Autokross: LIVE: LČ trešais posms Vecpilī!

Viesturs Saukāns  01.08.2014 21:21 108

Sestdien Vecpils autotrasē norisinās Latvijas autokrosa čempionāta trešais posms. Ļoti svarīgs posms čempiontitulu cīņās, Vecpilī izšķirsies, kurš turpinās cīņu par uzvaru kopvērtējumā, kuram šī iespēja zudīs. Uz starta 1600. 2000 Super, Open, VAZ Klasika, B600 un Betaa bagiju klase.

  • Skatitajs

    kura vieta tad Bogens, un Roberts kulenoja?

    • Rižais

      Roberts kontrollaikā un 1. iebraucienā vienā vietā uz jumta nolik :-(( :-((

  • Reinis

    Vai Vaz klasē tikai divi dalībnieki, ka viss mierīgi? ?:-)

    • Tobrīd viss mierīgi, speciālu komentāru nav, rezultāti rezultātu linkā.

  • 88

    Kā dzirdets Bogenam pedejais posms Lč, tiesnešu kompetences dēļ:(

  • Parastais

    Dzirdot kā Bogenam tiesneši vakar izskaidroja viņa “kļūdas”, ir skaidrs viens – Smiltenē jau noteikti trasē parādīsies zīmes ar ātruma ierobežojumiem atsevišķos posmos, cik nopratu, tad no vakardienas autokrosā visiem jābrauc vienādā ātrumā un jābremzē arī vienlaicīgi, par apdzīšanu vispār nevar būt runas – tas esot bīstami….! Bogens vakar visus šos trīs punktus pārkāpis…… Jocīgi, čalim laikam likās ka viņš ir autokrosā!!! Ja par pēdējo posmu tā ir taisnība (jau vakar pašā vakarā tā runāja), tad tiesneši malači, jo šoreiz šo puisi noraka tieši viņi, bet mūsu LČ autokrosam jau tādi braucēji kā Bogens ar visu savu atbalstītāju pūlku nav nepieciešams! ?:-) ?:-) ?:-)

  • Mārcis

    “Paldies” tiesnešiem par mistiskajiem lēmumiem….turpmāk trasēs būs par vienu agresoru mazāk…. : :-(

  • 88 fanotājs

    Cienījamie līdzjutēji! Uz šo brīdi pēc īsti nesaprotamā tiesneša lēmuma noskaidroju, ka
    – LAF ir tikai biedrība, kas piesavinājusies uz Sporta Likuma 10. panta 4. daļas pamata monopolstāvokli
    – Kura savā Kodeksa punkta 10.10 noteikusi, ka par tiesnešu darbu nav jāatskaitās
    – Kurai paredzēts informēt sabiedrību par notiekošo sev labvēlīgā gaisotnē (S.2.1.17.)
    – Kura, lai mazāk traucētu tās darbinieku un tiesnešu mieru , par katru protestu prasa nesaprotamu maksu
    – Kura veiksmīgi iegūst ziedojumus (tabulā redzams), bet par izlietojumu tabula tukša
    – Kura nav izstrādājusi Noteikumus par sportist braukšanu trasē, kā tas ir noteikts startā, finišā un karogu darbības zonās . Piem. F-1 sedzoties trajektoriju drīkst mainīt vienu reizi, bet šeit drīkst streipuļot pa trasi vairākus apļus un komentētājs vēl paslavē par labu segšanos. Un tas nerada bīstamas situācijas?
    – Kura Kodeksā ļoti neskaidri noteikta tiesnešu atbildība par kļūdām darba procesā
    Noklausoties atkārtoti manu sarunas ierakstu ar sac. tiesnesi nesaprotu vārdus:- ar ātrumu 150 km/h Nr 88 veica bīstamu apdzīšanu un TĪŠI sagriezis Nr.1!!! Kur radars, kur bīstamas apdzīšanas definīcija? Pats redzēju vismaz 3 apdzīšanas dzelteno karogu zonā, bet lēmums par sodu tikai viens, līdzīgi ir ar grūstīšanos. Tiesnesis teica, ka katrs pārkāpums tiek izskatīts individuāli, tad arī jābūt lēmumiem. Kur ir? Bija tikai 4 Tiesneša protokoli un uzvedība kā Dieva vietniekam zemes virsū!
    Cik saprotu, tad Protestus iesniegt tādiem pseido Dieva vietniekiem nav jēgas, bet ceru ka tādi vairāk netiesās, Šis gadījums rada aizdomas uz tiesneša un dažu sportistu čomiskām attiecībām.

  • Aigars

    Vai ar trasi viss ir kārtībā? Tā kā par daudz kūleņu, sportistiem padārgi sanāk. Ja neko lietas labā nedarīs, braucēju skaita samazinājums ir neizbēgams.

    • 14

      Trase ir ideala, bet tomer atra un viltiga.

      • pleisners

        ideāla gan ,bet vai ne pārāk bīstama tieši autokrosam?

  • 88 atbalstītāja

    Varu tikai pievienoties Parastais un 88 fanotājs komentāram! Es vēl šobrīd meklēju to PAREIZO tekstu kā noraksturot tiesnešu lēmumu, bet tas noteikti sekos! Dažiem sirdsapziņa nemaz negrauž! Bet lai jau….

    Vakardien parādījām cik sīksti esam jau no laika braucieniem!

    P.s. Ja uzliks ātruma ierobežojumus un citas ceļa zīmes, es ar būvēšu krosam mašīnu :D

  • Traka nedēļas nogale… žēl par Rūdi. :( Visi centāmies palīdzēt pēc kūleņa, finišēja otrais, bet tiesneši pieņēma šādu lēmumu. Noskatoties video, ko mums parādīja Autosporta programma nr.1 vakar vakarā (no viņu skatpunkta) – ir redzams, ka Rūdis palīdz Kļavam sagriezties, BET Kļava saīsina trasi… Līdzīgs gadījums bija Mūsā ar Brēdi folkreisā – viņš saņēma sodu. Par manu gadījumu finālā – mani vienkārši sagrieza un iestūma valnī, kam sekoja trīs kūleņi… Lai man piedod Mūrnieks, bet varēja jau citādāk… video paši visu redzēsiet…

    • Kļava saņēma sodu, tieši tāpēc (un arī par vēlāko griešanu) viņš ir aiz Mūrnieka.

      • Parastais

        Par trases saīsināšanu sodīt ar vietu uz pjedestāla!!! Nav slikti!

    • Mūrnieks

      EX ieskaties bilde ko tu startā dari. Palīdzi draugam,un rezultātā ierieb pats sev .
      http://rekurzeme.diena.lv/sports/foto-latvijas-cempionata-autokrosa-posma-vecpili-neiztiek-bez-kulenosanas-un-dramatiskas-cinas-81268

      • Šad un tad bremžu pedālis un skaidra galva arī noder… sagaidi video, kas ir uzņemts no priekšas… slow motion kamerā noskatījos trīs reizes.

