Autokross: Online (19:35): LČ starts 29. aprīlī!

Viesturs Saukāns  28.04.2012 10:09 30

2012. gada Latvijas autokrosa čempionāta pirmais posms – 29. aprīlī Smiltenē, Tepera trasē! Deviņas klases. LČ ieskaite: 1600, 2000 Super, Open, B600, D12, CK125, Beta. Latvijas kauss: VAZ Klasika. Baltijas kauss: Buggy1600. Sacensību sākums: 11:30. Šīs lapas apakšpusē provizorisko rezultātu tabulas.

19:35: Tā kā Smiltenē sāk iestāties sasalums, turpmākā informācija vēlāk! :)

19:25: Rezultāti zemāk tabulās! B1600 klasē pārliecinoši pirmais Aupe, bet Grencis skaistā cīņā izrāva otro vietu. Uz pjedestālu pretendēja arī Kurs, taču izstājās un pozīciju atdeva Nūteram. Kuriozs kroskartos – startēja visi četri dalībnieki, no kuriem ar tehnikas problēmām cīnījās Kalniņš, braukdams ievērojami lēnāk. Taču Sproģe taranēja līderi Beļakovu, kā rezultātā pati apmeta kūleni un abi izstājās. Mirkli vēlāk tehnikas problēmas sāka vajāt arī Misiņu un Kalniņš lēnām aizbrauca viņam garām, gūstot uzvaru! Beta bagijos aiz Špaka nākamās pozīcijas Duntavam un Henilānam.

17:20: Sākas A fināli. Špaks uzvar Beta bagijos.

17:10: (papildināts viss teksts) Noslēgusies trešā sērija, lielākā daļa rezultātu zemāk tabulās. Trešās kvalifikācijas braucieni ar drāmu neizcēlās un posmu sāk ievērojami ietekmēt tehnikas defekti un sportistu atbirums. Interesants moments 2000 Super klasē – valdījušie Smilga un Spīķis piedzīvo tehnikas defektus – Smilgam nedarbojas motors, Spīķim, lai arī finišēts otrajā vietā, neliels ugunsgrēks pēc finiša. Abi gan plāno turpināt cīņu. Ziedānam pirmajā aplī nokrīt ritenis, kas nozīmē, ka viņš nekvalificējas A finālam. 1600 klasē Šteinbergam anulē rezultātu, jo mašīna izrādījusies par vieglu. Kļavam, šķiet, ātrumkārbas defekts. Open klasē Kozlovskis neizgāja uz starta, bet dara visu, lai tiktu uz A finālu.B1600 klasē Aupe skaistā cīņā apdzen lielisko igauņu debitantu Nūteru. Igaunis gan zaudē pozīcijas falšstarta soda dēļ. Grencis turpina mocīties ar tehnikas defektiem. Turpinājums gan jaunumiem, gan rezultātiem tuvākajās minūtēs.

15:40: Beigusies otrā kvalifikācija. 1600 klasē atkal pa uzvarai Sileniekam un Lilienšteinam, kopsummā Reinis ir pirmais, Kaspars otrais. Braucienos aiz Lilienšteina Lideris, Šteinbergs, bet aiz Silenieka – Kļava un Skolmeistars. D12 klasē Pindiss izmantoja Leimaņa un Eglīša kontaktus startā un guva uzvaru. Leimanis otrais, Eglītis trešais. 2000 Super klasē Smilga bija vadībā pēc starta, bet viņu apdzina Spīķis un guva savu pirmo brauciena uzvaru. Miščenko trešais, Ziedāns nestartēja. Open klasē atkal startu uzvarēja Jeršovs, taču Kozlovskis un Jerāns atrada veidu, kā tikt līderim garām. Intam jābrauc ar plašākām trajektorijām, līdz ar to paliek brīvas iekšmalas. Kozlovskis izstājās ar pusass defektu.Aiz Jerāna un Jeršova trešais Iesalnieks. Ar nolūzušu balstiekārtu izstājās arī Rusmanis. VAZ klasē līderu posts – Rakuzovs brauca bez ātrumu slēgšanas, bet Kolomenskis izstājās. Uzvara Zimzam, otrais – Maševskis, trešais – Ozoliņš. B1600 klasē uzvara Kuram pēc reālā uzvarētāja Aupes 15 sekunžu soda par pāragru startu. Aiz Kura Nūters un Ščerbickis. Grencis pēc Rajamē iespiešanas apmalē pats izstājās nolūzuša riteņa dēļ. Aupe noslīdējis uz ceturto vietu. B600 klasē Bumbiers pirmais, Baumanis otrais, Zīverts trešais. CK 125 klasē Beļakovs pirmais, Sproģe – otrā, Kalniņš trešais, Misiņš izstājās. Beta bagijos Špaks pirmais, Duntavs otrais, Henilāns – trešais.

