Folkreiss/Autokross: Brenguļu naktī uzvaras Baltaiskalnam, Vītolam un Tammemegi

Viesturs Saukāns  29.01.2017 12:22 66

Krietni pēc pusnakts noslēgtajā nakts sacīkstē Brenguļu autotrasē pirmo uzvaru folkreisā sasniedza Emīls Baltaiskalns, autokrosā labākais – Roberts Vītols, bet LADA RX ieskaitē – igaunis Sigmars Tammemegi. Dramatiskie rīkotāju gatavošanās darbi sevi attaisnoja, sarūpējot izrādi daudzajiem skatītājiem un pilnu emociju komplektu sportistiem.

Lai gan nešķita iespējams, trase bija ne tikai līdzena, bet arī visas sacīkstes garumā cieta un slidena. Pēdējā brīža lēmums krosa klasē atteikties no radzēm bija pareizs – tika izglābts segums un visa sacīkste. Tas gan paretināja krosa dalībnieku rindas, jo vairāki jaudīgo mašīnu braucēji atsauca dalību. Taču izrāde no tā necieta.

Skatītāju skaits vēl tiek precizēts, taču ir skaidrs, ka Brenguļu autotrase piedzīvoja vienu visu laiku kuplākajiem apmeklējumiem.

Folkreisā finālā nonāca gandrīz visi favorīti, lai gan Vecpils posma pirmās un trešās vietas ieguvēji, attiecīgi, Mārtiņš Spīķis un Viesturs Plētiens palika ārpus galvenā brauciena. Taču fināls solīja sensācijas. No starta vadībā aizbrauca Dāvis Emīls Ūdris, kurš dienas gaitā demonstrēja lielisku sniegumu. Ceļš uz uzvaru gan bija īss – Dāvis iestiga S-veida pagrieziena ārmalas kupenā, kurā sacīkstes laikā pabija daudzi braucēji. Pēc pamatīgas burzmas vadībā nonāca Viktors Freimanis, kurš droši turēja līderpozīciju un devās ceļā pēc panākuma. Taču par agru devies Džokerī, Viktors iesprūda aiz konkurentiem, kam sekoja arī kļūdas un zaudētas pozīcijas. Vislabāk situāciju izdevās izmantot Emīlam Baltaiskalnam, kurš sasniedza uzvaru, aiz sevis atstājot savus labākos rezultātus guvušos Kalvi Buģi un Arti Biezo, Freimanis finišā ceturtais. Baltaiskalnam, kurš šogad startē pirmo numuru kā pērnā gada Folkreisa ranga uzvarētājs, šī bija sen pelnīta pirmā uzvara. Tiesa, svinības jāaizvada jau bez auto – viņa mašīnu nopirka folkreisā vasaras sezonā startējošais Raimonds Āboliņš.

Ūdris ar sāpīgo neveiksmi kā mierinājumu saņēma kausu par uzvaru Junioru ieskaitē. Komandu vērtējumā pirmajā vietā Cikoptika.lv, ar Baltaiskalnu, Kasparu Cikmaču un Raimondu Berķi sastāvā.

Autokrosa klasē astoņu dalībnieku konkurencē galveno toni noteica Jānis Veģeris un Roberts Vītols. Kvalifikāciju pārliecinoši uzvarēja Roberts, bet Jānis, lai arī ātrs, ar jaudīgo auto bez radzēm piedzīvoja kļūdas, kas otro starta vietu finālā deva Andim Kļavam.

Finālā Veģeris un Vītols pārliecinoši aizbēga no sekotājiem, bet viņu dueli izšķīra Džokera apļa stratēģijas. Fināla beigu daļā Veģeris devās Džokerī, nedaudz kļūdījās tā izejā (Džokeris pirmo reizi bija izveidots S-veida pagrieziena izejā, ārmalā), kas deva iespēju Vītolam iespraukties iekšmalā un pēdējos metros izraut uzvaru. Tā kā Jānis centās aizstāvēties visiem spēkiem, mašīna izslīdēja un frontāli trāpīja betonā turpat pie finiša posteņa. Tā pazuda arī otrā vieta, jo mašīna palika stāvam metru pirms finiša līnijas… Līdz ar to otrais Kļava, bet trešajā vietā – Uģis Oliņš, kurš jau otro gadu pēc kārtas finālā apspēlē šķietami neaizsniedzamos Latvijas čempionāta dūžus un kāpj uz Brenguļu autotrases pjedestāla.