        • Skats no malas

          Tavā gadījumā, Ex, vajadzīga arī vēl stūre un spēja taisni nostūrēt starta taisnē, lai nav jābloķē konkurenti. Cerams, ka mācību esi guvis :laugh:

          • Teica cilvēks, kurš droši vien nekad krosā nav braucis. Vakarā saņemšu nr1 video no priekšas, iedošu kompetentiem cilvēkiem izanalizēt. Ja mani atzīs par vainīgu – okey. Pats atceros, ka startā pēc pirmajiem metriem biku parāvu pa kreisi, jo Balodis nepaņēma startu, tālāk jau braucu tikai taisni pa trajektoriju. Tad saņēmu divus sitienus pa sāniem un tad pa kreiso pakaļējo stūri, kam sekoja lidojums šķērsām valnī. Kūleņi bija neizbēgami. Būs jau labi, jo laiku patīt atpakaļ nevar. Gatavojamies Smiltenei.

          • Tā, bez emocijām, bet tīri bildes skaidrībai – startu skatījos no sekretariāta augšas, no kurienes pēcstarta epizode bija pilnīga mīkla putekļu dēļ. Tikai tad, kad Honda karuseļus bija beigusi, bija skaidrs, kurš vispār kūleņoja. Līdz ar to “komandtiltiņš” objektīvi avārijas zīmējumu no augšas neredzēja. Savukārt nojaušu, ka distances tiesneši brīdī, kad virsū nesas 8 mašīnas, viena otru bakstot un stumdot, fiziski un anatomiski nespēj izsekot notikumiem, jo vairāk, jo notikums sākas pirms viņiem, un beidzas pēc viņiem. Līdz ar to es pieļauju, ka tiesnešiem objektīvi uzreiz pēc notikuma nevarēja būt viedoklis. Tādās reizēs, līdz ar to, sportistam jāņem situācija savās rokās, jāmeklē pierādījumi video versijā, kas nav aizliegts. Un no tā, ko es esmu redzējis, man joprojām nav skaidrs avārijas cēlonis. Pa manam 50:50 – racing incident, kā teiktu anglieši. Bet vēl visu neesmu noskatījies, iedziļināšos. Anglieši teiktu arī that`s racing… :)

          • Skats no malas

            Daini, Daini, Daini..
            Nr.1 video lieliski redzams, ka pats, vēl knapi no starta laukuma izbraucis, spied pietuvojušos Mūrnieku virsū Balodim (Youtube video redzams no 19.minūtes 45 sekundē)..

          • Noskatījos nr.1 ētera video. Žēl, ka nav redzams pats starta moments, bet jā – pēc pirmajiem metriem mainu trajektoriju ar domu aizbraukt konkurentiem priekšā, BET sitiens no Mūriņa pa auto pakaļējo kreiso stūrī bija, kas noveda pie kūleņiem. Lai arī pats kā redzams uzprasījos uz nepatikšanām (bet to lai izskaidro tiesneši, ko izdarīju nepareizi) – noteikumos ir rakstīts, ka sist pa auto aizmuguri aiz šofera durvīm ir aizliegts. Iespējams, ja Mūriņš biku būtu piespiedis bremzes – vāku nebūtu un arī Rūdim viņš nebūtu ielicis pa kreiso pakaļējo stūri viņu tādējādi sagriežot. Tāpat mans rezerves auto bija objektīvi lēnāks un viņš pirmā apļa laikā būtu ticis man garām. Mans uzdevums bija tikai sakrāt vērtīgus kopvērtējuma punktus, kamēr notiek pamata auto motora pārbūve… Lai visiem jauka diena un mierīgs prāts.

          • p.s – mēs izpētīsim nolikumā kas ir teikts par to, cik ilgi nedrīkst starta brīdī mainīt trajektoriju. Varbūt kļūdos, bet liekas, ka konkrēti metri nebija minēti.

  • Fans visiem

    Kur būs redzams vidio?

  • no malas

    jaa tiesnesu leemumi ir loti divaini,ka klava nogriez pusi trasi un par to nesoda,sviests pilnigs.vai vispaar tiesnesiem ir kadam licenze jeb panemti no malas lai tikai pavicina karogus??????

    • Parastais

      Viena licence uz visiem viņiem nu jau ir pilnigi noteiti. Dzirdēju, ka esot sportists, kurš pēc fantastiskās sacensības, savu esot ienesis un uzdavinajis tiesnesiem!

  • 88 atbalstītāja

    http://www.go4speed.lv/lv/photo/autokross/805-autokrosa-cempionata-3-posms-vecpili/dsc-9680/
    Bilde nr.90 – Rūdolfam rati sagriezti, lai apbrauktu, bet Kļava vienkārši taisni vālē!
    Un par autosportista licenci- jā, tā tika nodota sekretariātā.

    Cerams, ka viela pārdomām vismaz kādam būs…

    • TadsNekads

      Tavs komentars ar bildi kopa pilnigi nelimejas

  • skatitajs

    Bogenam atnemta licenze? Ja jaa tad cik ilgi?

  • 88 atbalstītāja

    Nē, ne jau atņemta! Bet viņš pats dēļ tiesnešu lēmuma to uzmeta uz galda!

  • Parastais

    Viss pareizi! Uz ceļa kur ikdienas satiksme ar tos kas brauc lēnāk ka pārējā plūsma un traucē satiksmi nesoda! A te dazi iedomājušies traukties ar 150 km/h, visus apsteigt, nebremzet un vel kāpt uz pjedestāla…. Ne velti ir paruna, lenāk brauksi, tālāk tiksi!!!! Daudz vairs netrukst, un man ka ierindas skatītājam noliekot beņķīti pie mājas A7 ceļmalā būs daudz interesantāk – redzēšu gan atrumu, gan apdzīšanas, gan visu citu ko lidz šim braucu skatīt uz autokrosiem! Ceru, ka atbildīgās personas attapsies un rīkosies!