14:05: Noslēgusies pirmā kvalifikācijas sērija. Par dienas naglu šobrīd kļuvusi Open klase, kurā Jerāns, Kozlovskis un Jeršovs šobrīd sarūpē izcilu izrādi. Startu izcēla Jeršovs, tomēr Jerāns drīz viņu apdzina. Jeršovs atgrieza pozīciju, bet Jerānu apdzina arī Kozlovskis. Jānis atrada ceļu garām Intam, nonākot vadībā. Raimonds mēģināja atgūt otro vietu, tomēr, lai neietriektos Jeršovam sānos, pārbremzējās un sagriezās, paliekot ceturtais vēl aiz Iesalnieka. Finišā Kozlovskis, Jeršovs, Iesalnieks, Jerāns, Rusmanis un izstājušies – Ansons (pusass, logs), Lajevskis (iespējams, kārba), Sproģis (nestartēja). 2000 Super arī līmenī: Smilga uzņēmās līderpozīciju un sīvā cīņā noturēja to līdz finišam. Pēc zaudēta starta uz otro vietu pacēlās Spīķis, trešais – Miščenko. Ziedāns no cīņas par trešo vietu izstājās pēdējā aplī. Beta bagijos uzvara Špakam, sekoja Henilāns, Duntavs. B600 klasē uzvaru guva Baumanis, tomēr 15 sekunžu sods par pāragru startu atbīdīja Jāni uz ceturto vietu. Uzvara Bumbieram, seko Zīverts, Kabanovs. CK125 trīs startētāji. Uzvara Beļakovam, bet Kalniņš noturēja aiz sevis Misiņu. Sproģe, gluži kā tēvs, izstājušies. Lieliskas cīņas arī B1600. Uzvara Aupem, sekoja Rajamē un Kurs. Vājš sniegums joprojām no Grenča – bagijam trūkst jaudas taisnēs. Centieni to kompensēt ar vēlu bremzēšanu beidzās ar sadursmi ar Ščerbicki. Pēc finiša Rajamē nepaklausīja tiesnešu ieteikumu un uzreiz mēģināja iegriezt dalībnieku parkā. Tajā brīdī viņam virsū uztriecās Eglītis. Tehnika nedaudz bojāta. D12 lieliska izrāde – Grantiņš nonāca vadībā, taču viņu apdzina gan Eglītis, gan Leimanis, gan Pindiss. Leimanis apdzina Eglīti, nonākot vadībā un uzvarot. 1600 vienā grupā uzvara Lilienšteinam, sekoja Kļava un Tauriņš. Skolmeistars pēdējā apļa pēdējā pagriezienā apmeta kūleni. Otrā grupā laba Silenieka un Zobena cīņa – Kaspars pirmais, Ritvars otrais. Lideris trešais. Kopsummā secība – Lilienšteins, Silenieks, Zobens. VAZ klasē uzvara Kolomenskim, sekoja Zimza un Rakuzovs – jaunie braucēji sākotnēji pretojās, tomēr līdzšinējie līderi tika ar “problēmu”galā.

11:50: 2000 Super klasē labākais laiks debijas sacīkstē Jurim Spīķim, pāris desmitdaļas zaudē Ziedāns, seko Smilga, Miščenko, Mūrnieks, Astrauskis, Andersons, Kenigsbergs, Brikmanis.

11:40: Neliela sensācija 1600 klasē – labākais rezultāts Zobenam, 0,2 sekundes piekāpies čempions Lilienšteins, seko pārējie favorīti Silenieks, Kļava, Grīnvalds, Skolmeistars, Lideris, Tauriņš, Balodis, Pūga, Dainis, Nikels un Šteinbergs. Top-12 atrodas 5 sekunžu robežās, vienīgi Šteinbergs zaudē līderim 7 sekundes. Nikelam un Šteinbergam ir motora problēmas.

