Ar izciliem priekšdarbiem un konstruktīvu plānošanu nākamo Latvijas un Baltijas autokrosa čempionāta, kā arī LAF Folkreisa Vasaras posmu gaida Pilskalnu trase Jēkabpils pusē. Svarīga informācija sportistiem!
Trase kopš ziemas piedzīvojusi izcilas pārmaiņas, izveidots jauns trases posms un tramplīns, trase sakārtota, dalībnieku parks uzlabots – paveikts fantastisks un apsveicams darbs.
Šobrīd sportistiem ir izcili svarīgi nepalaist garām saistošo informāciju par 9.-10. jūlija pasākuma norisi. Pirmkārt, gan autokrosa, gan folkreisa braucējiem posms norisinās ABAS DIENAS, gan sestdien, gan svētdien.
Provizoriskā dienaskārtība šobrīd paredz nedēļas nogali sākt ar folkreisu – pēc sestdienas rīta reģistrācijām un brīvajiem treniņiem braucējiem paredzēts aizvadīt visas četras kvalifikācijas.
Kamēr folkreiss jau būs cīņā, čempionāta dalībnieki no 14:00 sāks savu reģistrāciju un pēc tam aizvadīs brīvos treniņus (lai iepazītu jauno trasi), kā arī laika kontroli.
Svētdien čempionāta braucēji ķersies pie kvalifikācijas braucienu aizvadīšanas. Pēc tiem sekos folkreisa un autokrosa finālu fāze. Dienaskārtību publicēsim, kad tā būs apstiprināta galīgajā versijā.
Rīkotāji izveidojuši arī mājas lapu www.skpilskalni.lv, kurā vēl bez ziņām atrodama arī iespēja reģistrēties dalībnieku parkā (Folkreisa braucējiem jāņem vērā, ka var reģistrēt vietas sākot ar Nr.61. Savukārt, ja komandās ir gan krosa, gan folkreisa braucēji, šis būs atsevišķi ar rīkotājiem runājams elements). Uzdevums ir nenokavēt reģistrāciju parkā, jo, ja braucēju būs vairāk nekā paredzēto vietu, pēdējie stāvēs tur, kur pārējie būs atvēlējuši. UZMANĪBU! Reģistrācija dalībnieku parkā nenozīmē pieteikšanos sacensībām – šis process veicams kā līdz šim, aizpildot LAF Krosa komisijas publicētās veidlapas!
Rīkotāji arī ziņo, ka, iepriekš saskaņojot, 2. jūlijā trasē iespējams aizvadīt treniņus.
Drīzumā laf.lv, autocross.lv un skpilskalni.lv būs atrodami arī saistošie dokumenti – nolikumi un pieteikuma veidlapas!
Visi folkreisisti ir laikam ātri no jāņiem pamodušies.Vairs nevienu vietu no nr.61 nepiedāvā.
Nu jā, vai nu rīkotāji kaut ko bišķi pamainījuši, vai nu tiešām visi baigi reaģējuši. :) Ja tā, tad izsūtītās vēstules folkreisa publikai darbojas zibenīgi! :)
Tatad tas nozīmē ka uz starta atkal būs paprāvs pulciņš..
un kur parejiem tad apmesties ja vietas ir aiznemtas?
kāds var ieteikt kur folkreisam riepas iepirkt
Sveiki! Mums jau gribētos, ka folkreisisti jau aizņēmuši visas vietas, bet šoreiz tā vēl nav – iespēja pieteikties uz brīvajām vietām dalībnieku parkā no Nr. 80 līdz Nr. 96 parādīsies šodienas laikā! Vietas pietiks visiem! :)
Būtu forši, ja mājās lapā varētu redzēt kurš kuru vietu ir rezervējis – līdzīgi kā tas ir teperis.lv.
Kādreiz tā arī būs! :D
Vismaz sarakstu lapā varbūt ielieciet, lai sportisti ziņā, kuras vietas ir aizņemtas un kuras vēl brīvas. Tagad sanāk zīlēt :)
Tās kuras aiznemtas, tas neredz, tas kas brīvas, tas redz pēc cipariem, kas palikušas.
Kā arī sportistiem un komandām vajadzētu skatīties līdzi un vienoties, kas ko piesaka, citādi vietas nevajadzīgi tiek aiznemtas.
Un jā, vietas pietiks visiem!