  • HarryVanLee

    Taa vien shkjiet-karsti notikumi bijushi ne tikai trasee, bet arii aarpus trases…nez no kurienes izraut 150km/h veicot pagriezienu…mjaaa-kaads ir paarkarsis…iipashi pie apstaaklja, ka trases videejais aatrums aprobezhojas ar 80-90km/h….nedomaaju, ka daudz kljuudos… Savukaart ar licenses nomeshanu gan paarsteidzaas-saprotams-emocijas, bet jaaprot arii savaldiities taadaas reizees… nu protams ja tas vien netiek dariits apzinaati shova labaa…, jo citaadi par TO nerunaas un visu aatri aizmirsiis-gluzhi taapat kaa paaris gadu atpakalj Priekules superkrosu aizmirsa.. bet lai nu kaa-top skaidrs-trasee bez vairaakiem ,,onbordiem,, droshi par savu taisniibu nevar justies- tiesneshi visu veertee no malas un tas ir diezgan subjektiivi-taapeec nereti kljuudaas,bet apstriideet tos…-ej un kasies…

    • Kristaps VAZ#3

      Šaubos vai Priekules ne-krosu kāds ir aizmirsis. Ja nu vienīgi pats Runcīts :D

    • no malas

      88. numuram nav nepieciešams šovs , visi viņu respektē trasē un viņš parāda sevi , to ko viņš spēj, bet citi sevi neparāda vispār. Vai arī tu pats nezuzsprāgtu, ja tev tā būtu? Ieguldīt gan naudu, gan savu dārgo laiku, lai pretim saņemtu šo? domāju, ka pats uzmestu savu licenzi uz galda… :sarcasm:

      • HarryVanLee

        Klaat nebiju, sarunu saturu nezinu, bet peec komentaariem secinu, ka Bogenam pa nerviem uzdots tiiri labi…un ne man kaadu nosodiit vai lieliit-vienkaarshi zinu kaa tas ir-pirmajaas emocijaas visu laist pa gaisu, bet peec tam saakt domaat… bet ja tieshaam visam atmet ar roku-protams, riiciiba saprotama…bet lai kaa buutu-pastaav taada lieta kaa discipliina…tos jautaajumus var nokaartot arii mieriigi… Bet vienu gan nesaprotu-LAF tiesneshi faktiski vieni un tie pashi gan folkreisaa, gan krosaa-liidz debijai krossaa it kaa nebija nekaadu kashkju… bet nu labi-taa ir vinju pashu lieta..

        • Ar RB folkreisā tiešām nebija daudz problēmu. Nāk prātā vienīgi tā pati Vecpils, tikai dubļaināka, kur kādam konkurentam, kurš līdz abu tikšanās brīdim bija vadībā finālā, nolūza ritenis… Toreiz tiesneši un uzvaru zaudējušais braucējs norija epizodi, lai gan tā bija vairāk nekā diskutējama.
          Es vairāk pieļauju, ka ka sestdien čaļi bija krietni par daudz iedegušies, ja pat pieredzējušais Andis K. pamanījās saņemt sodu, tad laikam ir gājis ļoti karsti čaļu prātos. :)

  • pipars

    vienkārši tiesneši ir izbijuši ceļa policisti ar radariem rokā un pašizdomātiem atruma ierobežojuma zīmēm un apdzīšanas aizlieguma zimē, kas izvietotas vien viņiem zināmās trases vietās. :yes:

  • HarryVanLee

    Un ja tomeer pat bija tie 150km/h… atvainojiet, bet arii sportistam ir jaadomaa ko dara pat ciinjas karstumaa, jo trasee neesi viens…pieljauju, ka daudzi aizmirsushi vai nemaz nezin par devinjdesmito gadu incidentu Madonaa…sekas nekomenteeshu…

  • dusmigais

    par 88. esmu autospotra fans. redzot ka daudzi autosporta veidi cinas lai butu kads sovs< apdzišanas trasē utt. tere daudz milijonus. bet ne ierodas viens dzeks LČ autokrosā uzriko kartigu finālu pilnibā iznīcinot savu auto.( prieks skatities bija) bet nē , jo redz tiesnešiem patik ka visi brauc rindā un neapdzen viens otru :nerd: es 88 vietā licenzi( par kuru braucejiem ari ir jāmaksā no savas naudas, kā ari dalibas maksa un mašina jāuztur) būtū I.U. iebāzis vienā…….. , lai padomā. jo domaju – ja tā turpināsies tad Latvijā autokross izmirs. jo redzot, ka tā jau dažās klaēs ar grutībām salasa nepieciešamo dalibnieku skaitu :-( un braukt skatities kā visi brauc rindina ari negribas. tā kā LAF būsu ko padomāt. Bet ko ta domāt- it kā braucēji ir, trases ir, un ari parsimts skatitāji ari ir. Algas saņem- tad jau viss ir labi :-D

  • autosports.lv

    Te dažas bildes http://www.autosports.lv

  • pipars

    dažās bildēs redzams ka startā mūrnieks sagriež Mareku un Rudolfu, bet pareizi tiesneši bija aizņemti ar radaru darbināšanu( kafijas kruzes un telefoni). Bet ko darīsi ka kādam tiesnesis ir čoms.

  • 88 fanotājs

    Mūsdienu demokrātiskajā kapitālismā, kad iestājamies par tiesiskumu, turpinu iesākto tēmu par sarunu ar sacensību tiesnesi, pat to noklausoties vairakkārt, nav absolūti saprotams, cik sodi pēc skaita uzlikti Nr 88. Par sagriešanu tiesnesis atļāvis Nr 1 saīsināt trasi un aizbraukt Nr 88 priekšā. Sods Nr 1.( F-1, ja izbraucot no trases esi kādu apdzinis, tad tas jāpalaiž garām) Rezultātā Nr88 atkal apdzenot Nr 1 un Nr 9 nonāk finišā 2. vietā. Sacensību beigās Nr 88 tiek izsaukts uz sekretariātu un liek parakstīt lēmumu par atkārtotu sodīšanu. Savstarpējas sagriešanas rezultātā Nr 9 tiek pacelts uz otro vietu pirms auto Nr 1. Sods Nr2 sportistam Nr88. Sportista Nr88 pārcelšana aiz Nr 1 par sagriešanu ir sods NR 3. Šo murgu sacensību tiesnesis pats izskaidrot nespēja. Arī par tiesneša kvalifikāciju nekādus datus sacensību nolikumos neatradu. Milzīgu izbrīnu rada fakts, ka par līdzīgu sagriešanu no Nr 9 puses, kas beidzās ar Nr 6 vairākiem kūleņiem un izstāšanos, Nr 9 tika vēl paaugstināts par vienu vietu. Vai tāds tiesnesis drīkst turpmāk tiesāt? Vai par šiem jokiem nebūtu jāanulē viņa licenzē? Go4speed atrodamajā foto labi redzams kā Kļava ar taisniem ratiem brauc Bogenam tieši priekšā, lai gan Nr 88 rati sagriezti līdz galam pa kreisi, lai izvairītos no kontakta un vainīgs vienalga viņš. Arī kad Nr 1 un Nr9 a/m aizgrieza priekšā Nr 88 un tas bija spiests uzbraukt valnī, neskaitās bīstama braukšana. Turpināšu vākt materiālus par tiesneša dīvaino rīcību.

