Šīs svētdienas Latvijas autokrosa čempionāta un Baltijas kausa posma dalībnieku sastāvs ir lielisks. Mazāk klašu dalībnieku skaita dēļ, vairāk dažādu interesantu elementu, „odziņu” dēļ. Piemēram, 1600 klasē čempionu parāde, necerēti labs pulks D-7 bagijos, un citas nianses.
Kodola klases
Latvijas čempionāta salonauto klases un B600 sarūpē nelielus pārsteigumus. Kā šogad ierasts, sajūsmina 1600 klase, kurā pieteikušies 11 dalībnieki, turklāt to vidū spilgtas atgriešanās – uz starta līdz ar aktuālo čempionu Andri Priedīti stāsies divi bijušie čempioni Edgars Galvanovskis (2009. gada 1600 čempions) un Raimonds Tiltiņš (2003. un 2004. gada 1400 Junior/1600 Junior čempions). Par Tiltiņa spēkiem Smiltenes trasē šaubām nevajadzētu būt, viņš, startējot ar Jāņa Lidera VAZ 2108, šķiet, būs viens no galvenajiem uzvaras pretendentiem. Arī Galvanovskis pēdējā laikā ir apskatīts – Edgars startēja vienā no Mūsas kausa posmiem, sāns pret sānu spēkojoties ar 2000 Super klases braucējiem. Tātad, arī Galvanovskis, ja izturēs tehnika, ir favorītu pulkā. Savienojot šos favorītus ar jau tā pārliecinošo 1600 līderu kolektīvu, cīņa veidojas neprognozējama. Turklāt dalībnieku skaits – 11 – liek domāt, ka liels sastāvs starta laukumā būs visos klases braucienos.
Tradicionāls sastāvs veidojas arī Open klasē, iespējams septiņu dalībnieku starts. Turpināsies Raimonda Jerāna un Jāņa Kozlovska duelis. Lai gan posmā uzvarēt var Kozlovskis, viņš reāli apzinās, ka cīnīties par čempiona titulu var tikai veiksmes gadījumā. Savukārt veiksme ir faktors, kas viņu pametis pilnībā: „Ja saskaitu kopā sacīkstes gan ar Toyota, gan ar D7 bagiju, atklājas bēdu ieleja – nekad nebiju piedzīvojis izstāšanos tehnisku iemeslu dēļ piecās sacīkstēs pēc kārtas. Tēvs teica, ka jāsāk posties uz baznīcu…”
Visi šā gada cīnītāji arī B600 klasē, būs interesanti vērot, vai Jānim Baumanim pēc uzvarām pirmajos posmos un izstāšanās trešajā sacīkstē izdosies saglabāt līderpozīciju, jo iepriekšējais posms atkal sastūma visus favorītus ļoti blīvā punktu grupā.
Šobrīd izskatās, ka problēmās iekūlusies 2000 Super klase, jo pašlaik startam gatavi tikai trīs dalībnieki, kas, visticamāk, nozīmē šīs klases starta atcelšanu. Starp citu, klasi var piemeklēt arī kardinālākas izmaiņas, jo Krosa komisija vakar nolēma ar pilnu bardzību vērsties pret tiem čempionāta dalībniekiem, kuri mēdz startēt LAF nesaskaņotās sacīkstēs. Lai arī pa kādam tādam braucējam ir gandrīz katrā klasē, 2000 Super var ciest visvairāk, jo no rezultātiem, iespējams, var tikt svītroti divi, trīs dalībnieki. Tā, protams, ir laba izdevība kļūt par čempionu tam braucējam, kurš regulāri startē čempionātā, bet trenējas saskaņotās sacensībās. Šim aprakstam labi atbilst, piemēram, Uģis Kaimiņš un Ainārs Kenigsbergs, varbūt vēl kāds.
D12 klase būs vienīgā, kura uz Smilteni sabrauks jau ar zināmu jauno karali – Latvijas čempiona titulu nodrošinājis Andris Jurciņš. D12 klasei šis būs pēdējais Latvijas čempionāta posms, tāpēc būs nopietnā cīņā jādala pārējās medaļas. Interesanti, ka pašlaik nav pieteicies Smiltenes cīņām otrajā vietā esošais Tāvi Pindiss. Vai nu igaunim nav vajadzīgs nekas mazāks par Latvijas čempiona titulu, vai arī viņš būs, taču uz starta izies bez laika kontroles, kā to pieprasa nolikums, ja sportists nav laicīgi pieteicies.
