Dažādi: Priekšlikumi līdz 24. oktobrim, balle 3. decembrī!

Viesturs Saukāns  05.10.2016 11:31 48

LAF Krosa komisija ziņo, ka sportistu un citu iesaistīto priekšlikumi par izmaiņām autokrosā un rallijkrosā 2017. gadam iesniedzami rakstiski LAF Krosa komisijā (autokross@laf.lv) līdz 24. oktobrim. Savukārt LAF Krosa komisijas apbalvošanas pasākums, kurā tiks sumināti Latvijas autokrosa, rallijkrosa un folkreisa labākie braucēji, notiks 3. decembrī Ogres Kultūras centrā.

Piedāvājumu iesūtīt priekšlikumus vajadzētu izmantot tiem, kuri saredz iespēju nākamajā sezonā uzlabot autokrosa un rallijkrosa norisi. Iespējams, viena no galvenajām starpsezonas tēmām, gluži kā pirms gada, būs Latvijas autokrosa čempionāta Open klase. Krosa komisija piedāvā interesentiem sākotnēji pašiem izstrādāt kopēju (vai katram atšķirīgu) viedokli, ar ko rakstiski vērsties komisijā.

  • Afterparty klubā Hauze arī būs :) Jau plānojam…

    • Einārs

      A drīkst uzreiz uz āfterīti? Tā teikt – pa taisno uz reālo baļļuku 😄😄😄

  • 1111

    Šis attiecas arī uz Folkreisa teh. noteikumiem?

  • 1111

    Kamēr diskusiju līmenī.
    Šo punktu no autokrosa teh noteikumiem
    4.3. Stikli: Automobiļa priekšējam stiklam jābūt no vairākslāņu līmētā stikla. Atļauta
    rūdītā stikla izmantošana sānu un aizmugures logiem. Priekšējo stiklu atļauts aizvietot
    ar polikarbonātu vai metāla stiepļu režģi, kuram jānosedz visu stiklam paredzēto
    atveri.

    Piemērot Folkreisam.
    Nezini vai esmu vienīgais bet vecāka gadagājuma auto priekšējo stiklu atrašana nav tik viegla un cik esmu pētījis tad tāds spec.(Dimante laikam skaitījās viņš neplīst kā parastais kas parasti sānu logos tiek izmantots) polikarbonāta stikls cenas ziņā +/- kā jauns daudzslāņu stikls bet daudz izturīgāks.

    • HarryVanLee

      Kur problēma? Pārbaudīta vērtība, tiesa gan padārga, bet pēc Smiltenes posma 5 palieliem akmeņiem priekšējā logā, trāpījumu vietās tik skrāpējumi… Ja būtu stikls-viennozīmīgi būtu pilna apjoma zirnekļtīkli un jāmeklē jauns stikls… Sezonas ietvaros pilnīgi noteikti atmaksāsies, tiesa gan, nezinu kādas sekas pēc logu tīrītāju darba…bet triecienus iztur ļoti labi! Pat smieklīgi- redzi, ka lido akmens un tas atlec…

  • juris #71

    Folkreisam. Jau sen apžļambātā tēma par auto vizuālo izskatu.
    Pa labam to briesmīgo konteineru problēmu risināt nevaram, jo ir daži indivīdi no špices gala, kas apzināti uztur savus auto tik baisā skatā, lai nevienam nerastos vēlme tos iegādāties. Nākamajā sezonā vajadzētu ieviest noteikumu, ka tehniskais komisārs atzīmē trīs atbaidošākos drapakus, un tie uzsāk dienu ar -5 punktiem. Problēma tiks atrisināta ātri un nesāpīgi!

    • antons

      vo,interesanti

    • Rieksti

      Pārāk subjektīvi tas būtu un būtu cepiens tiem, kam tie -5 ir. Tad drīzāk tiem jādod brīdinājums un nākamajā gonkā tie -5 startā.

    • Kristaps

      Nav jau tas folkreisa autiņu paskats tik briesmīgs – neredzu tur nekādu baigo problēmu.