  • par 88

    Sveiki,
    Parasti kafetērijās un citās bodēs klientam vienmēr ir taisnība, diemžēl, tādas pašas privilēğijas ir arī tiesnešiem, bet ne vienmēr tā ir abos gadījumos…..
    iepriekšējā sacīkstē bija problēmas ar starta tiesnešiem, šoreiz mistiski lēmumi no distances soğiem…
    Sākums #88 bija bezcerīgs, vidus – cerīgāks, fināls – priecīgs, beigas – vilšanās …..
    Ja pieņemam tādus lēmumus finālā par sīkumiem, tad, lūdzu, darām to pret visiem, nevis kādiem indivīdiem…. kas tur ar tām apdzīšanām karogu zonā? kas tur ar to Mūrnieku un Mareku ?:-) ?:-) ?:-) ja bija burzma un nevarēja redzēt vainīgo, tad vajag papildus tiesnešus vai videoatkārtojumus ….kādi Marekam esot pieejami..
    Pēc šādas, sarežğītas un stresainas dienas, Rùdis un komanda nebija pelnījis šādu nepamatotu lēmumu….
    ja es būtu viņa vietā, tad izvēlētos kādu no zemāk minētajām opcijām:
    1. Garažā pavadīto laiku aizpildīt ar ieilgušo jaunā (nu jau vecā) dzīvokļa remonta pabeigšanu – tak vismaz skuķus varētu aizvest un Incim (tas, kas bija 4.vietā fanu skrējienā) būtu naktsmājas :) ;
    2. Izzondētu “dalībnieku – tiesnešu” čomu būšanas un izvēlētos mazāk savstarpēji mijiedarbīgo klasi – open vai 2000, jo apskatot apļu laikus, ar šo mašīnu var konkurēt arī tur;
    3. Amatieru kross – tur ar radariem neviens nestāvot, turklāt pieļauj arī apdzīšanas manervus;
    4. Galda spēles, kurās nav tiesneša nepieciešamība…, jo viņi mēdz kļūdīties…11

    • maucejs

      cik zinu to 88 numuru tad vinjs ir nepieskaitams ar nerviem tadus krosa nevajag… blatot var uz poda kakaajot…
      vinjs pec sejas jau izskataas pec nepieskaitama… viss lidz sim bija normali kamer neparadijas 88 numurs… taa kaa seedi majaa un parausti golfa…

      • 88 atbalstītāja

        Nu skarbi viņš Tev izskatās! Tad jau mēs visi laikam nepieskaitāmi…

      • Šitas ir par rupju, pasaule no šāda komentāra neko neiegūst, diez vai tā vajag.

      • par 88

        Acīmredzot tu viņu “ļoti” labi pazīsti…
        bet es gan zinu tādus komentētājus kā tevi – apaļīgs memmes dēliņš ar čipšu paku rokā, klabini pa klaviatūru un baidies iziet no mājas…

      • Kristaps

        Par 88 noteikti esi dzirdejis tikai komentaros,ja butu kaut reizi ar vinu runajis tad domaju tu ta nerakstitu,nevaig te izdomat ko pats nemaz nezini:)

      • viņa

        KAUNS! itkā pieauguši cilvēki, bet uzvedas, kā mazi bērni, kas apsaukājas :sarcasm: kur var tā aprunāt? kur var tā cepties? tiesneši ir pieņēmuši lēmumu, vietas sadalītas un gonka beigusies. Nevajag te sākt bārstīt apvainojumus pa labi un pa kreisi. un jau jau RB ir tik nepieskaitāms, tad kapēc viņš spēj konkurēt ar citiem braucējiem un uzrādīt labus rezultātus.. Tak atslābtiet cilvēkam pirmais gads autokrosā, daudzkas jaapgūst vēl……… un jā ja kautkas nepatīk, pieauguši cilvēki saka klātienē nevis caur internetu, jo tad tā ir emocionāla aizskaršana un par to draud krimināl atbildība, un starpcitu var noskaidrot IP adresi :cute: :-)

        • Malace! Un jā, par rakstītājiem ziņas ir vairāk nekā paši rakstītāji nojauš. ;) :D

    • TadsNekads

      3. Amatieru kross – tur ar radariem neviens nestāvot, turklāt pieļauj arī apdzīšanas manervus;
      Par tadu braukashanas stilu butu sen dabujis biete un aizdzits no amatieriem uz mužu. Taka tas gadijas vienam no LAF chempionata :-D

      • Kristaps VAZ#3

        Tajā reizē tas bija krietni vien bīstamāks izgājiens, te skatītāju tuvumā nebija.

      • NELAFa braucējs

        Toreiz LAFa braucējs sačakarēja finālu vairākiem braucējiem, iekarsis uzstūma konkurentu un sevi pāri valnim tā, ka skatītāji pat dabuja drošībai pamukt no lentas, un tas viss notika vairāku apļu garumā ignorējot diskābeļa karogu.
        Rūdis tur padzīts netiktu, ganjau kāds braucējs tik pačikstētu, kā tagad citi čīkst bezjēgā dēļ katras buktes, itkā kross būtu bezkontakta cīņas sports.

  • Zmejs

    Re kā forši ņemās te. Izskatās, ka 88 ir iemācījušies uzvarēt, bet ar zaudēšanu ir problēmas. Trasē nebija šaubu par to ka Kļavu sagriež, tā tiešām bija, visi to redzēja. Norijiet šo negadījumu un baudiet 4 vietu. Un tā bilde linkā ir labs pierādījums, ka 88 tiešām tur aiz stūra kļavu un sāk griezt. :D

    • TadsNekads

      Bogenam jaiemacas tas ka te nav folkreis kur sit dauza stumj utt un nekas par to nav. Pats iznicina mashinu sev un sasit vel parejos.

  • Parastais

    Es savu viedokli esmu izklāstijis, katram tas var būt savs, ņemot vērā ka mums skatītājiem katram ir savs favorīts! Uz Smilteni vēl braukšu, ceru ieraudzīt tur arī Nr88, steiga nomesta licence nav anulēta, lai izdodas saņemties, piesaistīt finansējumu auto atdzīvināšanai un paradīt visiem, ka variet kā komanda paņemt to, pēc kā uz sacensībām brauc jebkurš dalībnieks!!! Bogen – ar tādu atbalstu un cīņas sparu kāds tas ir pie tavas telts, Smiltenē jauzvelk burta i strīpiņa un LT jāuzliek punktiņš……

  • Žebeks

    te vis skaļāk bļauj tie, kas vissūdīgāk zin noteikumus. Tur laicīgi bija 2x japarāda melnais karogs

  • Notikumiem bagāti un skaisti autosvētki!
    Padalos ar savām bildēm no savas kameras iekš
    http://failiem.lv/u/bcevoow