Baltijas klases
Gana interesantas cīņas gaidāmas D-3A un D-7 Baltijas kausa klasēs. D-3A sapulcējušies sešu dalībnieku kuplumā – nav daudz, taču ar ieskaiti un, kas patīkami, ar visu trīs Baltijas valstu pārstāvniecību. Arī kopvērtējuma cīņas būs īpaši aizraujošas, jo pašlaik vadībā atrodas Jānis Ščerbickis un Oskars Eglītis, savukārt ātruma ziņā, šķiet, favorītu statusā vajadzētu būt Dāvim Aupem, Remē Rāmetam un Vitautam Kuram. Tiesa, lai šo salīdzinājumu stiprinieki apstiprina trasē, citādi, iespējams, tas nav līdz galam korekts.
D-7 klase, kura ik pa brīdim cīnās ar kvoruma savākšanas problēmām, šoreiz patīkami pārsteigusi ar septiņu dalībnieku sarakstu, turklāt runā, ka šajā klasē varētu stāties uz starta šogad D12 debitējušais Andris Ramanis. Arī šajā klasē Baltijas kausā plāno ierasties visu trīs valstu braucēji. Favorīts no Lietuvas – Audrjus Pilipavičs, igauņi paši dikti salielījuši iepriekšējā posma uzvarētāju Margusu Vainumetsu, bet mūsu galvenais favorīts – Arnis Ramats.
Beta bagiji atceļo uz Smilteni
Pēdējās nedēļas laikā Beta bagiju bērnu čempionāta klase bija spiesta pārcelt 333 posmu uz Smilteni, jo Ropažos pagājušās nedēļas nogalē noplūda trase. Līdz ar to astoņi bērneļi stāsies uz starta kopīgā pasākumā ar lielāko daļu pārējo Latvijas krosa braucēju. Arī šajā klasē intriģējošas cīņas par kopvērtējuma līderpozīciju.
Sacīkstē pieteikušies arī četri VAZ Klasika klases braucēji. Tā kā klasei Latvijas kausa ieskaite šogad tomēr izjuka, visticamāk, ar Smiltenē VAZ braucēji papildinās Open klases rindas. Tas nemaz nav slikti, jo žiguļu braucēji, patiesībā, diktē toni top-6 pozīciju sadalē, līderis Imants Kolomenskis, pat, ja startētu visos posmos, būtu reāls Latvijas čempionāta bronzas pretendents.
Briest jauka sacīkste!
Starp citu, klasi var piemeklēt arī kardinālākas izmaiņas, jo Krosa komisija vakar nolēma ar pilnu bardzību vērsties pret tiem čempionāta dalībniekiem, kuri mēdz startēt LAF nesaskaņotās sacīkstēs. Lai arī pa kādam tādam braucējam ir gandrīz katrā klasē, 2000 Super var ciest visvairāk, jo no rezultātiem, iespējams, var tikt svītroti divi, trīs dalībnieki.
Vnk shis ir totaals sviests :D Taa jau maz daliibnieku 2000 Super,vel vajag dazshus izsviitrot :D Ar kuru galu tas LAFs vispar domaa :@
Ar to galu, ar kuru līdz šim nedomāja: LAFam mūžos kodeksā bijis rakstīts punkts par licencēto braucēju iespējām braukt. Ja līdz šim bija arguments, ka “mums taču nav kur pa lēto trenēties”, tad sākot ar šo gadu šādas iespējas bijušas kilogramiem — 2x Vecpilī, Zilākalnā, 2x Mūsā, 5x ziemā, utt, utt. Taču šīs iespējas, turklāt pa lēto, izmantoja tikai retais, lai gan trases un organizācija lielākoties bija ok. Līdz ar to visi stāsti par nepieciešamajiem treniņiem ir bull shit. Tādā gadījumā sportists lai izvēlas, tur, vai hvz kur.
Es laikam zinu kurus brauceejus tu domaa,bet vinji abi bija gatavi starteet peedejaa Vecpilii,bet ja neviens cits nebrauc vai tad vinji ir vainiigi?
tieši tā!
