LAF Folkreisa Ziemas kausa un LAF Krosa komisijas kausa pirmajā posmā Brenguļu autotrasē uzvaru folkreisā guva ar 1. numuru braucošais Ivo Gabrāns. Autokrosa klasē, prognozēti, uzvarēja Ints Jeršovs ar pilnpiedziņas auto. Sestdienas vētra, lietus un atkusnis sacīksti paredzami pārvērta izdzīvošanas cīņās, tomēr pirmie jaunās sezonas punkti sadalīti.
Folkreisā fināla pirmo starta rindu sasniedza Ivo Gabrāns, Ermīns Vācietis un Matīss Šadris. Visi trīs arī pārliecinoši sadalīja pirmās trīs pozīcijas fināla finišā – viņus neviens nespēja apdraudēt. Šadris sākotnēji bija gatavs cīņai ar Vācieti par otro vietu, taču Ermīns nostabilizēja savu pozīciju un guva otro vietu.
Tālākajās fināla pozīcijās norisinājās intensīva cīņas, kas ietvēri sevī gan avārijas, gan rezultātu maiņas par apdzīšanu dzelteno karogu zonā. Labākais no pārējiem – Guntars Gabrāns, gūstot ceturto vietu.
Folkreisa komandu vērtējumā pirmā vieta Kavita V komandai, kurā startēja Ivo, Guntars un Miks Gabrāni. Labākais juniors – Ivo.
Autokrosa klasē dienas dominējošie spēki septiņu dalībnieku konkurencē bija Ints Jeršovs un Andis Kļava, pārliecinoši gūstot pirmās divas vietas. Trešo pozīciju guva Krosa komisijas kausa debitants Raimonds Lastmanis. Arī krosā aizraujošas cīņas, sasistas mašīnas un atrakcijas skatītājiem.
Nākamais LAF Folkreisa Ziemas kausa un LAF Krosa komisijas kausa posms notiks janvārī – jebkuri plāni nākamo posmu Vecpilī aizvadīt vēl decembrī ir atcelti laika apstākļu dēļ. Sekojiet informācijai!
Tā lēnīgā kārpīšanās pa dubļiem it kā nav nekas skatāms, bet šodien gonka tik un tā bija skatāma :yes:
varbūt braucējiem patika, tad tas ir labi, bet pieejot no malas nu nekas tur labs nebija, folkreiss ar šo gonku kā arī organizāciju tikai pazemināja savu popularitāti, aizbraucu finālus nesagaidījis, bija diezgan nožēlojami, un ja godīgi arī žel tehnikas un braucēji.
Ceru ka ziemas gonkas attaisnos ar uzviju, un oganizēšanu vajadzētu uzticēt tiem kas to var attļauties nevis tam kuram ir trase.
opā,skatos,ka biezais Oto drīz pretendēs ar savu trasi uz jaunu posmu! apsveicami,gaidām ar nepacietību!
katrā gadījumā līdz galam nobraukušajiem visu cieņu.
ne nu biezais ne nu kā,tāpēc arī nerīkoju, jo apzinos lai visi būtu apmierināti ir jābūt daudz maz līmenī, negribu būt soģis, izteicu viedokli par skatu no malas, ja jau viss ir perfekti tad jau labi, kā jau teicu, galvenais lai pašiem patīk. Jūs esat galvenais dzinējspēks mēs tikai piedēkļi.
P.s diezin vai kāds sevi cienošs futbola draugs vai fans uzrīkotu latvijas čempi ar zāli aizauguša futbola laukumā, bet ja nebūtu to paspējis, tad būtu tehnika ar ko to izdarīt vismaz pēdējā brīdī. Bet ja nevar to atļauties, tad var taču attiekties vai arī izzīrēt trasi kādam kurš grib apmierināt savas ambīcijas vai vienkārši ziedot latvijas autokrossam un ir tam līdzekļi.
