Sajūsmu par nedēļas nogalē Marijampolē aizvadīto Lietuvas čempionāta un Baltijas kausa posmu pēc sacīkstes pauž viens no pieredzējušākajiem aktīvajiem sportistiem Jānis Kozlovskis, uzsverot cīņu aizrautību un latviešu lielisko sniegumu.
Jānis pēc sacīkstes, kurā pats B6000 klasē sasniedza trešo vietu, bet dēls Jānis juniors bija ceturtais Mini bagijos, komentēja Marijampolē redzēto: “Pirmā diena pamatīgos dubļos, svētdiena jau pa gandrīz sausu trasi – bija neapšaubāmi interesanti. Un cīņas klases lieliskas, ritenis ritenī. Mūsējie visi malači, katrs panākums tika izkapāts smagā cīņā. Sevišķi iekrita acīs Armanda Plūmes plosīšanās Open 4500 klasē, viņš cīnījās kā zvērs, ar savu atmosfēriskā motora Audi turoties pretī turbo mašīnām. Cīņa klasē bija graujoša, bet Armanda otrā vieta – lielisks panākums. Ar viņu aprunājos pēc finiša, Armands pauda nožēlu, ka Latvijā šīs klases braucēju pavisam maz, un kārtīgs Baltijas kauss šogad no mūsu puses neizdevās. Es piekrītu, un liekas, ka mūsējiem jāņem piemērs no leišiem, ka šajā klasē var mierīgi uzbraukt arī ar pilnpiedziņas golfiem vai vecajiem labajiem Quattro. Mūsu pusē kaut kā ir pārāk svarīgi šajā klasē braukt ar dārgajām Evolūcijām. Jāņem tas viss vienkāršāk.”
Jānis atzīmēja arī Bruno Leimaņa startu bagiju klasē: “Uz sacīksti B6000 klasē atbraucām četri latvieši – es ar Dināru [Ramatu] ar savām mašīnām, Ainārs [Ramats] ar Andra Ramaņa bagiju, bet pēdējā brīdī Lietuvā atradām vēl vienu iedarbināmu auto, kurā sēdās Bruno Leimanis. Mašīna nebija konkurētspējīga, bet sestdienas dubļos tas nebija jūtams. Kā vecmeistars ar to brauca pa dubļiem! Iekāpt svešā, gandrīz neejošā mašīnā, un tā nobraukt, kā viņš to paveica pirmajā kvalifikācijā! Tas bija lieliski. Šodien, protams, trase žuva un Bruno vairs nevarēja konkurēt ar pārējiem.”
Jāatzīmē, ka Leimanis ar bagiju oficiālajās sacensībās Latvijā nebija braucis, šķiet, kopš 2001. gada, kad Latvijā pēdējo reizi notika Latvijas čempionāts smago bagiju klasēm. 2000. gada Latvijas čempions VI bagiju grupā pēdējo sezonu Latvijas čempionātā bagijos noslēdza otrajā vietā, bet vēlāk pārgāja uz GAZ 51/52 klasi, jeb D12. Līdz 2004. gadam Bruno ar bagiju startēja Igaunijas čempionātā, togad izcīnot bronzas medaļu gan bagiju klasē, gan GAZ 51/52. Vēlāk gan starti tikai tagadējā D12 ieskaitē.
Kozlovskis turpina par iespaidiem Lietuvā: “Pēc nelāgās atmosfēras pēdējā B6000 Baltijas kausa posmā Igaunijā pirms nedēļas, šeit, Lietuvā mēs tik tiešām sajutāmies kā gaidīti ciemiņi. Lai Pilipavičs varētu savās mājās parādīt savu jauni bagiju, tika sarīkotas sacensības B6000 klasei. Organizatori nosedza mums visiem ceļa izdevumus, ko, starp citu, piedāvāja arī Igaunijas braucējiem, taču neviens neatbrauca – šķiet, viņiem tāls brauciens. Mūsu uzņemšana, speciāli mūsu klasei gatavotās balvas, pretimnākšana – mēs, latvieši, tik tiešām sajutāmies ļoti gaidīti. Un tas deva cīņai lielisku atmosfēru. Šī Baltijas autokrosa kustība ir jākustina, jādzīvina, jo tās ir spilgtas emocijas, šādi vienam pie otra aizbraucot. Par to pašu Open 4500 klasi – tādu finālu, kāds bija šodien, reti var redzēt! Skatītāji juka prātā no piedzīvotā. Baltiju vajag, un tā ir jābūvē. Un sevišķi šajā klasē – nevajag dārgas mašīnas, vajag gribēt cīnīties un darīt to no sirds.”