Mežonīgā ātrumā tuvojas Eiropas autokrosa čempionāta otrais posms, kas nākamnedēļ norisināsies Latvijā, Mūsas trasē. Noslēdzies oficiālais pieteikumu pieņemšanas termiņš un rīkotāji steidzas informēt par dalībniekiem, kuri dīrās Mūsas apļa segumu.
Par mūsējiem: šobrīd seši, visi bagijos. SuperBuggy cīņām gatavojas Jānis Boks un Juris Kuļikovskis – abu komandām vēl daudz darāmā. Jāatgādina, ka Boks un komanda atkopjas pēc Smiltenē piedzīvotā ugunsgrēka. Buggy 1600 klasē četri mūsējie, visi tādi, kuri visi uzskatāmi par labu rezultātu iespējamiem nesējiem – Māris Līcis, Ervīns Grencis, Andris Kuļikovskis un Dāvis Aupe. Līcim un Grencim būs par ko revanšēties pēc neveiksmīgā Francijas posma, Aupe formāli šobrīd ir Baltijas ātrākais bagiju braucējs pēc uzvaras Smiltenē, bet Kuļikovskim būs sevi jāpierāda pirmajā sacīkstē kopš pagājušās sezonas.
Salonautomašīnu Touring Autocross klasē var notikt unikāls gadījums – Mūsas posmā pirmo reizi var nebūt neviena Latvijas braucēja. Pieteikumos nav ne Alda Zēberga, ne Jāņa Bogdanoviča, kuri pēdējos gados bija „neveiksmīgas vienīgās cerības”, lai gan pārliecinošu „nē!” startam nav pateicis ne viens, ne otrs, vēl var būt pārsteigumi.
Par dalībnieku skaitu klasēs. Bezlatviešu Touring Autocross gatavi cīņai 16 dalībnieki. Sastāvam gan būs smaga cīņa, lai nonāktu līdz Latvijai, jo Francijas posms bija īsta postaža vārgās tehnikas izturības ziņā. A finālā finišu līdera aplī sasniedza tikai divi dalībnieki. Sarakstā esošie uzvārdi nepārsteidz, ar piebildi, ka sevi pierādīt centīsies igauņa Valdura Reinsalu kolektīvs ar pašu Valduru pie stūres vienai Ford Fiesta. Otru pilotēs Andri Ouns, bet pie Škoda Fabia stūres – Jarmo Vosa.
Progresējis dalībnieku skaits Junior Buggy klasē, turklāt pirmajā posmā klupiens gadījās klases bīdītājiem čehiem – uzvaru guva vācietis Kevins Munklers, kurš ir šīs klases debitants (tātad uzvarēja savā pirmajā Eiropas sacīkstē).
Visvairāk – 24 dalībnieki pieteikušies Buggy 1600 klasē, no kuriem, tātad, četri mūsējie, viens igauņu braucējs Kristijans Rajamē. Ja neskaita uz SuperBuggy pārgājušo čempionu Difūru, Bauskā ierindā solās būt visi pērnā gada braucēji no otrās līdz 13. vietai.
21 dalībnieks SuperBuggy klasē, ar pērno top-5 (Štūbe, Hinenkamps, Tureks, Bartošs, Albērss) ierindā. Būs interesanti vērot Buggy 1600 klases nesenā čempiona Ladislava Hanāka startu! Arī krosa vectēvs Jaroslavs Hošeks joprojām kaujā.
Nacionālajai klasei šobrīd pieteikušies 15 dalībnieki. Lai arī bija cerības uz vēl trim lietuviešiem (skatīt pieteikumu sarakstu), viņu, šķiet, nebūs, jo no Lietuvas nav saņemts apstiprinājums šiem pieteikumiem. Bet, pat, ja vairāk neviens nebūs, tāpat būs interesanti, sevišķi, ja A finālā paredzēts pulcēt uz starta visus līdz finālam tikušos (tātad teorētiski arī 15).
Cereju uz Jersovu, gc8 serijas kuzavam homolgacija vel atlauj startet :)
Būtu jau kruti, tikai viņam vajadzētu iedot kādu no vadošā trīnieka mašīnu!
