Folkreiss: Saņemti pirmie pieteikumi, folkreisam briest jaunie

Viesturs Saukāns  28.12.2010 16:07 2

Pāris dienas pēc pieteikumu pieņemšanas sākuma saņemti pirmie pieteikumi – uz startu jau gatavojas Folkreisa Fabrikas komanda līdzšinējā sastāvā (Mareks un Rihards Daiņi, Jānis Nikels), pieteikušies arī Jānis Batars un Ermīns Vācietis. Skaidrs, ka dalībnieku sastāvs palielināsies, taču labās ziņas – interesējas vairāki jauni sportisti, zināms, ka sabūvētas vai tiek gatavotas vairākas jaunas mašīnas, kas nozīmē, ka folkreisa kolektīvs kļūs arvien plašāks.

Pieteikumu termiņš pirms 15. janvāra sacīkstes Raunā ir 11. janvāris. Sportisti aktīvi izrāda interesi par licenču saņemšanas kārtību, vairāki jau atraduši savus sporta klubus, kuri pārstāvēs sportistus Latvijas Automobiļu federācijā.

Vakar pirmo informāciju par savu darbību izsūtīja arī SK Autocross.lv. Ja sportistiem ir interese iesaistīties šajā klubā un saņemt informāciju, rakstiet viesturs@autocross.lv.

Tikmēr Folkreisa Fabrikas komanda ziņo, ka Juris Sirko uzdāvinājis pirmo starta numuru savam audzēknim un komandas biedram Marekam Dainim. Komanda gada nogalē nākusi klajā ar paziņojumu, ka tās braucējs Mareks Dainis jeb 2010. gada Latvijas dīdžejs nr.1 – [Ex] da Bass turpmāk sacensībās startēs nevis ar septiņdesmit pirmo, kā tas bija ierasts līdz šim, bet gan pirmo numuru! Tas saņemts kā dāvinājums par ieguldījumu folkreisa attīstībā un popularizēšanā. „Līdz šim ar pirmo numuru trasēs bija redzams Latvijas folkreisa viens no “tēviem” – Mareka skolotājs Juris Sirko no Jūdažiem. Tieši viņš uzbūvēja pirmo folkreisa auto un vēl arvien uzskatāms par šī sporta veida aizsācēju Latvijā. Lai arī Juris nu jau vairāk kā pusgadu ir pārcēlies uz dzīvi Apvienotajā Karalistē, viņš savas aktīvā autosportista gaitas ir pametis vien uz laiku un sola uz starta vēl atgriezties. Tikmēr nr.1 kā dāvana rotās Mareka Daiņa sporta auto,” ziņo komanda.

Tikmēr LAF Folkreisa darba grupa atzīmē, ka no 2012. gada pirmo numuru paredzēts nodot attiecīgā gada folkreisa ranga uzvarētājam.

  • Uldis

    Ja kross bez radzēm, no tā nav jēgas!

  • Kaut kādā mērā piekrītu Uldim, bet daži bet: 1) Daži posmi paredzēti trasēs, kurās zem sniega ir asfalts, tāpēc, ja segums kūst, rīkotāji nebūs ar mieru asfaltu bojāt. 2) 2011. gadā krosa kauss ir eksperiments un, zinot līdzšinējo pieredzi ar krosistu vēlmi trenēties ziemā, vēl pavērosim, vai ir vērts censties uz nākamo gadu. Ja interese būs, tad, protams, 2012. gadā varam izskatīt arī radžu iespējas. 3) Radzes = nopietnas problēmas ar to kontroli. Lai cik kompetenta un strādīga būtu TK, radžu riepas sagādā galvassāpes kopš brīža, kad pasaules autosportā pirmā radze saskārās ar ledu… Līdz ar to ir divi varianti — skandālu apvīts ziemas kauss vai pilnīga radžu riepu brīvība, kas, iespējams, ir bišķi par traku… Laiks rādīs. Ja krosa braucēji vairāk dos ziņu par vēlmēm šajā sakarā, 2012. gadā viss var mainīties.

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Smiltene, Tepera trase, 27.08.2017. Latvijas autokrosa čempionāta 6. posms /1600, 2000 Super, Open 2500, B600, VAZ Klasika, Mini. Open 4500./ Baltijas autokrosa kausa 3. posms, Igaunijas čempionāta posms /B6000, D12. D13/ Nolikums Pieteikums Dalībnieki (86) Reģistrācija parkā
Ungārija, Njirada, 26.-27.08.2017. Eiropas autokrosa čempionāta 7. posms /SuperBuggy, JuniorBuggy, Buggy 1600, TouringAX/ Latvijas sportisti: Ervins Grencis, Māris Līcis, Justs Grencis