KROSS agri vai vēlu noslīks.
Izskataas,ka LAFs veelas sho procesu paatrinaat :(
Tieši tā.
Kā zināms, LAFs jau vispār ir izdomāts, lai iznīcinātu krosu un citus autosporta veidus! Tak padomājiet beidzot, un tad rejiet.
Viss ir godigi,jaa varbut skarbi pat loti un nepopulari bet tad jau tiem noteikumiem nav jegas vispar buut jo ja vinus neievero un nesodis tos kuri neievero tad visu laiku turpinasies tas…pareizi Viesturs saka kad bija daudz iespejas kur braukt…nekas kad dalibnieku sastavs varbut kada taja posma nav bijis kuplakais,bet tas jau ir trenins,kurs daleji notiek kaujas apstaklos…un auglus tam visam varetu redzet LC posmos..
Ā, jā, aizmirsu paprasīt: var palūgt argumentus, tieši kāpēc KROSS drīz noslīks? Es jau varētu pateikt, ka drīz noslīks arī tavs kaķis, bet es to nesaku, jo, 1) es nezinu, vai tev ir kaķis, 2) ja ir, es nezinu, kāpēc viņam vajadzētu slīkt. Ja tomēr es teiktu, ka kaķim lemts posts, es mēģinātu paskaidrot, kāpēc man tā liekas.
Ja kross noslīks tāpēc, ka par noteikumu neievērošanu no rezultātiem izsvītrosim, pieņemsim, 4 pilsoņus, tad tas ir pavājš arguments. Ja 4 pilsoņi neievēro noteikumus attiecībā uz startēšanu ne-LAF pasākumos, varbūt varam apšaubīt, vai šie pilsoņi ievēro arī citus noteikumus? Piemēram, tehniskos…
Un vispār – nu, ja jau šis ir par slīkšanu, tad ar varu jau pie dzīvības tāpat nenoturēsi.
Rallycross pārņem braucējus, salīdzinam kautvai NEZ 2000 un mūs 2000 super, kur piedalās vairāk latvieši?
Labi nerunāsim par 1600, apbrīnoju dalībnieku skaitu, bet tas arī ir viss.
Nebūtu Open klasē tādas personas kā Jerāns un Kozlovskis, skatāmība būtu 0.
Ja nav noslēpums kuri tad ir tie sliktie noteikumu pārkāpēji?
Bet varbūt arī normāls risinājums, ka 2000 klase labāk ir spējīga izdzīvot rallijkrosā nevis krosā. Tas tak nav slikti. Čaļi sadalīs, kas kuram tuvāks un kārtībā. Es neredzu neko sliktu faktā, ka kādā tuvākā vai tālākā nākotnē Latvijas autokrosa čempionātā ir, piemēram, 1600, Open un kādi no bagijiem, savukārt rallijkrosā ir spēcīga 2000, 4WD, vai kaut kā tā. Saproti, ar varu kādu klasi uzturēt nevar un nevajag. Ja atnāk braucēju pulciņš un saka, “davai, mēs gribam močīt Latvijas autokrosa čempionātā”, tad, nedaudz pastrādājot ar papīriem un noteikumiem klase dod virsū. Ja šis pats bariņš pasaka, ka viņi grib močīt rallijkrosā, nu lai tak dragā, būs arī tur smuka klase. Nav ne mazākās nepieciešamības grābt aiz rīkles, piemēram, Jāni Berķi un teikt: “eu, Tu nekur neiesi un brauksi 2000 Super klasē krosā, jo mums LAFā tā vajag!” Tā tas nenotiek. Kādreiz krosā bija UAZ klase. Nu izbeidzās bobiki, nu i miers, nāca B600, Beta bagiji, kroskarti un kas tik vēl viss nē. Ja izbeigsies 2000 Super, nāks 3000 Puper…
Diezgan vienaldzīgi izklausās…
ko jus par to slikto te visulaiku runajat!runajam par pozitivo!
Ja interesanti bus apskatities uz Raimonda Tiltina atgriesanos.Vins ir vienmer bijis favoritu pulka jebkuras sacensibas!
