Arī šogad Latvijas autokrosa čempionātā notiks komandu kausa cīņa, jo gatavojas spēkoties pērnā gada trīs komandas – uzvarētāja SK Salaca un tās konkurentes Autocross.lv Autokrosa komanda un SK Ogre. Tomēr trijotne labprāt uzņemtu arī citas draudzīgi karojošās brigādes.
Pērnās komandas daļēji mainījušas sastāvus. SK Salaca rindās nestartēs pērnie čempioni Reinis Lilienšteins un Raimonds Jerāns, tāpēc sastāvā palikušo Tomu Ziedānu papildinās Open klases braucējs Jānis Dreimanis un VAZ Klasika favorīts Imants Kolomenskis.
Tā kā Autocross.lv Autokrosa komandas pērnais čempions Jānis Baumanis vairāk koncentrēsies rallijkrosam, viņš nav pārliecināts, ka izdosies veikt visus Latvijas autokrosa čempionāta posmus. Līdz ar to pamatsastāvā saglabājas pērn komandu pārstāvējušie Andis Kļava, Gints Astrauskis un Ints Jeršovs.
SK Ogre vēl plāno savu sastāvu. Nav šaubu, ka viens no tās braucējiem būs Jānis Kozlovskis, taču pārējie sportisti vēl nav zināmi.
Komandu ieskaitē var tikt pieteikti trīs braucēji, vērtē divu labāko braucēju rezultātus, katrs no savas klases. Tiesa, šogad čempionāta ieskaitē ir piecas klases – pievienojusies arī VAZ Klasika. Ja komandu skaits nepalielināsies, minēto vienību iekšienē ir draudzīga vienošanās neizmantot nevienu B600 bagiju braucēju, jo klasei ir par vienu posmu vairāk nekā pārējām vienībām, bet nolikums neierobežo visu posmu izmantošanu komandu vērtējumā. Taču jebkura komanda var pievienot sastāvam arī B600 klases sportistus.
Komandas sastāvā jābūt ne vairāk par trim braucējiem, vērtē divu labāko braucēju rezultātus, katru no savas klases, bet sezonas laikā vienu braucēju vienu reizi iespējams nomainīt.
No rīta izlasiju priecigas ziņas no Smiltenes! Brīžiem jau likās ka lielākā daļa autosporta aktīvistu cītīgi veroja Panorāmas noslēgumu! :-) Vai kāds zina kas tas ir par baltkrievu ar m3,ko būvē leiši? Ka tik nesanāk vel Varim meklēt baltkrievu himnas fonogramu?
Šamais pie šiem jau kādu laiku vizinās, cik zinu. Ar M3 mūsdienu Openā, smagā trasē… Nez, vai varētu tikt līdz himnai. Bet gataviem jābūt! :)
Cik sapratu ka vienīgais posms ar problēmam varētu būt līkums aiz starta. Nu laikam jau Tepers ir pārāk grūta trase lai ar m3 cīnītos ar pilnpiedziņu vai mašinam,bagijiem :-) Mūsā gan varētu būt intresantāk. Un vēl jau līdzi nāk Batjas svētiba(tipa slikts starts un varēs braukt tikai Minskas kausa izcīņā) :rotfl:
cik zinu, tad tas M3 ir 4×4 ;-)
Aha, es arī domāju un izdomāju – Plastinina vecais BMW. Bet, anyway… ;) Lai gan, protams, pasākums neprognozējams. Openā būšot vēl vismaz viena pilnpiedziņa.
Nu lūk,kā pasaule mainās! Tagad ari BMW ir sporta mašina. Kur pasaule ripo?!
p.s un super 2000 klasi gandrīz droši var saukt par Junioru klasi,būtu Juris vinējis gan jau kāds jaunāks Spīķis(Martin). Veči gāz ar 1600.jaunieši 2000
Njā, 2000 Super kā junioru klase ir reāls paradokss, bet, patiesībā, nav jau arī ne vainas, forši!
Realitāte ir tāda,ka 1,6 sagatavot kaut cik līmenī ir daudz dārgāk,turklat resurss ir krietni mazaks.
Sveiks Viesturam!Vai mes nevaretu apdomat komandu veidosanas pamatprincipus(ja ir runa par KOMANDU,nevis vienkarsu punktu krasanu.Piedavaju izskatit versiju,ka viena komanda var but jebkuru klasu brauceji,ieskaitot vienas klases.Nemot vera,ka savstarpeji pazistami(un lidzdzivojusi) dazadas klases varetu but gruti savacami(tapec komandu nav tik daudz), tad tas varetu radit kadu intrigu,protams,pie dazadu posmu skaita mainot elementaru aritmetiku.Nemot vera,ka necinamies par baigo,( vai nekadu) naudu,tad tiri filingam ,varbut,varetu but OK?
Heijā! Principā jau tagad arī var būt kaut visi vienā klasē, vienīgi vērtēšanā tas nav izdevīgi pret tiem, kam katrs citā klasē. Domāju, ja būs pieprasījums, uz 14. gadu varbūt ir vērts pārskatīt komandu ieskaites formātu.
Super!Smiltene paplapasim par so,man tur daudz jauniesu,vajag kadu papildus uguntinu!