrs rīkotājs zina, ka mafiozā Inta un pārējie mafijas pārstāvji ir bezizejā, jo katras trases zaudējums grauj jau tā nestabilo krosa mājiņu. Ja būtu kaut 10 konkurētspējīgas trases, varētu ar kājām izspārdīt Brenguļus, Priekuli, jebkuru, kurš nav nopļāvis zāli un teikt – čalīt, LČ būs tikai tad, kad sevi pierādīsi un būsi labāks par tiem rīkotājiem, kuri šobrīd ir LČ kalendārā. Diemžēl šāda rotācija šobrīd nav iespējama.
Pieņemam, ka ir līgums, ir pārkāpums, ir sankcijas – soda nauda, piemēram. Ja ar krosu varētu nopelnīt miljonu, tad soda nauda būtu tā vērta, lai par to maksātu. Ja tagad ieslēgtu soda naudu, piemēram, par atceltu Priekuli, tad paredzamā atbilde būtu: “tak ejat jūs visi d… ar savu autokrosu un saviem sodiem!” Konkurences trūkums ļauj rīkotājam šantažēt sportistus, līdzjutējus, arī LAFu. Un LAFam nav kur likties, ja tas vēlas savienot šos esošos rīkotājus kopīgā ķēdē, veidojot valsts čempionātu… Jau izskanējušas domas, ka 2013. gada LČ kalendārs varētu būt 2x Smiltene, 2x Vecpils un 2x Mūsa. Bet, piemēram, vai Vecpilij ir kāds paprasījis, vai viņi vispār to visu vēlas? Un neviens nevar piespiest nevēlēties… Negribēs – nerīkos.
Tā kā ļaudīm, kuri ir pieraduši sist Saeimai logus un kliegt, ka visus jānomet no amatiem (pašiem logus dauzot darba laikā), tomēr jāiedziļinās situācijā un apstākļos… Un, pleišner, atgādinu vēlreiz – pasties savas pilsētas tuvāko policijas iecirkni kartē un aizej sasūdzi visu mafiju, lai tak liek ķurķī!
Ar tādu attieksmi paši galu dabūsiet .Man nav laiks ar jums pērties,kaut gan varbūt vajadzētu.
Pēc atbildes jau izskaties ka esi pārgudrs, bet pierādiet to ar darbiem.lai nečakarētu dalībniekus un skatītājus.Arī es gribētu par savas ģimenes iztērēto naudu biļetēs 8-) dabūt atpakaļ.Un man neinteresē kas tur ir par neizdarībām.Ja trešdien radās šaubas tad arī vajadzēja sacensības atcelt vai ir tā Inta dulla vai nav.Tā jau arī ir tā nozieguma redzamā daļa. Nav jau obligāti kāds jānogalina lai būtu noziedznieks.(Varbūt jāatvainojas par vārdu mafija un vajadzēja rakstīt šaraš kantora,ja tā tad piedodiet)Ja neesi tikai gudrs vēstuļu rakstītājs bet arī kārtīgs vīrs, tad ieliec arī šo rakstiņu savā lapā.
Vopšem Viestur atbildīgo nav? Tipisks valsts kantorītis. :-( :-((
Nē, kāpēc, tā es neteicu – organizatoram bija vienošanās ar LAF par pasākuma rīkošanu, bet viņš neizpildīja prasības. Manuprāt, visai skaidrs atbildīgais. Par LAF atbildību un iespējām manā iepriekšējā komentārā.
Es galīgi negribu teikt, ka šis gadījums LAFu neskar un tas par to neatbild. Vienkārši, ir situācijas, kuras ir uz papīra, un ir reālās situācijas praksē, ar kurām diemžēl nākas sadzīvot kaut kādu apstākļu dēļ. Skaidrs, ka gadījums ir kardināli sūdīgs, bet, kā teicu, arī variants trešdien Priekulē izslēgt gaismu netiktu viennozīmīgi vērtēts. Nemaz nedomāju apspriest gadījumu, ka “a moška tomēr vajadzēja gonku laist pa tādu trasi, kā ir” – tāds scenārijs gan prasītu zināmas atbildības.
