Autokross/Folkreiss: Uzvaras Vanteram un Kārkliņam, pārdoti divi auto

Viesturs Saukāns  07.02.2011 09:59 13

  Autokross, Folkreiss, Ziņas

Svētdien LAF Folkreisa un autokrosa Ziemas kausa izcīņas trešajā posmā Brenguļos uzvaru autokrosa klasē izcīnīja Andis Vanters, bet labākais folkreisa ieskaitē bija Ritvars Kārkliņš. Labākais folkreisa juniors — Rihards Dainis, bet labākā komanda — Štīm Rally Team.

Krosa klasē Vanters uzvarēja pārliecinoši, aiz sevis atstājot vēl vienu valmierieti Sandi Melngāršu, bet trešā vieta — Andim Kļavam. Kopumā uz

starta stājās desmit dalībnieki.

29 dalībnieku konkurencē folkreisā pārliecinoši labākais dienas garumā bija Ritvars Kārkliņš (Cēsis). Otro pjedestālu pēc kārtas sasniedza Agris Bahmanis (Ķekava, Štīm Rally Team), gūdms otro vietu, bet pirmo reizi uz pjedestāla kāpa Rihards Dainis (Jūdaži, Folkreisa Fabrika), sasniedzot trešo pozīciju.

Pēc sacensībām folkreisā pārdotas divas automašīnas — trofireidu braucējs Edvīns Vansovičs, kurš negaidīti debitēja jau Brenguļos, deviņu pretendentu pulkā vinnēja iespēju iegādāties Ritvara Kārkliņa VW Golf II. Savukārt Jānis Matulēns uzvarēja desmit ļaužu izlozē par tiesībām iegādāties VW Golf III. Tiesa, darījums šoreiz formāls, jo Jānis bija izlikts izlozē kā viens no Ivana Bergmaņa aizsargiem — mašīna faktiski paliks Bergmaņa rīcībā.

Jāpiebilst, ka no nākamās sacīkstes automašīnu pirkšanas procedūrā sekretariāts ieturēs Ls 10 no katra pircēja, pat, ja viņš neuzvarēs izlozē — tam vajadzētu atsijāt daļu formāli pieteikto pirkšanas pretendentu.

Plašāk — drīzumā.

13 responses to “Autokross/Folkreiss: Uzvaras Vanteram un Kārkliņam, pārdoti divi auto”

  1. Skatītājs says:

    Liels paldies krosa braucējiem par lielisko sacīksti!

    Ļoti liels kauns Vērmanim Junioram par trases kvalitāti! Tik slikti sagatavota trase šķiet nav bijusi nevienā brīvās Latvijas autokrosa posmā!

    Vai tiešām šo sacīksti nevarēja noorganizēt kur citur, piemēram, Zilākalna autotrasē? Trase tur priekš žiguļiem ļoti labi sagatavota un nav jālauž tehnika. Ieteikums LAF krēslu sildītājiem padomāt…

    • Viesturs says:

      Neattaisnojot trases kvalitāti, jautājums, tieši par ko jāpadomā LAF krēslu sildītājiem? Ja vēl piektdienas vakarā trase turas labi, bet nākamajā diennaktī sabrūk pa stundām, par ko tur var padomāt? Pārcelt sacensības uz citu trasi vienā dienā? To var ieteikt cilvēki, kas neorientējas procesā, kādā tiek rīkotas sacensības: tie ir saskaņojumi ar pašvaldībām (kad pašvaldniekiem ir sēdes), tie ir saskaņojumi un līgumi ar medicīnām, tie ir apdrošināšanas līgumi, tie ir saskaņojumi ar LAF, tie ir trases licencēšanas darbi (tīri pēc papīriem šobrīd — wtf is Zilaiskalns?), utt. Bija versija pārcelt posmu par nedēļu uz priekšu, taču tad mēs uzkāptu uz Sarmas rallija, kas būtu garām no skatītāju un sportistu skaita viedokļa. Celt vēl tālāk nedrīkst kalendāra dēļ — 19.02. jau paredzēta nākamā sacīkste Vecpilī. Tā bīdot mums pēdējo ziemas posmu var nākties pārcelt uz jūniju. Tā kā, diemžēl, bija divas izvēles: šāda sacīkste, kāda bija svētdien, vai arī nekāda sacīkste vispār. Pēdējais variants, savukārt, ietver sportistu, kas vēl būtu izdarāms, informēšanu pēdējā brīdī par atcelšanu. Savukārt metode, kā paziņot sestdienas pēcpusdienā visiem skatītājiem par pasākuma atcelšanu, man īsti nav skaidra, nesačakarējot kādam svētdienu ar lieku ierašanos trasē.
      Un jā, trase ne tuvu nebija ideāla, taču aplis bija izbraucams neiebraucot nevienā bedrē. Tas, ka daudziem, mani tajā skaitā, tas neizdevās, ir pieredzes un meistarības trūkums.