LADA RX klasē trīs A finālu summā uzvaru guva igaunis Sigmars Tammemegi, aiz sevis atstājot Jāni Balodi un Andri Kaufmani.

Sacīkste noslēdzās ap diviem naktī. Neapšaubāmi atšķirīga un iespaidīga cīņa!

  • [Ex]

    Perfekta sacīkste! Liels paldies! Īpašs prieks par skatītāju skaitu, kas tāds Brenguļos sen nebija redzēts…

  • Fans Visiem.

    Nakts Izdevusies par 100%.Gonka neparedzema katrā grupā.Cerams šī secensība paliks kā tradīcija katru gadu!

  • Ivo

    Paldies Odiņam par fantastiko gonku ;)
    Kamēr uz sevi dusmīgs par kļūdām finālā, tad
    1. Tiesnešiem vajadzētu vairāk pievērst uzmanību tam kā aizmugurējie braucēji speciāli līkuma izejā uzsit pa aizmuguri un iegūst labāku trajektoriju, no segšanās tad sanāk nav jēgas…nevienu baigi nevēlos minēt, bet turpmāk būtu vērīgāk tas jāskatās, jāsaka posteņu tiesnešiem lai pievērš uzmanību!

  • Ivo

    Par pirkšanu/pārdošanu Folkreisā!
    Manuprāt drusku būtu labāk mainīt sistēmu! Drusku palika žēl pēc šīs sistēmas Baltaiskalns, kurš ir reāls pretendets uz ziemas uzvaru paliek galīgi bez neviena auto!
    Mans piedāvājums Viesturam un kolēģiem!
    Pirkšanas procesu samazinam uz 20 minūtēm, jo tāpat visi vienkārši to pus stundu viens otru iedzen stresā, ja kāds piesakās pēdējā brīdī, tad tam cilvēkam tiek dotas papildus 5minūtes lai varētu pieteikties uz citu auto, vai vienkārši dod visiem vēl papildus 2-3 minūtes pieteikties automašīnām!

    • skatiitaaja.

      Man auto pirkshanas process liekas pareizs un kaa skatiitaajai interesants. Tur briizham ir karstaakas emocijas nekaa trasee.
      Un runaajot par Brengulju saciiksti -ne tas Baltaiskalns pirmais ne peedeejais, kam kaads cits shaadaa veidaa nopeerk auto. Shaada taktika bijusi vairaakiem sportistiem …. Arii piemeram vasaras sezonaa… Unn laba taktikaa aciim redzot.. Un patiesiiibaa ko tad citu vareeja gaidiit? 1.vietu tak dabuuja. Taatad labs auto.

      • Ivo

        Protams ka viss ir labs, bet iedomājies ja viņam iedo papildus 2-3 minutes izdomat lai pērk kādu citu auto, notiktu lielāka auto rotācija un LAFam arī ieguvums :))

        • Noprecizēšanai, mašīnu pirkšanas laiks ir sākot no brīvo treniņu sākuma, vakarā vēl ņemties ar papildu minūtēm nav baigi nekādas baigās vajadzības. To pēdējo sekunžu triku ievazājuši paši pircēji/aizstāvētāji, tad nu lai noteikumu robežās paši arī vingro viens ar otru. :) :) :) PS-Lafam no nopirktajām mašīnām toč nekāds labums neatlec, cita lieta, ka attiecīgās sacensības rīkotājam katra pārdotā mašīna ir zināms ieguvumus, līdz ar to teorijā pie šīs lietas ir iespējams piestrādāt tik pat cītīgi kā pie skatītāju piesaistes. Turklāt, piesaistot vietējos pircējus teorētiski sports attīstītos arī attiecīgajā reģionā, nākamajā reizē piegādājot vēl jaunus dalībniekus.

