Folkreiss: Uzvara Nikelam pēc Bāriņa diskvalifikācijas, šoks tirdzniecībā

Viesturs Saukāns  22.01.2011 20:22 57

LAF Folkreisa Ziemas kausa otrais posms Mūsas trasē noslēdzās ar vairākiem pārsteigumiem. Uzvaru guva Jānis Nikels pēc tam, kad tika diskvalificēts Artūrs Bāriņš par tehnisko noteikumu pārkāpumu. Savukārt atraktivitātes arī autotridzniecībā. Miermīlīgā darījumā Agris Upītis atpirka savu rudenī Normundam Kārkliņam zaudēto VAZ 2108.

Savukārt 12 (!!!) pieteikumi tika pieņemti par tikko debitējušo Sanda Neimaņa VW Golf III — skaistu un kvalitatīvi sagatavotu auto. Pieteikumos piedalījās kopumā trīs “brigādes” — Vladislavs Bergmanis ar partneriem, īpašnieka pārstāvji un Sanda Džeriņa komanda. Izlozē par auto ieguvēju kļuva Vladislavs Bergmanis. Tēva un dēla Bergmaņu komanda, līdz ar to, nedēļas laikā ieguvusi divas labas automašīnas.

Aiz Nikela pozīcijas guva Sandis Džeriņš un Agris Bahmanis. Džeriņš arī kļuva par uzvarētāju Junioru kausā. Komandām pēc Bāriņa diskvalifikācijas labākā otro posmu pēc kārtas uzvarēja Folkreisa Fabrika. Sacīkstē kopumā startēja 35 dalībnieki.

Plašāk — svētdien!

  • Raivis

    Sveiki visiem! varbūt var sīkak par Bariņa diskabeļa iemesliem?

    • Folkreisa tehniskie noteikumi, 4.1.14. Aizliegts pastiprināt virsbūves elementus uz priekšu no vertikālas plaknes, kas iet caur abu priekšējo riteņu riepu priekšējām virsmām un uz aizmuguri no vertikālas plaknes, kas iet caur abu aizmugurējo riteņu riepu aizmugurējām virsmām (domāti vistālāk uz priekšu / aizmuguri izvirzītie riepu punkti), tas attiecas arī uz drošības karkasu.

  • Normunds

    Ja godīgi, tad vel bija(mans subjektīvs viedoklis) A finālā 2 diskābeļi! Bet ja to pieļauj tiesneši šajā sacīkstē tad var rasties daži jautājumi uz nākošjām sacīkstēm. Lai dzīvo crah contakt un cīnās bez noteikumiem!

  • Normunds

    par auto pirkšanu- noteikumos nav atrunāta lieta, ka ar auto kuru nopirka startēt, jāstartē ir cilvēkam kas viņu izlozēja. Man ari bija iespēja sastādīt Gikam konkurenci kautvai rotas satāvā (armijā rota 100 karavīri) vienīgi iemaksa 50 EUR kuru neizlozējušie saņem atpakaļ. vienalga uzskatu, ka 900 naudiņas par normālu auto ir par maz! ja vien nav mērķis braukt ar galīgiem musarņikiem:D

    • Agris

      Tieshi taa, noteikumi ir japilnveido!! Lai nav taa kad ir 3 reali cilveki, kas grib ar to mashinu braukt, bet piesakas 12 gabali!! Kas izvelk lozi tas arii startee!

  • Raivis

    piekritu Normundam par kontaktiem,vasarā par tadu braukšanu diskābels.tiesnešu ricība grūti saprotama !

  • Kostiks

    Varbuut, ja pienem ka tos 50 eur drosibas naudu neatdod atpakal, taadaa veidaa, panaakt reali interesantu pirksanas proceduur, jo taad izveele kritiis arii uz citiem autiniem :)! Nu doma taada, ka nepieteiksies pirkt 12 cilveki vienu mashini, lai ar varbuutiibas paliidzibu pasargaat savu mashinu no aizieshans sveshaas rokas, bet iedodot saviem chomiem pa 50 eur… Rezumeejums, taadtad tos 50 eur neatdoshanu, izskaudiis sho sheemu! Vai ariii var meeginaat augstaak mineeto Normunda sheemu- par tro ka brauc tas kursh izlozee, bet to buus gruutak realizeete, jo mashinu pirkshana notiek arii arpus sacensiibaam.