      • Agris 2 says:

        Jā trase tiešām bija briesmīgā stāvoklī bet atcelt sacensības pēdējā brīdī būtu vēl debīlāk tā ka es personīgi piekrītu Viesturam! Jautājums Skatītājam pagājušo rez uzbrauci mums dalībniekiem šoreiz organizātoriem kam nākošreiz? varbūt nomaini sporta veidu varēsi mierīgāk gulēt! :-D

      • janis says:

        trase ir jasalde no pirmajiem saliem braucot trase katru nedelu.ja jums nau pieredzes trases saldesana tad atbrauciet uz ķeipeni kur es trenejos katru sesdienu kur sanak ka vietejie braucam lidz 10 mašinam un notiek trenini +5 grados un trase nav salaužama ka tas notika Brenguļos.Šeit ķeipene braucam apmeram lidz marta beigam. Lafa braukt nevelos vairak pa šadu trasi. Un jautajums lafam kapec man tiesneši lika noņemt sava sponsora numuru uz kura ir rakstits vards un valsts karogs Irija, Latvija jau mums sponsoru visiem nav. Vai 15 latu sodanauda par drošibaskarkasa serfitikatu, uzlaboja drošibu piedaloties sacensibas? :-(

  2. Skatītājs says:

    Paldies Viesturam par izsmeļošo atbildi!
    Nebiju domājis sacīkstes pārcelšanu vienā dienā vai atcelšanu.
    Mans subjektīvais viedoklis ir tāds, ka trasē bedru mazāk būtu bijis, ja kaut reizi rudenī pirms sala pa to būtu pabraukājis greideris. Cik dzirdēju, tad greideris šoziem tur parādījās dažas dienas pirms sacīkstes, pie kam salauza lāpstu sasalušās rises skrāpējot…
    Piekrītu, ka apli varēja izbraukt ar pus gāzi, neiebraucot nevienā asajā bedrē, taču tad jau tas vairs nebūtu autokross, bet veiklības brauciens…

  3. Krišs says:

    Ja tā pa lielam – Brenguļu dubļi tīri labi tīrās no apģērba, nesanāca piedzimt par vienu no trakajiem – attiecīgi nevaru spriest par trases seguma stāvokli, bedrēm utt, bet kā vienkāršs skatītājs – no vienas puses, nu reāli pavilkos uz tehniskā parka kondīciju – piedod – cūkukūts – skaidrs, ka šāda veida pasākumi nav domāti apmeklētājiem baltās nike kedās vai uz špilkām, bet fakts, ka pirms fināliem prom braucošie skatītāji viens pēc otra burtiski nogrima dubļos – vēl vairāk – cīnoties ar stihiju mēģināja no tiem izkārpīties nobliežot pārējos auto / cilvēkus ar ievērojamu dubļu daudzumu rada augsni drūmām domām.

    Kādu vainot, protams, grūti – klimats šajās dienās mūs čakarē tā pa lielam, turklāt, no aizmugures, bet, ja jau šis sporta veids ir savā ziņā šovs skatītājiem ( un reāli labs šovs! ), tad vajadzētu arī padomāt par viņiem. Neesmu ģeologs, bet varbūt ir vērts padomāt pirms nākošajiem ziemas (Latvijas atkušņu) posmiem par segumu arī ārpus trases.

    Kā skatītājs varu teikt – pasākums bija labs – nebija lieku aizķeršanos, viss noritēja šķietami raiti un šo “stihiju” vajadzētu uztvert kā lietu, kas atšķir Brenguļu gonku no pārējām – atmiņā paliekoši! :lashes:

    Žēl, ka jauno organizatoru centienus aplauza klimats, bet pat ideālākais meteorologs dienu pirms sacīkstes nesavestu kārtībā segumu, kas vēl atrodas zem sniega / ledus.