      • Es

        Folkreisa autiņi daži neko un džeki tos uztur kārtībā ,bet tas ir daži kuriem ir cieņa pret autosportu ,taču vairākums izskatās kā plezīra drapaki ,kuriem līdz autosportam un cieņai pret to ir tālu. Atvainojiet bet tā tas ir…. .

      • Marčelo

        Nu nu dažs labs ir tāds pabriesmīgs auto…
        Nu ir saprotams ka skaitas “lētais” sports ,bet vai ta grūti ir izlocīt bleķus un uzfrišināt… man jau liekas ka arī auto vizuālais stāvoklis parāda sportista seju….

        Un runājot pa pirkšanām ja ieviestu,ka ja reiz esi nopircis tad ar Tev jabrau, nevis cits brauc,līdz ar to parādītos vel vairāk braucēju un varbūt beigtos tā taktiskā pirkšana…

  • Einārs Juškovskis

    Uz tirdziņu: Subaru Impreza virsbūve ar drošības karkasu. Bez dzinēja, piekares un visiem larlakiem, tikai virsbūve. einars.ju@gmail.com vai FB

    • Kriksis

      Ar ko ta brauksi ka pārdosi?????

      • Lauris

        vai tad būs kur braukt?

        • HarryVanLee

          Būs,būs kur braukt! Liec tik iekšā atmosfērisko motoru- būs lielāka konkurence un būs interesantāk visiem!

          • Lauris

            nu ok.liekam visi motorus kā Ašmanim un Līgotnim…..d. būs skatītājiem ar ko redzēt……nāk prātā doma,ka vajag uzbūvēt traku atmo motoru….un ko tad bļausiet.bet ja nopietni tad es mēģināšu savākt lielo klasi 0pen 3500. ja nesanāks tad brauksim rallijkrosu.varbūt atkārtošos,bet te open 2500 vienliidziibu nedabuut.u n jaa fordam ir vsiraaki 2.5 un 2.4 atmo motori kur bez stresa ir 350-400zs.ko tad??????

  • lode222

    LČ posmus vajadzētu rīkot sestdienās. Piektdienas otro pusi no darba izbrīvēt iz stipri vienkāršāk, nekā pusaizmigušam pirmdienā(pēc gonkas svētdien) imitēt darbu.

    • Krish

      Daudzi neaizdomajas, ka gonku vajag arï noorganizet- tad kädam sanak ceturtdienas vakaru un visu piektdienu njemt brïvu.. :)

  • Einārs Juškovskis

    “būs lielāka konkurence” KAM? :D :D :D Moš liekat iekšā turbo nevis soļojiet atpakaļ pagātnē?

    • HarryVanLee

      Nevajag aiziet galējībās…Paskatīsimies vēsturē-kāpēc tika sadalīta OPEN klase? Ne jau tāpēc, ka viena vai divas personas to gribēja… pamatā OPEN2500 tika veidota priekš atmosfērisko dzinēju automašīnām un tehniskajos noteikumos atstāja punktu par turbomotoriem, jo neviens jau neticēja, ka kāds to uzbūvēs… Visu cieņu Laurim, viņš to izdarīja un tajā pašā laikā parādija, ka arī mazais turbomotors ir pārāks par atmosfērisko motoru, kas pamatā grauj OPEN2500 ideju…un nav nekāds noslēpums-runa ir arī par izmaksām, kuras neviens nevēlas lielākas. Cik piemēram Laurim izmaksāja sabūvēt, saprogrammēt to turbomotoru? Ne jau par 1000eur… bet tas 1000eur daļai dalībnieku ir visas sezonas budžets (runa par starta naudām, degvielas izmaksām, licenci…aptuveni) Var iebilst… un zinu, ka iebildīs, ka nav ko braukt, ja nevar ,,pa īstam,, ieguldīties… un te atkal ir atbilde-tāpēc izveidoja OPEN2500 formātu… Un nav tā, ka turbomotori tiktu ignorēti vai iznīdēti-turboauto ir visas iespējas OPEN3500 formātā, tikai izskatās, ka ar dalībniekiem stipri pieticīgi-tātad, par dārgu…vai nav laika…vai vienkārši negrib…