  • Andris

    Jā šīs sacensības pierādija ka vajag uzlabot auto pirkšanas noteikumus, lai nerastos diskusijas un strīdi pirms auto pirkšanas. Tiešām vajag apdomāt nopietnāk to drošības naudu 50 EUR pielietošanu.
    Runājot par Bāriņa diskvalifikāciju, tas ir labs precidents, protams ja mēs stingri un detalizēti pieietu katram auto to tehniskajiem noteikumiem, dažādiem pastiprinājumiem utt. Tad 80% auto nevarētu pielaist sacensībām. Katrā ziņā ir viela pārdomām…
    Par sadursmēm daļēji piekrītu Normundam, ka varētu arī rūpīgāk un stingrāk skatīties sadursmes, bet tajā pašā laikā autosports ir kontaktu sporta veids, negribās lai auto sports pārvērstos lai par katru pieskārienu dos diskābeli, katrā ziņa ir viela pārdomām….

    • Normunds

      nu tiešām nesaskatu “pieskārienu” ja stāvošai mašīnai ,kur būtu 100%jābūt dzeltenam karogam, nonesta pusdirsa un par A finālu runājot, kad kāds konkurenta auto izmanto par atsišanās vietu. kā rezultātā otrs izlido no trases.
      pirms sacīkstes sapulcē liekas, ka kautko runāja par stumšanu, grūšanu un labākas vietas, pozīcijas iegūšanu.
      Nākošā gonkā atbraukšu ar tanku vai bruņu transportieri un pēctam nečīkstiet, man vienkārši mašīna tāda!!!

  • Mans priekšlikums būtu iemaksāt pilnu vērtību 950 EUR.
    50 EUR paliek LAF un 900 stāv sekretarītā līdz darījumam.
    Protams ka visus 950 EUR atgriež loterijā zaudētājiem.
    Šādi tiktu uzreiz atsijāti “fake” pieteikumi un auto pirkšanu padarītu caurspīdīgu nevis pirms loterijas prasītu publiski uzrādit naudu kas vispār nav nopietni.

    • Normunds

      un kur problēma atbraukt ar 10 000eur un uzlikt uz vienu auto? tāpat 9500 dabūsi atpakaļ!

  • Normunds

    varbūt pārejam uz 4rati.lv? jo tur ir vesala diskusia priekš FR

  • Normunds

    labi, man nav šodien matemātika stiprā puse:D

  • Meha

    Veči uzbūvē kaut vienu no š;im mašīnām, tad arī var gudri spriest par kontakt cīņām!! Tad jau taisam nevis folkreisu bet izdzīvošanas gonku uzvar kurš paliek braucams. Par priekšu stiprinājumiem runājot viens ir pastiprināt lannģeru stiprību bet kas cits piemetināt 15cm garu kvadrātcauluri kā lanģerona turpinājumu!!!!! Tākā būsim reāli un buvēsim mašinas lai brauktu un gūtu prieku no tā nevis lai iznīcinātu auto!!

  • Ir

    Es piekrītu Normundam,!
    Par auto iegādi vajag pamainīt noteikumus un ieviest punktu – Tas kurš piesakās uz auto iegādi

    1)KATRAM, kas piesakās,ir jāiesniedz noteiktā naudas summa kopā ar pieteikumu uz auto iegādi.

    2)Tas, kurš nopērk, tas sēžas un brauc vismaz trīs posmus.

    Ja notiek auto pārdošana uzreiz pēc iegādes (ārpus sacensībām) , tas autiņš nedrīkst startēt nu kādas divas gonkas.

    Spriedelēt jau var daudz , bet pieņemt noteikumus nebūs viegli,, jo cilvēks jau vienmēr izdomā, ka to visu apiet.

    Tas ir tikai mans redzējums, bet tādu tirgu jau gan nedrīkst pieļaut, kas notikās Mūsā.