Sacensību rīkošanas aprīkojums (muca, šajā gadījumā) ir paredzēts LAF un rīkotāja rakstiskajā vienošanās, mutiski laistīšana, zinot iepriekšējo gadu problēmas, tika īpaši uzsvērta. Solījums bija, ka “toč būs, ja nebūs šī, būs cita!” Nu, rezultātu redzējām. Un diemžēl nevar pat piektdienas vakarā piespiest orgu šo mucu uzrādīt (jo orgam par tās staipīšanu, piemēram, ir jāmaksā, utt). Tātad, kāda nu tā sacensību rītā ir – tāda ir.
Skaidrs, ka mācību viela ir arī LAFam, šis viss…
Nav nekādas izredzes,ka šis posms tiks aizvadīts kādā citā trasē?
Nu bet tieši tā, svītrojiet tās trases no saraksta, kas nevar paveikt uzstādītos uzdevumus, lai noorganizētu čempionāta posmu!!!
Kāda tad ir alternatīva, rīkot posmus pussagatavotās trasēs ar iespēju, ka kāds sportists nositīsies vai kādi skatītāji uzņems uz sevi pāris bagijus, pielienot par tuvu trasei, jo nav apsardzes!? LAFam tas ir vajadzīgs?
Visi zin, kāda ir situāciju Latvijas autosportā. Līdzekļu trūkums, sacensību organizētāju bilance, trašu pieejamība, to dažādie īpašnieki, utt, utml. Bet nu nevar čakarēt sportistus un skatītājus, sarīkojot gonku trasē, kas pusdienā tiek norauta. Ok, ir Boks, Grencis, vēl pāris zēnu, kuriem aprīkojums un komanda ir kaut kādā līmenī, bet vairums sportisti atbrauc par pēdējo naudu, palūdzot radiniekiem, sievas brāļiem un klasesbiedriem gonkas laikā paskrūvēt auto.
Protams, visi grib braukt, visi grib pēc iespējas dažādākas trases, bet nav ko lēkt augstāk par dibenu, cik varam uzorganizēt, tik varam.
Un tieši šeit iet runa par LAF atbildību. Ja ir šaubas, ka trases organizators nevar noturēt posmu kaut kādā kvalitātē, raujam to gonku nost jau pašā sākumā. Un ir pilnīgi vienalga, ko pēc tam visi saka vai runā, kuram tas vispār interesē, situācija valsts autosportā ir tāda, kā ir, un samierinaties! Tas taču varētu būt labāks risinājums par pusdienā norautu gonku, neapmierinātiem skatītājiem, neskaitāmiem iesniegumiem policijā par biļešu naudām, un vēl pāris morāliem un prestiža rakstura jautājumiem?!
Un ir jāsaprot, ka LAFs ir uzraugošā instance, kas ir atbildīga par viena vai otra indivīda organizēšanas spējām. Ja neder sistēma, kas ir spēkā šobrīd, tad ir jāstrādā pie citas sistēmas, lai izslēgtu šādus vai līdzīgus gadījumus. Ja nav kas strādā vai nav motivācijas, tad jādomā par darbinieku maiņu vai finansējuma piesaisti. Ir jāsaprot, ka tikai kardināli mainot un smagi strādājot pie jaunām lietām, var panākt uzlabojumus čempionāta norisē. Un šādi vai līdzīgi gadījumi, kādi bija Priekulē, jau turpinās vismaz pāris gadus. Tad davai, veči un dāmas, kuri grib un var, ejiet un dariet!Pie reizes iegūsiet neatsveramu atzinību sportistu vidū, + ierakstu vēstures grāmatās par Latvijas autosporta entuziasta vērienīgo darbu, kas pārvērta līdz šim pastāvoši iekārtu līdz nepazīšanai. Prezidenta cienīga slava!
:-D
Labi, viss, apnika. Lieta bija sūdīga, ir vajadzīgas pārmaiņas, ir vajadzīgi clvēki, kas grib un vēlas tās paveikt! Punkts!