          • skatiitaaja.

            Pievienojos Viestura rakstiitajam.
            Un Ivo neuztraucies par Baltaiskalnu. agraak tak veel viens baltaiskalns brauca saciikstees. Braalis iespeejams? No taaa tak auto var aiznjemties un peec tam atpirkt savu vai kaada cita folkreissista speeciigu auto. Taa kaa gan jau dzeks izdomaas.

      • Ivo

        Godīgi sakot man tas vismazāk uztrauc kur viņš mašīnu dabūs :D mani personīgi vairāk interesē tas, lai vairāk būtu auto pirkšana ;) lai būtu vairāk pieteikšanās uz citu mašīnām, nevis savu mašīnu aizstāvēšana. Mēs šoreizem negribējām būt tik lieli “sliktie” tapēc pateicām iepriekš ko pērkam, tas viss beidzās ar 15eiro zaudēšanu :( nākamreiz nāksies uzklausīt cik slikti esam, vēl daudz gonkas priekšā, bet kādam būsim slikti.
        Ps. Par Baltokalnu žēl tikai tapēc, ka viņš pienāca un pateica, ka ja Mēs pērkam viņa auto, tad viņš pieteiksies uz cita mašīnu. Protams, kā būtu, to jau vairs nepārbaudīsim…

        • skatiitaaja.

          Katrs savaaa auto ieguldiijis darbu un naudu taapeec arii aizstaav. Kaapeec jaapeerk cita auto? It seviski ja pats esi liideros. Tad katrs logiski turas pie sava…
          Tai zinjaa Viesturs uzrakstiija pareizii. Nav jau jaameklee vaina laf noteikumos bet gan tajaa kaa pashi brauceeji un skatiitaaji tos izmanto savaa labaa. Taa ir taa vingroshana vienam arr otru.
          Protams buutu jau interesanti ja taa pirkshana buutu biezhaaka un vissi pirktu viens otra auto. bet kaa ir taa ir.
          Ps. Draudziigu sarunu veiidoshana jeb pieliishana ariii ir taktika. :D

          • Par PS novērojums precīzs: Vecpilī un Brenguļos pirkšanas procesā parādījusies jauna tendence – visie viens otram it kābaigi koleģiāli stāsta, ka pirks, tiek pamatīgi sakulta intriga, bet beigās nekas baigi nenotiek. :) Tas nav ne labi, ne slikti, vienkārši interesanti, kā mainās pieeja.

          • skatiitaaja.

            Jaa. Aktiermaaksla saciiksteees ir ljoti augstaa liimenii. Un ne tikai par to kursh no kura ko pirks vai nepirks. Arii par to kaa katram auto uzbuuveets un kas vinjaa ir iekshaa ielikts. Populaaraakaa atbilde ir “man jau viss te orginaals! neko neesmu izmainiiijis.” Bet mees tachu visi zinaam kaa ir patiesiibaa. Taa kaa par kkaut kaadu iistu draudzeeshanos folkreissistu starpaa nevar nemaz buut runa. Vissi jau grib to Pjedestaalu. viens grib ieguut un otrs grib nepazaudeet.

  • leo

    Ja tiešām bija ļoti minimāli uzsitieni finālā divām mašīnām, ļoti nemanāmi, bet ar to pietika zilais golfiņš ar spīdīgām strīpām melnai mašīnai uzsita klasiski, filigrāni, un vietu ieguva. Otru neatceros.

    • Kalvis

      Starp stumšanu un sišanu ir liela atšķirība.Posteņu tiesnešiem būtu jāpievērš lielāka uzmanība visam kas notiek trasē,nevis tikai sagriešanai.Nevajag čīkstēt ,es pats esmu neskaitāmas reizes izsists līkumos un palicis trases malā ar līkiem ratiem!

