Noslēdzies Latvijas autokrosa čempionāta pieteikumu termiņš pirms seriāla pirmā posma Brenguļu autotrase. Ne līdz galam attaisnojās cerības, ka pēdējā pieteikumu diena sarūpēs īpašu sportistu skaita birumu. Taču tie, kuri nākamsestdien stāsies uz starta, ir gatavi sarūpēt izrādi līdzjutējiem!
Tas, kāpēc sabrukusi B600 klase, kas noticis ar abām priekšpiedziņas klasēm, un kas notiek ar dalībnieku skaitu kopumā, noteikti ir daudz garāks un smagāks stāsts. Varbūt apstākļu sakritība, varbūt krīze valstī, bet varbūt lēmumi, kuri ir atgrūduši sportistus – jāanalizē.
Tomēr, līdzjutēj, galvu gaisā, vērojam sarakstus un meklējam/atrodam sportisko intrigu!
Nešaubīgi priecē Open 2500 klase, kura noslēgusi pieteikšanos ar 11 dalībniekiem – gandrīz pilnu starta laukumu! Turklāt tehnikas līmenis un dažādība zem vienas klases jumta ir lieliska. Tik spēcīgs un skatāms Open sastāvs, šķiet, reti piedzīvots. Vakar dienas gaitā apskatītajiem pieteikumiem pievienojās vēl viens stiprinieks – Armands Plūme ir gatavs vest trasē jaunuzbūvēto pilnpiedziņas Audi A3. Cik jaunais auto būs konkurētspējīgs cīņā pret trim Subaru (Ints Jeršovs, Lauris Unāms, Aigars Bajārs), diviem prototipiem (Jānis Kozlovskis, Jānis Dreimanis) un pārējiem?
Lai arī Mini bagiju klase pēdējās sezonās bijusi “skarbu vēju šaustīta” tehnisko noteikumu un to interpretācijas dēļ, arī šī klase ir labā formā, piedāvājot pirmajam posmam 11 dalībniekus. Sarakstā gan esošie līderi, gan jauni braucēji – viss, kas nepieciešams.
VAZ Klasika klasē astoņi dalībnieki, pievienojas arī čempions Kalvis Tēts. Pārējās klasēs situācija būs smagi jāvērtē. Krosa komisijas padome tuvākajā laikā kontaktēsies ar braucējiem, kuri pērn startēja Latvijas čempionāta posmos, bet šogad nav sarakstos. Jācenšas saprast iemesli, kāpēc ir izteikts dalībnieku skaita kritums. Viedokļus var sākt publicēt arī šī raksta komentāros!
Par B600 viss skaidrs, kamēr federācijā darbosies viens cilvēks, kurš lobē rallijkrosu ( vārdu nesaukšu, taču neizprotu kāpēc vinš tur ir), pa to laiku B600 autokrosā izmirs. Un beigās nebūs ne rallijkrosā, ne autokrosā.
Harijs Līgotnis dalību OPEN2500 sāks ar vietu,kur nepabeidza…Pilskalnos!
Par dalību Brenguļos-dažādas organizatoriskās grūtības liedz būt uz starta. Varbūt arī ar motivāciju nav viss OK….pagaidām…
Vai 1600 ilgadējais braucējs Grīnvalds metis mieru autokrosam ?
Bogens ar nav sarakstā.
Kur tad palikuši visi lielie braucēji??? Vel decembrī runas gāja, ka 1600 klasē dalībnieku netrukšot. Žēl par Bogenu, bet varbūt tomēr rudža pārdomās!!
Njaa, nav diezko spozi
Kur 1600 – Kļava, Grīnvalds, Ūtēns
2super-Bogens,Troika,Mūrnieks,Narubins,Mirošņiks
Open2500-Iesalnieks
B600-NORMĀLAS AUZAS…
Grīnvalds- Sākam;
1.Pārtrūka ikgadēja sadarbība ar degvielas sponsoru.
2.Jostām homo beidzies,+ hans,+ ķivere jau 700Eir (Kuru man šobrīd nav).
3.Pagaišvasar nopirku māju(zināma ieņēmumu daļa tagad iet tur)…dēls aug(un jau prasa baggi-gribu).
4.Jau vairak kā 10 gadu -Lč pavadīti.Krosa kausā neredzu jēgu…ar 1,6
5.Ja būs iespēja-Būšu klāt! šogad nesolu…..
6.Auto ir-tkai šogad esmu spiests atkāpties soli atpakaļ.
Domāju, ka 2. punkts varētu būt viens no populārākajiem braucēju aptaujā. Bet Jānim par daudzajiem gadiem čempionātā – malacis!
2. punkts ADParts 1059 EUR. Meklējam sponsorus! Braucējs Jānis Logins, VAZ klasika #38
Jānis Nikels no Vācijas var sarūpēt lētāk!
Par AD PARTS gandrīz vai jāsaka-labāk izlaist sacensību nekā otrreiz pie viņiem ietu…(tā paša HANS sakarā…un ne tikai…)
Un kas tieši?
Teiksim tā- laba servisa manieres iztrūkst…ja grib iegādāties HANS,bet no veikala aizej bez…tas nebija ne vakar,ne pirms mēneša, bet ja pasaka,ka NAV un NEZIN KAD BŪS tas nerada interesi atgriezties… Šī nav tēma,kas šeit būtu jāapspriež.
Ir taču arī citi varianti…
Tieši tā! ;)
Šādi turpinot B600 nākošā gadā čempionu ieskate tiem vairs nebus?
Sogad jau nebūs