Mēs tikai ziedojām 2 cilvēki 6 eiro brenguļu trases attīstībai, jo biļetes parasti pārdod par kautko skatām un par to, par ko var paprasīt naudu. Nav runa par naudu bet attieksmi, attieksmi pret mani kā skatītāju. Lai veicas, cerams valmierā atdzims autosporta tradīcijas arī no skatītāju puses, bet lai tie nāktu ir jābūt ko rādīt.
Dāvinātam zirgam zobos neskatās, tad arī ir- gribi skaties gribi neskaties, mēs paši te braukājamies.
Par tehniku,trasē vienmēr ir bijis greideris un citi traktori un tos var uzturēt.Greideris bija saplīsis.Un nevajag spriest pēc pirmās redzētās gonkas.
Oto, visu cieņu, bet Tu runā muļķības. Tavuprāt, vajadzēja lielu fēnu, ar kuru starp braucieniem pažāvēt atkusušo virskārtu? Normāla rudens gonka ar vākiem un mašīnu locīšanām. Ja tādi laikapstākļi, tad diezgan naivi cerēt, ka trasē visiem būs ātrums kā vasarā. Un nabaga Oto, samaksāja 3 eiro (2.11Ls) par biļeti. Un kā dēļ tad nepaliki uz fināliem? Tie kā vienmēr bija skatāmākie.
Un pieminēji Latvijas čempi, tieši tā, šeit jau arī netika rīkots Latvijas čempis, bet folkreiss. Nesaku tagad neko sliktu par folkreisu, bet to, ka salīdzinājums nevietā. Tur tad drīzāk varēja salīdzināt ar kādiem amatieru/iesācēju futbolistiem, kuriem var arī uzrīkot futbola maču švakākā laukumā.
Nav te ko cepties… kas bijis – bijis! Mēs visi zinājām uz kurieni braucam, un kas mūs tur sagaida. Gan skatītāji, gan dalībnieki. Katram bija savi iemesli – lai tur ierastos. Es gribēju pārbaudīt auto smagos apstākļos – to es arī dabūju! Pat ar uzviju! Ja lēmums par startēšanu/nestartēšanu Brenguļos būtu atkarīgs no “gribas braukt, vai nē” es paliktu malā. Atzīšos, kad pēdējā aplī, grozot šprices krānu, aizstūrēju garām džokera ieejai, un pirmo reizi mūžā dabūju protokolā -9, arī man nervi neizturēja un ķivere dabūja ciest! :-D Bet ne par to ir stāsts! Stāsts ir par to, ka tie kas negribēja šajā dubļu šovā piedalīties – mierīgi varēja palikt mājā! Nefilozofēšu par tēmu vai vajadzēja rīkot šito gonku, vai nē – tas lai paliek rīkotāju ziņā, jo neesmu lietas kursā – kā tiek dalīti sacensību datumi lafā. Vienīgi žēl, ka trase mirst. Dēļ katras šādas gonkas stereotips par brenguļiem – kā mūžīgo postažu tik nostiprinās,un dalībnieku skaits ar katru reizi sarūk. Manuprāt būtu godīgi, ja arī Brenguļiem būtu vairāki rezerves datumi (kaut vai izmētāti visas ziemas garumā), lai varētu sarīkot vienu foršu ziemas gonku! Pa sasalušu, sniegainu trasi arī ar pieejamajiem resursiem varētu noorganizēt izcilu sacīksti, kas ir akūti nepieciešams – lai saglabātu trasi pie dzīvības, un sakārdinātu vietējos čaļus uzbraukt folkreisā! Pagaidām paklausoties valmieriešu sarunas par folkreisu – neko , izņemot gānīšanos neesmu dzirdējis… Un neko jau viņiem nevar pārmest. Ja vienīgais folkreiss, ko viņi ir redzējuši ir Brenguļos – tas skats ir diezgan bēdīgs…
Pilnīgi piekrītu par ziemas gonkām Brenguļos ar rezerves datumiem. ja būtu mīnus 15 un sniegs tad šeit būtu vienas no labākajām ziemas gonkām šogad.Par pēdējo gan nepiekrītu,rudens gonka bija izdevusies un trase arī bija labā stāvoklī.Kā jau Viesturs teica kad Eva viena pati nevar uzturēt trasi visu laiku labā stāvoklī.