  • Lāāābdien! Cerams, esam visi atguvušies no Mūsas, kas kopumā bija ok sacensība! Par dažām šeit apspriestām tēmām, ja drīkst.
    Kopējais secinājums — nez kāpēc ir uzvilciens par lietām, kurās es personīgi baigo problēmu nesaskatu.
    1) Par pārdošanu: Ja tā pragmatiski pieejam lietām, tad viss taču ir kārtībā, darījums notika, noteikumi nostrādāja, utt. Nu un, ka bija 12 uz vienu auto? Kā paredzēts noteikumos, tādā gadījumā notika izloze, izlozē bija vinnētājs, nauda bija, mašīna pārdota, miers mājās. Būtu 120 pieteikumi, tik un tā notiktu izloze un darījums notiktu, neredzu problēmu. Tas, ka no 12 cilvēkiem reāli nauda bija 3 personām — raģi boga, ja izlozētu kāds, kurš nevar uzrādīt kāpostu, lozētu nākamo! Situācija Bauskā bija, maksimums, “neparasta”, ne vairāk. Apsverama iespēja par drošības naudas vai tās procentu paturēšanu sekretariātā. Taču tas var nedaudz atbiedēt reālos pircējus, kas neveicinātu šo procesu. Plāns — ir paredzēts, ka sekretariāts no katra darījuma ietur, piemēram, Ls 10 kā procedūras norises naudu. Ir tikai nianse — papīri 2011. gadam ir gatavi un tos pēc visiem noteikumiem vairs nedrīkst mainīt līdz 2012. gadam. Taču vēlreiz — neredzu iemeslu cepienam par Bauskas situāciju.
    2) Par auto tālāko likteni pēc iegādes. Nevar piespiest kādu braukt sacensībās, ja viņš to negrib. Un, ja tādus noteikumus izstrādātu, kura būtu tā apsardzes firma, kas dzītos pakaļ jaunajam saimniekam un stīvētu viņu kombinezonā?
    3), kas sasaucas ar 2), par mašīnu cenu izmaiņām. Latviešiem ir problēma (turklāt smaga) — nevar pieņemt nosacījumus un pēc tiem darboties, vot vajag skrūvēt, ķīlēt, pārbūvēt, utt. No katras situācijas vēlamies izveidot pasaules čempionātu. CENA PALIELINĀTA NETIKS, jo tam nav ne mazākā iemesla. Ja gribas braukt ar smukām, ātrām un dārgām mašīnām, laipni lūdzam uz Latvijas autokrosa čempionātu. Ļoti iespējams, ka savi 20% dalībnieku tik tiesām arī ir pārāk kvalitatīvi folkreisam, taču tā nav sporta veida vaina — Krosa komisijai ir gana laba hierarhija — folkreiss>kross LČ>NEZ>EČ D1, utt. Ja Biedriņš spēlētu amatieru līgā, viņam arī liktos, ka pārējiem ir sūdīgas kedas. Nez kāpēc man jājūtas vainīgam, ka kāds auto sagatavots par 1500, 2000 vai 30 000 latiem. Nu ko — apsveicu, paši vainīgi! Mans auto ir sagatavots par 500 latiem, turklāt izdarījām to divatā, tātad 250 lati no sejas un nejūtos pārāk slikti šajā sakarā. Ja mums folkreisā uzradīsies Citroen C4 WRC par 1 000 000, tad pacelsim cenu līdz 1 000 000? Šajā ziņā nu sportistiem jātiek pašiem ar sevi galā, noteikumi ir definēti sen un skaidri. Ja par folkreisa smukumu/šrotumu — YouTube ir pilns ar skandināvu identisku sporta veidu… Tad mūsu autoparks ir tūninga izstāde, salīdzinot. Protams, mašīnām ir jābūt vizuāli baudāmām, to prasa pat noteikumi. Taču šāda ir šī sporta specifika. Jau atkal varu pieminēt krosa LČ — tur mašīnas ir dārgas un smukas, droši uz priekšu, sportam tikai labāk, ja izdotos iegūt jaunus dalībniekus! Ļaujiet braukt “folkiem”, tautai, amatieriem, kuri nesēž katru dienu garāžā.
    4) Par kontaktiem: īsti nezinu, kuras epizodes tiek domātas A finālā, nojaušu, ka runa ir par Tobiasu/MDaini un Vecgaili/Bāriņu. Pēdējo neredzēju, tikai cik bildēs. Situācija divdomīga, bet neņemos komentēt, jo neredzēju. Par Dāvi un Mareku — šit hepens, Mareks tikko bija ietesis valnī un mašīna izlēca atpakaļ trasē, Dāvis nepaspēja noreaģēt un iepūta pakaļējā spārnā. Labi nav, bet gadās, ko darīt. Tajā vietā tiešām dikti slīdēja. Citus kontaktus neredzēju/neatceros, kuri būtu izraisījuši komentārus. Tajā pašā laikā ļoti īpatnējas bija kvalifikācijas 1. grupā — kāds VAZ priekšpiedziņas automobilis reāli sajāja manu, Lapsas un Nikela mašīnu, sita uz nebēdu. A ko darīt? Manā gadījumā tas bija sānu kontakts, vienīgi vispirms bija purns pret manām durvīm, pēc tam arī sāni. Durvis naher, stūres stienis naher, utt. Pēc noteikumiem viss ok — nesagrieza, neieguva pozīciju, utt. A ko tad, jāņem miets un jāiet ciemos? Jau atkal — tāds sporta veids. Durvis iztaisnošu ar savām mazajām rociņām, stieni šrotā nopirkšu par Ls 10 ar visu reiku, kā to izdarīju pēc Raunas. Uztveriet to visu filozofiskāk, mierīgāk, tajā pašā laikā audziniet sevi un pārējos. Tiem, kas sit, kaut atļautā veidā, uzdodiet sev jautājumu — vai man patiktu, ja man tā darītu?
    5) Par Bāriņa DQ — uzrāvās! Skaidrs, ka vienu lielu daļu mašīnu varētu jāt un jāt, piesieties var arī sētas stabam. Šajā situācijā viens no sportistiem izmantoja tiesības uzrakstīt protestu, kas tika apmierināts. Jau atkal — shit happens, kādam ir jābūt pirmajam, nākamajā sacensībā, domāju, dažs būs pārskatījis savu auto. Taisnība protesta sniedzējam: “Kāpēc es lasu noteikumus, tos ievēroju, tāpēc zinu, ka nevaru sist priekšā braucošo, jo pats noraušos, bet otrs var uzšķērēt konkurenta spārnu kā konservu budžu?” Tieši tā, why? Tātad netiek ievēroti noteikumi. Izejiet cauri papīriem un salīdziniet ar savu auto… Es jau sen dodu mājienus, ka lielākā daļa totāli neievēro tādu sīkumu kā starta numuru izvietojumu un formu. Izejam cauri sarakstam un atstājam Mūsas rezultātos, pie veiksmes, 5 atļautas mašīnas kaut par šo punktu vien… Uzmanieties ar tehniskajiem noteikumiem. Tagad, kad dalībnieku ir daudz, aizmirstiet par čomisku acu pievēršanu. Ir sācies sports, kurā ienaidnieks nesnauž.

