Svētdien Brenguļu autotrasē pie Valmieras pl.11:30 tiks aizvadīts Latvijas autokrosa čempionāta otrais posms. Sacīkste būs pirmais turpinājums pēc īpaši aizraujošā sezonas starta Smiltenē. Pirmais posms parādīja neprognozējamas cīņas un līdzvērtīgus konkurentus.
Svētdienas cīņai gatavi Open klases galvenie uzvaras dalītāji – līdzšinējie klases līderi Raimonds Jerāns (Salacgrīva, SK Salaca) un Jānis Kozlovskis (Ogre, SK Ogre), kā arī pirmā posma uzvarētājs Ints Jeršovs (Rīga). Šīs trijotnes spēkošanās pirmajā posmā bija izcila autokrosa cīņa, kas lika vērot braucienus ar īpašu azartu. Ātruma ziņā visi ir līdzīgi, tāpēc uzvarētāju noskaidros meistarība un veiksme.
Arī 2000 Super klasē uzvarētājs nav prognozējams. Sezonas favorīts Juris Spīķis (Rīga, SK Ogre) Smiltenē guva uzvaru, tomēr aizvadītajā nedēļas nogalē Mūsā, ārpus čempionāta ieskaites notikušajā Nacionālajā kausā, uzvaru guva Jānis Miščenko (Aizkraukle), kurš Smiltenē bija otrais. Spīķis, turklāt, pat īsti nepretendēja uz vietu trijniekā. Savu vārdu Smiltenē neizdevās teikt Tomam Ziedānam (Nereta, SK Salaca), jo neizturēja tehnika. Tomēr viņš saglabā favorīta statusu pirms Brenguļu posma. Pirmajā posmā līderpozīciju dienas gaitā lieliski izbaudīja arī Juris Smilga (Laubere), līdz ar to ar viņu jārēķinās arī Brenguļos.
1600 klasē galvenā favorīta statusā Reinis Lilienšteins (Salacgrīva, SK Salaca). Tiesa, pirmajā posmā nebija iespējas izprast viņa spēku samērus ar Kasparu Silenieku (Kuldīga), jo Kaspara auto uz finālu izbrauca ar ātrumkārbas problēmām. Noteikti spēcīgs būs Andis Kļava (Lapmežciems, SK Autocross.lv), kurš arvien vairāk pielāgojas pārbūvētajai tehnikai, un jau Smiltenē bija otrais. Klasē būs daudz dalībnieku, līdz ar to pjedestāla pozīciju tīkotāju būs daudz.
Pirmajā posmā VAZ Klasika kausā uzvaru guva klases līderis Imants Kolomenskis. Tomēr asu pretestību viņam izrādīja Edijs Zimza (Valmiera). Spēcīgi bija šī kausa debitanti Kristaps Maševskis (Rite) un Andris Ozoliņš (Skrīveri), progresē arī Arņa Odiņa (Rencēni) tehnikas izturība, kā rezultātā viņš var pretendēt uz pjedestālu.
Latvijas čempionātā jau trešo posmu aizvadīs Beta bagiju braucēji. Bērnu klases pirmajās divās sacīkstēs uzvaras guvis pērnais čempions Daniels Špaks (Liepāja), aiz sevis abas reizes atstājot Albertu Duntavu (Līči) un Evertu Henilānu (Garkalne). Tomēr jebkurā sacīkstē uz pjedestālu pretendē arī Adrians Pūga (Ķekava), Leo Cabulis (Rīga) un pārējie dalībnieki.
Kur raksts ar virsrakstu – Grencis Eiropas čempionāta 3.posmā Vācijā LIVE?!
:-D :-D :-D
Būs, Dzintra, būs! :D Kā reiz vesela armija ar mūsējiem jau ceļā, no Bauskas sešinieka nebūs tik JB, cik saprotu.
Vēl jau Aupe nebrauks,nav vairs ar ko. Viestur,Tu stāvēji vis augstāk un visu redzēji. Kādas ir Tavas domas par tiesnešu darbibu vai precizāk bezdarbību? Es gan saprotu ka Tev nebūs viegli kaut ko teikt pret tiesnešiem,bet tomēr…….
Jā, par Aupi taisnība, nesaskaitīju visus saskaitāmos un atņemamos. :) Par tramplīnu man ir viedoklis un nav jau arī tā, ka mēs savā starpā apmaināmies tikai ar pieklājības frāzēm un tiekoties sveicināmies klanoties, ir šī tēma arī daudz runāta…
Kā es to redzēju: es visa apļa garumā skatījos uz vadību, vai izmetīs sarkanos, vai nē. Kad sapratu, ka nemetīs, biju 90% pārliecināts, ka būs sadursme, ja līderi neievēros karogus. Bija.