Viss taisnība. Par rezerves datumiem precizējot – rīkotājs šoreiz noteica, ka nevajag rezerves datumus. Un jā, par rīkošanu/nerīkošanu – pa lielam jau arī to diktē rīkotājs, jo, ja nav apdraudēta drošība, LAFs tā pēc idejas pat nevar aizliegt rīkot kaut ko. Cits jautājums, cik tas ir baudāmi sportistiem un skatītājiem. Bet formāli aizlikt ciet šo posmu bez rīkotāja piekrišanas nevarēja. Un jā, zinājām, uz ko braucam. Un jā, stereotips atkal kļūst spožs. Jāatzīst, ka, lai gan var daudz runāt par darāmajiem darbiem trasē, Brenguļiem kopš OV aiziešanas ir kaut kāds lāsts ar laika apstākļiem, jau kuro reizi visu iznīcina iepriekšējā diena, kad pat atcelt īsti neko vairs nevar. Tā trase, kāda tā bija ceturtdienas Onboardā, bija vienkārši izcila, ar ielas mašīnu noriņķoju vairāk nekā 20 apļus, un vienkārši negribēju mesties mierā, tas bija reāli forši. Bet sestdiena, protams, iedeva ar kāju pa vienu vietu. Jāņem vērā arī zināmie organizatora riski – arī pirms gonkas ir bišķi jāiegulda. Bet jā, baigās sajūsmas par piedzīvoto nav. Lai gan, arī 10/100 bija uzdevums notestēt mašīnu – kur nu vēl pārliecinošāk. :D
Bet visiem tiem, kam Brenguļi ir traucējoši – piesakiet divas trases, kuras ar garantiju, jebkuros laika apstākļos ir labākas un, ja Brenguļi nespēs izturēt konkurenci, to kalendāros nebūs…
Viestur pēdējajā teikuma par Br trasi par izlikšanu nevajadzēja teikt.Viņa tak rudenī bija gandrīz izcilā stāvoklī.Šoreiz lietus biki pamaisīja.Tev pašam nepatīk braukt pa šo trasi?Un pēc manaām domām daudziem folkreisa un krosa braucējiem patīk šī trase ja tā ir sakopta.
Nē, nē, Tu nesaprati domu – tur jau tā lieta, ka nav neviens (ar tiem izņēmumiem, kas jau eksistē, Sml, Vcp, utt) nevar piedāvāt kaut ko vietā. Ja būs konkurence, bet vājākais to neņems vērā, tas iznīks, lai kurš tas arī nebūtu. Šobrīd konkurences nav.
Un jā, pareizi novērots, man ļoti patīk šajā trasē braukt, kad tā ir labā vai normālā stāvoklī. Ja vispār varam runāt par tādām smalkām lietām kā braukšanas stils, tad šī trase cietajā versijā man atbilst visvairāk. Un zinu, ka es neesmu vienīgais tāds. Bet šādi negadījumi, kuros pat nav neviena ko vainot, bliež pa smadzenēm ik vienam.
Dubļi kā jau dubļi :D Ja man bija doma nemaz nebraukt, tad beigās dienas garumā nemaz tik daudz dubļi klēpi, kā bija domāts nebija :)) Ja runa iet pa trasi, tad divejādas sajūtas! No rīta bez bedrēm, bet ar daudz dubļiem, vēlak ar bedrēm, bet nu jau ar mazāk dubļiem! Manuprāt pirms fināliem vajadzēja nevis noņemt dubļus pirms pirmā līkuma, bet gan arī pēc pirmā līkuma, jo nākot ārā no džokera apļa sajūta bija, ka līdz nogrimšanai nebija tālu! Ja tur dubļi būtu noņemti, tad iespējams būtu baudāmāks brauciens :)
P.S Viestur, manuprāt mana dāvana tev ballē bija tieši laikā :D
O jā, dāvana bija precīza. Bet man Tev jādāvina to atpakaļ, jo Tu jau uzvarēji, nevis es! :D
Kādam ir kāda bilde ar aizķērusies?