Sveiki. Vēlos pirmo reizi apmeklēt EČ Bauskā. A tribīnē biļetes maksā 10 Ls, bet B tribīnē 5Ls – Ja izvēlēšos B tribīni redzēšu uz pusi mazāk un jutīšos uz pusi apdalītāks kā tie, kas A tribīnē?
Domāju ka nē,
bet cik man sanācis būt – c un d tribīnēs ir tīri o.k., jo tāpat jau pa teritoriju var “klīst” brīvi, trase labāk redzama kā no B
A tribīnes plusi:
1)Labāk redzama trase – vismaz pirmais līkums
2)esi turpat pie starta,
3)Apkārt vairāk cilvēku
Ar to A tribīni ir sekojoši-privilēģija ir tā,ka atšķirībā no B,C,D tribīnēm ir iespēja vērot sacensības vairākos skatpunktos-starta laukums,pirmais kreisais līkums,pirmais tramplīns,tālumā protams tālais kreisais līkums un tad blakus A tribīnei otrais tramplīns-praktiski visa trase pārskatama. No B tribīnes var redzēt pirmā tramplīna lēcienus, tālo kreiso līkumu un paralēlās taisnītes-otrā tramplīna lēcienus,startu,pirmo līkumu var redzēt tikai no augšējām rindām,no labās malas. C un D tribīnes vistālak no starta,līdz ar to grūtāk visam izsekot kas un kā- toties lielisks skats uz tuvumā esošo kreiso līkumu un taisnēm no pirmā tramplīna līdz otrajam tramplīnam. Tā vispār trase daudzmaz pārskatāma,ja gribi tikai skatīties…bet ja gribi uztaisīt kādu labu bildi vai uzfilmēt,tad ir jāpastaigā. Piebildīšu-ar A tribīnes biļeti vari doties arī uz B,C,D tribīnēm,ja vien šogad nebūs kas mainījies sektoru sadalījumos… Lai nu kā-sacensība solās būt interesanta,lai tik laika apstakļi būtu labi…
Ļoti labs skaidrojums, paldies!
Viss atkarīgs ko gribi redzēt,bet protams vispārskatamākā sacensību vērošana ir no A tribīnes. Bet ja tiec augšējās rindās pārējās tribīnēs arī var labi sekot notikumiem trasē… Starpība ir tur,ka ar A sektora biļeti vari staigāt pa pārējām tribīnem,bet ar zemāka sektora biļeti A sektorā netiksi…
J>Bogdanovičs savu mašīnu sen pārdevis, Zēbim drīzāk ir finanšu trūkums ,beidziet te laist dezinformāciju.
Atbildu: JB gadījumā pastāvēja, vai varbūt pat pastāv iespēja īrēt auto no Igaunijas. AZ gadījumā ir “diez vai sanāks, bet pēdējā brīdī varbūt mēģināšu”. Abos gadījumos šis nav konkrēts “nē” Bauskas sacīkstei. Līdz ar to nedomāju, ka teksts būtu dezinformējošs vai nepareizs. Autocross.lv arī vienmēr ir aicinājis lasītājus uz ziņu papildināšanu ar konkrētu informāciju, jo nav iespējams zināt visu par pāris simtiem licencēto sportistu.
Can anyone please explain a bit about ticket prices. Tribune A is 27 eur for both days ? There is no ticket that goes for both days ?
Also, what do you guys think, which is the best place to be in ?
Thanks !!
As I understand, there is the ticken plan: http://musa.lv/app/webroot/images/pdfs/ec_biletes.pdf
I can`t find there anything for 27euros, can you tell, where did you get that price? You counted those 10+17 I think. I am not sure, but, according to this plan, there are two tickets – one for each day. Maybe write me personally viesturs@autocross.lv, I will try to help with answers to your questions.
Hello !
Yes, this price site is a bit confusing. Its like i need to buy ticket for both days which is 10eur for 26.05 and 17 eur for 27.05 which makes it 27euros total. But 17euros for both days would make a lot more sense.