  • 88 atbalstītājs

    Fū, tvaiks pierimst un tāpēc gribu sākt ar:
    – lielu paldies Džeriņu ģimenei per kolosāli sagatavoto trasi. Nebiju gaidījis, ka labos laika apstākļos būs tādas braukšanas īpatnību izmaiņas. Gods un slava!
    – vissirsnīgākā pateicība visiem, kas palīdzēja, piedalījās un morāli atbalstīja Rūdžas Nr 88 cietušās a/m atjaunošanas darbos.
    Papildinoties foto un video materiāliem pieaug pārliecība par tiesneša pavirši vai nolaidīgi pildītiem pienākumiem starta zonā. Skaisti var redzēt kā Nr9 stumj valnī M. Daiņa auto uz iznīcināšanu, kā pēc tam taranē Nr 88 un rezultātā kā cietušais no Nr 1 puses tiek pacelts vienu pakāpienu augstāk uz pjedestāla. Kas ir ar tiesnešu darbu? Vai tik nav kas līdzīgs kā hokejā. Tātad divas līdzīgas situācijas ( stūmēji Nr 9 un Nr88) cietušie Nr 6 nebeidz braucienu un Nr 1 turpina līdz finišam, bet tiesneša lēmums diametrāli pretējs: -par Nr 6 iznīcināšanu Nr 9 nekas un pacelts par vienu vietu augstāk, bet Nr 88 par divām vietām zemāk. Domāju, ka LAFa vadībai, lai neapkaunotu savus tiesnešus, ir kas jādara taisnības labā. Ceru ka drīzumā pēc vairāku video materiālu paradīšanas interneta lapās, kāda cienījama kundze no biedrības LAF tiesneša vai situācijas aizstāvībai uzrakstīs kādu vārdu!
    Ps. Būtu ļoti patīkami, ka viens otrs Bogena antifans izteiktos kaut cik pieklājīgi!

    • 88 atbalstītāja

      Mums anti fani netraucē! Uzklausam jau visus viedokļus un komentārus!
      Gānās jau tie, kam bail no konkurences!
      Ienāk jauniņais bez bremzēm un dod vecajiem bukiem padrebināties!!!
      Kā Ex uz mašīnas teikts, MAUCAM!!!

      • Pilnīgi piekrītu – jaunu spēcīgu braucēju ienākšana ir lielisks papildinājums čempionātam, prieks, ka tādi ir.

    • Pieklājība šeit nav stiprā puse arī 88-nieku pusē, diemžēl. Tāpēc – visiem piedāvājums atslābināties. Kas attiecas uz komentāru rakstīšanu – šī nav oficiālā LAF lapa, tāpēc kundžu aicināšana nebūs pareizajā adresē. Ir iespēja oficiāli aicināt kādu kaut ko skaidrot vai komentēt, bet šī nav tā adrese, kur to darīt.
      Un, tieši kas būtu kundzēm jākomentē, un tieši par ko būtu jāaizstāv tiesneši? Katrā dalībnieku sapulcē tiek skaidrots, ka konkurenta sagriešana, ja kontakts bijis aiz mašīnas vidus, ja ir iegūta labāka vieta, ir sodāms pasākums. Nu taču pēc visiem video un foto nevar noliegt, ka tāds šis neveiksmīgais gadījums bija – nu ko darīt, braucējam sarežģītā dienā tā gadījās, dzīve ir dzīve, ātrums ir ātrums, gadās. Arī galvenā tiesneša un komisāra skaidrojums par to, kāpēc rezultāti ir tieši šādi, pašam sportistam bija un tika smalki izstāstīts. Cik saprotu, bija lēmums, kuru sportists parakstīja, tātad, pat, ja ne līdz galam piekrīt, tad vismaz saprot tiesnešu domu gājienu. Tātad pašam sportistam situācijai vajadzētu būt skaidrai.
      Ja sportistam šī situācija nebija skaidra, tad ir procedūra sliktajā LAFā, kā pārsūdzēt šādus lēmumus, kā to izskatīt, kā pierādīt savu taisnību, ja ir, ko pierādīt. Ja sportists to nedara, tad, vēlreiz, viņam vai nu viss ir skaidrs, vai nu nav pierādījumu, lai to darītu.
      Ar to visu es gribu pastarpināti teikt to, ka, kopš folkreisa laikiem RB ir bijis ļoti cienīts sportists plašākā vai šaurākā lokā, uzskatīts par meistarīgu konstruktoru un braucēju. Būtu nepareizi šo slavu sabojāt ar nekorektu līdzjutēju rīcību un ne visai objektīvu apsaukāšanos. Kā noprotams, sportists pats šeit komentārus neraksta, tātad viņa imidžs ir citu cilvēku rokās, un citiem cilvēkiem par to vajadzētu vairāk rūpēties.
      Vēlreiz saku – arī pasaules čempioniem gadās šādas epizodes. Un tomēr ir sasniegta 4. vieta pēc smagas dienas (starp citu, šī ir ļoti humāna metode, kā sodīt braucējus – aizlikšana aiz “cieutšā”, pasaules autosportā šādu praksi neizmanto, bet gan izslēdz vainīgo no sacensībām, aicinājums novērtēt slikto tiesnešu metodes). Dienā, kāda bija RB, arī ceturtā vieta ir lielisks rezultāts, iekožam lūpā un suminām komandas un braucēja veikumu, nevis uzvedamies kā lēdijas tirgus laukumā.
      PS-spekulēt ar tiesnešu čomiskumu ar kādu vairāk nekā ar kādu citu, jau ir visai smags apvainojums, kurā vajadzētu daudz nopietnākus pierādījumus, lai ar šādiem apgalvojumiem startētu. Ar šiem cilvēkiem gadiem (ar dažiem – gadu desmitiem) kopā strādājot, es esmu 100% pārliecināts, ka šis apvainojums ir nepatiess. Līdz ar to arī šajā frontē vajadzētu pieturēties pie korektuma un pieklājības, pretējā gadījumā – pierādījumi, oficiāls protests, nevis spļaudīšanās kaut kur komentāros.
      Tātad vēlreiz – ir notikums ar pamatdomu “sagriešana ar labākas vietas iegūšanu”, ir šādam notikumam atbilstošs lēmums, ar kuru ir iepazīstināts sportists. Sportists lēmumu nepārsūdzēja, tātad rezultāti ir apstiprināti un oficiāli. Ja tomēr sportistam vai viņa pieteicējam lēmuma motivācija nav līdz galam skaidra, ir piedāvājums oficiāli aicināt GT un komisāru viedokli vēlreiz skaidrot (kas gan nemainīs rezultātu, bet būs skaidrība). Viss pārējais ir emocijas, apsaukāšanās, sportista prestiža graušana (ņemiet vērā – 99% šo komentāru lasītāju jūsmo par mūsu šeit kopīgi veidoto šovu komentāru sadaļā, un visai atklāti iesmej par to, kā ļaudis ņemas). Apdomājam šo elementus, skrūvējam, kam jāskrūvē, lai var turpināt cīņu par LČ medaļām – ceturtā vieta šai cīņai ir gana noderīgs panākums.