    PS – šajā sacerējumā absolūti necenšos nevienam uzbraukt, tieši otrādi — nomierināt, jo daudzos gadījumos emocijas uzpūš mušu, kas, maita, sāk izskatīties pēc ziloņa. Take it easy!

  • pa lielam piekriitu Viesturam, tikai piebilde par juutjuubu — galiiigi vinji tur nevizinaas, bet riktiigi mochii ,liidz ar ko arii neveiklie kuulenji utt utt ..
    taa ka labi ka lv folkreisaa tiek uzturees kaut kaads līmenis!

    mdainja un tobiasa kontaktu redzeeeju no augšas .. neizskatījās ka tīšām .. Dāvim vnk nebija kur likties .. bāriņa/vecgaiļa kontakts atkal jau no mana skatu punkta bija tīrs “sagrieza un ieguva pozīciju” .. par ko liecina kaut vai Vecgaiļa reakcija, kad nākamajā aplī garām brauca Bāriņš..

    es tikai par to, ka visiem vienādi noteikumi utt pīsaut! tiekamies Brenguļos!

  • aaa un tie 950 euro jau no laika gala ir fiksēta summa – neredzu problēmu! .. tas līdzīgi kā pirmajā dzeltenā žika pirkšanas mēģinājumā – negribi pārdot – nepiedalies! savādāk zūd pamatdoma – maximāli vienādi priekšnoteikumi visiem! amen!

  • Raivis

    Varbūt par pirkšanu vajag paziņot pēc sacensību beigām,kas zin, varbūt VAZ tad nebutu ārdijies. Ar apgriešanas notiekšanu bija problēmas vasarā,ziemā taisnību atrast pavisam grūti, bet secinājums vienkāršs – kad paši apgriež, tad viss kārtībā, bet kad tādu čīkstētāju uzgriež, tad gan skrien taisnību meklēt.

  • Ermīns

    Man ar pēc tā tirgus, kas bija Bauskā, ir domas par 950 nevis 50 EUR iemaksu kā drošības naudu! Lai pasākums ir godīgs un ja kāds gribēs pasargāt savu auto, lūdzu – atved līdz 9500 EUR, sarunā 10 čomus kas iemaksā un 99% vis kārtībā! Un vēl, tomēr gribētos lai pircējs pērkot var uzrādīt derīgu Folkreiss licenzi, (tā ir Skandināvijā), protams kad to arī var apiet, bet tas tomēr būs papildus šķersli lai auto neaiziet uz malu un vēl papildus iespēja, kad tomēr jauno īpašnieku varētu arī redzēt kādā no sacensībām… P.S. bet tas jau droši, kad uz 2012 gadu …

    Par Baŗiņu – es viņu vispār nesprotu – Ja jau Tu esi ātrāks par citiem, tad kāpēc jābojā pasākums ar tādiem līdzekļiem (priekšā švelleri, vasarā sporta riepas), veinkārši baudi šo pasākumu un esi labākais… katram savs, laikam…

    P.s par krosu – man ar 100 zirgiem nebija interesanti, kur viņiem ar 200 un vairāk! Es tomēr atļautu vismaz trenniņ riepu ar mazo naglu un ja ir šāda situācija kā Bauskā, kur trase bija sagatavota priekš KĀRTĪGAS ziemas gonkas – atļaut arī lielās radzes! Nu ir viņiem visiem garažiņā visvisādas riepas ziemai, tā noteikti nebūtu problēma! Līdzīgi kā Vaz tusā – pirms gonkas tiek paziņots, kad atkarībā no trases var atļaut arī lielās radzes! Kaut vai uz vienu vai diviem braucieniem!