Žipers, tieši manas domas: raksts ir 5000 zīmju garš, bet mēs te uzcepāmies par 300 zīmju garu teikumu! :D Liekās mierā, sapulcējās svētdien Smiltenē, palūr gonku un priecīgi brauc mājā! :) Un jā, Tiltiņa atgriešanās tik tiešām ir intriģējošs elements, jau tā saspringtajā 1600 klasē! :yes:
Viss jau buutu ok,bet ja dazhiem brauceejiem vienas gonkas deelj var visa sezonaa pieskari aiziet,kaut gan tie pashi brauceeji tajaa pashaa dienaa bija gatavi starteet Laf organizeetaja sacensiiba,bet LAFs nespeeja savakaat nepiecieshamo daliibnieku skaitu,tad ir gruuti nomierinaaties
Izrāvi manu domu.
Nevis LAFs nevareeja savaakt, bet pashi klases daliibnieki neuzskata par vajadziigu starteet, jo aciimredzot, citos pasaakumos jau ir gana atbraukushies….
shajaa gadijumaa kur ir cepiens? Ja reiz gribaas braukt tur (nu visi zina kur, vaardaa nesaukshu!) tad arii jaamet miers taam LAF sankcioneetajaam gonkaam….
Bet nee – ui, kaa to titulu gribaas!!!
:D
Kur Tu pats, Juri, sāki braukt? Vai tie nebija krūmi? Vai tas nebiji Tu, kas Kaspara lapā risināji “krūmu”problēmu?Runājot par popularitāti – nekomentēšu.
+zinot ka masina ir pat loti konkuretspejiga(uzvara Smiltenes laika kontrole pirma posma to pierada)par
Atmetot vispārēju zobošanos un ironizēšanu, varbūt ir vērts paskaidrot noteikumus un nosacījumus, kāpēc, kas un kā notiek.
Tātad LAF ir sabiedriska organizācija, biedrība un, patiesībā, tā reāli visparastākais klubiņš, pēc papīriem. Vēsturiski šis klubs (LAF, tātad), ir iemantojis mūsu valsts sportu pārraugošo institūciju – ministrijas, sporta federāciju padomes, utt – uzticību. Valsts klubiņam “LAF” uzticējusi rīkot nacionālos čempionātus savos sporta veidos, uzticējusi arī mūsu sportistu licencēšanu un atļaušanu startēt starptautiskajās sacensībās. Uzticējusi rīkot starptautiskas sacensības Latvijā, pārstāvēt valsti FIA, utt. Lai šis klubiņš varētu eksistēt un darboties, pildot valsts uzticību, tam ir nepieciešami kaut kādi regulējoši mehānismi, iekšējās kārtības noteikumi, konstitūcija, galu galā, kas LAF gadījumā ir statūti, kodekss un pārējie dokumenti. Šajos dokumentos kā viens no šī klubiņa punktiem ir aizliegums LAF klubiņa biedram (biedra pārstāvim, pa jaunam), licencētam sportistam startēt sacensībās, kas nav saskaņotas ar šo klubiņu. Vienkāršā valodā – ja spēlējamies smilškastē, tad spēlējamies kopā, nevis kāds nēsāsies no vienas smilšu kastes uz otru, pārnēsājot spainīšus un lāpstiņas uz priekšu un atpakaļ. Ja tomēr liekas, ka tā cita smilškaste ir foršāka, jo tur spainīši ir spīdīgāki, tad mūsu biedrs ierodas uz mūsu smilškasti un pasaka: “veči, sorry, man jūsu kolektīvs un smilškastes noteikumi neliekas forši, tāpēc es jūs pametu.” Un miers mājā! Un nav te iemesla ne apvainoties, ne braukt kādam virsū, vai kaut kā tā.
kaut kā dīvaini ka par šīm lietām vispār ir jārunā, notikumi ir un paliek noteikumi, ar tiem tak katrs iepazīstas pirms licences saņemšanas… par zagšanu ja pieķer jāiet cietumā un viss, prokurors neprasa gribi vai negribi. to dažu speciālistu dēļ jau kross pa burbuli neaizies, tas tikai parādīs to cik tas ir spēcīgs un respektējams autosporta veids.
tas tikai parādīs to cik tas ir spēcīgs un respektējams autosporta veids.
Ar taadu domaashanu tieshaam aizies.Un gribeetos zinot,ko tas LAFam ljaunu dara,ka sportists vienreiz gadaa pabrauc kruumu gonkaa?