:-)
Ja “vecis” būtu ‘pēries melnās miesās,tad nebūtu tāds rezultāts.ja būtu normāls vecis, būtu palīdzējuši ar daudz ko,bet,ja visu paši var un zin,tad jau ko tur . Nez kur ta “runcīts” pazudis no komentāriem? Kkā nebrūķē vairs muti,vetārsts varbūt izrakstijis recepti klusēšanai ?:-)
Mjaaa….sitadu izgasanos….katru gadu braucu uz Priekuli un nebija ne vainas,bij tiri baudams autokross,bet kops Palevics parnema apsaimniekosanas tiesibas tur viss burtiski juka kopa ar katru gadu mazak un mazak lauzu,galiga nrorganizetiba,un šitais bij kronis visam,ja ta turpinasies vins sava trase vares govis ganit,neviens tur nebrauks!!!! :reallypissed: :no:
runcitis saka:
28/07/2012 plkst. 19:50
tev varbut bija kada tur organizacija ,bet vai tev kadreiz tur bija medicinas masina ,un par to tu maksaji ,tev bija tiesnesi un tiem tu maksaji ,tev tas pasakums bija kaut vienu reizi apdrosinats ka to prasa likums ,un tu federacijai samaksaji kaut vienu latu ,tev bija apsadze ka to prasa sacensibu organizesana ,ber redz priekule tas viss ir un vienmer un ari trase ir nogreidereta vienmer .tad kad tev tas viss butu biji tad tu varetu kautko runat par organizesanu
Šitjā laikam daži neiebrauca! Tas ir runcīša citāts no iepriekšējās diskusijas. Par ko varu piebilst,var būt runcītim apsardze ir galvenais,jo draudi bija diezgan reāli,bet muļķis jau arī baznīcā var kāvienu dabūt!
Sezonas labākā gonka, organizācija Eiropas līmenī. Palēvics rīkošanas guru.
tas protams sarkasms.
p.s. Valčam cepums par to, ka ar traktoru + mucu trasē iebrauca ar ne sūdīgāku ātrumu kā ar savu bagiju :D
:devil: Ta ari zinaju ka bufete nekas galigi nebija ko est,Tizlenis tik sola ka bus muca.Soreiz pat dievins nevareja palidzet,parak daudz izdarija pari citiem.Ka saka neroc bedri ,ka pasam sanak iekrist ieksa..Paldies sportistiem un lidzjutejiem par tadu pacietibu gaidot,katru minutu ar ceribam ka starins būs sejā.Busim optimsti nenokarsim galvas.Teiksim sai trasei Ata ata ata……………………Veiksmigus startus citas trases. :disdain: :-)
Runcis diezgan labū posmu ir uzrīkojis, bet nevajag jau šitā apsmiet, cīnījās ar tehniku,sazaga naudu, viss normāli! LAF jau varēja 3dien palūkot, kāds tad ir laistāmais aparāts, jo pagājušo gad bija diezgan līdzīgs un tuvu tam scenārijam , kas bija šeit,!
Piekrītu! Runcītis par visu bija parūpējies,tikai nedaudz nepaveicās,vismaz tgd ar sencīti par ietaupīto naudu mucas sagādāšanai varēs kādu mirkli normāli padzīvot+vel savu super žiguli uzķilēt,lai nav jastumj
P.S Runcītim gan ir prasme ātri pazust :D
LAF KK laikam sāk piemirsties Madona, ka šitādiem šmurguļiem ļauj atkal un atkal organizēt gonkas:(
Bļe veči trase ir SUPĒRĪGA, tur nav ko teikt, tikai attieksme pret to ir 0les līmenī! :(
Traser il lieliska, tikai nepareizās rokās…. bet gan jau varbūt kas mainīsies un Priekues autokrosam vares kauna birku nokabināt.
Ceru ka nākamgad gonkas Priekulē vairs nebūs!!!
Ja runčuku vietā pie šprices kāds cits, kurš draudzējas ar galvu, tad gonkas tur vēl var rīkot, jo trase ir ātra un priekš krosa laba.
Ja Palēvics paliek savā ‘organizatora’ amatā, tad LČ posmu tur vairs neredzēt kā vakardien trasi uz b600 braucienu.
:-) es nekad nebiju domajis ka Priekule nolaidisies lidz tadam….un tadu “runchu” del parasti Priekule ari nekas nenotie.