11:25: Turpinās laika kontroles braucieni. Beta bagijos vadībā Špaks, seko Henilāns, Duntavs, Pūga, Rihters, Aploks. CK125 startēt varēja tikai Beļakovs un Misiņš. Par pusotru sekundi ātrāks Beļakovs. Sproģe un Kalniņš piedzīvo tehnikas problēmas. B600 klasē secība – Baumanis, Bumbiers, Zīverts, Kabanovs, Koivs. B1600: Aupe, Rajamē, Kurs, Nūters, Eglītis, Ščerbickis un Grencis, kuram pirmajā aplī nefunkcionēja dzinējs, bet nākamajos apļos rezultātu neizdevās uzrādīt. Boks šodien tomēr kapitulējis. VAZ Klasika secība: Kolomenskis, Maševskis, Zimza, Ozoliņš, Rakuzovs, Bērziņš, Odiņš, Seņkāns. Nav rezultāta Palēvicam. Open: Jerāns, Jeršovs (starpība 0,4 sekundes), Kozlovskis (2,2 sekundes), Rusmanis, Iesalnieks, Lajevskis, Sproģis. Nav rezultāta Ansonam, tomēr cīņu turpināšot. Pārējo klašu rezultāti vēl procesā.

10:10: Zemāk esošās rezultātu tabulas ataino reālo dalībnieku sastāvu šīs dienas sacīkstē. No sākotnēji pieteiktajiem nav ieradies vienīgi pēdējā brīdī pieteiktais igaunis Jurgensons, pārējie visi. Pēc brīvajiem treniņiem izstājušies Liškovskis (B600) un Rehepaps (B1600). Boks, tātad, vēl nav pateicis “nē” šodienai.

10:05: Dienas notikums līdz šim – Jānis Boks paliek bez bagija, jo tas ar pamatīgu liesmu aizdegās. Pagaidām sākotnējā versija, ka izpūtējs izkausējis virsbūvi un šķiedra aizdegusies. Komanda pēta iespējas šodien tomēr vēl tikt uz starta un izmēģināt tehniku pirms Francijas cīņas.

9:40: Pilnā sparā norisinās brīvie treniņi. Sliktās ziņas: minētais igaunis Rehepaps jau izstājies motora defekta dēļ. B600 klasē ar motora defektu izstājies Aigars Liškovskis. Izbīlis Jānim Bokam – piekares defekta dēļ viņa bagijs aizbrauca taisni uzreiz pēc tramplīna. Lai gan parasti, sevišķi tik jaudīgai tehnikai, tas nozīmē lielu avāriju, šoreiz Jānis tika cauri ar nelielu purngala ieduršanos apmalē. Liekas, ka varēs turpināt dienu.

8:35: Laba ziņa – B1600 klasē uzradies arī līdz šim sarakstos nebijušais igaunis Rehepaps (iespējams, jāprecizē uzvārds). Ir arī Boks ar SuperBuggy! Starp citu, komanda ar smaidu atzīmē, ka Eiropā jāstartē ar 13. numuru, ar kuru pērn Štūbe kļuva par čempionu.

Svētdiena, 29.04., 7:55: Labrīt no saulainās un spirgtās Smiltenes! Viss notiek, sportisti jau rindā pie reģistrācijas, visi priecīgi!

Sestdiena, 28.04., 11:40: Autocross.lv uzsāk LČ 1. posma Smiltenē apskatu. Sacīkste, tātad, svētdien. Sola ļoti labu laiku, bez nokrišņiem, kuri turpat blakus plosīšoties Igaunijā, bet Smiltenē netraucēšot. Gaisa temperatūra būšot ap 14-16 grādiem. Vējains, mākoņains – kā ierasts ap šo laiku Smiltenē! Tātad viss kārtībā. Piektdienas vakara labā ziņa: lai gan Ivo Šteinbergs sākotnēji atsauca pieteikumu motora defekta dēļ, valmierieši tomēr ķērušies pie problēmas risināšanas un skrūvē, pieteikums atjaunots.