No tā secinu mīnusus: sasistas mašīnas, kam, teorētiski, jābūt uz tiesnešu atbildību. Tomēr jāpavērtē arī no cita leņķa:
Iedomājieties dilemmu, kas ir tiesnešiem. Ja braucienu apturētu, tas pats Muzils būtu pats pirmais, kurš teiktu, ka viņam atņēma labu braucienu un uzvaru, un, ņebosj, sarkanos izmeta tāpēc, ka izstājās latvietis un ar atkārtotu startu varētu viņu dabūt atpakaļ uz starta vēl vienam mēģinājumam. Zinot sportistu prasmi visur saskatīt sazvērestības, tieši tā tas arī tiktu tulkots. Un jā, šāds sarkanais tik tiešām būtu rezultātus manipulējošs, lai cik pareizs vai nepareizs tas būtu. Par sarkanajiem pēc idejas – tos izmet lielā mērā tad, ja ir bloķēta trase. It kā nebija, lai gan, protams, mašīna bija trajektorijā. Vēl viens mīnuss – glābējs kāpās uz leju no kalna, lai rādītu virzienu, kur braukt. Bet ar rokām var parādīt tikai divus virzienus – iekšmalu vai ārmalu. Sūdi tie, ka Dāvja auto bija iekšmalā, bet ārmalā arī viens mētājās… Ko tam glābējam bija rādīt??? Ne uz iekšu, ne āru…
Un visbeidzot – dzeltenie karogi. Ir diskusija par to, vai tajā vietā braucēji vispār redz posteni, bet, ja redz, vai tas nav par vēlu, lai reaģētu. Bet pēc idejas FIA apstiprinātā trasē posteņi teorētiski ir pareizās vietās. Un tādā gadījumā dzelteno ievērošana ir tikai un vienīgi sportistu atbildība. Pēc teorijas, ja braucējs sataisa problēmas zem dzelteniem karogiem, viņu vajadzētu izvazāt pa visām iespējamām FIA soda istabām un kambariem…
Protams, praksē paliks jautājums, vajadzēja vai nevajadzēja sarkanos. Es gaidīju, ka sarkanie būs, bet formāli tiesneši visu izdarīja “pēc papīriem”. Ļoti 50:50 situācija un es neņemos slavēt vai nosodīt tiesnešus. Katrā gadījumā gan komandtiltiņš, gan postenis, cik redzēju, situācijai piegāja ar atbildību, jo notika reāls darbs un spriešana, sazināšanās, utt. Nebija tā, ka kāds skatījās gonku un ooops!, sanāca drusku avārija. Bija jāreaģē sekundēs un lēmums bija šāds.
Par konkrēto situāciju viss bija tā kā bija, Muzilam bija jābremzē, jo ir neprāts aklā vietā, zem dzeltenā, lekt nezinot situāciu, pat ja kāds būtu viņam aiz muguas arī tas būtu bremzējis, ja vien ir normāli domājošs, zem dzeltenā tak apdzīt nedrīkst. Tiesnešus nav par ko vainot.
ja Grencis nebrauc Latvijā,tad lielākai daļai viņš ir paralēli, lai eiropieši baidās ka kādam uzskries virsū!
Tev uzskrēja?! Izsaku līdzjūtību, iespējams, nemācēji braukt.
:-D :-D :-D
p.s. kaut kāda sāpīte ik pa laikam laužas laukā.
:doctor: :-D :rotfl:
līdzjūtiba pieņemta! :ghost:
nu un par to mācēšanu vai nemācēšanu braukt ari ir smagi :-)) daudzi tiek regulāri pieminēti kā favorīti,jo ir ļoti stipras mašinas bet tā braukšana stipri klibo :skywalker:
Kuram ir ļoti stipra mašīna, tavuprāt?
?:-)
Šhitajā līmenī mašīnas ir ar ļoti līdzīgu jaudu, galvenais tomār ir braukšanas prasme un mašīnas pielāgošana trasei!!! Hanāks atvilka, ka maz neliekās nejau uz motora rēķina, Hošekam, Albēram un daudziem citiem tak jaudīgākas mašīnas ;)!
TREKNS +, bagiju sacensībās ne vienmēr visu izsaka jauda, Kostikam spilgts piemērs!
Grenci par prezidentu! :) Varbuut parunaajam par Brengulju gonku? :)
Ko tur daudz runās,ceru,ka trase būs bez nenormālām bedrēm,tad jau gonka būs super
Ja par brengulu sacensibu runajot, tad pie 1600 favoritiem vajadzetu piesskaitit Zobenu (vins uzstadija labako laiku smiltene, tad tehniskas problemas – bet kam gan vinu nav :cry: )
manas domas par rezultatu:
1600 Zobens
2000 Spikis vai Miscenko
Open Kozlovskis vai Jersovs
Kā tad Spīķis nepretendēja uz trijnieku, ja bija jau pakāpies no 9 vietas uz trešo, pirms viņu lietuviešu braucējs ietrieca sienā?
nu gandrīz tā- tikai Spīķis pats uzskrēja Igaunim virsū, nevēloties laist viņu līkuma ārmalā.