Kāpēc sportistam vienreiz gadā jābrauc krūmu gonkā, vari paskaidrot ? Jautājums zinātājiem: pieņemsim es un pāris čomi gonkojam pa savu mājas pagalmu, nosaucam pasākumu par kkādām sacensībām, ievietojam rakstu voetējā avīzē, kādi būtu minimālie nosacījumi, lai iegūtu LAF akceptu, ka tas ir legāli un tie, kas tur piedalās nesaņems nekādas sankcijas? Tas tā mēģinu saprast par ko saknē ir cepšanās.
Taadeelj,ka gribas braukt,bet tajaa briidi nenotiek nekaadas LAF riikotaas sacensiibas;)
viss ir izskaidrots komentārā 1.1. un 4. Ja sportists vēlas baudīt LAF biedra priekšrocības, sportistam ir jāzina arī pienākumi (klubiņa kārtība) un pirms licences saņemšanas vai iespējami vēl agrāk ikviens LAF biedrs izlasa un akceptē LAF Sporta kodeksu u.c. papīrus. Izvēle par vai pret LAF ir katra paša ziņā un rosoli nav jātaisa, maisoties pa visurieni.
Ja dikti grib līst arī krūmos, tad vajag pieņemt citu identitāti, pārkrāsot auto un nerādīties fotogalerijās un rezultātu tabulās. Un neliegties un nevainot citus, ja pieķer un sapurina aiz ausīm.
Precīzi!
Pilnībā piekrītu, kā arī Viestura teiktajam. Turklāt nožēlojami, ka jauna, nepilngadīga sportista, kas aizvada pirmo sezonu čempionātā, vecāki, “treneris” u.c. tehniskie atbalstītāji veicina un atbalsta šādu noteikumu neievērošanu. Tas, manuprāt, ir riskants ceļš uz VISATĻAUTĪBU, kas nākotnē nebūt neuzlabos autokrosa prestižu.
Skatīt komentāru nr. 1.1.
Tam es, un domāju daudzi citi arī piekrīt, vēlreiz neatkārtošos….
Tāpat domāju, ka būtu DAUDZ biežāk organizēti pasākumi, ja sportisti piedalītos tajos…
Mans viedoklis ir, ka krūmu gonkas daļēji grauj LV autokrosu, jo: Tās atņem čempionāta dalībniekus, arī uz satelītgonkām kā redzams nav nekāda interese, redz jo krutāk ir braukt pa sūdīgāku trasi un nelegāli, saprotami rūk autokrosa ģeogrāfija, rūk skatītāju skaits, jo neviena krūmu gonka nepiesaista tik daudz, cik apmeklē piemēram Smiltenē, rūkot skatītāju skaitam pazūd arī potenciālie spnsori, nākamie braucēji, mediju interese, nav mediju interese – nav veids kā piesaistīt masveidā jaunus cilvēkus autokrosam, kaut kā nēsmu redzējis AKA aktivitātes citā neatkarīgā medijā kā “Brīvā Daugava” ar vienu rakstu gadā
neiet runa par to cik suudiigakas trases vai kas.Bet ja Lč brauceejam loti gribas pabraukt un Lafs neriiko sacensiibas kapeec gan nevar aizbraukt uz AKA vai Krauku riikotajaam sacensiibaam?Un amatieru kross noteikti negremde LC,driizaak tgd tas ir folkreiss
Joprojām skatīt 1.1. komentāru
Ko AKA dara pasākuma popularizēšanai?
Ja nebūtu krūmu gonkas, domāju vismaz trešdaļa braucēju iespējams pievienotos LČ – tas būtu stipri vērtīgāks “produkts”
Kāpēc nav iespējams vienoties par kopējām iestrādnēm?