    • Ducha

      Murgs kautkāds, zilo golfiņu ar gaišajām strīpiņām nr.89 Ieo Tu nepamaniji? Visu dienu , visos iebraucienos, kāds centās pastumt, iestumt, filegranti, skaisti utt. Vainīgie paši zin kuri tie bīj nejiešu reklamēt….!
      Ieo, nevajag te nevienam pārmest, trase bīj slidena piekrīt visi, bremžu lukturi arī visiem dega, kas centās izvairīties no sadursmēm tas ir redzams safilmētajos materiālos. Cepuri nost rīkotājiem, trases īpašniekiem!!!

      • leo

        Ducha nezinu, vai Tu esi tā golfiņa pilots neesmu Folkreisa pazinējs, vienkārši atškiru lietas no slidenas trases un smukas pagrūšanas no aizmugures, nu ļoti iekrita tas acīs, nekā personīga, varbūt kāds arī bija pelnījis, zinu, ka dienas gaitā sakrājas, Mērfija likums pamana to kurš vismazāk vainīgs tiešām nekādas raganu medības varbūt nevajadzēja minēt mašīnu, bet nu neko vairs….. laiks dziedē. Turamies. Uz atkal redzēšanos Smiltenē.

      • CT

        Gandrīz vai gribētos teikt, ka LLP…

      • 1111

        Stāvot malā vienmēr viss liekas slikti.Daudzas epizodes ir vienk apstākļu sakritība.Piemēram arī sanāca izbojāt braucienu 2viem auto 3 kvalifikācijā, bet pazūdod pārnesumam līkuma ieejā neko daudz nepadarīsi.

  • Ivo

    Un ko Vēl!
    Neesam bijuši piekasīgi jau vairākas reizes, BET! Ja pērk tavu mašīnu, un tu liec uz citu tev nav jāparāda 900eiro, pats uz savu mašīnu pieteikties nevar! Takā ja pērk Tētis, Mamma, Brālis vai māsa utt, tad tā skaitās cita persona un viņam ir jāparāda tie 900 eiro!
    Pilskalnos Sorry veči, bet ņemat līdzi naudu, ja baidaties par savu mašīnu!
    Viestur saku kaut ko nepareizi?

    • MS-76

      Ivo brauc pēc Corsas 900eur.

      • Ivo

        Tu jau gudrinieks :D vecpilī visu izravēji ārā :D

        • MS-76

          Ko izraveju uz Vecpili ieliku bloķi un izņēmu Vecpilī uz Finālu,jo bija bloķim pircējs.
          Ja tev tik ļoti vajag varu sametināt.

          • Ivo

            Mums vaig nopirkt autinju kuram laba kārba un bloķis :) lai ir ko noņemt :D diemažēl golfiņu nesanāca paņemt, gaidam Pilskalnus :))

    • 21

      Nu ko Tu vari čīkstēt
      Visi zin kā dara Gabrāni un jums jau ir pieredze ar golfu pirkšanu.pilskalnos varēsiet vinju dabūt mes pat ne aizstāvēsim un nopērkot varēsi pārliecinaties ka tas ir standarta golfs

  • leo

    Rx ladai arī interesantas cīņas, pārsteigums Jānis Balodis beidzot izšāva pateicoties lieliskiem startiem, trase neļāva veikt apdzīšanas, lai gan Rūdolfs pēdējā braucienā bija atradis kur, veica vairākas apdzīšanas, Tamemagi iesila uz sacensību otro pusi, Andris Kaufmanis stabils, Matīsu Vasili gribējās redzēt A finālā
    Katram droši vien savas emocijas, arī prieks par daudziem skstītājiem. Jau pēc nedēļas, ja laiks atļaus Zilaiskalns.