1600

Braucējs K1 K2 K3 Kval Bonusi A fināls
 Lilienšteins  1  1  1  1  2/2/2/1  1.
 Silenieks  1  1  1  2  1/1/1  8./avārija
 Kļava  2  2  3  3  2.
 Grīnvalds  izst/tehn  6/avārija  4  10  6./tehn
 Zobens  2  ns/piekare  ns  nc  nc
 Nikels  izst/tehn  ns/motors  ns  nc  nc
 Dainis  5/fš  4 5  7  5.
 Balodis  izst/tehn  ns/kārba  ns  nc  nc
 Pūga  izst/tehn  4  2  8  4.
 Lideris  3  2 2  4  10./tehn
 Tauriņš  3  5  4  6  3.
 Skolmeistars  4/avārija  3  3  5  9./anul/avār
Šteinbergs  4  3  dq  9  7./tehn

2000 Super

Braucējs K1 K2 K3 Kval Bonusi A fināls
 Spīķis  2  1  2  1  1/2/1/1  1.
 Ziedāns 8/tehn  ns/tehn  8/ritenis  nc  nc
 Kenigsbergs  4  4  3  4  3.
 Andersons  9/tehn  8/pusass  7/pusass  7  ns
 Miščenko  3  3  1  2  0/0/2  2.
 Mūrnieks  5  5  4  5  6.
 Astrauskis  6  6  5  6  5.
 Smilga  1  2  6  3  2/1/0 4.
 Brikmanis  7  7  ns/tehn  8  7./kārba

Open

Braucējs K1 K2 K3 Kval Bonusi A fināls
 Jerāns  4  1  1  1  0/2/2/1  2.
 Kozlovskis  1  4/pusass  ns/pusass  4  2/0/0  3.
 Rusmanis  5  5/piekare  ns/piekare  7  ns
 Jeršovs  2  2  2  2  1/1/1  1.
 Ansons  6/pusass  ns/tehn  4  5  6./piekare
 Sproģis  ns/tehn  ns/tehn  ns/tehn  nc  nc
 Iesalnieks  3  3  3  3  5./kārba
 Lajevskis  7/tehn  ns/tehn  5  6  4.

B600

Braucējs K1 K2 K3 Kval Bonusi A fināls
 Baumanis  4  2  1  2  0/1/2  1.
 Bumbiers  1  1  2  1  2/2/1/1  2.
 Kabanovs  3 5  3  4  3.
 Liškovskis  ns ns ns nc 0/0/0/0 nc/motors
 Zīverts  2  3  4  3  1/0/0  4.
 Koivs  5  4  5  5  ns

VAZ Klasika

Braucējs K1 K2 K3 Kval Bonusi A fināls
 Kolomenskis  1  8/tehn  3  6  2/0/0  1.
 Rakuzovs  3  6  7/tehn  5  ns/reduktors
 Zimza  2  1  2  1  1/2/1/1  2.
 Palēvics ns/motors  9/tehn  ns/tehn  nc  nc/motors
 Odiņš  8  7/tehn  ns/tehn  nc  nc/tehn
 Maševskis  4  2  1  2  0/1/2  5./reduktors
 Ozoliņš  5  3  5  3  4.
 Bērziņš  6  4  4  4  3.
 Seņkāns  7  5  6  7  ns

Buggy 1600

Braucējs K1 K2 K3 Kval Bonusi A fināls
 Ščerbickis  7  3  4  5  6/tehnika
 Kurs  3  1  2  2  0/2/1  4.
 Aupe  1  4  1  1  2/0/2/1  1.
 Grencis  8/avārija  6/piekare  5  6  2.
 Eglītis  4  5  3  3  5.
 Salu  ns/tehnika  8/tehn  ns/tehn  nc nc
 Rajamē  2  7/avārija  ns/tehn  5  1/0/0  7/ns
 Nūters  5  2  6  4  0/1/0  3.
Rehepaps  ns/motors ns ns  nc  0/0/0/0  nc

Beta

Braucējs K1 K2 K3 Kval Bonusi A fināls
Špaks  1  1  1  1  2/2/2/1  1.
 Rihters  5  4  5  5  6./tehn.
 Henilāns  2  3  2  2  1/0/1  3.
 Duntavs  3  2  3  3  0/1/0  2.
 Pūga  4  5  4  4  5.
 Aploks 6  6  6  6  4.