      • Lauris

        Teorètiski visu saki pareizi….tikai viens bet. Bĺ ………..d es jau 3 gadu laikà esmu 3 motorus saskrùvèjis.tikai dèĺ tà ka katru gadu mainàs teh noteikumi…..padomàjiet ar galvu vienreiz ….3500 bija.tad 3000.tad 2500…baaac.tas ir nedaudz stulbi maigi izsakoties.jà mans plus ,ka es pats ar savaam rokaam skruuveeju tos motorus., bet tagad arì Augulis un Juśkovskis bija saakuši buuveet 1.5 turbo 2017 gadam…..bet nu kaa bùs tà bùs.un es jau par sevi teicu …es skruuveeju open 3500 vai rx.peace

      • Lauris

        vispār open 2500 tika atdalīta ar domu pielīdzināt pilnpiedziņas ar bagijiem.bet atkārtošos kas būs ja ieliks subārā 2.5 atmosfēru ar 350 zirgiem….?visi varēs būt brīvi.BRĪVI.Brenguļos labi varēja redzēt kā JERĀNS uzbrūk JERŠOVAM kuram bija open 3500 klases auto.

        • HarryVanLee

          Redzi, es neesmu saskāries ar tādām jaudām, tāpēc, nezinu kas būs ja ieliksi atmosfērisko 2,5 ar 350 zs, bet pieņemu, ka katram cik to ZS ir-jāprot tos optimāli efektīgi novadīt līdz trases segumam un kā reiz R.Jerāns to ļoti labi prot, tāpēc rezultāti neizpaliek.

          • Einārs Juškovskis

            Harij, Tu pats atbildēji tikko kāpēc nav starpības ar ko brauc, vajag vienkārši braukt un rezultāts neizpaliks. #Jerans māk braukt un nesūdzās par turbo vai neturbo :D

      • Einārs Juškovskis

        Eu Harij, ar mazbudžeta auto brauc folkreisā, Uzbūvēt labu turbo maksā mazāk nekā uzbūvēt labu atmo ja nu kas. Regulēšana kas turbo kas atmo ir vienāda……. Beidz stumt ūdeni

        • HarryVanLee

          Mieru,tikai mieru… ;) Tā ir tikai diskusija par un ap…nekā personīga! ;)

  • Kristaps

    Ir divas fundamentālas lietas:
    1. visu nosaka kvorums, kas spēj noorganizēt kvorumu – nosaka noteikumus
    2. kas gribēs braukt atradīs kur braukt – piemēram gaziki – kas grib braukt – bez liekas bļaustīšanās brauc uz Estiem

    • Lauris

      Nez vai kvorumà var skaitiit tos kuri brauc vienu posmu gadaa vai domà ka brauks.

      • Kristaps

        Normāli būtu ka kvatras brauc ar kvatrām un prototipi ar prototipiem un Vazi ar klasikām, bet nav jau to braucēju tik daudz – un tie kas spēj saorganizēties arī diktē noteikumus – piemēram VAZi, pārējie vienā katlā.
        Tīri objektīvi paskatoties – šogad Open klasē brauca – 4x kvatras 4x Prototipi 2x klasikas 3x Priekšpiedziņas – priekš atsevišķām klasēm tā ka pa īsu.

  • Lauris

    Teorètiski visu saki pareizi….tikai viens bet. Bĺ ………..d es jau 3 gadu laikà esmu 3 motorus saskrùvèjis.tikai dèĺ tà ka katru gadu mainàs teh noteikumi…..padomàjiet ar galvu vienreiz ….3500 bija.tad 3000.tad 2500…baaac.tas ir nedaudz stulbi maigi izsakoties.jà mans plus ,ka es pats ar savaam rokaam skruuveeju tos motorus., bet tagad arì Augulis un Juśkovskis bija saakuši buuveet 1.5 turbo 2017 gadam…..bet nu kaa bùs tà bùs.un es jau par sevi teicu …es skruuveeju open 3500 vai rx.peace