Agrak ta nekad nav bijis
ja ne pi..,tad nav ko list
2 gadus atpakaļ kad bija tā lielnā nakts zibeņošna jeb kā mēs teicām kara lauks tajā naktī kad visi gulējām teltīs. To vasaru ilgi atcerēšos kā murgu, kad iekritu izraktā grāvs bedrē līdz zodam. Trases īpašniekam rīkojot šādas gonkas vajadzēja ar lentēm nožogot izrakto grāvi. Jo nakts ir nakts tur neko nevar redzēt. Ja tur būtu bērns iekritis tad nez vai labi būtu beidzies. No tās reizes man mugura sāp ik pa laikam.
Vakardienas iznāciens trases īpašniekam vienkārši ir bijis unikāls. Visus nomarinē un beigās vēl nekas nenotiek……. :skywalker: :skywalker: :skywalker: :razzmad:
http://www.youtube.com/watch?v=B8ZA-udplZ4
“Es sacensību neatcēlu, tas bija tiesnešu lēmums”
psc, tāpat kā puikam tukša ķivere trasē, tā fāters nerubī fišku organizētībā un tiesnešu/sportistu lēmumu pamatotībā.
Palēvits ir kārtīgs džeks,viņš neesot vainīgs,jo tiesneši atcēla sacensības. Viņam rīkojot tikai piemirsās autokrosā mazsvarīgas lietas, Trases laistīšana Tualetes savest kārtībā (ja tualetei bij durvis tad apmeklētājus tur sagaidija lapseņu pūžņi) …………………………..utt. Kā komentētājs Grīnvalds teica , 04 08 2012 bijām uz vēsturisku posmu,jo te daudz kas notika pirmo reiz Mucas gaidīšana, piecas sportistu un tiesnešu sapūlces un FINĀLĀ neapmierināti sportisti un skatītāji………………………………….
Skatoties video nedaudz tomēr paliek žēl cilvēka, skatoties kā viņam brūk virsū, bet ne velti ir teiciens: “Ko sēsi to pļausi”.
http://www.rekurzeme.lv/portals/sports/raksts.html?xml_id=51410
“”Vieglāk bija pateikt, ka viss beidzies,” galvenā tiesneša lēmumu komentē J. Palēvics. Viņš dienas gaitā galvenā tiesneša rīcībā saskatījis arī citas dīvainības.”
Interesanti būtu uzzināt kādas gan tās dīvainības bija!?
liepajniekiem.lv 08.06.2010
Es atvainojos visiem tiem, kas palika neapmierināti, bet, ko man darīt, ja tā muca neiet!” divas dienas pēc sacensībām joprojām izmisis izklausījās Jānis Palēvics. Trases saimnieka rīcībā ir visa nepieciešamā trases uzkopšanas tehnika, izņemot ūdensmucu. “Tagad gādāšu, lai arī tā man būtu,” apņēmības pilns, lai nepiedzīvotu līdzīgu mācību, bija J. Palēvics.
Ir,ir tehnika :-)) ,greiders ar noklapējušu motoru,spinings (draglains) ar ierūsējušām ķēdēm un šrota muca,ko kāds pamanijies sajāt,visa tehnika ir augstā līmenī,pat velkamā trose pie džipa sapuvusi.
Palēvicu dinastijai ir jābūt liegumam apmeklēt autokrosa trases,arī amatieru un pat Krievijā pie hokeja halles ieejas jābūt viņu ģimiem!
Veel apkopoju savas domas…. buus garsh un konstruktiivs komentaars par visu ko es kaa sportists un cilveeks, kursh kaut ko saprot no organizatoriskajaam lietaam sho saciiksti redzeeja savaam aciim…
Grūti atrast kādu attaisnojumu sacensību organizatoru neizdarībai:
* tā nav nekāda privātā ballīte, bet gan nopietns publisks pasākums ar vairāku simtu apmeklētāju iesaisti. Tādēļ arī ir jābūt organizatoriem, kuri spēj izdomāt pāris soļus uz priekšu un sagatavot Plānu A, Plānu B, Plānu C utt.