CK 125

Braucējs K1 K2 K3 Kval Bonusi A fināls
 Misiņš  3  4/tehn  ns/tehn  4  2.
 Beļakovs  1  1 1  1  2/2/2/1  3./avārija
 Sproģe ns/tehn  2  3  3  0/1/0  4./anul/avārija
 Kalniņš  2  3  2  2  1/0/1  1.
 .

D12

Braucējs K1 K2 K3 Kval Bonusi A fināls
 Pindiss  3  1  1  1  0/2/2/1  1.
 Leimanis  1  2  2  2  2/1/1  6./riepa
 Grantiņš  4  4  3  4  3.
 Polis  7  6  6  5  5.
 Eglītis 2  3  4  3  1/0/0  2.
 Vīksne  6  5  7/izst  7  ns
 Staško  5  7/tehn  5  6  4.

  • Gints

    es jau tgd vairs nevaru sagaidīt :)

  • Intars

    tulit saksu ar galvu siena skriet… :-D

  • ra

    kas ir -kross uzkārās uz 2 stundām vai onlains?

  • jancis

    es ari nevaru sagaidīt…

  • Kristaps

    Jā – augstums ņēma virsroku!
    Organizatoram!!!
    1)Tas bija apsurdi, ka bija stunda (!!!) jāgaida lai nopirktu biļeti – ļoti liels FUI!
    2)Un lūdzu nekad vairs neliekat deviņas klases dienā!

    • #171

      Kas liedza braukt laiciigaak? :) + diez vai krosa fani beedaajaas par to, ka bija skataama daudz daliibnieku gonka! Ja buutu 30 mashiinas – tu bljautu – te jau nav ko redzeet un man veel jaamaksaa Ls 3? :)

      • Kristaps

        #171:
        Esmu bijis uz ziemas krosu Brenguļos, kur bija 13 braucēju, un -20 grādu sals, bija baigi labs pasākums.
        Es labprāt samaksātu arī piecīti par ieeju, jo novērtēju pasākuma vērtību, ja paskatās cik maksā citi, sūdīgāki, pasākumi.

  • no malas

    Biļetes jau nu būtu pusbēda, ja stundu jāpērk, bet signālkarogu trūkums trasē tiešām apbēdina..
    Par vakara aukstumu gan laikam nav, ko vainot. Man vēl tagad pirksti zili.

  • 56

    Viss bija zvērā,super :-D
    P.S
    Nav ko līst uz pasākumu,pēdējās minūtēs,tad arī nevajadzēs stāvēt stundu !!!

    • Kristaps

      Saproti – es ta braukšu arī nākamreiz, bet varu iztēloties, ka puse no pārējiem, kas gaidīja to stundu (ne “regulārie” krosa fani) – iespējams padomās divreiz, vai braukt….. NU NEVAR TĀ DARĪT, šoreiz mazāk par sevi bet par krosa popularizēšanu FAIL
      Un pasākumam ir jānorit raitāk
      Nu netaisa Smiltene pirmo reizi gonku

  • Kristīne Pinkule

    Bija baigi labais kross!!! Gan no organizatoriskās, gan sportistu puses. Nemaz nevarēja pamanīt, ka pasākums ievilkās, jo visu laiku bija interesanti.

    Par to rindu pie ieejas gan varu piekrist. Pāris reizes nācās izbraukt no teritorijas, kur redzēju, ka viss lēnām uz priekšu iet, dēļ vienas lēnas kasītes, un daudzas neapmierinātas sejas.

    Tiekās nākamajā posmā! :)

  • HarryVanLee

    Nu tad tā… sākšu ar to,ka pat laicīgi atbraucot(ap 10iem)jau bija jāgaida turpat stunda lai tiktu cauri biļešu kontrolei-tā ka tiešām-biļešu tirdzniecība un transporta caurlaidība bija ļoti lēna… Nākamreiz būs jābrauc no otras puses-tālā līkuma pusē-tur kasieri garlaikojās no bezdarba…
    Pati sacensība bija ļoti laba un trases tehniskais personāls strādāja operatīvi! Visvairāk prieks par Inta Jeršova startu-vienkārši super!!! Un protams prieks par AKA un SKKRAUĶI amatieru startiem! Rezultāti runā paši par sevi!