    • micuks

      Tas, ka Tu māki pats sabūvēt, ir visādā ziņā apsveicami. Bet tehniskie noteikumi tiek mainīti ne jau tāpēc, ka kādam gribētos Tev likt pacensties jaunas konfigurācijas motora izstrādei, bet gan lai, pirmkārt, piesaistītu vairāk braucēju, otrkārt, padarītu klasi pieejamāku izmaksu ziņā. Šīs manipulācijas varētu padarīt klasi (vai klases) skatāmākas sacensībās, jo, tici man, nevienam nav interesanti, ja viens auto aizlido citiem pa priekšu, bet pārējie secina, ka tehnikas dēļ nav konkurēt spējīgi. Un nebrauc vispār. vai maina autosporta disciplīnu. vai iet zvejot zivis. Jau vēsturiski ir pierādījies, ka vienmēr atrodas kāds, gana atjautīgs, kurš atrod iespēju esošo noteikumu ietvaros atrast ‘pārāku tehnikas kombināciju. Nav teikts, ka tas ir slikti, bet gandarījums šajā gadījumā ir tikai vienam- kurš ir ieguvis nosacīto pārākumu. Svarīgi ir, lai TN būtu tādi, kas pieņemami vairumam dalībnieku, lai sekmētu kvoruma būšanu sacensībās, lai tās ir baudāmas sportistiem un skatītājiem. Reālus priekšlikumus, lūdzu, un uz priekšu!

  • Horvāts

    Saliek VAZus un Klasiku līdz 2 l vienā klasē, Open 3500 – visi kas un kādi grib ar attiecīgo tilpumu! 2000 Super uztaisa tiešām Super – atmo dzinējs līdz 2 l un “kur dzinējs – tur piedziņa”!!! Protams 2000. klase bļaus, bet būtu interesanti?!!!

    • HarryVanLee

      Par tādu versiju bļaus arī VAZ pārstāvji… Lai gan pēc auto dzinēja novietojuma/piedziņas veida būtu visloģiskākais risinājums un braucieni būtu līdzvērtīgāki,intereasntāki gan no skatāmības, gan no rezultātiem… Bet…VAZ klase ir ļoti labi nostabilizējusies LČ ietvaros un izmaiņas patreizējā formātā visticamāk nemaz nav iespējamas!

      • Horvāts

        Šaubos vai VAZI ir tik lēni, lai jebkurš ar BMW, Mersi vai citu 2 litru klasiku visus sabrauks!

        • HarryVanLee

          Pilnīgi pareizi- praktiski vairāk kā pusei dalībnieku VAZ klasē ir augstvērtīgi sagatavoti auto un nekādi tos nevar nosaukt par lēniem… Objektīvaku atbildi var sniegt paši VAZ klases braucēji.

          • Kristaps Maševskis

            Atbildi uz šo var sameklēt rezultātu sadaļās paskatoties un salīdzinot braucienu laikus pa klasēm :)

          • Lauris

            šitas labs.TĒTS ŠOGAD SMILTENĒ 1 AR VAZU BŪTU AIZBRAUCIS GARĀM DREIMANIM FINĀLĀ PA 2 SEKUNDĒM!!!!!!! tas tik būtu nummurs ne????ko tad čīkstuļi teiktu?????

          • Lauris

            Kalvis Tēts Cesvaine VAZ 2101
            8:06,42
            Jānis Dreimanis Salacgrīva Talbot Matra Murena
            8:04,15