Jo no šāda saskaldīta autokrosa neviens no ar krosu saistītajiem nav ieguvējs… Plusi apvienojoties būtu – paplašināta ģeogrāfija; vairāk braucēju, vairāk publicitātes, vairāk skatītāju, iespējams divlīgu sistēma būtu ļoti jauka, nu jā un plus folkreiss – tas Rīdziniekiem :-D
Starp citu kad Bauskā bija AKA satelīts, tas likās kā 2. līgas fināls (šoreiz mēģinājums), kur satikās braucēji no trīs reģioniem: Ziemeļkurzeme, Sēlija+ Viduslatvija, Latgale, iespējams tādam būtu jābūt (kādreiz) oficiālajam formātam
Tas,protams,buutu ideaali,ja Latvijaa buutu 2.liiga(taaka kaa Lietuvaa).Kapeec domaa ja nebuutu amatieru kross 1/3 no tiem brauktu Lč? Tiem,kam finanses atļauj tie arī tgd jau brauc LČ,bet krūmunēs brauc tādi,kuri nevar atļauties uzbūvet un uzturēt konkurētspējigu mašīnu,un atkārtošos drīzāk folkreiss vairāk ļauna noder LČ nekā amatieru kross
Kadaa tad veidaa folkreiss gremdee??? Kaut kaa nemanu, ka kaads no LC baigi rautos braukt folkreisaa un no taa ciestu lieais kross… folkreiss tieshi kalpo par katalizatoru kaadaam ar laiku paarlekt uz LC…. ir reaali piemeeri!
Ex,kuri tad ir tie piemeri kuri no folkreisa paargajushi uz krosu?
Ljauj atgaadinaat, ka folkreiss un autokross ABI ir LAF sankcioneeti pasaakumi ar pilniigi atshkjiriigiem tehniskajiem noteikumiem un koncepciju…
Tas, ka folkreiss gremdee krosu – ir pilniigs bullshits….
Vot vienu otru kruumu daliibnieku gan vareetu intereseet! Droshi vien taapeec jo tuvaak Akniistei, vai Ugaalei – jo negatiivaaki viedoklji par to…..
vispaar, raksts bij par Smiltenes krosu….
Ja Tev ir paranoidaals riebums pret folkreisu – tad tas nenoziimee, ka tas sporta veids ir visa ljaunuma sakne! IIsteniibaa – saak apnikt shito visur lasiit….
Mister neapbižo folkreisu, apvainosies.
Kristaps:
Par norādi uz 1.1. komentāru. Skat. zemāk atbildi zem tā paša 1.1.:
Misters X says:
25. augusts, 2011 at 12:13 …
Tu vispār zini kas ir krūmu gonka un kur Latvijā tā notiek? NeLAFA sacensības rīko juridiskas personas -biedrības, kas tāpat kā LAFs ir reģistrētas uzņemumu reģistrā un pilda likumdošanas noteiktās prasības.
Kuri tad ir tie parkapeji ???
Tā kā vienmēr kautko te ieklepoju, tad, lai nebojāt statistiskos rādītājus, arī šoreiz bez manis neiztikt šajā praidā…
Manas domas:
1. Kā dzien Rubenis- ” ar varu, neviens nav kļuvis mīļš” (tālāk dziesmu nezinu);
2. Ja cilvēks ir tik varens, lai novilktu ciemā pa pirmo, un arī Romā…, lai tak velk;
3. Tapat katrs zin savu vietu labak, kā kāds cits, un izvēlēsies gan saču vietu, gan treniņvietu, atbilstoši savām iespējām
vienīgi, ja kāda lase tiek gremdēta, būtu godīgi paziņot to potenciālajiem dalībniekiem, lai nepūlās velti, bet! Lielajākrosā, norvērots baigais fenomens- tiko klasi jau apbērē dzīvu, kā tā nakamajā sezonā ir viena no kuplākajām, un jau aprok citu utt un tā joprojām… nesteigsimies ar trīs saujām…!
Ko jus tur varat nemties.. Lemumus lai pienem LAF valde. Labak par kautko jautraku, Es domaju so svedien bus ko redzet. kaut tapati 1600klase. Tur bus cina jo kadi 8 brauceji vienados spekos. Un pec divu gadu partraukuma atgriezas trase TILTINS. Bus ko redzet,jo Tiltins brauc prieks skatitajiem. Vins ir atrs un meistaribas pilns.
Ne tikai 1600 buus skataama,vel taksh ir B600,peec Priekules liekas ka gana interesanti vareetu buut D3A,Openiem ja pievienos Vazus arii bus ko redzeet,takaa gonkai jabuut labai :)
tad jau sanak,ja Nitis nebrauc gonku vecpili ,bet Igaunija ko nerikoja jusu labais LAF tad no chempja jaizsledz.Un ta ari visa 2000 klase aizies pa pieskari ,tajau maz to dalibnieku.