    • Jurčiks says:

      Pa lielam – tehniskais parks ir paredzēts sportistiem un viņu tehniskajam personālam…

      • Krišs says:

        Āa, tātad starplaikos ko siltu uzēst drīkst tikai izredzētie ja? Un visas dienas laikā neredzēju nevienu uzrakstu “te sākas tehniskais parks – skatītājiem ieeja aizliegta”.

        • Ermīns says:

          Ne jau ieiet, bet iebraukt ar savām mašīnām! Nekad ne vienam nav bijusi liegta iespēja apmeklēt servisparku, bet iebraukt gan nevajadzētu ļaut, citādi bija tādi eksmeplāri, kuri blakus sporta mašīnai nobrauc savu busu, no tā izgāžās vesels bars “viegli iereibušu” cilvēku un uzrīko pikniku un vēl apavainojās un bezmaz vai sāk vicināt dūres, kad palūdz nobraukt savu mašīnu citur??!!

          Uzskatu, kad tehniskajā parkā drīks iebraukt ar mašīnu tikai sportistu mašīnas un to personālām!

  4. no malas says:

    Nav ne jausmas, cik tieši sūdīgi bija Brenguļos ar dubļu brišanu, bet aktuāla tēma par trases apkārtnes nepieejamību (izpratnē – neizbrienamību) ir visās trasēs , arī smukajās! asfaltētajās (kur asfalts tika uzliets gandrīz tajos pat laikos, kad atklāts kā materiāls).
    1) Dažbrīd šķiet, ka trašu veidotāji un/vai uzturētāji dzīvo pārliecībā, ka dalībnieki, barotāji un skatītāji trasēs kaut kā no gaisa nokrīt un pa gaisu arī pārvietojas , tāpēc dabīgi, viņiem nekādus papildus ceļus un celiņus nekur nevajag. Pēc dienu garas sazin cik tūkstošu bradāšanas pat vislabākā pļava pārstāj būt pļava un velns viņu zina! kā sagadās , ka pārvēršas par dubli līdz ceļiem. Diemžēl, ērta pārvietošanās visiem uz visurieni pa flīzēm ir un paliek klusais sapnis, jo arī 2 lati nevienam no gaisa nekrīt, bet flīzētie celiņi noteikti, ka tiktu ierakstīti biļetes cenā..
    2) Atkāpe Jurčikam „Tehniskais parks ir paredzēts sportistiem + viņu tehniskajam personālam” – primāri jā, bet sportistiem tomēr labpatīk, ja a) ir ērta piekļuve sacensību sekretariātam, b) līdzjutēji var dalībnieku parkā šamos skatīt vaigā, c) var tikt pie paikas bufetēs utt.
    3) Nevienam nepatīk vilkt zābakus līdz zodam tikai tāpēc, ka viņam a/sports pie sirds piesities.
    Skaistas turpmākās sacensības!

    • Jurčiks says:

      Nebiju domājis tā, ka neviens cits izņemot sportistus un viņu mehāniķus tur nevarētu atrasties. Ermīns uzķēra manis ne tā uzrakstīto domu gājienu – tehniskajā parkā vajadzētu atrasties sportistu un viņu mehāniķu transporta līdzekļiem, nevis sportistiem ir jācīnās ar iereibušiem skatītājiem un jāskaidro, ka tieši šajā vietā stāv lūk tur tas sporta auto, kas tagad ir izbraucis uz starta.

  5. Volners says:

    Absolūti no malas,bet par tēmu!
    Dubļi attiecīgos laika apstākļos un ne tikai ir visur(Mūsa Eiropas CH var gulēt maikā un sauļoties,bet ir vietas,kur bez zābīšiem cauri nu netiksi) uz sacensībām kā skatītājs nekad nebraucu nesagatavojies, ja tomēr tā gadās tad vienīgais vainīgais,ka nosalu,pārkarsu.samērcējos utt ESMU ES-skatītājs,jo pienācīgi nesagatavojos! Un ir zem mana goda tajā vainot sacensību organizatorus. ;-)

Your email address will not be published. Required fields are marked *

pievieno komentāru