    Tikai un vienīgi Mans subjektīvais viedoklis

    Miers virs zemes un visiem labs prāts :)

    Tiekamies Valmierā

  • Normunds

    ĀMEM.

  • Agris

    Es piekritu tam, kad iemaksaa nevis 50eur bet visu summu!! Liela dala izlozetaju atbirtu! :) Un butu vairak realu pirceju! Man bija lidzi 950 prieks vienas mashinas! Bet shajaa situacijaa es vareju izdalit pa 50 eur kadiem 10 cilvekiem un viss notiktos! Kad butu japerk savacu naudinu atpakal un viss chiki! :D

  • Meha

    Labi vīri beidzam ka nu Spriedelēt kas kur ar ko un kad!!! Kam nu ir ko gatavot nākošajaj gonkai tas dodas uz garažiņu un skruvējamies nākamaj gonkaj!! Un beidzam cepties par to kas ir bijis!!!! Galvas augšā un pa zirgiem!!

  • Ermīns

    Nu redz Viestur! Tu sūdzējies, kad komentāros nav “kustības” – lūdzu, vajag tik action un viss notiek! ;)

    • Jap, tieši tā! Viss čikiniekā, tas arī bija jāpierāda!

    • ieteicejs!

      Šitos bumeristus, kas velkas, kā nosprāgu*i pa trasi, pa pēdējām vietām vaidzētu ielikt citā klasē, un tur lai tie varoņi taisa tos actions!

  • es. ja goodiigi tikai nesen pamaniju, ka var komenteet :D

  • no malas

    Pērk, pārdot, krīt izmisumā.
    Lasu, brīnos, sajūta kā obščepita virtuvē – cepās, vārās, tvaiks pa durīm laukā. :)
    Ja pieņem sporta veidu, tad pieņem – spēle ir spēle – ar to arī FR dikti feini no klasiskiem a/krosiem atšķiras – cīņa trasē sportiskā + cīņa dalībnieku parkā stratēģiskā, bez nūjām.
    Arī elegants veids, kā pirms pēdējiem posmiem nocelt no trases favorītus (nu, ja kāds sadomā šādā veidā..).

  • no malas

    Ja arī turpmāk tik mulsinoši visi iepērkas transporta līdzekļus, varētu papildināt nākamā gada nolikumu ar punktu par izsoli – ja piesakās vairāk par vienu pirceju, neviens neko nelozē, sacensību sekretārs paņem āmurīti un klaudzina, kurš sola vairāk. iespējams atrunāt katra nākamā soļa apjomu – 10, 20, 50 EUR, uzvar loģiski tas, kuram maks biezāks, pie viena arī noskaidrojas, cik nopietna vēlme pēc auto. Lai nesasniegtu astronomiju, nolikumā var tikt fiksēta kaut kāda nosacīta maximālā summa par auto specifiski izsoles gadījumā.

  • neitrāls

    Skatoties bildes no pasākumu,100procentiem dalībnieku mašīnas neatbilst nolikumam,tagad vairs nebūs cīņa trasē bet gan cīņa papīros,jo tika parādīts ka ļoti vnk tas ir darāms un ja tas ir vaidzīgs tad uz priekšu.Tātad taisam mašīnas 100procentīgi lai atbilst nolikumam un pēc uzvaras……

    • Pilnīgi piekrītu, ka mašīnas jāgatavo, vēlreiz pārlasot noteikumus. Arī es tā izdarīšu, lai pārliecinātos, ka viss ok. Lai gan tādus reālus kasjakus 10/100 mašīnai nevaru iedomāties uz sitiena. Bet pārbaudīšu. Un jā, es arī par cīņu trasē nevis sekretariātā, ko nodrošinās visu mašīnu atbilstība papīriem. Tāpat palūgšu tehniskos vīrus, lai Brenguļos sapulcē sniedz skaidrojumu par slavenā punkta noteikumiem.

    • Agris 2

      Varbūt paskaidro precīzāk kādus nolikuma pārkāpumus Tu saskati pilnīgi visām mašīnām izklausās nedaudz jocīgi!