  • Dāvis

    Kristap, ja esi tik gudrs par krosa popularizēšanu un sacīkstes organizēšanu, tad uztaisi pats kādu sacīksti! Vairis noorganizēja lielisku sacīksti, un diena ievilkās tāpēc, ka bija daudz dalībnieku katrā klasē, un nevar taču prognozēt cik ilgi notiks brīvie treniņi, laika kontroles, kad sakops trasi, tas viss prasa laiku, es uzskatu ka viss bija savās vietās, un nemaz tik ilgi tas pasākums nenotika, ja gribi redzēt kur ievelkās gonka – aizbrauc uz Lietuvu.

  • Prieks, ka kopumā pozitīvas domas par aizvadīto pasākumu, arī mazās kritikas, acīm redzot, ir vietā. Man ir skaidrojums par ilgo dienu un garo rindu. Domāju, ka mēs visi tā īsti nebijām gatavi un kautrīgi neticējām lielajam dalībnieku skaitam (tas ievilka visu sākot ar br.tr. un kontroli), kā arī tam, ka šis lielais dalībnieku skaits un brīvdiena nākamajā dienā (!) uz trasi atvedīs tik daudz skatītāju. Taču tā arī ir divas vislabākās ziņas – daudz sportistu, daudz skatītāju. No kļūdām jāmācās un pirmajam posmam vienmēr ir jābūt tam, kurš uzņem jaunās sezonas priekus un bēdas. Organizatori ziņo, ka nekas citādāks biļešu tirdzniecībā nebija salīdzinājumā ar iepriekšējām reizēm, tātad vienkārši uzķērās uz lielu skatītāju skaitu. Tagad ir jauna pieredze un būs jauna mācība! Paldies visiem, kas bija un nenosala! :)

  • lielais

    Nu par biļetēm grūti teikt,kad mēs braucām bija ok. Tālāk, organizācija trasē bija līmenī,vēl ļoti liels plus ka pirmajā gonkā nebija daudz kritušo kas bija jānovāc no trases. Par garo dienu,veči!!! Tāpēc jau vienmēr lūdz pieteikties braucējus laicīgi lai organizātori var nojaust ar ko reikināties. Nu šoreiz laikam Vairis bišku nenovērtēje ka uz pirmo gonku varētu būt tik daudz skatītāju,un var būt ka laicīgāk jānāk. Bet tāpat bija feini :-D

    • Kristaps

      Problēma jau nebija daudzajos skatītājos, bet tajā, ka viss gāja caur vienu kases aparātu – reāli, turs bija trīs cilvēki pie ielaišanas, bet no tā nav jēgas, ja viss tāpat iet caur to vienu nabaga aparātiņu, nez kas būtu ja tas būtu uzkāries!
      Viestur, varbūt esmu palaidis garām, bet kāpēc vairs neder noplēšamie “taloni” – tad nebūtu problēmu.
      Godātais Dāvja kungs – nekad nevar zināt, varbūt arī organizēšu kādreiz sacensības, kad būs nedaudz vairāk laika!
      Uzskatu, ka LAČ ir iespējas kļut par Baltijas krosa seriālu līderi, tāpēc nav jāsalīdzina ar Lietuvu vai Tjumeņu Krievijā, bet ir jāizķer nelielās blusas, kas vēl ir, protams ja pietiek ar viduvēju seriālu, varam pievērt acis uz visiem sīkumiem!
      VAIRIM – PROTAMS CEPURI NOST.

      • Precīzi nepateikšu par biļetēšanu un attiecībām ar VID, bet kaut kāda jezga ar to kases aparātu būšanu bija. Orgi labāk mācēs nokomentēt. Bet jā, piekrītu Kristapam, mums nav jālīdzinās tām vietām, kur ar krosu “nav tik labi kā pie mums” (lecīgi, ne? :) ). Kā jau teicu – šī gonka būs laba pieredze šādos jautājumos! Tāpat piekrītu visiem tiem, kas saka, ka bez šīm mazajām niansēm viss pārējais bija izcili autokrosa svētki, par ko jau atkal paldies rīkotājiem, sportistiem un skatītājiem! Un jā, online rakstīju no sekretariāta: tur mežonīgās Amazones strādāja KERS un DRS režīmā visu dienu, apbrīnoju, kā nesakāvās! Tur bija ko pasvīst ar daudzajām klasēm! Malaces. :)

  • Kristaps

    Viena piebilde, par rādītāju vai sacensības ievelkas:
    Ja pēdējā brauciena finišu nesagaida puse no skatītājiem….

