Latvijas rallijkrosa komanda izcīnīja uzvaru NEZ Ziemeļeiropas rallijkrosa čempionāta trešajā posmā Bauskā, Mūsas trasē. Latviešu guva trīs uzvaras četrās klasēs: Reinis Nitišs triumfēja NEZ Super 1600, Juris Spīķis bija labākais NEZ 2000, bet Agris Brediks uzvarēja NEZ Supercars ieskaitē. NEZ Open uzvara tika Norvēģijas braucējam Olam Froshaugam.
NEZ Super 1600 klasē galvenais favorīts bija Eiropas rallijkrosa čempionāta līderis Reinis Nitišs. Jēkabpilietis statusu atpelnīja pārliecinoši, pārspējot 14 citus konkurentus. Vietas uz pjedestāla guva arī lietuvieši Ernests Staponkus un Kaspars Navicks.
NEZ 2000 klasē smagā cīņā Latvijas sportisti guva dubultuzvaru pēc tam, kad no līderpozīcijas izstājās klases kopvērtējuma līderis un pirmo divu posmu uzvarētājs norvēģis Kristians Sandmo. Uzvara nonāca Jura Spīķa rīcībā, bet otrais bija Toms Ziedāns. Trešo vietu sasniedza norvēģis Pers Magne Roirass.
NEZ Open klasē līderis pēc fināla starta bija soms Ari Peka Pilvass, taču tehniska problēma pirmā apļa beigās izslēdza Somijas braucēju no cīņas. Vadībā nonāca norvēģis Ola Froshaugs, kurš aiz sevis noturēja Zviedrijas braucēju Fredriku Salstenu un Dānijas pilotu Pederu T. Jensenu. Labākais no Latvijas bija Andris Maševskis, kurš atraktīvā cīņā guva piekto vietu.
NEZ Supercars klasē Agris Brediks stājās uz starta pirmajā pozīcijā, un kvalifikācijas uzvaru apstiprināja arī finālā. Pārliecinoša uzvara, aiz sevis atstājot pēdējo gadu NEZ Ziemeļeiropas čempionu lietuvieti Kazimieru Gudžjūnu un citu Lietuvas braucēju Aļģimantu Gliku.
Sacensībās Mūsas trasē piedalījās desmit valstu sportisti, no kuram divu valstu braucēji – baltkrievi un poļi – netika ieskaitīti komandu vērtējumā, jo neatrodas NEZ Ziemeļeiropas zonas iedalījumā, startējot ārpus konkurences. Uzvaru komandu vērtējumā guva Latvijas vienība, sasniedzot trīs uzvaras klasēs un 66 punktus. Seko Lietuva ar 39 punktiem, Norvēģija ar 36, Dānija ar 24 punktiem, kā arī Zviedrija, Krievija, Somija un Igaunija.
Kopā ar Ziemeļeiropas rallijkrosu tika aizvadīts arī LAF Folkreisa Vasaras kausa 3. posms. Uzvaru guva Rihards Dainis, aiz sevis atstājot pirmo reizi uz pjedestāla kāpušos Andi Dreimani un Mārtiņu Spīķi.
NEZ Ziemeļeiropas čempionāta rallijkrosā 3. posma sacensības Latvijā nebūtu iespējamas bez ģenerālsponsoriem: Latvijas Mobilais Telefons un LDZ Ritošā Sastāva Serviss; atbalstītājiem: Saldējums Mājas, Cēsu Alus, Trigers, Gaļas pārstrādes uzņēmums Nākotne, Ceļu būvniecības sabiedrība Igate, Pure Chocolate, Moller Auto Lidosta, Canon IB Serviss, Venden, IF apdrošināšana, Vides serviss, Uzvara lauks, Latvijas Autoceļu Uzturētājs, SOS, FN serviss, Velokurjers, Peltor un Red Bull; informatīvajiem atbalstītājiem: Radio Starfm, Go4speed, Latvijas Avīze, TVNET, Bauskas Dzīve, Autocross.lv un raidījums Ātruma Cilts.
Foto: Kaspars Volonts, musa.lv.
Voj Jureits(spiķis) malacis! Mudri gon brauca!Ja jau Ziedāns otrais tad jau NEZ 2000 nebija liela konkurence?
Jebkur un jebkad ir konkurence….;)
Seši mīnusi!? Kāpēc Jums nepotika ka Spīķis uzvarēja?
p.s mazais Reinis ar malacs
minusi Tev tapec,ka vajag mazak fantazet un vnk ierasties klatiene paverot un saprast,kas ir kas!
izklausās pēc Lielais :zombiekiller:
Paldies Fun, ka atcerējies vecu slimu autosporta līdzjutēju. Jāgonkā es nebiju , bet kāpēc gan tā vajag uzbrukt? Ja es ko rakstu tad arī rakstu. EX arī paldies tev
Bija superiiga nedeeljas nogale! Lielais prieks par latvieshiem – par visiem, kas brauca, ciiniijaas un arii tika uz pjedestaala! Iipash prieks par Reini, protams! Bet veel lielaaks – par braali Rihardu! Izskataas, ka mums ir jauns liideris shajaa sezonaa kopveerteejumaa :) Nu tad – tiekamies augustaa saakumaa Vecpilii!