  • Rieksti

    Lielākais pārsteigums man – Uģis Oliņš! Visu cieņu ar klasiku bez zāģiem izcīnīt 3. vietu. Un cik sapratu viņš vēl domājis nepiedalīties, kad zāģus atcēla. :)

    • Fans Visiem.

      Vēl pietam U.Oliņa BMW standarta motorits iekšā.un 3 vieta jau 2 gadu pec kartas,pēc konkurentu kļūdām.Nākam gad pilnai laimei vēlreiz uz pjedestāla jātiek.

      • HarryVanLee

        Draudzīgs aicinājums U.Oliņam pievienoties LČ OPEN2500 grupai-kopā jautrāk! ;)

        • Mellaish

          diez vai tas sanāks. darba specifika un atrašanās vieta diez vai atļaus. a kas zin, ka šim sagriezīsies galviņā. āķis lūpā ierauts gan jau ka ir nopietns :D
          bet protams puikam ir “olas” un nebaidās sevi parādīt pie stipri pieredzējušākiem braucējiem, kam autiņu sagatvotības līmenis ir stipri augstāks nekā viņam. pareizā blīve starp stūri un beņķi. Uģi – malaģec.

  • Skatītājs

    Uzskatu,ka vakar Brenguļos notika visnetīrākā gonka FOLKREISA vēsturē -nakts aizsegā. Tiesnešiem FUI !!! 100N FUI !!!

    • Vienalga, ir taisnība vai nav, jebkuram, kurš ir šī sporta entuziasts, pēc šāda apgalvojuma būtu pienākums pieteikties un kaut reizi pastāvēt tajās būdiņās ar karodziņu. Domāju, ka šī gonka tiesnešiem bija daudz lielāks pārbaudījums nekā mēs visi nojaušam. Tā kā laipni lūgti uz klāja!

  • Antons

    Ivo…..neesi jau arī nekāds svētais tā ka neraudi!!! MS 76….- nospīdēja tev,ka viens otrs aizskrēja Vecpilī pačukstēt…bet nu tam autiņam lemts sūnu ciemā atgriezties…

    • Ivo

      Kurā epizodē es raudu? esmu tikai par to lai folkreisā nebūtu Bardaks, tagad jau daudzmaz ir viss čotka, tieši par šiem kontaktiem ir labāk cīnīties tagad, nekā vēlāk, kad divas trešdaļas sāks piekopt tādu braukšanu ;)

    • MS 76

      Brauc pakaļ?

  • SV #18

    Paldies organizatoriem par sacīksti. Trase bija labi apgaismota, negaidīti līdzena, tiešām prieks braukt. Iedomājos tikai par startu – vai nevajadzēja nedaudz palīdzināt, jo acīmredzami no labās starta pozīcijas starti izdevās krietni labāki. Uzskatu, ka šī sacensība bija viena no interesantākajām, gribētos ko tādu arī atkārtot.
    Lūgums organizatoriem – uz nākošo sacīksti varbūt var palūgt apskaņot arī dalībnieku parka tālākās rindas?

    • Fans Visiem.

      Domāju ka tagad katru gadu ziemā būs viena nakts gonka Brenguļos.

      • cikis

        Prieks pa neraksturīgi līdzeno Brenguļu trasi. Varēja reali visu platumu izmantot.

        Ieteikums: Ja pasākumu rīkotu decembra beigās vai janvāra sākumā, tad varētu sākt nedaudz agrāk (jo agrāk tumsa iestājas) un līdz ar to tas arī laicīgāk beigtos.