* Priekule nav Rīga, bet gan Latvijas nomale, līdz ar to arī lieli izdevumi degvielas ziņām;
* ieejas maksa (Ls 4) par šāda līmeņa “sviestu” ir nenormāla un neadekvāta, turklāt tie nav visi izdevumi + deviela + pārtika (2 dienām).
* organizatori laikam domā, ka šī posma dalībnieki un skatītāji ir mazie ezīši, kurus var apčakarēt un mierīgi pazust miglā. Tas ir tikai normāli, ka cilvēki sacēla traci, un tā arī vajadzēja! Būtu tas kādā no dienvidu zemēm noticis, viss būtu otrādāk apgriezts, bet Latvijā cilvēki pārāk daudz sevi atļauj, maigi sakot, “čakarēt” un pēc tam vēl meklēt attaisnojumus “čakarētāju” rīcībai.
Atļaušos tev nepiekrist, ka latvieši atļaujas sevi “čakarēt”, bet gan mūsu likumdošana ir tāda, ka labāk turēt sevi grožos, nevis pavadīt atlikušo dzīvi tiesājoties…. Runcis vienkārši ir bezatbildīgs, bet tas nedod mums tiesības viņu nolinčot. Es vainoju federāciju, kura laicīgi nebija atcēlusi gonku, zinot kādā stāvoklī ir trase un tās tehnika.
nu skatoties no malas vareja noprast kad trases saimnieks
diesko nebija priecigs un tacs pasakums bezs udens mucas nemazi nevareja
sakties un kapecs vispar vaidzeja tur organizet ja vel nekas nebij
atrasts tehnika arko normali lidzinat un laistama
muca kura ir svariga tad es teikšu tikai vienu pat Amatieru autokross
ir augstaka limeni neka LČ autokrossa :no:
Ari LAF ir jaizsaka sabiedriskais fui kur skatas Autocross Federacija,Priekule,Brengule ne ar ko daudz neatskiras.LAF ir uzsplavis uz sportistiem,saciet domat un darit lietas laba :no:
Nesagāziet nu sūdus virsūIntai un Viesturam,ja nezinat kā un kapēc viņi cīnās,par to,lai autokros būtu.Nenoliegšu ka LAF ir pieļāvuši šādas tādas kļūdas,bet parādiet to ideālo,kas visu uzriktēs uz ūsiņu! Ja ir normāli pilsoņi kas var uzorganizēt kvalitatīvu gonku,neturiet sveci zem pūra un nepletiet pirkstus,vajag likt galvas kopā un dzīvot draudzīgi. Nedraudzības piemērs lūk Priekulē. Ja olas iespiež skrūvspīlēs un ručku aizmet,tad var tikai pakliegt un rokas paplātīt. Šādā situācijā šobrīd ,manuprāt ir krosa komisija. Tagad jāizdara secinājumi un jādomā uz priekšu,vēsturi nevar izmainīt.
auklēdamās ar neapzinīgiem organizatoriem, aizbildinoties, ka citādi nevar, komisija sevi pati ir ielikusi pozīcijās, kur “ir orgu gūstā”. nekas netraucē omulīgi krēsos apātiju neaudzēt, bet trenēt mugurkaulu un ieņemt stingrāku stāju, pat ,ja paliek tikai 1 vai 2as trases, gonku organizēšana tomēr ir peļņas nevis entuziasma jautājums, un ši iemesla pēc tikai slinks vai stulbs orgs nedarīs visu, ko KK lie darīt gonkas, sportisu un skatītāju drošībai. oi, piedodiet, laikam aizidializējos!
Ko var teikt. Kad krosus organizēja A.Bražis, bija izveidojusies neliela komandiņa, kur katrs zināja, kas un kā pirms gonkas jādara. Par trases laistīšanu tika īpaši domāts. Bija tādas reizes, kad laistīja iepriekšējā dienā līdz tumsai un vienalga sacensību dienā atkal bija jālej.
