Latvijas autosporta kalendārs aizvadītajā nedēļas nogalē bija izveidojies tā, ka diviem autokrosa braucējiem – ventspilniekiem Jānim Berķim un Otto Vočtavam – aizvadītā nedēļas nogale bija sarežģīta, jo bija jāaizvada vairāk nekā viena sacīkste, turklāt ar lieliem pārbraucieniem. Komandas ar uzdevumiem tika galā lieliski.
Jānis Berķis pēc otrās vietas Latvijas autokrosa čempionāta posmā Priekulē 2000 Super klasē nākamajā dienā devās uz Gulbeni, lai piedalītos rallijsprinta čempionāta posmā. 1600+ klasē, startējot ekipāžā ar Edgaru Čeporjus, tika sasniegta trešā vieta. Lai gan tas paveikts tikai četru dalībnieku konkurencē, starti citos posmos, kuros ir vairāk dalībnieku, sarūpē līdzīgus rezultātus, Jānis uzskatāms par drošu medaļu pretendentu.
No Priekules un Ventspils vēl tālāku ceļu bija jāmēro Otto Vočtavam. Zaudējis uzvaru pēc riepas plīsuma B600 klasē Otto svētdien darbojās Igaunijā, kur Tāli trasē pie Pērnavas izcīnīja uzvaru Latvijas CK 125 kroskartu čempionāta posmā, gandrīz priekšlaicīgi nodrošinot čempiona titulu.
Starp citu, Vočtavam ir iespēja ieiet Latvijas krosa vēsturē. Teorētiski pastāv iespēja, ka viņš kļūt par Latvijas čempionu gan B600, gan CK 125 klasē. Ja tā, viņš būs pirmais sportists kopš ilgāka pārtraukuma, kurš vienā sezonā kļuvis par Latvijas čempionu divās dažādās krosa klasēs. Pēdējo reizi šādu iespēju izmantoja Agris Upītis un Māris Neikšāns 2001. gadā, kļūstot par čempioniem gan autokrosā, gan rallijkrosā. 2000. gadā divus titulus šādā veidā sasniedza arī Jānis Bogdanovičs. Bet vadošais speciālists divu Latvijas krosa sacensību čempiontitulu ziņā ir Ivo Traubergs – 1999. gadā viņš bija čempions gan krosā, gan rallijkrosā, bet unikālākā sezona bija 1998. gadā, kad Ivo kļuva par čempionu Latvijas autokrosa čempionātā gan 1300, gan 1600 klasē (pavērojiet klašu evolūciju – 1300 klase vēlāk bija 1400, bet šobrīd – 1600 kub. cm klase, savukārt tā laika 1600 klase ir izaugusi līdz mūsdienu 2000 Super).