  • Marčelo

    Pa kontaktiem jau šeit vienreiz bija cepiens…
    Un ja tā godīgi no malas paskatas tad folkreisā nežēlo auto. Ka iedod startu tā pedālis grīdā un un lido,ja nu kas tad valnis apturēs…
    Tapēc jau mums tie auto ir tādi paņurcīti… Daži Žiguļu onkuļi bija šokā pa folkreisistiem… protams kross jau nebūs bez kontakta,tikai tas ka folkreisā sāk vairāk parādīties nevajadzīgu kontaktu un mazāk skaistu cīņu…

    • antons

      tieši tā! daudzi čaļi,kas brauc pa pirmajām vietām vienkārši līkumā bremzē ar ietreikšanos tavā autiņā…

      • Māris

        Finālā tā arī bija, ka daži kas aizcīnījās līdz pjedestālam , līkumā brutāli bremzējās pret konkurentu autiņiem. Ja tā ir jābrauc folkreisā, sorry vīri, citi arī priekšā liks kādu labu U-profilu, un spēlēs boulingu un tad paskatīsimies, kas notiks, kad pret jūsu auto aizmuguri bremzēsies piemēram 2x smagāks auto.

        • Kalvis

          Un kurš Vecpilī līkumā izstūma mani ārā no trases pusfinālā!?Es negāju un necēlu traci pēc tam .Klausīšu tavam padomam un Pilskalnos ar savu “lielo” golfu mēğināšu izsist tavu mazo “audi”.

          • AA

            Izstumt no trases vai neatstāt vietu stabilam apdzīšanas manevram ir 2 atšķirīgas lietas

          • Māris

            Es nevienu vaininieku konkreti vārda nemineju, bet redz, pashi jau piesakās :) .
            P.S. Un par Vecpili pretenzija nepamatota. Tā bija tīri tava kļuda + fizika. Par Pilskalniem runājot, tad tur vēl ar 50% atdevi vien varēšu pabraukt, bet uz Mūsu gan ģipsis būs nost un būšu gatavs aizstāvēties no taviem uzsitieniem :) Peace! ;)

          • SV #18

            Mieru, tikai mieru. Es arī biju nikns, kad man 2. kvalifikācijā īsi pēc starta no labās puses viens indivīds strauji mainot trajektoriju, neskatoties ne uz vienu, ielika purnā un man kvalifikācija beidzās. Bet tas pāriet un jāatstāj trasē. :)

        • CT

          Bēdu leja :D

          • MS-76

            SV#18 Personīgi tevi nepazīstu bet Atvainojos es to uzināju tikai tad kad atbrauu uz boksiem,tas nebija speciāli jo mums spoguļu nav un īpaši neredzam kas notiek ap sāniem.

          • SV #18

            Atvainošanās pieņemta! ;)

  • no malas

    sveiki! par pirksanu!!! viestur,varbut tomer vajadzetu ieves t tadu kartibu,ka visi kas velas pirkt a/m samaksa uzreiz visus 950 ,nevis tikai 50,un jus pasi tad samaksajat pardevejam vai kadam citam,citadi citiem nemaz nav lidzi naudas un notiek tada rotacija,citiem nemaz nav lidzi naudas bet tikai piesedz savu auto! apmeram kaut kaa ta!

    • Ivo

      Vienīgi te problēma sāksies ar to ka vienam cilvēkam būs grūti pieteikties uz diviem auto, ar domu ja nedabuju vienu, būs vismaz otrs! Un beidzot ar to, ka ja vēlos ļoti nopirkt kādam auto tad likšu uz viņa auto netikai pats bet arī vēl kāds no manas “blices”, zinot to ka īpašnieks pats pieteiksies uz savu auto…
      Sarežģīta situācija!

      • 21

        Kas tad Tev IG Tu taču bļauj ka Tev naudas tik daudz nevari samaksāt par visiem uzreiz

    • Marčelo

      Nolikuma ir tak rakstīts jauzrāda ir nauda….

      • no malas

        jauzrada gan, bet ar vienu summu 950eiro piesakaas 4cilveki,bet reali ir tikai vienam tada nauda,tapec kad grib pirkt a/m tad ar pieteikumu jasamaksa visa 950eiro!!!

