Autokross: Open 3500 trešdien neoficiālā sapulce

Viesturs Saukāns  22.11.2016 14:29 7

Trešdien pl. 18:00 Rīgā, Motormuzeja telpās uz sapulci plāno pulcēties potenciālie Latvijas autokrosa čempionāta Open 3500 braucēji. Pašu sportistu iniciētā tikšanās kalpos kā braucēju skaita apzināšana un tehnisko nosacījumu viedokļa izstrāde. Sapulce ir neoficiāla un nav tiešā veidā saistīta ar LAF Krosa komisiju, taču tikšanās palīdzēs Open 3500 klasē turpināt cīņu par savu pastāvēšanu.

Sapulces un visas klases iekšējais līderis ir izveidojies Open 2500 šā gada Latvijas čempions Lauris Unāms ar domu biedriem. Saņēmis vēsti, ka Krosa komisija neliks striktus formalitāšu šķēršļus sacensību norisei, Unāms ķēries pie lielās kubatūras Open klases attīstīšanas. Lai kādi strīdi būtu aizvadīti virtuālajā vidē, kopumā iniciatīva atbalstāma un kalpos kā piemērs pārējām čempionāta kategorijām, piemēram, Open 2500, kuras dalībnieku sastāvs pašlaik netiek prognozēts spīdošs.

Jautājumu gadījumā Lauris Unāms ir sazvanāms: 22338166.

  • Rieksti

    Pēctam uzrakstiet kādu apdeitu par to kā gāja sapulcē. :)

  • Lauris

    Laikam jau sapulce vairāk bija domāta RX.bet tēma Open 3500 .bija svarīga krosam un aprunaata kā pēdējā.apspriedes rezultaats un iznaakums ir taads……
    LČ Autokrosā un Rallijkrosaa varētu būt vienādi teh noteikumi. darba tilpums līdz 4500cc. tas ir turbo līdz 2500cc un atmosfēras līdz 4500 .ievērojot svara tabulas…..p.s. Ļaunais Unāms nav iniciators tilpuma pacelšanai….
    sapulcee redzeeju tos potencionaalos brauceejus kuri izteica savu viedokli.

    • VSA

      hm. mans ieteikums tomer strada. tas patikami. )))

    • Andis

      Beidzot tas briesmīgais cepiens ir nonācis pie reāla rezultāta.Latvijas apstākļos (pa lielam tas notiek visas reģionālajās sacīkstes visa Eiropas nosacīti rietumdaļā ) ir loģisks risinājums.Atvieglot ” bundžas “, nevis saspringt uz dārgiem dzinējiem.Iesaku palūkoties uz Francijas nacionālo čempionātu,kur ” parastie vietējie”neatpaliek apļa laikos no ” super truper” bijušas 1. Divīzijas,tagad TAX.Masinites salīdzinoši nedargas,kubatura 4500,ļoti skatāmas,jaudas un svara attiecība eleganta,izmaksas,ka visi labi zin,ir kārba,dzinējs,amortizatori,pārējais,cik nu kurš fiziku mācījies un rasēšanu.Pie jebkura lidz 4500 dzinēja jaudas (pat standarta BMW 400zs)problēma būs piekare un braucēja,nevis lielos ciparos par motora “tuning”,kas padarīs šo klasi par pasu skatāmāko korpusa klasi(un letako(salīdzinoši ar pārejām korpusa klasēm.)Amortizatori pie Ivara Kulikovska Rieger un reāla skatāma klase,nedārga,bet ātra.

      • Andis

        Sorrie,nezinu korpusu teh noteikumus,varbūt jābūt standarta mašīnām…bet,ja ir entuziasti uz elegantu klasi(kāda jau darbojas sapuvušajā Eiropa),tad maza bundža,liels motors,bez saspringuma-un visiem prieks par nelielu naudiņu?

  • micuks

    Pie šāda notikumu pavērsiena, domāju, varētu rasties padaudz pilnpiedziņu. Pēc maniem vērojumiem autokross tomēr ir bagiju un pilnpiedziņu sports. Jaudīgi vienass piedziņas auto, manuprāt, vairāk paredzēti trasēm ar cietāku segumu.

  • Lauris

    ļoti ceru ka šis variants pulcēs jau pirmajā Smiltenē padsmit auto open lielajā klasē!

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Valmiera, Brenguļu autotrase, 16.12.2017. LAF Folkreisa Ziemas kausa 1. posms LAF Krosa komisijas autokrosa kausa 1. posms Nolikums Pieteikums - FR Pieteikums - komanda Pieteikums - KKK Dalībnieki FR (-) Dalībnieki KKK (-)