http://4rati.lv/citi-sporta-veidi/kross/dublu-cinas-folkreisa-brengulu-trase-foto/
Viestur, Kad bus rezultati?:D
Jautājums, iespējams, pa tēmu – alko pārbaudes no rīta bija? :D
Protams, ka bija! Visiem bija jānodod asins paraugs un pārbaude bija gan uz alko gan uz dopingu…atbildes gaidāmas līdz 29.decembrim, tākā rezultāti vēl var mainīties… :-)
Paga, tas par dopingu folkreisā takā nopietni? :-D
Ne tak, nebija parbaudes:D
Starp citu, humors humoram, bet bet rudenī Brenguļos bija īstā Latvijas dopinga aģentūra trasē, un pāris mūsu čaļi dabūja trauciņā pačurāt. Cepuri nost, ar visiem viss kārtībā. Bet tas tikai parāda, ka šī lieta ir jāuztver nopietni, un arī folkreisā ir jābrauc maksimāli tīram. Ja kāds būtu ķēries, karjera pakaļā un skandāls pa visu valsti!
Pēc kā viņi izrauga upurus? Paskatās, kurš agresīvāk brauc vai arī kurš izskatās pēc kāda lietotāja? :-D Un ja pieķer, kādas sekas? Vai par to Tev nav zināms?
Man liekas, ka toreiz ņēma top-3, vai kaut kā tā. Tā kā čaļi neiekrita, tad jau var atklāt – no krosa Mārtiņš St. un no fr Emīls B. Varbūt vēl kāds. Ja ķer, man liekas, pēc hierarhijas pirmā ir federācija, kurai dopingkontrole ziņo par situāciju, federācija tad arī lemj. Ja starptautiskā gonkā, tad lēmumus pieņem FIA. Latvijā bija gadījums,kad šosejā viens frukts bija pirms kāda laika zāli sapīpējies, ielidoja uz gadu dq plus vēl gadu nosacīti, vai kaut kā tā. Kas, starp citu, parāda, ka nav nemaz jārij baigās tabletes vai jāšpricējas – drusku negantas izklaides un dzīve sacūkota.
Arī starptautiski autosports ir uzrāvies: čehs Tomašs Enge reāli noraka sev F-1 karjeru, tās pašas zāles dēļ. Dabūja dq, karjera cūkām. Tas netraucēja viņam braukt SportCar seriālos, kur pēc desmit gadiem, salīdzinoši nesen, ielidoja vēlreiz. Šogad, starp citu, viens no Kristofersoniem pasaules/Eiropas rallijkrosā ielidoja un ir svītrots no rezultātiem: bija apslimis un lietojis zāles, kas saturēja sliktās vieliņas. Sportists to zināja, taču neiedomājās to deklarēt nākamajās sacensībās. Sagadījās čurāt traukā, uzrādījās neatļautās vielas, un čau – šogads un nākamgads sapostīts. Tā kā reāli jāuzmanās, pat folkreisā un pat supersprintā, piemēram. Info sportistiem, der pārlasīt: http://www.antidopings.lv/5
Ja nemaldos, tad Eiropas autokrosā viens no spices braucējiem bagijos pagājušajā gadā arī iekrita un dabūja diskābeli. Zālīte…
Jā, bija tāda lieta arī
Nav ko pīpēt sezonas vidū :-D Bet labāk jau nepīpēt vispār.
Tēma liekas diezgan nopietna, LAFa sacenēs Vidzemē parasti esmu skatītājos jau vairākus gadus, bet nekad pat nebiju nojautis, ka veiktas pārbaudes. Domāju, ka jau padaudz gadus ne krosā ne folkreisā nav veiktas.
Šogad bija laikam tikai vienreiz, bet kādus 3 gadus atpakaļ bija vēl vairāk ciemiņu ar trauciņiem čemodānos.