  • no malas

    neka sarazgita nav ja nav naudas tad nav ko pirkt,citadi tad iemaksa par 2 masinam 1900eiro un nav nekas problemas,citasi iznak ka ar 50-150 eiro piesakos uz trijam masinam bet noperku tikai vienu jo ir tikai 950eiro.citam nav lidzi nemaz uz piesedz savu a/m,ja pat ir velesanas uz savu masinu tad ari butu jasamaksa,citadi uz savu masinu piesakas bralis masa un taa talak un paliek loterija.protams no visa si procesa ir tikai labums laf jo iegust naudu,bet lai iesaistitu kadu jaunu brauceju diezvai!

    • 21

      Nebūtu jau bēda ja pirktu no malas jaunie braukt gribētāji tas tikai butu apsveicami bet grib jau tie kas pasi nemāk neko darīt tikai skraidīt un čīkstēt par to kā vinju pabakstija un sagrieza un ka visi slikti un vajag radīt naudu.

  • Rieksti

    A ir kāds kurš normāli var uzrakstīt, kas ir atļauts un kas nav kontaktos?

    • ...

      Situāciju kontrolē aizmugurē braucošais. Kad ir “sāns pret sānu”, tad tiklīdz viens atpaliek ar savu priekšējo stūri jau aiz konkurenta durvīm uz aizmuguri, vairāk stumt nedrīkst, jo tā jau tad ir griešana. Vismaz agrāk tā bija. Protams, braukt buferi pret buferi krosā ir normāli, bet kad aiziet jau boulings uz ledus, tad jau protams vairs nav smuki, bet lēnām un mierīgi kādu izbakstīt līkumā, manuprāt, ir pieņemami priekš šī konktaktu sporta veida.

    • Rieksti

      Nu man arī liekās, ja neviens griezts netiek un sienā nestumj, tad jābūt okej. Tapēc tas arī ir kross nevis sprints. Te neviens tev nav parādā labāko trajektoriju trasē. Tikai manas domas.

  • Marčelo

    Konkrēti neviens nepateiks jo ir visādas situācijas…
    Bet vienu gan varu pateikt mazāk atspiedīsimies viens pret otru un mazāk bučosim stūrus… būsim draudzīgāki un mazāk būs darba boksoss…
    Kā ar skatītājiem būs prieks skatīties skaistas apdzīšanas nevis vienu otru nostumšanu…

    • ...

      Tici man, katrs īstens skatītājs tikai gaida normālu avāriju vai vāku :D

    • [Ex]

      Folkreise :)

    • Ivo

      Manuprāt pats vainīgs, vienkārši norāva priekšā, te jau jautājums tiesnešiem :)

      • SV #18

        Es laikam piekritīšu Ivo, pats izgāja uz risku. Nepaveicās.

  • CT

    Tas gabaliņš ir laba ilustrācija tam, ka ne vienmēr viss ir tik viennozīmīgi kā pašam izskatās.

    • Nr.66

      Šajā gadījumā piekrītu ka situācija diskutējama un nav tik viennozīmīga kā pirmajā brīdī izskatījās… :) Bet kopumā kā sportisti domā…? Vai tomēr netiek par maz piešķirti sodi par sagriešanām un straujām trajektoriju maiņām..? Protams var saprast tiesnešus jo viņiem jāpieņem lēmums par to kas redzēts un ne vienmēr ir video ( kā šajā gadījumā ) kur var noskatīties video atkārtojumu.. :) Ja pareizi atminos tad tagad ir automātiski 0 punkti par sagriešanu, nevis nolikšana aiz sagrieztā auto…?

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Smiltene, Tepera trase, 27.08.2017. Latvijas autokrosa čempionāta 6. posms /1600, 2000 Super, Open 2500, B600, VAZ Klasika, Mini. Open 4500./ Baltijas autokrosa kausa 3. posms, Igaunijas čempionāta posms /B6000, D12. D13/ Nolikums Pieteikums Dalībnieki (86) Reģistrācija parkā
Ungārija, Njirada, 26.-27.08.2017. Eiropas autokrosa čempionāta 7. posms /SuperBuggy, JuniorBuggy, Buggy 1600, TouringAX/ Latvijas sportisti: Ervins Grencis, Māris Līcis, Justs Grencis