  • Vairis

    Ir ļoti labi, ka notiek diskusijas par trūkumiem, nepilnībām lai uzlabotu sacensību kvalitāti un diskusijas aizsākās jau vakardien sacensību laikā. No šīm diskusijām ir saprotams, kas ir jāuzlabo uz nākamajām sacensībām iespēju robežās. Ir iespējami vairāki uzlabojumu varinati:
    1) variants ir iespējams likt tur otru kases aparātu un laist automašīnas iekšā pa divām joslām, bet šim variantam ir arī trūkums, tad šajā pik stundu laikā nevarēs neviens izbraukt uz pilsētu pa īsāko ceļu, bet būs jābrauc pa apkārtceļiem, līkums varētu sanākt ap 5 – 6 km uz vienu pusi;
    2) variants ir iespējams noteikt patreizējās biļešu cenas rīta stundās un palielināt biļešu cenu stundu pirms pasākuma sākuma;
    3) attiecībā pa klasēm, domāju, ka jo vairāk klašu jo labāk un ir arī daudzveidība un ir ko redzēt, varbūt, ka var sākt visu pa stundu agrāk, ja tam piekrīt;
    4) domāju, ka visa diena gāja raiti un vienīgās aizķeršanās bija, tad kad finālbraucienos notika falšstarti, un nācās atkal visu sākt no gala, kamēr dalībnieki atbrauc atpakaļ uz starta zonu un kamēr viņus atkal sastāda starta zonā, tas tomēr prasa diezgan daudz laika un tanī brīdī ne visiem skatītājiem ir saprotoši, un pieļauju, ka tāpēc arī kaut kāda daļa skatītāju nesagaida pēdējā finālbrauciena finišu!

    • Āris Īcis

      Super gonka, paldies Vairim!
      :yes:

      p.s. Grencis vislabākais!
      :soldier:

      • lielais

        ja runa iet par Grenci kā cilvēku nestrīdēšos. Bet rezultāta tablo rāda ko citu! :-D

        • Āris Īcis

          Ko tas tablo Tev rāda? Padalies, neturi sveci zem pūra!
          :-D

          • lielais

            paskaties uz augšu :-)
            pirmais Aupe,arī trijos priekšbraucienos no četriem
            otrais(arī labi) Grencis,vai ne tā?!
            p.s senajos laikos kad Ozerovs komentēja PSRS izlases spēli futbolā,nepateikšu ar ko tieši, padomju mašinas audzēkņi zaudēja. Viņš teica; naši smatreļis horošo,no ne vijgraļi. i vopše,našim neprijehali samiji glavniji bombordiri! reāls atmazons! Var būt Ārim ari ir kas sakams? :-D

      • Āris Īcis

        Pag, kopš kura laika otrā vieta vērtējama kā slikts rezultāts?
        :-D

        • lielais

          ĀRI! Vai tad grūti atšķirt labāko no viss labākā?! Aupe viss labākais braucējs un tad Grencis ari labs braucējs,nu tā sanāk pēc tabulas kura vēsta rezultātus :cowboy:

  • Kristaps Maševskis

    Tikko tika noskrūvēta apakša – fināls beidzās tā īsti nemaz nesācies ātrumkārbas bojājuma dēļ, nevis reduktora, kā likās sākumā.

    Bet par gonku kopumā – lieliska sacīkste, domājams, gan skatītājiem, gan braucējiem! Paldies par pasākumu! :)

  • autosports.lv

    Bildes no krosa http://www.autosports.lv

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Pasaules rallijkrosa čempionāta 1. posms, Abū Dabī, AAE

Yas Marina trase, 05.04.2019.

Latvijas sportisti:

-Jānis Baumanis
-Reinis Nitišs

AUTOCROSS.LV ATBALSTA