(Rīkotāju ziņojums medijiem) Jau 21. maijā tiks atklātas šā gada gaidītākās autosporta sacensības – Latvijas Rallijkrosa kausa seriāla otrā sezona. Pirmais Latvijas Rallijkrosa kausa posms norisināsies Biķernieku sporta kompleksā, kas jau zināma kā pasaules līmenī atzīta trase. Paredzēts, ka sacensībās piedalīsies sportisti no Latvijas, Igaunijas un Lietuvas.
Rallijkross ir kļuvis iemīļots autosports Latvijā un paspējis izraisīt nezūdošu interesi skatītāju vidū. Pirmajā sacensību posmā uz starta līnijas stāsies labākie autosportisti no Baltijas valstīm, tiks noskaidroti uzvarētāji četrās ieskaites klasēs – Lada RX, Super 1600, Touring 200, kā arī Open klasē, kas ir šā gada jaunums – tajā tiek aicināti savus spēkus pārbaudīt sportisti ar pilnpiedziņas automašīnām.
“Salīdzinoši ar pagājušo sezonu – krietni pieaudzis dalībnieku skaits, ko varētu skaidrot ar Rallijkrosa straujo popularitātes pieaugumu. Tāpat arī iepriekšējās sezonas sportisti ir gan uzlabojuši, gan arī iegādājuši jaunu konkurētspējīgāku tehniku, tāpēc gaidāmas spraigas un interesantas cīņas dalībnieku vidū. Šogad, kā jaunums ir izveidota Open klase, ar visai brīviem noteikumiem. Biķernieku trase, neapšaubāmi, komentārus neprasa. Pirmais Latvijas Rallijkrosa kausa posms norisināsies, pasaules līmeņa trasē, kur norisinājās arī godalgotais Pasaules Čempionāta posms rallijkrosā”, tā Ivo Traubergs, Latvijas Rallijkrosa kausa posma organizators, autosporta leģenda.
Latvijas Rallijkrosa kausa posmos tiek sagaidītas spraigas cīņas arī starp kaimiņvalstu dalībniekiem visas sezonas garumā. Latvijā rallijkross ir kļuvis par neatņemamu sastāvdaļu autosporta cienītāju vidū un sacensības Baltijas valstu līmenī sportistiem ir iespēja izaugt līdz Pasaules čempionāta līmenim un stāties uz starta līnijas blakus tādām latviešu rallijkrosa zvaigznēm kā Reinis Nitišs, Jānim un Artim Baumaņiem, kuri ir pierādījuši sevi arī ārpus mūsu valsts robežām.
I.Traubergs: “Paredzam, ka šī būs pamatīga atspēriena sezona rallijkrosa attīstībai Latvijā. Skatoties uz lielo interesi dalībnieku un atbalstītāju vidū, jāsaka, ka rallijkrosa disciplīna sevi Latvijā vēl tikai pierādīs turpmākajos gados. Šajā sezonā rallijkrosa faniem būs iespēja sekot dinamiskiem braucieniem, kā arī būt par lieciniekiem jaunas un spēcīgas sporta disciplīnas nostiprināšanai Latvijā.”
Dalībniekiem jau ir iespēja reģistrēties Latvijas Rallijkrosa kausam – www.rallycross.lv. Savukārt skatītāji aicināti izmantot iespēju un iepriekšpārdošanā iegādāties ieejas biļetes izdevīgāk–7eur visās Biļešu Serviss kasēs vai www.bilesuserviss.lv. Ieejas biļetes skatītājiem nodrošina ieeju tribīnēs un sniedz iespēju apmeklēt arī dalībnieku parku. No 1. maija biļešu cena – 10 eur. Bērniem līdz 12. g.v, pensionāriem un invalīdiem – pasākuma apmeklējums bez maksas.
….no vienas puses super ziņa, no otras- kas izdzīvos- Autokross vai Rallijkross.
Visiem jāstrādā tā, lai izdzīvo abi. Ir braucēji, kuriem vajag vienu, ir, kuriem otru, ir, kuriem abi der. Ja kāds sumpurnis darbojas tā, ka vienu pacelt uz otra grimšanas rēķina, to ar sūdainu mietu jātriec ratā. Manuprāt, viens pasākums otru papildina.
Izdzīvos tas kuram biezāks naudas maks būs :)
” sportistiem ir iespēja izaugt līdz Pasaules čempionāta līmenim un stāties uz starta līnijas blakus tādām latviešu rallijkrosa zvaigznēm” – izaugsim, izaugsim, ja kāds kontā iemetīs sešciparu skaitli :D
Touring 2000, Viestur! Ieviesusies maza kļūdiņa.
Šai klasei paredzētās MALATESTA MRX Rallycross MONO riepas pašlaik ir ceļā no Itālijas. Paredzams, ka krava nākamās nedēļas laikā būs klāt! Tad tās varēs arī manis iegūt… plašāka informācija kur, kas, cik sekos!
Vai pieņemts par vienādām riepām Super un Touring klasēm ?
Touring 2000 klasei ir MONO riepas – Malatesta MRX Rallycross. Atļautais gumijas cietības sastāvs – Medium. Pārējās klasēs šī riepa NAV OBLIGĀTA, bet izmantot drīkst, turklāt arī ar citiem gumijas sastāviem. mēs iesakām izvēlēties Malatesta MRX Rallycross Soft un Super Soft atkarībā no laikapstākļiem.
Viss info – http://www.rallycross.lv/lv/lapa/7/dokumenti
Ivo Taubergs +371 29333999 ivo@rallycross.lv
Jānis Bergs +371 26559111 janis@rallycross.lv
Kāds ir iemesls,ka tikai touring klasei jābrauc ar tādām riepām? Ar ko atšķiras pārējās klases?
Mazā teorija – ja grib braukt gan LVRX, gan NEZā, gan Igaunijā, tad nepieciešami vismaz 6 komplekti dažādu sliku; cik tas ir naudas izteiksmē, parēkiniet paši. interesants veids, kā piesaistīt citvalstu sportistus. Par igauņu pilotiem var aizmirst jau pašā saknē, ar vienīgo reālo izņēmumu Biķerniekos, jo viņiem sava smilšu kaste ir gana liela un interesanta, kas ir iemesla tam, ka arī NEZā viņu nav :) bet tā – sešu posmu seriāls ir apsveicams :)
Bet, starp citu, KUR ir atrodami tehniskie noteikumi 2017.gada Latvijas rallijkrosa seriāla Touring 2000 grupas auto? Pēc mēneša starts….. tak vajadzēja jau sen? citādi atkal tie gudrinieki teiks- vajag tā un vajagšitā. A kā lai es uzzinu, KĀ vajag?
Ha! Ļoti labi! :D laf.lv ir 2016. gada, bet šī gada nemaz nav. Amizants gan ir punkts par bagāžas nodalījuma atdalīšanu. Pirmkārt – kur golfiem sākas bagāžas nodalījums un beidzas salons un kur tur jābüvē hermetiski atdaloša starpsiena? Degvielas iepildīšana no bagāžnieka. Ja bāka atrodas salonā? :) no tā izriet nākamais – kādu funkciju pilda tā obligátā starpsiena, ja 1) golfiem reáli nevar noteikt robežu
2) ja klasikas vazam gan bāka, gan akumulators ir bagāžnieká
? :)
Miskuzī. 2. punktā bija domāts salonā, nevis bagāžnieká.