Autokross: Vēl viens bagists cer uz prātīgiem noteikumiem

Viesturs Saukāns  24.03.2020 21:56 2

  Autokross, Ziņas

Kristiāna Jāņa Radiņa centieni izvest uz starta laukuma senu Buggy 1600 ir tieši tas, kas klases atjaunošanai nepieciešams!

Ideja par nacionāla līmeņa seriāla izveidi Buggy 1600 klasei tiek uzņemta ar sajūsmu, un tajā pašā laikā potenciālos braucējus uztrauc tas, cik sakāpināti būs šīs klases tehniskie noteikumi. Debijai gatavojas Kristiāns Jānis Radiņš ar senu, bet atjaunotu tehniku.

Kristiāns, kura tēvs Jānis Radiņš ir viens no Latvijas bagiju klases deviņdesmito gadu līderiem, skaidro: “Mūsu rīcībā ir sens Viļņa Grandāna bagijs, ar kuru Māris Līcis iesāka savas braukšanas gaitas. Iepriekš tam bija VAZ motors, bet tagad esam pārbūvējuši uz Suzuki 1000, bagijam ir aizmugures piedziņa. Skatīsimies, kādi būs klases noteikumi. Ir jautājumi par ekipējumu – ja vajadzēs HANS, būs jāmeklē. Ja visam jābūt homologācijai – sarežģīti. Ja atļaus ar līmētajiem sēdekļiem, tad ceram paspēt ja ne uz sezonas sākumu, tad vismaz uz kādiem vēlākajiem posmiem, jo iespēja ir jāizmanto. Ja nevarēsim braukt Latvijā, būs jābrauc, piemēram, Lietuvā, jo tur tāda klase ir.”

Radiņš juniors nav vienīgais, kurš cer uz piezemētiem nacionālā līmeņa noteikumiem bagiju klasē. Līdzīgu viedokli Autocross.lv pauda arī savulaik regulāri startējušais Arūns Matulēns.

Minētie Jānis Radiņš un Vilnis Grandāns savulaik bija vieni no vadošajiem braucējiem Latvijas čempionātā. Jānis 1993. gadā kļuva par Latvijas autokrosa vicečempionu, bet vēl vienu medaļu pievienoja 1998. gadā, sasniedzot bronzu. Vilnis pēc garas karjeras izcīnīja Latvijas čempiona titulu 2001. gadā, nākamajā sezonā gūstot arī sudraba medaļu. Abi šobrīd sastopami Māra Līča un Intara Grandāna komandas sastāvā mehāniķu lomā.

Dalies ar šo ziņu