Spilgts piemērs, kā izplatās dezinformācija un baumas. Mēs te pierakstījuši pilnu internetu līdz malām ar spriedumiem, un pašās beigās šāds komentārs. Skaidroju: LAF licencēts sportists drīkst startēt jebkurā ārzemju sacīkstē (kuru saskaņojusi, attiecīgi, tās valsts federācija, asociācija, utt), šajās sacensībās uzrādot savas valsts (Nitiša gadījumā LAF) federācijas autorizāciju šādam startam. Šādā autorizācijā federācija raksta, ka apstiprina, ka sportistam ir derīga šīs federācijas licence un, ka šī federācija neiebilst, ka attiecīgais sportists piedalās kaimiņvalsts sacensībās. Tas viss ir jebkuras valsts ASN papīros.
Jaanis sapinaas meistaribaa :)
Galvenais jau ir tas, ka tu nekad nekļūdies. ;)
Kljuudiities ir viens, bet esot dezinformeetam rakstiit mulkjiibas – kaut kas pavisam cits…
Kas tas par vārdu? ”mulkjiibas”
Jāņa ieraksts spilgti raksturo vispārējo analfabētismu. Marš pie grāmatām!
Analfabēti ir tie kas lieto visus anglicismus, rupji sakot piedirš mūsu valodu, te puse nemāk salikt pareizi komatus, un? Tas grauž tevi?
Analfabētisms vai arī demagoģija attiecībā pret sportista- LAF/neLAF- FIA reģistrēto citu valstu a/sporta organizāciju (ASN)- savstarpējo saistību un to reglamentējošiem dokumentiem. Protams, arī gramatiku ir svētīgi ievērot. Sevišķi, ja emociju varā raksta. Miers (un bērziņš).
Tu izcēlies, malacis, te cilvēki apspriež aktualitātes par krosu, tikai atgādinu.! :)
Atgādinu, ka personīgi aizvainojumi diez vai palīdz attīstīt Latvijas autosportu, ja kādam šeit ir tāds mērķis vispār.
+
Atslābumam: http://irc.lv/video?id=2DuF2KAjeYWp :D :D :D
:yes:
Ambīciju un uzstādījumu vairāk kā EČ-Ā!!!! Beidziet mētāt blusas un brauciet, kamēr vēl tādas iespējas!!! Gončiki… :laugh:
Ja Spikim viss cauri ar jau ar jusu gadibu shaja sezona tad kada vella pec shis raksts. Vinsh censhas saviem spekiem savakt kvorumu un aizbraucot uz gonku un protams pirms tam samaksajot par to pec tam paskaiet chau brauc majas. Logika ???
1) Nekur nav pieminēts Spīķis
2) Neviens vēl uz paklāja nav izsaukts
3) Rakstā bija pieņēmuma forma, nevis apgalvojums
tāpēc jau saku, ka LAF nostāja un lēmumi ne vienmēr ir pamatā autocross.lv rakstiem, kas arī šoreiz saceļ vētru tējas glāzē.
1) ja kāds uz sevi paņēma manu pēdējo ierakstu – lūdzu mani pēc iespējas atvainot, nebija mērķis kādu personīgi aizvainot, varbūt (noteikti!) izvēlejos pārāk skarbu izteiksmes formu!
2) ņemšanās ap visiem vienādo noteikumu dažādajiem tulkojumiem vedina uz domām, ka pienācis brīdis kodexa u.c. komentāriem piemēram atsevišķā autokross.lv sadaļā;
3) veiksmīgus sportiskus startus un finišus.
1) ja kāds uz sevi paņēma manu pēdējo ierakstu – lūdzu mani pēc iespējas atvainot, nebija mērķis kādu personīgi aizvainot, varbūt (noteikti!) izvēlejos pārāk skarbu izteiksmes formu!
2) ņemšanās ap visiem vienādo noteikumu dažādajiem tulkojumiem vedina uz domām, ka pienācis brīdis kodexa u.c. dok. komentāriem piemēram atsevišķā autokross.lv sadaļā;
3) veiksmīgus sportiskus startus un finišus.