Baigais fui organizatoriem par to ka nedrīkst pat ienest tīru ūdeni ko padzerties, tas tiešām nav cilvēcīgi……………….
bet tas taču ir biznes! Klubā Tu drīksti ienest,hokejā varbūt? pačukstēšu-paņem vnk alus glāzi,ielej un nes uz nebēdu,neviens Tev tad nepiečakarēsies
nav tik traki .. vendeni bez gaazes pa velti deva
deva tikai braucējiem, taa man pateica tante, kas sargaaja aparaatu… :(
Bizness… Alu kaut tonnām pumpē, bet zelta ūdens pirmais beidzas (bufetē). Maišel! Sāc varbūt ar evukuatoriem un bufetēm, tad sapņo par Eiropas rallijkrosu. :sweat:
ja kas MUSA jau sen butu bijis rallijkross bet to visu bremzeja Maisela kungs tapec jau i Bikernieki paputeja vot taaa
FUI organizatoriem par tases tirisanu
pirms NEZ izpuce ka lieldienu olu ,bet pirms F|olkrace nekaa
:P :no: :no: :no: :no: :no:
NEZs šajā pasākumā bija galvenais, folkreisam jāpriecājas, ka tikām piesaistīti. Un trasei nebija ne vainas. Nevar uz katru braucienu trase būt ideāla, tā jau baigi gari viss sanāca. :)
Trase kāda bija, tāda bija, jeb kurā gadījumā visiem vienāda! No malas būtiskas problēmas neredzēju! Bet, nedomāju, ka kāds Folkreisam izdarīja MILZĪGU pakalpojumu un “ATĻĀVA” startēt KOPĀ ar NEZ! Bez Folkreisa tas pasākums 2 dienu garumā ar 40 dalībniekiem būtu diezgan garlaicīgs (tas mans šī brīža skatītāja viedoklis)…
Kopumā gonka patika (tikai nesapratu 1 dienas nenormālās pauzes) domāju ka nīkšana bija gan skatītājiem gan braucējiem.
Klāt nebiju, bet sapratu, ka auto pirkšana atkal izvērtās visai spraiga… :)
Pirkšana kā reiz bija absolūti mierīga, lai arī ar intriģējošu pircēju sastāvu! :) Spriedzes nebija, vismaz tiem, kas nepirka un nepārdeva.
Pauzes sestdien – trase tiešām bija slapja un fr-am gana skarba! Protams, visiem vienāda un teorētiski jau varēja laist. Bet nu liela ļaunuma nebija arī šajā versijā.
Skaidrs, ka Fr+NEZ bija “abpusēji izdevīgs darījums”, vieniem pasākums kopā ar lielajiem puikām, citiem papildu bars ar dalībniekiem, kas gan atšķaidīja, gan finansiāli pastiprināja pasākumu. Skaidrs, ka tas vēriens, kas ir Mūsai, 40 braucēji NEZā būtu krietni par maz. Domāju, ka viss pa lielam bija ok. Vienīgi folkreisam jocīgi sanāca periods starp kval un pusfināliem, viens aiz otra pasākumi, kas sarežģīja gan sekr. darbu, gan braucējiem strjoms, utt, lai gan, apmainot pusfinālus ar NEZ B fināliem ar vietām, viss būtu ideāli sakritis. Bet nu, 10/100 pierādīja, ka var nobraukt 4. sēriju gan 2., gan 4. grupā, gan pauzē salaizīt brūces, nobraukt 1. p/f, tad bez pauzes otro p/f un, viena pozīcija augstāk 2. p/f. un vēl A fināls pienāktos! :) :) :) Opelis šobrīd ir nacionālā varoņa kārtā iecelts, pēc tā visa, kas ar viņu tika darīts nedēļas nogalē! :D
Opelim uz kapota vimpelis jāliek!
:-D :-D :-D :yes:
Uz vimpeļa Opelis! :D
fotovaldas.com jau ir bildes :skywalker:
more bildes ? :laugh:
Pasākusm kā tāds diezgan jauks!(biju gan tikai svētdien).Laiciņš neenormāli karsts-toč neneormāli-varēja, kādi 2-5 grādi zemāk būts!Skatītāji arī diezgan daudz! Bik pietrūka lielāku cīņu kvalifikācijās (ar domu-divas rindas kvalifikācijās būtu skatāmākas, nekā viena).Folkreiss patiešām interesants!Baigi žēl,ka Brediku nesanāca redzēt EČ
Nu organizatoriski-No EČ ar gandrīz 100 auto es mājās devos ap 17:00-tagad pāri septiņiem tikai izbraucu!
Nesapratu BC tribīnes slēgšanas iemeslus (manā redzējumā,ja drošība,tad D pat šķita nedrošākas,bet tas toč tīri subjektīvi!)
C (tās,kas bez W) redzams uzlabojums-krāsa!Kas zi uz nākamo EČ būs arī durtiņas “spiestuvēm”. ;-) :yes:
Nesapratu arī liegumu sportistiem būt A tribīnē! ?:-) ?:-) ?:-) ?:-)
Folkreisa fināls-skats no malas uz tiesnešu darbību-avārija ar NETICAMU dzelža pārvietošanos pēc kontakta-manuprāt jau jāvēro ar pastiprinātu uzmanību gan sitējs,gan sitamais-šajā gadījumā sistā pilots izkāpa ārā no auto un NOKRITA/APGŪLĀS trases malā un rakcija bija vēl tikai pēc tam.Nenoreju tiesnešus,jo daudzus zinu vaigā,kā arī tie mani-bet tēma semināra daļai būtu gan-pie tam,cik saprotu trasē visiem vajadzētu būt starptautiskās kategorijas tiesnešiem!
Šoreiz pasākumam no 10-8,5!