Autokross/Folkreiss: Pilnā sparā pieteikšanās Brenguļu finālam

Viesturs Saukāns Galvenais redaktors
13.09.2013
14:59

Sportisti piesakās 22. septembra sacīkstēm Brenguļu autotrasē, kas noslēgs šā gada Latvijas krosa sezonu. Tiks aizvadīts LAF Folkreisa Vasaras kausa sestais posms un LAF Krosa komisijas autokrosa kausa devītais posms, kā arī Latvijas Bērnu čempionāta Beta bagijiem pēdējā sacīkste.

22. septembra cīņa būs ļoti izšķiroša abos pieaugušo braucēju vērtējumos. Andis Kļava un Jānis Dreimanis kā LAF Krosa komisijas kausa līderi uz pēdējo posmu dodas ar vienādu punktu skaitu. Savukārt LAF Folkreisa Vasaras kausā līderi Rihardu Daini no sekotāja Mārtiņa Starka šķir tikai viens punkts, turklāt teorētiski uz uzvaru kopvērtējumā pretendē pieci dalībnieki – arī Ivo Gabrāns, Renārs Ēķis un Sandis Džeriņš. Lai arī mēroga ziņā Brenguļu sacīkste nevar konkurēt ar aizvadīto nedēļas nogali Mūsā, sportiski šī būs ļoti svarīga diena daudziem līdzjutējiem.

Piektdienas pēcpusdienā krosam pieteikušies trīs braucēji – abi līderi un Māris Rusmanis. Lai posms gūtu ieskaiti, nepieciešams vismaz piecu sportistu kvorums, tāpēc laipni aicināts katrs, kurš vēlas uzspēkoties šogad pēdējo reizi.

Folkreisā desmit pieteikumu un jau daži pārsteigumi. Ar Raimonda Āboliņa Audi plāno debitēt jauns braucējs Mārtiņš Sīlis, savukārt Opel Kadett ar 43 numuru kļūst leģendārs, jo piektajai sacīkstei tiek pieteikts jau ceturtais jaunais dalībnieks! Šajā gadījumā – Andris Ungurs (līdz šim Armands Aseriņš, Armands Pārupe, Gints Ērenbots).

Interesants pieteikums no Jūdažiem – pie kopvērtējuma līdera Riharda Daiņa Bauskā zaudētās Mazda MX3 stūres sēdīsies Juris Sirko.

Starp citu, Mūsā līdera Daiņa Mazda automašīnu ar trešo mēģinājumu iegādājās bijušais folkreisa braucējs, Ivo Gabrāna tēvs Guntars. Bija mēģinājums iegādāties arī Mārtiņa Starka automašīnu (Rihards un viņa komanda), taču šoreiz Mārtiņam, atšķirībā no Vecpils-1, paveicās loterijā, un auto palika Starka rīcībā. Līdz ar to kopvērtējuma līderis Rihards Dainis palicis bez auto, taču noteikti plāno startēt Brenguļos – intriģējoši – ar ko?

Šosezon no pieciem izteiktajiem līderiem trīs jau paspējuši piedzīvot auto maiņu. Starks zaudēja Golf Vecpilī-1, Mūsa-1 posmā startējot ar aizlienētu Mazda MX3. Vēlāk viņš savu mašīnu no Anda Dreimaņa atpirka atpakaļ. Ivo Gabrāns zaudēja savu Mazda MX3, kas „caur starpniekiem” nonācis Sergeja Maļceva rīcībā. Kopš tā brīža Ivo brauc ar Mārtiņa Spīķa pārbūvēto Opel Astra. Tagad- Riharda kārta izglābties no situācijas.

Šī nebūs pirmā reize, kad Vasaras kausa rezultātus ietekmēs auto pirkšanas process. Pērn tika iegādāts līdera Rūdolfa Bogena auto, bet Bogenu izglāba rezerves auto, kas bija aizķēries garāžā.

Arī 2011. gadā Vasaras kausa līderus plosīja pirkšanas sērga. Raivis Riekstiņš zaudēja vienu auto pēc otra (vēlāk – Gabrāna un Daiņa MX3), kādā no epizodēm aizķerot arī savu galveno konkurentu Renāru Ēķi, iegādājoties viņa Opel Astra. Vēlāk gan Ēķis Astru atguva, zaudējot tobrīd iegādāto Opel Kadett…

Dalies ar šo ziņu
Seko Autocross.lv sociālajos tīklos
Facebook

Autocross.lv

Instagram

Autocross.lv

Twitter

@autocrosslv

Draugiem

AutocrossLv

WhatsApp

+37126579000

Telegram

t.me/autocrosslv