    • TadsNekads

      Es tikai un vienigi par godigu cīņu bet tavos komentaros nekas nav mainijies. Visi citi vainigi un vienigais cietušais ir 88

  • Skats no malas

    Atklāti sakot, taisnība Viesturam – ļoti daudz lasītāju uzjautrinās par šo lēdiju traci tirgus laukumā.. Zaudēt tomēr ir jāprot un tādēļ vainu nevajag meklēt citos, bet sākt ar sevi. Neviens Rūdim nelika skriet valnī un kūleņot, tai laikā kad vajadzēja atlaist pedāli un sākt kvalifikāciju no pirmās vietas.. Pats vien noraki sev rezultātu.
    Būtu klaigātāji ņēmuši piemēru kaut no Vantera, Skolmeistara vai Spīķa – nevis tukši kūluši salmus komentāros, bet saskrūvējuši auto pat pēc ļoti sāpīgas neveiksmes, lai nav lieki jautājumi par uzvarētāju. Tiesa, paskatot pieejamos materiālus no pirmās Vecpils, lieliski redzams, ka Rūdis vēl pirms līkuma pamana Vantera apdzīšanas manevru un tīši (vai netīši) palīdz aizķert valni. Katrā ziņā situācija strīdīga, lai gan šķiet, ka viss “labais” reiz nāk atpakaļ..

  • Blondīne

    Ar autosportu uz “tu” esmu nu jau 10 gadus ar astīti. Tiesa, neesmu viena no tiem entuziastiem, kas priecē skatītājus ar savu dalību autokrosā,jo skaidri apzinos,ka man darīt ko tādu, vienkārši nav pa spēkam. Taču zinu, kā tas viss izskatās no otras (sportistu un mehāniķu) puses. Dienām un naktīm ilga “ķimerēšanās” pa garažu, lai sariktētu savu “rumaku” kārtējai gonkai. Tādos brīžos neviens neskaita nedz ģimenei nozagto laiku,nedz plānotajam ceļojumam iztērēto naudu, lai iegādātos kārtējo rezerves daļu savam braucamajam, jo autokross bija,ir un būs sirdslieta,kurai netiks žēlots pilnīgi nekas. Un tad pienāk tā lielā diena un … dažādu iemeslu dēļ,atkal nepaveicās. Tāpēc nemaz nebrīnos,ka sportisti “sacepas” un meklē vainīgos, jo kādam taču ir jābūt vainīgam. Mazāk satraucās tie, kam aiz muguras stāv paprāvs sponsoru “bariņš”.
    Bet ne jau tur tā lielākā bēda.
    Gonka Vecpils trasē vienmēr ievelk platu smaidu sejā un te nu milzīgs paldies trases saimniek
    am Džeriņam ar ģimeni,kas pašaizliedzīgi rūpējas kā par trases kvalitāti un sportistiem, tā arī par
    līdzjutējiem un skatītājiem. PALDIES!!!
    Bet man (var jau būt kā blondīnei) ir daži jautājumi LAFam.
    Un tā nu pirmais jautājums, varbūt baumu līmenī, bet tomēr:
    * Kā tas nākas, ka tehniskā komisija gonkā ļauj piedalīties auto, kuram nav bremžu?
    Otrais jautājums radās pēc sarunas ar galveno tiesnesi, kurš nepārtraukti atkārtoja, ka viņam ir FIA
    licence un nemaz necentās uzklausīt mūsu viedokli:
    * Vai tiešām ir tā, kā apgalvo tiesnesis ar FIA licenci, ka LAFam melnie karogi neeksistē? (Mans
    viedoklis, ka 1600 klases finālā bija jābūt 2 melniem karogiem-mans viedoklis stipri atšķīrās no tiesneša viedokļa.)
    Trešais jautājums saistīts ar Kļavu,kurš tika sodīts par sagriešanu, bet netika ņemta vērā trases saīsināšana un piešķirta trešā vieta:
    * Vai tagad jebkuram autokrosa dalībniekam ir iepēja saīsināt trasi? Tādā gadījumā ir iespēja,ka
    kāds no dalībniekiem,kurš nepretendē uz pjedestālu saīsina trasi(iebrauc džokerī un viņam par to nekas nav) un nonāk tādā pozīcijā, kas viņam tomēr nodrošina vietu uz pjedestāla. Gluži tā,manā (un ne tikai manā) skatījumā notika ar Kļavu.
    Tie nu būtu tie jautājumi, uz kuriem es vēlētos gūt atbildes.
    Lai nu kā, autokross un arī viss autosports kopumā, ir viena forša padarīšana. Un te nu lielais PALDIES ir jāsaka arī Viesturam, kas lai arī tiešs un reizēm arī skarbs (pārsvarā pamatoti), tomēr ir autosporta (kā minimums autokrosa un folkreisa) dvēsele,kurš nešķiro cilvēkus ne pēc materiālā stāvokļa, ne reliģiskās piederības vai stāvokļa sabiedrībā. Tas priecē un liek justies kā savējiem.Bet vai tad autokross būtu interesants,ja visu laiku būtu tikai viens uzvarētājs un viens
    zaudētājs? Lai gan man ir savs favorīti, novēlu veiksmi un izturību visiem! :-)

    *

  • 88 fanotājs

    Patīkami, ka arī mani sāk kritizēt! Atvainojos, ka uzrakstīju sev citu vārdu. Būtu ļoti labi ka manu uzrakstīto lasītu uzmanīgi. ES nevienam nepiedāvāju čomiskas attiecības, bet „tas rada aizdomas uz čomiskām attiecībām”. Tas ir pavisam kaut kas cits. Vai es vainīgs, ka visa LAF vadība sastāv no sieviešu kolektīva. Ja mani atmiņa neviļ, tad arī es vienu otru zinu bet nepazīstu vēl no postpadomju gadiem. Atkārtoju vēlreiz, ka RB neaizstāvu, Manā rīcībā esošajā ieskanētajā tiesneša lēmumā viņš savu vainu atzīst un vainīgs IR. Ko var darīt, ja auto skrien ātrāk. Runa ir par līdzīgu sadursmi starp Nr6 un Nr9 tajā pašā fināla braucienā un kā to tiesneši nepamanīja. Par pārsūdzēšanu. Izlasot LAF Kodeksu, uzreiz top skaidrs, ka bezcerīgs pasākums. No dzīves pieredzes zinu, ka rakstīt sūdzības mūsu valstī uz augstākstāvošu iestādi nav jēgas, tās izskatīšanu parasti nosūta uz apsūdzēto struktūrvienību. Pagaidām RB fanos rupju vārdu neesmu izlasījis, bet „žults” piegaršu intrigai jūtu. Kad būs izdevies savākt pietiekoši daudz pierādījumu, pieņemšu uzaicinājumu apmeklēt Rīgas Brīvības ielu. Atkārtoju, ka runa ir par tiesneša darbu, lai arī Kodeksa 10.10 punkts viņam piešķir neierobežotas pilnvaras, pat pielietot sodu kādus neatradu Kodeksā. Ja tā nav, Lūdzu piedodiet!
    Ps. Vai es esmu RB pārstāvis vai nē, man pēc Satversmes 100. Panta ir tiesības izteikt savu viedokli. Tas vienam otram jau sacensībās radīja ļoti īgnu garastāvokli.

