Attiecībā uz 2011. gada Latvijas autokrosa čempionātu nevalda īpaša eiforija dalībnieku skaita ziņā. Taču uz kopējā fona patīkamā ziņa ir vairāku jauno sportistu ienākšana seriālā. Jau iepriekš Autocross.lv aprakstītajiem Reiņa Nitiša plāniem pievienojas Dāvis Tobiass, igauņi Janno Ligurs un Andre Kurgs, iespējams, vēl kāds.
Dāvis Tobiass 2011. gadā galvenokārt koncentrēsies NEZ CK 125 kroskartu čempionātam, kas paredzēts trijos vai četros posmos. Taču ļoti iespējams, ka Tobiasu redzēsim uz starta 2000 Super klasē. Šajā kategorijā regulārāk plāno piedalīties arī šogad debitējušais Ritvars Zobens. Šie sportisti, kā arī Nitišs, kā arī debitants Juris Spīķis (čempiona Jāņa Spīķa brālis) varētu labi aizpildīt iztrūkumu, kas rodas, atsevišķiem dalībniekiem koncentrējoties uz rallijkrosa cīņām. Nojaušams, ka pilnībā uz rallijkrosu plāno pāriet Jānis Berķis un Māris Ločmelis, kuri šogad vēl bija autokrosa čempionāta dalībnieki.
Dāvis Tobiass, sākotnēji karjeru sācis kartingā, pēdējās sezonas pavadījis Latvijas kroskartu čempionātā, 2009. un 2010. gadā kļūstot par valsts čempionāta medaļnieku. Šā gada nogalē aizvadīta debijas sacīkste NEZ CK 125 klasē Dānijā, kurā sasniegta atzīstama otrā vieta.
Tikmēr 1600 klasē pilnu Latvijas čempionātu plāno aizvadīt leģendārā igauņa Janusa Ligura dēls Janno Ligurs, kā arī vēl viens gados jauns igaunis Andre Kurgs. Abi jau iepazinuši Latvijas čempionāta gaisotni, ieskaitē startējot šā gada pēdējā posmā Mūsā. Turklāt šī nebija debijas sacīkste, jo Latvijas čempionāta ieskaitē abi startēja arī 2007. gada Vīlandes posmā.
Igauņu motivācija, startējot Latvijas čempionātā – visai minimālās autokrosa iespējas Igaunijā, mūsu čempionāta sakārtotība un konkurence. Domājams, Igaunijas braucējiem pielāgojoties mūsu čempionāta specifikai viņi ar laiku var kļūt par labiem spēlētājiem arī kopvērtējuma ziņā – nav šaubu, ka Ligurs seniors šo to saprot no tehnikas sagatavošanas, savukārt abiem jauniešiem viņu nelielajā vecumā ir izcila krosa pieredze. Abi ir audzēkņi savulaik Igaunijā izveidotajai junioru klasei, Ligurs juniors uz starta ar salonautomašīnu stājās jau astoņu, deviņu gadu vecumā.
Ja par klašu iespējamiem dalībnieku sastāviem, tad zināms optimisms valda saistībā ar 1600 klasi, cerība attiecībā uz 2000 Super klasi, pilnpiedziņas braucēji kā vienīgais glābiņš Open klasei, bet katastrofas priekšā, šķiet, ir B600 klase, kurā šobrīd zināmi četri puslīdz stabili dalībnieki.