Kad Palēvica k-gs trasi iegādājās, viņš pat nevienam nepaprasīja kas te un kā. Liels vīrs, liela domāšana, visu pats, jo neis jau ,,seikaloties,, citu priekšā. Tas domāts- kaut ko paprasīt Par biļešu cenām vispār nav komentāru…Priekule ir pilsēta, kur nav darba un visi kas kustas strādā ārpus Priekules. Palēvics, kā betona stabs ,nepiekāpīgi turējās pie 5 Ls….Tas viss kopumā noveda pie rezultāta, kāds nu ir noticis.Katrā ziņā ļoti skumji.
Vieturam ieteiktu tā prātīgāk….
Henesy ja jau tā, tad lai viss paliek kā ir tikai trases braukšanai vairs drīz nebūs.Paskaiti cik trases bija trīs, četrus gadus atpakaļ un cik vēl ir tādu organizatoru kas ir ar mieru organizēt sacensības.
Es domāju ka tu piekrīti,ka kaut kas kārtībā nav jau sen, un kam tad tos jautājumus risināt?Ne jau tam palēvicam,bet lafam.
Kad pāris gadus atpakaļ Jēkabpilī policisti apšāva viens otru bija jāatkāpjas policijas šefam jo it kā viņš ir atbildīgs kas notiek ar viņa padotajiem.Te situācija ir daudz maigāka ,bet vienalga tas ir valsts līmenī ,kā vienā variantā, tā otrā.Vai tad tā nav?Tādi palēvici nāks un ies ja nebūs palēvics būs Bērziņš bet domāju ka lai palēvics atbild lafa priekšā bet lafam situācija ir jāatrisina braucēju un skatītāju priekšā.
Tev kaut kā neliekas kāpēc vecpilī pagājušo gonku visās klasēs godalgas paņēma tie saucamie bijušie krūmu goņčiki.Nesaprotu kāpēc tur viss attīstas kaut gan esmu dzirdējis ka lafs nevarot viņus ieredzēt nepavisam un visādus šķēršļus liekt.Kāpēc tā…..kāpēc nevarētu kopējo autokrosa lietu kopēji risināt.Varbūt ka tajos amatieru organizatoros ir kāds kas var ne tikai krēslu aizņemt bet būt noderīgs autokrosa atīstībā ja jau paši sen jau vairs nevar tikt galā. Izejas ir vienmēr un neaizstājamu cilvēku nav. Tā man mācīja okupantu armijā un tā ir taisnība par ko esmu pārliecinājies.Varbūt ka tā Inta ir laba,bet varbūt kāds ir vēl labāks.Jāvēlas tikai to atzīt un viss. :cowboy:
Pleišneram. Piekrītu Tev,lūk kādā jautājumā,nesenā pagātnē LAF visādi mēģināja nīdēt “krūmu gonkas” un trases utt. es tajos krūmos arī esu iekšā un no tiem krūmiem esu” izvilinājis” vismaz divus braucējus.Lafam vajadzēja saprast jau sākumā, ka augs,aug no sēklas un no saknēm. Ja es neesu neko sajaucis,tad šobrīd,tas ir saprasts.Tas būtu mans ,vienīgais pārmetums (nekā personīga). Kas attiecas uz Palēvicu šajā jautājumā,tad viņš centās vel vairāk par LAF,sūdzoties policijā un kur vien iespējams.Tā,kā Dieviņš visu redz un pieraksta,vienīgi kaimiņi redz vel vairāk.Laf KK ir ievēlēta,paši vēlējām,ja vajag saucam kopā visus un skaitam balsis.Droši vien kko vajag uzlabot,bet ne sagriezt kājām gaisā.Nedomāju ka alkstam pēc diktatora galvgalī,bet vajag normālu ,komunikablu vadītāju,kā tas manuprāt ir šobrīd.
LAFā un arī KK ir jāpamaina cilvēki, savādāk, sauc to kā gribi, bet tas ir tāds stipri noslēgts personu kopums, kas sen nav mainījies un ir jau sapelējis.