  • volners

    Paaaaavisam neliels ieteikums Vecpils organizatoram…sacensībās,kad sestdien Kross un svētdien folkreiss visss ir makten feini,bet….folkreisistiem sanāk tusēt pie nedaudz parpildītām atkritumu kastēm…Es ne tik daudz,kā augstprātis,bet vairāk,ka cilvēks,kurš aiz sevis vēlās atstāt tīrāku,nekā bija tad,kad ierados-šoreiz gribēdams nevarēju,ja kaste jau pec krosistiem bija ar kalniņu….kas saprotams liecina par to,ka arī krossa braucēji ir kulturāli un visu aiz sevis atstāj tīru un sakoptu…..Savādāk viss nu dikti superīgi…..

    • 26

      Lielākai daļai, nesagādāja grūtības ieraudzīt,tehniskā parka vidū ,ļoti ļoti lielu zaļu vannu.Kas bija paredzēta atkritumiem.Es tikai tā,nu ja nepamanīji :-) :-) :-)

  • 88 atbalstītāja

    Džeriņu ģimene tiešām ordeni pelnījusi!
    Vairāk šādu entuziastu!

  • MBerg

    https://www.youtube.com/watch?v=seKUUU0Plbk#t=583

    Par 1600 ..

    Manuprāt šajā video ir skaidri redzams, ka Mareku Daini startā sagriež Raimonds Mūrnieks (6:06) .. no Raimonda auto riteņiem var redzēt smilšu vērpetes, kad Raimonda auto ir jau pie Mareka auto aizmugurējās daļas .. šis incidents parāda to, ka Rūdolfs Bogens tīši nesagriež Anda Kļavas auto (7:22) jo var redzēt, ka riteņi nav pagriezti Anda auto virzienā, bet Andis vienkārši bija atstājis vietu iekšmalā, ko centās piesegt aizbraucot Rūdolfam priekšā, kā rezultātā pats apgriežas, jo šajā momentā nebija ātrāks, pie tam Andis pēc šī incidenta rupji saīsina distanci, kas ir visnotaļ acīmredzams pārkāpums .. vai kāds varētu ielikt punktu no autokrossa noteikumiem, kur ir minēts, ka braucējs drīkst brutāli saīsināt distanic, ja viņam ir gadījusies saķeršanās ar citu braucēju un to, ka braucējam netiek piešķirts sods, ja tas izraisa konkurenta kūleņošanu?

    Es saprotu, ka var apstrīdēt lojalitāti šim apcerējumam, jo braucēji nāk no nometnes, ko atbalstu, bet domāju, ka ne viens vien šajā video TO ieraudzīs un aizdomāsies, ka vienīgais vīrs, kuram bija jākāpj uz goda jedestāla bija Vanters ..

    • Blondīne

      Bet vai šajā pašā video materiālā, nav skaidri redzams, kā Mareks maina trajektoriju tajos 50 metros startā,kur manuprāt, to darīt nedrīkst,tādējādi atbrīvojot ceļu aiz sevis braucošajam komandas biedram, kuram bija lielāka iespēja kāpt uz pjedestāla nekā pašam Marekam, kurš varbūt arī bija padzirdējis, ka Bogens ir bez bremzēm.
      Nenoliegšu,ka arī Mūrniekam ir paskarba braukšanas maniere un dažubrīd arī viņš varētu braukt “pieklājīgāk”. Tad nu te, man liekas, ka neviens no trīs iepriekš pieminētajiem braucējiem nav bez vainas. Tāpēc turaties! Nāks cita gonka,būs jaunas emocijas un pārdzīvojumi.
      Bet nu Kļava, tas ir īpašs gadījums. Braucējs ar tādu pieredzes bagāžu un vēl Latvijas čempions,bet trasē dara tādas muļķības un ar smaidu sejā kāpj uz pjedestāla.
      Kauns viņa un kompetento tiesnešu vietā. :skywalker:

      • O.V

        Klausies lielais ekspert. Tu redzi to ko tu gribi redzet. Ieskaties kartigi ka Mareks spiez Raimondu no trases lauka un pirms likuma strauji bremze, punktu Marekam pieliek Rudolfs ar savu parak nestabilo brauksanu pirms likuma. Par Rudi un Klavu izkatas ka Klava visu pats salida auzas

      • 88 fanotājs

        Prasīju RB par bremzēm. 2. un 3. braucienā viena kontūra darbojusies pilnībā , bet uz finālu arī otru izdevies atgaisot

    • MBerg

      Ieskatieties vēl vērīgāk un ieraudzīsiet to, ko es uzrakstīju! ;)

    • Mārcīt! Apsksties video no autosporta programmas Nr1., kas filmēts no priekšpuses, un uzraksti vēlreiz savas domas! Ex fui!

      • Izlasi lūdzu vēlreiz manu komentāru un tā cītīgāk. Un vispār – kapēc liela daļa slēpjās zem kaut kādiem mistiskiem segvārdiem? Kauns paust savu viedokli ar savu vārdu un uzvārdu?

        • Blondīne

          Hi-hi! Exīt tu jau arī neuzrādi savu īsto vārdu un uzvārdu :music: :-)

          • Pieļauju, ka lielākā daļa cilvēku autokrosa / folkreisa / rallijkrosa aprindās zina, ka [Ex] ir Mareks Dainis.

  • kjupulis

    Bogenam, Starkam, Rihardam jāpiedomā par savu braukšanas stilu no folkreisa !! Tā tok nav smuki..

  • Janis S

    Paldies Džeriņiem par labi noorganizētu divu dienu sacīksti un izklaidi.
    Sportisti un fani beidzam cepties, jo aizgājušās epizodes vairs neizmainīt. Cik zinu neviens sportists nav cietis, bet tikai mašīnas.
    Turamies līdz nākošajam posmam ir atlikušas 18 dienas :-) . Skrūvējam…

  • 88 fanotājs

    Ura!!! Pēc Autosporta programmas noskatīšanās un “Ex” piedāvātā materiāla apskates ir tikai viens Jautājums. Vai tāds tiesneša uzvārds kaut itkā ar FIA licenzi drīkst atrasties Smiltenes posma Nolikumā? Par taisnību pret visiem vienādi

    • Skats no malas

      Jā, tiesneša darbība dažās epizodēs ir neizprotama. Mūrnieka un Daiņa negadījumā lieliski redzams, ka Dainis jau no starta spiež nost Mūrnieku un pamatoti gūst mācību. :-))

      • Ričīs

        Piekrītu,Dainis tiešām ir pats vainīgs,jo nu startā tā nevar kādam mēģināt griezt ceļu nost