  • Skatītājs

    Esmu vienkārši skatītājs un šo to no sporta zinu.Rodas priekštats ka jums visiem no Bāriņa ir bail tapec jus veči izdomājiet visai nelabus gājienus.Paskatieties visi uz saviem auto lielakajai dalai ir tas pats kas Bāriņam.Kāpec nevariet godigā cīņā neko izdarit trasē bet tikai uz papira.Smiekligi tad Bāriņam falšs starts,tad kautkam pieskaries tad atkal kautkas.Man no malas jau sakt likties ka tur nebrauc veči bet sievietes.Ko gribu teikt kā vecs sportists brauc Bārīņš ļoti labi un jums vajadzētu tiekties viņu apiet un mācīties no viņa,bet nejau ar tādām metodēm.Jā starp citu esmu bijis saistīts ar autosportu un daudz ko zinu.Par šo gājienu Bāriņam bija jādod brīdinājums nevis diskābels.Tagad laikam vairs uz sacensībām nav vērts braukt un skatīties jo nevienam sekretariata cīņas neinteresē.Nu ko atliek vien novēlēt lai nākamajās sacensībās neuzrodās vēl kāds nemākulis braukt bet rakstīt.Un gribu pateikt Artūram nemet plinti krūmos.Tu tāqpat esi labākais jo to tu esi pierādījis startējot no 10 vietas finišeji 1.Es nesaku ka tikai Artūrs ir vienīgais labais ir arī citi forši džeki kuri labi brauc un neraksta visādas muļķības.Lai paceltu komandai un sev reitingu ir jābrauc nevis jāraksta.Vienkārši jau smieklīgi.Tā vairs nav sacensības bet balagāns.

    • To, ka Arča labi brauc, nekad neviens nav apstrīdējis, vismaz skaļi. Stāsts ir par to, ka viņa mašīna pēc protesta iesniegšanas neatbilst noteikumiem, viņa mašīna ievērojami sabojāja citu mašīnu, utt. Nelieciet publiski iztirzāt arī incidentu no rīta. Neuzskatu, ka protesta iesniegšana ir vājuma pazīme — mašīnām ir jāatbilst noteikumiem, ja kāds pierāda, ka kāda mašīna neatbilst, tātad tai ir neatļautas priekšrocības pret to mašīnu, kura atbilst noteikumiem. Protestus rakstīt nav aizliegts, bet pārkāpt noteikumus — ir aizliegts. Artūrs pats ļoti labi apzinās, ka mašīna neatbilst papīriem. Tas, ka varbūt vēl kāda neatbilst, ir cits jautājums. Un jā, jau nolemts, ka, ja jau pasaules čempionāts, tad iztirināsim Brenguļos tā sirsnīgāk, gan tehniskajā, gan sekretariātā (licences, dokumentācija), gan arī kādu pūtēju orķestri izveidosim…

    • Agris 2

      tāpēc jau laikam Tu esi tikai skatītjās bet ir noteikumi kas ir uzrakstīti un viņi ir jāievēro un tieštāpēc ja Bāriņs brauc tik labi kāpēc viņa jaunuzbūvētajai māsīnai ir vajdzīgi tādi pilnnīgi nevajadzīgi iroči būtu paņēmis fleksi un nogriezis!Un vēl Bāriņštaisās braukt Rallijā varbūt ir vērts padomāt ar tādu atieksmi viņa mašīna jau pirmajā Ralijā paliks uz treilera! Un šaubos ka kādam no viņa bail Jūs vienķārši nevarat samierinātieis ka viņu tik vienkārši izšvilpa!lai veicas!

  • Ermīns

    Skatītājam:

    Par diskābeļiem – cienījamais autosporta pazinēj, nekad necenties un arī citiem silti iesaku neapspriest, kāda secensību tiesneša lēmumu, Tavs subjektīvais viedoklis ir tikai Tavs un vienmēr tāds arī paliks, kamēr tu būsi tikai skatītājs, BET… Tev ir vienreizēja iespēja, TIKAI par 950 EUR iegādāties noteikumiem NEATBILSTOŠU mašīnu un visiem parādīt, kāds Tu esi VECIS, nelaid talantu vējā, atnāc, mēs Tevi gaidam…

    Viens no skuķu bara… ;)

    p.S un nākamreiz, kad kautko raksti, lūdzu izmanto arī kādu pieturzīmi, savā tekstā, citādi grūti noķert tos LIELOS domu graudus!

  • Fleksis

    interesanti vai uz Valmieru brauks Allažu zaļā bruņukuģa īpašnieks,tur nugan teh.komisijai būs ko ņemties.Viss pareizi ,noteikumi visiem vieni! Lai veicas mašinu gatavošanā!!!

  • Raivis

    Neitrāls-varbūt ne to nolikumu izlasiji?