Ir tāda lieta, kā Krosa komisijas biedru sapulce. Un gan jau būs arī 2013.gadā. Pilsoņi, laipni aicināti un izraugieties citu vadību. Jaunajai vadībai ir laiks sākt gatavoties ar savu redzējumu par trasēm, klasēm u.c. un iepazīstināt klātesošos. Par Priekuli, protams, kauns. Bet atbildību uzņemas organizators, kuram KK deva iespēju. Te jau minēts, ja laikus neatļautu rīkot sacensības, tad bļaušana būtu pretējā virzienā – mums neļauj. Galvenais – sacensības tika atceltas drošības apsvērumu dēļ. KK un tiesneši pieņēma pareizu lēmumu. Nelaimes gadījumi nenotika, jo risks nenoliedzami bija liels. Organizatoram bija jārēķinās ar to, ka šis bija paredzēts kā LČ posms, nevis “krūmu mači”. Materiālos zaudējumus droši var mēģināt piedzīt no organizētāja.
100% precīzi. Un par KK sastāviem un turēšanos pie krēsliem – varu apgalvot, ka neviens no esošajiem netaisās ar zobiem un nagiem tur turēties. Vienmēr esam teikuši – ja ir gudrāki un labāki, tad šie tādiem dos ceļu. Tam ir metodes un veidi,kā to risināt tai pašai biedru sapulcei, utt. Lasiet papīrus, veiciet procedūras un janvārī sakārtojiet jautājumu. Tikai ar norunu, ka mešana būs nevis mešanas pēc, bet tāpēc, lai uzlabotu, attīstītu un pilnveidotu autokrosu, rallijkrosu un folkreisu.
Izklausās pārāk vienkārši lai pieļautu varbūtību ka tā arī domā.
Paldies par diskusiju.
Tad jau labāk tos krūmu mačus nekā nest Latvijas vārdu un atbild lai tas palēvics.
Tur jau arī braucējos bija no Baltijas valstīm. Ko tad viņš mājās teiks Latvijā tas palevics vainīgs.
Man liekas savādāk jābūt būtu.Jābeidz šī diskusija.Slēdzat tik tālāk tos līgumus ar jauniem organizatoriem tagad vismaz zināsiet kādu līguma punktu vēl jāpieslīpē ,bet autokross pēc tam.
Paldies par viedokļiem.
Iespejams bus jauna trase ar jauniem organizatoriem
Pilnīgs bezpriģelis no organizatoru puses. Dalībnieks redz var atbraukt ar mucu, kamēr organizatori tikai izsmieklu var saorganizēt. Kauns par savu pilsētu.
faktiski, ja LAF KK ir galvenā krosa kūrētāja valstī, tad arī galvenā atbildīgā par sūdīgām trasēm un organizatoriem (ar likumiem, bez likumiem). Atruna, ka visi dusmotos uz Intu, ja viņa atceltu posmu (vienīgais jēdzīgais iespējamais lēmums šajā reizē) ir bērnišķīga.
pirms n gadiem DD Madonā raustījās atcel posmu, moš nevajag vēreiz ko tādu pieredzēt?
Par atbildībām runājot, LAF pārstāvji, ja grib bez problēmām var īsi pirms sacensībām atcelt to norisi, īpaši neuztraucoties par sekojošām runām. Tieši šī acu pievēršana jau mudina reizēm orgus neiespringt,
otrdienu esam aizvadījuši, kāds tad rezumē pēc KK padomes sēdes (plašsaziņas lidzekļos tika sludināts, ka sapulce vakarvakarā)? jeb nav dukas rakstīt?
Tagad top sapulces protokols, tad to publicēs laf.lv un visi varēs iepazīties. Ja atliks laiks, pieķeršos arī galvenās ziņas izvilkt.