Es arī pētu šo visu un neredzu problēmu – tiešām, tās vietas, kuras tiek aizņemtas, pēc pirmā refresh pazūd no piedāvājuma. Well done, SK P!
šitā lieta varētu būt uz visiem posmiem.lielākā daļa vismaz laicīgi pieteiktos.d..
Un jā! Brītiņu pirms krosa ieliksim info ar sarakstiem DP, kā arī būs uz vietas cilvēki, kas palīdzēs atrast izvēlēto vietu!
Paldies par ieteikumiem!
Būtu ļoti praktiski reģistrēšanos dalībnieku parkā ieviest visos posmos- evakuējošās tehnikas vadītājam būtu saprotamāk, uz kurieni vilkt trasē palikušos.
Aha, un es zinu, kuram puse no dalībniekiem būtu jāreģistrē, jo “es jau ar tiem datoriem neesmu baigi…” :D Tad jau labāk uz vietas izkauties par vietām.
Un arī pieteikumjus varētu nedrukāt. 21ais gadsimts taču. Īsti tam jēgu neredzu…
Jēga ir tāda, ka tas ir faktiski kā līgums starp rīkotāju un sportistu, izdrukāts pieteikums ir dokuments, kurā sportists apliecina, ka zina visus papīrus, noteikumus un nosacījumus, spēles noteikumus, tā teikt. Un, kā jau līgums, bez drukāšanas nekādi. Piespiest visiem pāriet uz elektronisko parakstu varētu būt skriešana 21.g.s. pa priekšu, pieļauju.
Medaļas otra puse. Piekrītu…
Nez’, ko lai dara ar neuzmanīgo folkreisistu ģimenes daļu, kas, lai mums un sev radītu problēmas, dalībnieku parkā spītīgi rezervē vietas zem Nr.61, lai arī iepriekš tika norādīts (t.sk. šajā rakstā), ka lūdzam jūs rezervēt vietas sākot ar Nr.61?
Iebraucot servisa parkā prasīt ko nozīmē baltais karogs un ko zilais.d..
Labs :)
Nošaut nedrīkst apžēlot
Pieturzīmes lai pats saliek pēc saviem ieskatiem :D
Tie folkreisisti ir jocīga tauta! Esat mēģinājuši ar viņiem parunāt? Kaut kādi (ne)smieklīgi jociņi visu laiku tiek bārstīti, visu laiku mēģina mest kūleņus, kā arī vienmēr cenšas būt par visiem gudrāki. Trakums #trakums #folkress #izbeidziet #taskaesdzivojupiemammasnenozimekaesmusliktaks
Tā kā tas tiešām visur ir norādīts, domāju, ka droši varam vienkārši ignorēt šādas rezervācijas. Es saprotu, ka 2/3 nolikumu nelasa, tas skaidrs. Bet ja pat ziņas par savu sporta veidu neinteresē/neizprot (karoč sadusmojos). :)
Jautājums Viesturam.Ja vēlas nopirkt auto kas sestdien izcīna 25 vietu ,tas ir nekvalificējas svētdienas pusfinālam,ir neiespējama,jo tā atrodas aiz deviņiem kalniem. Vai varbūt slēgtā parkā?
Pēc noteikumiem pilnīgi visām mašīnām jābūt pieejamām pirkšanai 30 min. pēc folkreisa fināla finiša. Jebkurš, kurš pamet trasi ātrāk, riskē saņemt gada diskvalifikāciju un 950 eiro sodu par atteikšanos no darījuma. Jā, arī 25., 48. vieta un visas pārējās.
Glābiņš šādā situācijā varētu būt vienīgi mans čomisks zvans sportistam, ja ir pieteikums, kā arī griešana riņķī un braukšana atpakaļ, bez citiem variantiem.
Tas ir gribu ieriebt , piesakos, 30 minūtēs nepaspēs atgriesties !!!
Precīzi. Un pagāšgad bija situācija, ka viens no līderiem ātri izstājās, bet saglabāja cerību uz kopvērtējuma uzvaru pēdējā posmā. Vēl viens no līderiem redzēja, kā šams aizbrauc, un man uzdeva šo pašu jautājumu. Var tikai apsveikt šo otru līderi, kurš atteicās šādā veidā likvidēt sezonas galveno konkurentu.
Ar folkreisa čaļiem par šo tēmu esmu vairākas reizes komunicējis, bet ir braucēji, kuri joprojām riskē.