  • skatītājs

    Redzi,Ermīn es savu laiku esmu nobraucis.Un esmu to darījis godam,kā arī esu titulēts autobraucējs.Tā kā vari savus uzbraukumus atstāt pats sev.Tas ka tev interesē pieturzīmes vairāk tas vien jau liecina par to.ka tev vairāk padodās rakstīšana nevis braukšana.Un kā jūs te izsakaties par to Bāriņa ieroci tad jums jau kā tik labiem braucējiem būtu jāzin ka tas ierocis nedod iespēju ātrāk braukt un uzlabot vietu.Un tik un tā palieku pie sava,ka Artūrs ir tiešām labs braucējs.Laikam tas viņam ir no tēva,jo savā laikā viņa tēvs bija labs rallists.Bet nav jau vērts te rakstīt,jo jūs rakstnieki nekad nebūsiet labi braucēji.Viesturam varu ieteikt-varbūt vajag pirms sacensībām visiem uzreiz izsniegt papīru un pildspalvu lai skuķu banda(tā viņi paši sevi nosauca)var darboties uz nebēdu.Jā pet pāgajušogad laikam cik atceros Artūram ar auto vis bija kārtībā.Tad kāpēc viņu neuzvilkāt krutie rakstītāji.Ar šiem gājieniem jūs pazemojat tikai sevi.Lai jums veicas.

    • Armands

      Skatītājam gribās jautāt, ja jau esi taads meistars, tad neslēpies zem anonīma vārda,
      bet rakstī skaidri un gaiši kā godāt un pats izturi etiķeti,
      lai visi zin netiaki tavus rakstudarbus bet arī reālu darbus bez muldēšanas.

      Par Bāriņa DQ, pietiek muldēt, tika tak apskatīti foto/video, kur tad visu lieliski var redzēt aizkuras vietas un cik jaudīgi stūma!
      Tas ka tiesnesis neskrēja ar putām uz lūpām un neteica ka Bārīņš neatļauti stūma Vecaili, tas nav nekāds brīnums, jo viņš viedoklis bija, ka redz viņī blakus braukuši (folkreisā visu laiku brauc blakus), kā nekā viņš (tiesnesis) stāvēja otra pusē, pa labi no Vecaiļa mašīnas, bet Actions tak notika kreisajā pusē, bet tas nenozīmē, ka nekas nenotika.

      Viens tiesnesis var neredzēt, to var pamanīt otrs tiesnesis, galu galā ir pieejamas arī bildes un video materiāli, kur visu lieliski var redzēt, ribētos ieteikt tiesnešiem vairāk drosmes pieņēmt bargus lēmumus, kad tie ir jāpieņēm!

      Bāriņš saņēma DQ par to ka bija atnācis uz cīņu trasē ar siena dakšām rokās kauties,
      tas aizēnoja to, ka viņa rīcība trasē pēc hokeja noteikumiem būtu uzskatāma (kā minimums) “nesportiska uzvedība” par ko sekotu noraidījums līdz spēles beigām!

    • Guntis

      Smieklīgs Tu esi titulētais skatītāj… :D

    • Agris 2

      Cienijamais skatītāj nedaudz pafiltrē ko raksti ja esi ievērojis tad Artūrs pagājušo gadu brauca pavisam ar citu mašīnu tad kāds tam sakar ar šo protestu? Tu tur izteicies par falštartu tāds tiešām bija aŗīmašīna ir uzbūvēta neatbilstoši noteikumiem tā ka nesaprotu par ko tu cepies .?un ja par to skuķu lietu parasti tieši viņas lielās ar saviem tituliem es gan tribīnēs nevienu titulētu autosportistu neredzēju .Aŗīman 80tajos ir nācies pabraukt ralijā un tiešām nevienas tā laika zvaigznes tur nebija tā ka apskaties varbūt tev pašm ir bruņči mugurā!

  • lebs

    Finālu startos ziemā veidojas divaina situācija-startē no cetrām rindām,turpretī kvalif startē no divām. Jau otro saciksti ,gan C,ban B,gan A finalā no pēdējām rindām uz pieblietēta sniega izceļ startus un tas tiek pasniegts kā baiss varoņdarbs-varbūt ir vērts padomāt un finālos startu pārcelt pa divām rindām uz priekšu,tad būs vienādi apstākļi tiem ,kas to pirms tam ir izcīnijuši.

    • Hmm, starp citu, ļoti prātīga ideja! Tiesa gan, nākamajā posmā Brenguļos to būs grūti realizēt, ja nu vienīgi Q braucienu startu likt uz starta laukuma beigām. Bet jā, ideja tiks nodota tiesnešiem! Paldies!