Prieks skatīties kā divas dienas top protokols un kā viņš tiek publicēts LAF mājas lapā. Viss ļoti konkrēti un precīzi, kā solīts un kā vienmēr……
Varu paskaidrot procesu, kā notiek sapulces. Tātad otrdien vakarā notika KK sēde. Tā kā ierakstītā informācija bija 3,5 stundas, tad no tā saveidot protokolu pagāja praktiski visa trešdiena. Tad protokols tiek izsūtīts visiem padomes pārstāvjiem pārlasīšanai un apstiprināšanai. Paralēli tam trešdiena un ceturtdiena tika pavadīta ar diviem ļoti smagiem jautājumiem: Baltijas kauss Mūsā, kam vajag atsevišķus nolikumus katrai ieskaitei (kross, folkreiss, Beta, CK), turklāt divās valodās. E-pasti, salīdzināšanas, saskaņošanas, utt. Plus Skrundas jautājums, kurā bija daudz sarunu, telefona zvanu, utt. Līdz ar to protokolu vēl visi nav paspējuši apstiprināt, lai to, vai tā izvilkumu, varētu publicēt. Turklāt nekur nav atrunāts laiks, kad tam jābūt izdarītam, kā arī es savā komentārā neesmu solījis konkrētu stundu, kad tas tiks izdarīts. Jāņem vērā, ka tikai divi no padomes cilvēkiem ikdienā var darīt krosa darbus, jo pārējiem ir citi algoti darbi. Tāpēc tava bezizmēra ironija, diemžēl, ir balstīta uz informācijas trūkumu. Respektīvi, tā īsti neesi interesējies par lietu, par kuru vēlies izteikties. Īpaši tev – ja ir nepieciešamība pēc svaigākajām ziņām no sapulces, droši vari man zvanīt, mutiski būs laiks apstāstīt.
Jautājums skatītājiem – kā tur īsti bija ar tām biļetēm? Tiešām bija tā, ka naudu paņēma, bet nekādu biļeti pretī nedeva? :?
Nuja tada lieta bija,jo atbraucam pasa sakuma kur pirms brivajiem treniniem un ja mums pateica ka kasesaparats nestrada un dabujam samaksat un pateica ka mus apsargi laidis ieksa un ta ari bija…
ai, ai, ai, izskatās, ka Runcītim sanāks parunāties arī ar VID :)
Jā,mēs arī atbraucām neilgi pirms 10.00,kases aparāts negāja,biļetes neiedeva,tik noteica,kad mēs esam par ātru atbraukuši.
Pagājušajā vasarā uz gonku atbraucām ap 9.00,tad biļešu tirgotāji vispār nebija.Ejam pie vārtiem,bet apsargs iekšā nelaiž,esot jagaida.Tā mēs gaidījām kādas minūtes 30-40,kad mums paziņoja,kad esot kasieri atvesti un nu mums bija jaiet tas gabals atpakaļ,lai nopirktu biļetes.Protams,nekādas atlaides vai atvainošanās par gaidīšanu nebija.
Dots devējam atdodas ;)
Gaidu 1dienas TAUTAS BALSI :)
Mums autokrosssā nav loģikas sacensību organizēšanā, viss ir no otras puses, iespējams uz ārzemju pieredzi, bet noteikti ne uz Latvijas.
latvija ir pietiekoši nabadzīga, bet bagāta ar autokrossa vēsturi. Gribētaju braukt ir daudz, bet varētāju maz. Līdz ar to manuprāt vajadzētu samazināt dalības maksu posmos( par summu jādomā). Ieejas biļetes noteikt tādas lai skatītāju būtu pilnas tribīnes( nevis tā kā Bauskā tukšas tribīnes)Ja būs skatītāji būs interese kam braukt un uzradīsies arī sponsori, citādi ko tad reklamēties tukšās tribīnēs.
Bet tagad braucējiem jātāisa šovs par savu naudu un vēl arī skatītājiem jāmaksā. Neko neteiktu, ja viss rulle, bet šobrīd jau tā nav.
Gan jau sportisti var pateikt cik izmaksā kopā viens posms-neskaitot tehnikas problēmas.
Skatītājiem ja gribas ar visu ģimeni aizbraukt uz latiem 12+ vēl ceļš+piespiedu bufetes apmeklēšana(Bauska EČ)
Protams var jau teikt “uz nabagiem biznesu neuztaisīsi””, bet domāju nosacījums ir pilnas tribīnes…..un to var regulēt ar biļešu cenu un šova kvalitāti.
Saturiigs sizhets Tautas Balsii bija… Paleevics gan izskataas, ka veel arvien dziivo kosmosaa un neko nav sapratis un maaciijies…. iisti pat savu vainu neatziist… :(
http://www.tvnet.lv/online_tv/23074-tautas_balss_20120813
http://www.liepajniekiem.lv/lat/zinas/novados/2012/08/07/autokrosu-priekule-vairs-negrib-rikot/#/6