  • pleisners

    Visu šo izlasot un pārdomājot sauktu to vienā žargoniskā vārdā bezpriģels.
    Ko jūs vainojat RB Viņš autokrosu ir iepazinis kā folkreisa braucējs un viņa skolotājs ir Saukāna kungs.Ja jau folkreisā tāda braukšana ir atļauta,tad viņš jau nemaz citādāk trasē uzvesties nemāk un izskatās negrib.Bet ne jau viņš viens pie vainas.Tas nerakstītais likums ko braucējs savā rumakā pie sevis bļauj (ko neviens nedzird)ir es tev par to parādīšu kur vēži ziemo (maigs izteiciens) un viss sākas.No pieredzes zinu, ja kādam par šādām izdarībām ragus neaplauž uzreizi tas turpināsies vienmēr. RB izskaidrojot savu apvainojumu par sodiem bieži piemin F-1 likumus.Pareizi jau arī no šā viedokļa ,jo Vecpils trase ir tā izveidota un uzpucēta ka drīz tur varēs tādas sacensības rīkot. Džeriņiem cepuri nost ,jo viss tur ir sakārtots kā nākas tikai viņiem gribu atgādināt,ka paši vien par visu nes atbildību, un ne jau LAF, jo viņi jau neko nerīko. S.Z video labi redzams ka kādam brašulim šī varēja būt pēdējā sacensība.Nu labi ka tā,bet nesaprotami priekš manis ,kā tik ātrā trasē ļauj tik daudz cilvēkiem atrasties trases iekšpusē un vēl pie tam dažs bez vestes.Lai fotogrāfētu vai filmētu ir jāpaņem veste un viss.(manuprāt nepareizi),bet nu ne man spriest galvenais lai visi dzīvi un veseli. Vienā komentārā piemin R.Mūrnieku par cūcisku braukšanu.Nu tad gan atraduši krosistu kam aizrādīt.Miera mika un pat viņa krosa skatuves vārds ir Mieriņš.
    No skatītāja viedokļa žēl ka M. Starks izstājās.Būtu ļoti interesanti paskatīties viņa cīņu. Visu cieņu A.Skolmeisteram ,ka nemeta plinti krūmos pēc iepriekšējā kūleņa un dēls tika uz pjedestāla. Galvenā cīņa ir boksos un ja kādam šoreiz bija jāaizbrauc ar rūgtumu sirdī,tad Smiltene ir nākošā vieta kur pierādīt ka tiesnešiem nebija taisnība. :yes: :no:

    • Saukāns kā krosā braukšanas skolotājs!? Labs… :D :D :D

      • pleisners

        iztulkot burtiskā nozīmē un pasmaidīt par visu, tāda tad arī kopējā attieksme – un tā arī ir.Lai tik sitas, lai tik dauza a ko tad es.

        • Ja ar to ir domāts mans domu gājiens – tad nebūs īsti pareizi.

        • Un starp citu, folkreisu tiesā tieši tie paši tiesneši, kas LČ, ar retiem izņēmumiem kā Valmierā vai gonkās, kur tiek piesaistīti LČ brucēji par tiesnešiem vai komisāriem. Nav tā, ka tie paši cilvēki, kas tagad krosā puspagastam ir nodarījuši ļaunu ar sodu piešķiršanu, folkreisa dalībnieku sapulcē teiktu – nu, čaļi, davai, iznīciniet viens otru! Tas atkal ir stāsts par to, ka kādam ir kaut kādi pieņēmumi, kas šādos komentāros pārvēršas par apvainojumu tiesnešiem, braucējiem, un, sūds ar visu, arī uz mani. Lai gan tā apzināti it kā nejūtos nevienam pāri nodarījis.

          • 88 atbalstītāja

            Forši, ka beidzot viens vainīgais :D

    • Ričis

      Man jau arī besī laukā, ka tajā krosā visi tādi hi hi un ha ha, nekādas nopietnības, brauc tā kā tādi jokdari un pēc tam vēl visu laiku par to runā… nē nu tiešām – vīri saņemās, lūdzu! Jūtams, ka Saukāna kungs ar savu humoru galīgi visus sapotējis, pat intervijās televīzijā visi smaida :D :D :D

    • oto

      par drošību 100% pievienojos, labi , ka viss tā beidzās, skats nebija no labajiem. Par sagriešanu pievienojos tiesnešiem pēc fakta griešana bija un punkts, vienmēr var atmest ja ir vēlēšanās. Par objektivitāti cilvēcīgais faktors visu neievērosi un lēmums jāpieņem acumirklī, tāpēc nesodiet pārāk skarbi, ja būtu viņu vietā būtu varbūt vēl sliktāk. Dobāju 4 vieta ļoti humāns sods.
      Drošība ir pārivisam, it sevišķi Vecpilī, kur tik daudz kūleņi.

  • NELAFa braucējs

    Pirms miega palasīju komentārus. Tā kā pats braucu, neko daudz nekomentēšu, ir savas domas par tiesnešu darbu, bet galvenokārt jau paši sportisti vien vainīgi. Cits grib nosegties pēdējā momentā dēļ kā sagriešana ir neizbēgama, cits atkal nepiebremzē lai nesagrieztu, bet citreiz ir bremzes grīdā, mašīna slīd un šaize sanāk tāpat.
    Visi apspriež Rūdi, viņu es pazīstu, nekāds širminieks nav, viņa vietā es arī sabēdātos, bet vienmēr atceros, ka gala vārds ir galvenajam tiesnesim un ar to viss ir pateikts un nākošajā gonkā jābrauc tā, lai nebūtu par ko sodīt.
    Un tas, ka folkreisisti dauza visus krosā ir tikai kaut kāds pieņēmums. Paskataties uz tiem, kas daudzus gadus brauc krosā un folkreisā nav braukuši, kādas citreiz pēc fināla dulluma izskatās mašīnas.

  • bobis

    ja nemāk braukt Bogens, tad labāk lai nebrauc

    • NELAFa braucējs

      Ja viņš nemācētu braukt, tad nezvai pa spici vizinātos ;)

      • Skats no malas

        Iedod lācim raķeti un arī viņš lidos citiem lāčiem pa priekšu.. ;-)

        • 88

          Cik zinu, Bogenam nu neviens neko nekad nav iedevis. Viss kas tapis ir Rudzas un Melatlux darbinieku kopdarbs. Neapstridami mašīna ir rakkete, bet ne jau labaka par parejam. Braukt ir Jamak.

  • Starp citu, Vecpils autokrosa šis te LIVE raksts ir kļuvis par Autocross.lv visu laiku skatītāko rakstu! :) Līdz šim pirmajās divās vietās turējās 2013. gada 1. posms Smiltenē, un 2014. gada 1. posms Smiltenē. Tas nozīmē, ka, lai kā būtu, šodienas autokross ir interesants, vienalga, kādi ir šīs intereses un intrigas iemesli. :)

  • speedy

    Gonka nu RIKTĪGI skatāma, tiesnešu lēmumi…nu…, ja mani bērni sadarītu blēņas, es visus sodītu vienādi, nevis kaktā liktu vienu, a pārējiem tik ar pirkstu pakratītu un pēcāk vēl saldējumu nopirktu. Bet tas jau mans, nebraucēja viedoklis. :-)
    Jums jau tur sava republika un savi noteikumi. :-))

    Kā vienmēr, paldies rīkotājiem, paldies braucējiem, patiešām bija ko redzēt un paldies Ex par balli. ;-)

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Autocross.lv radošā pauze uz nenoteiktu laiku ***