  • lebs

    Un vēl.
    Vērojot un piedaloties daudzus gadus visādos sporta pasākumos ir radies priekštats kā līmenī varētu atdzīvināt ziemas krosu.
    Nākošajā sezonā laikus vajadzētu vienoties sporta klasei par monoriepu-viennozimīgi ar mazo radzi-ideālā variantā treniņriepa(piem nisp),sliktākājā laba ielas riepa-momentāli atrisinās jautājums par lieko jaudu,ziemā nebraucajiem motoriem ar šauru diapazonu utt.-ieguvums no tā visiem-ar garantiju vairāk dalībnieku*(baudāma braukšana),pa vaļņiem nav jādauza mašīnas, skaistas sānslīdes,maz nenovēršami kontakti.
    Folkreiss savukārt iegūst matētu ideālo trajektoriju un veidojas izvēle kā braukt-pa vaļņiem vai gar bortiem lauzt savu aparātu.Rezulātā arī skatītājiem interesanti, no tā svukārt labums orgam utt.

    • Jau atkal jāpiekrīt, ir tikai baža, vai krosistiem pašā pamatā to visu vajag, jo eksperimenti arī iepriekšējos gados bijuši un Brenguļu kausu laikos max 22 sportisti savākti pat gonkās, kurās varēja startēt gan ar, gan bez radzēm. Rodas sajūta, ka krosā ziemu vienkārši nevajag. Varbūt kļūdos, bet daudzu gadu centieni un pieredze to rāda.
      Par Folkreisa segumu: ir praktiski izrunāts ar rīkotājiem jautājumu risināt, pieaicinot kādus trakos Subaristus, lai pa starplaikiem riktīgi dragā ar garajām naglām, ja trases segums to prasa. Segumu uzmatē, Subaristiem kaifs un skatītājiem interesantāk pauzēs.

  • lebs

    Manuprāt tas rodas neprognozējamo ziemu dēļ(daudzi 1-3 gonku dēļ negrib likt kopā izjauktās mašinas),+lielas neskaidrības-kalendārs, ar kādām riepām ,vai vispār brauks,utt. ” Ir pamatotas aizdomas,ka kuzavnieki sadalīsies krosistos un rallijkrosistos(ja izdosies čempis-izskatās ka izdosies),tāpēc laicīgi izziņoti kalendāri(tos vienmēr var pamainīt kā ziemas sprintā) ,statusi un noteikumi varētu šīs disciplnas ziemā savest vienā čempī.
    Minimums septembrī jābūt visam skaidram, tad arī daudzi pārskatīs mašīnas sagatvošanas procesa laiku,var taču vasaras 1.posmu no aprīļa ielikt maijā.
    Var to protams risināt ar subaristiem ar garajam radzēm BEZ DUGĀM.

  • Aivars

    Vakar autosporta raidījumā it kā tika parādīts Bāriņa un Vecgaīļa incidents.Vecgailis laikam tomēr pats bij vien vainīgs.

    • Vairākas reizes skatījos, stipri velk uz “racing incident” — viens slīdēja uz ārmalu, atspiedās pret otru, otram bija jātiek kalnā, tas neatlaida, utt… Formāli AB uzgrieza, bet situāciju izprovocēja AV. Hvz! :D

  • Kostiks

    Man nelikas, ka nebija apzinātas sagriešanas moments, vismaz tas, ko varēja aplūkot TV. AV mašina gāja pa pieskari, ar domu aizspraukties pa prieksu, bet atspiedas nevis pret valni bet ar puskorpusu pret konkurenta mašīnu, līdz ar to sagriezās.. nevar zināt, vai situācija nebeigtos līdzīgi, ja šītādā švunka ieblieztu ar sānu valnī- inerce un smaguma spēks izspēļētu līdzīgu joku, šitādā “pieskares” leņķī, turklāt, no kalna.

  • Kostiks

    Korekcija iepriekšējam… “man liekas, ka nebija”

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Folkreisa Vasaras kausa 1. posms, Krosa komisijas kausa 4. posms

Smiltene, Tepera trase, 28.04.2019.

Dalībnieki FR (35)

Dalībnieki KKK (16+2)

Reģistrācija parkā

***

Pasaules rallijkrosa čempionāta 2. posms

Spānija, Barselona, 27.04.2019.

Latvijas sportisti:

-Jānis Baumanis

-

***

Latvijas rallijkrosa čempionāta 1. posms, NEZ Kroskartu čempionāta 1. posms

Rīga, BKSB, 04.-05.05.2019.

Dalībnieki

***

Latvijas autokrosa čempionāta 1. posms

Valmiera, Brenguļu autotrase, 12.05.2019.

Dalībnieki

***

Pasaules rallijkrosa čempionāta 3. posms

Beļģija, Spā trase, 11.05.2019.

Latvijas sportisti:

-Jānis Baumanis

-

***

AUTOCROSS.LV ATBALSTA