          • Lauris

            drusku sajaucu.pietrūka tik 2 sekundes

  • micuks

    Tas, ka Tu māki pats sabūvēt, ir visādā ziņā apsveicami. Bet tehniskie noteikumi tiek mainīti ne jau tāpēc, ka kādam gribētos Tev likt pacensties jaunas konfigurācijas motora izstrādei, bet gan lai, pirmkārt, piesaistītu vairāk braucēju, otrkārt, padarītu klasi pieejamāku izmaksu ziņā. Šīs manipulācijas varētu padarīt klasi (vai klases) skatāmākas sacensībās, jo, tici man, nevienam nav interesanti, ja viens auto aizlido citiem pa priekšu, bet pārējie secina, ka tehnikas dēļ nav konkurēt spējīgi. Un nebrauc vispār. vai maina autosporta disciplīnu. vai iet zvejot zivis. Jau vēsturiski ir pierādījies, ka vienmēr atrodas kāds, gana atjautīgs, kurš atrod iespēju esošo noteikumu ietvaros atrast ‘pārāku tehnikas kombināciju. Nav teikts, ka tas ir slikti, bet gandarījums šajā gadījumā ir tikai vienam- kurš ir ieguvis nosacīto pārākumu. Svarīgi ir, lai TN būtu tādi, kas pieņemami vairumam dalībnieku, lai sekmētu kvoruma būšanu sacensībās, lai tās ir baudāmas sportistiem un skatītājiem. Reālus priekšlikumus, lūdzu, un uz priekšu!

    • Lauris

      ok.saprotu jūsu domu gājienu…bet cikiem tad ir 2,5 LITRU ATMOSFĒRAS??????????NEDAUDZ SĀK BESĪT JŪSU ČĪKSTĒŠANA!2.0,2,3 UN TT. SABŪVĒJAT 2,5 ATMOSFĒRAS DZINĒJUS UN TAD PASKATĪSIMIES,VAI VAJAG TO ĻAUNO TURBO ŅEMT NOST.esmu pārliecināts ka būs daudz maz vienlīdzība.

    • Einārs Juškovskis

      Reāli sāk iespārdīt šitais cepiens……grib lai brauc bet noteikumus maina biežāk kā mums valstī ir ziema. Besī un kretinē šitais, goda vārds. Debīlisms pilnīgākais katru gadu mainīt teh noteikumus velns sazin kādos virzienos. Kas būs nākošais? Aizliegsim pilnpiedziņas un taisīsim 2wd OPEN klasi vai? Paši bļauj lai ir skatāma gonka un tā kaut kā. KAS TO SKATĀMĪBU RADĪS??? ŅUŅAS IBIOMATJ, TAK PAŅEMAT VĪLES UN SĀKAT VĪLĒT, ZIEMĀ EJAT UZ KARTINGIEM. Neviens – NEVIENS nav sasniedzis rezultātu neieguldot līdzekļus. Vai tie ir EUR vai fiziskie vai morālie. Tak cik var čīkstēt? Lauris skaidri un gaiši pateica “bet cikiem tad ir 2,5 LITRU ATMOSFĒRAS?” Cik??? Kāpēc mums ir jāiet atpakaļ nevis jums jāiet uz priekšu???? Dusmas un vilšanās šitādos sportistos rodas. Jā – es gribu un arī braukšu ar TURBO, un pilnīgi pajāt ko lems. Nevarēs braukt LČ braukšu citas valsts čempi. Gribu redzēt nākošā gada open klasi :D :D :D

      • Kristaps Maševskis

        Rāmāk, tīģeri! :D

        • Einārs Juškovskis

          Besī :D :D :D

          • Papiņš satrakojies :)

  • ketama

    zdarovo centraaltirgus tantes:))))… sava taisniiba visiem, bet kaa viens gudrais teica, nevari nopirkt jaunus sharniirus tad paskaties shito gonku no malas,,nu ja pietruukst pikis tad nav ko njaudeet…nebuus kvorums teiksiet atkal, nu tad nebuus kvorums.., uzlaidiis kausu tad vai nezu… ok un beidzam te meetaaties ar gudriibaaam, saakam buuveet un tiekamies smiltenee., laika vairs nav daudz viiri.

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Valmiera, Brenguļu autotrase, 09.09.2017. Čempionu autokross LAF Folkreisa Vasaras kausa 6. posms LAF Krosa komisijas autokrosa kausa 12. posms Nolikums Pieteikums - FR Pieteikums - komanda Pieteikums - ČK/KKK Dalībnieki FR (44) Dalībnieki ČK/KKK (29) ČEMPIONU SKAITĪTĀJS! (52)