Rallijkross: Online: Reinis Nitišs 6. vietā Lidenhilā! (19:00)

Viesturs Saukāns  31.03.2013 08:48 27

Svētdien un pirmdien Lielbritānijā, Lidenhilas trasē startē Eiropas rallijkrosa čempionāta 2013. gada sezona. Super 1600 klasē uz starta Set promotion komandas braucējs Reinis Nitišs. Rallijkrosam pirmais posms jaunajā ērā – zem promotera IMG karoga, ar centieniem kļūt par vienu no vadošajiem pasaules autosporta seriāliem.

19:00: Latvijas rallijkrosa braucējs Reinis Nitišs pirmdien izcīnīja Super 1600 klases sesto vietu Eiropas rallijkrosa čempionāta pirmajā posmā Lielbritānijā, Lidenhilas trasē. Pēc uzvarām divās no četrām kvalifikācijas sērijām Nitišs savu pusfinālu noslēdza trešajā vietā, iekļūstot Fināla sešu dalībnieku pulkā. Finālā gūta sestā vieta. Uzvaru guva dānis Ulriks Linnemans, aiz sevis atstājot Krievijas sportistu Vadimu Makarovu un zviedru Eriku Farenu.

Šis ir atkārtots Latvijas sportistu augstākais rezultāts Eiropas rallijkrosa čempionāta posmā – 2002. gadā divreiz šo rezultātu sasniedza Agris Upītis.

Supercars klasē uzvaru guva ASV sportists Taners Fousts, aiz sevis atstājot somu Jusi Peteri Lepihalmi un francūzi Davī Žannē. Sešiniekā arī kvalifikācijas līderis Timijs Hansens un labākais no britiem šajā posmā Džulians Godfrejs. Pērnais čempions Timurs Timerzjanovs izstājās priekšpēdējā aplī.

Otrais no deviņiem Eiropas rallijkrosa čempionāta posmiem notiks aprīļa beigās Portugālē.

18:40: Touringcar zināmi fināla rezultāti: Tohils, Larsns, Častorals, Pauels, Lona un Nordgārds, kurš izstājās 1. aplī. Apbrīnojami, cik Tohilam un Častoralam nespoža kvalifikācija, bet spilgts fināls – jau kuro reizi šāds stils. Nākamais brauciens – Nitišam un viņa Super 1600 kolēģiem! Fināls!

18:25: Kad palasa nolikumu (sportisti, sevišķi jūs ņemiet vērā! :) ), kļūst skaidrs, ko pusfinālā meklēja Henings Solbergs – ja pusfinālā kāds no braucējiem nevar startēt, notiek sabīdīšana un visi sekotāji pabīdās pa pozīciju uz augšu. Vēl jāpapēta, bet, acīmredzot Heningam noveicies ar prāvu nestartētāju pulku – vismaz trim konkurentiem, kuri atdevuši vietas Solbergam.

18:20: Otrajā Supercar pusfinālā Timerzjanovs, Žannē un Godfrijs uz Finālu, Valfridsons, Borsets un Marklunds, kurš izstājās otrajā aplī, aiz apmales. Gaidām Finālus! Nu jau ĻOTI gaidām!

18:05: Reinim bijusi iespēja uzvarēt, taču Rahmatuļins (it kā komandas biedrs) Nitišu sagriezis. Bet bēda maza – Fināls nodrošināts, tik starta vieta sabojāta. Supercar no pirmā pusfināla uz Finālu dodas Fousts, Hansens un Lepihalme, aiz apmales paliek Henings Solbergs (neviens protokols gan neliecināja, ka viņam pienākas pusfināls, kaut kāds sajukums rezultātos!), P.Solbergs un Skots.

17:55: Ir! REINIS NITIŠS IEKĻŪST FINĀLĀ, tātad ne zemāk par top-6! Pirmā posma uzdevums jau šobrīd izpildīts! Pusfinālā Nitišs trešais aiz Rahmatuļina, Linnemana. Ārpus fināla paliek Zagumennovs, Augusts un Vilhelms.

17:45: Pirmajā pusfinālā Super 1600 klasē bez brīnumiem – uz Finālu Farens, Šigabudinovs un Makarovs, uz mājām, jeb ārpus top-6 šajā posmā – Munihs un lietuvietis Staponkus. Nākamais brauciens ar Reini Nitišu otrajā starta vietā. Nervi beigti!

17:32: Pēc atkārtotā starta no sacīkstes pazuda Lunds, kurš kvalifikācijā bija priekšpēdējais. Tātad finālā Pauels, Tohils, Larsons.

17:23: Otro Touringcar pusfinālu pēc starta aptur ar sarkanajiem karogiem. Avārija?

17:22: Statistikai. Augstākā vieta, kādu jebkad Eiropas rallijkrosā guvis latvietis, ir sestā: 2002. gadā divreiz sestais bija Agris Upītis tā laika D-2A klasē, kas bija N grupas priekšpiedziņa līdz 1400 kub.cm.Vladislavam Šlēgelmilham, Jānim Aleksejevam un Reinim Safonovam padevušās astotās vietas citās klasēs.

17:20: Uzsākti pusfināli! Touringcar pirmajā pusfinālā ceļazīmes uz finālu nodrošina Nordgārds, Častorals, Lona. Problēmas Bratenaam, kurš kvalifikāciju noslēdza piektajā vietā.

16:45: Statistikai – tikai Supercar līderis Hansens un Super 1600 braucējs Nitišs guvuši vairāk nekā vienu uzvaru kvalifikācijas sērijās. Hansenam pie lielajiem puikām trīs uzvaras, Reinim – divas. Touringcar klasē katrā kvalifikācijā cits uzvarētājs, ar visu niecīgo dalībnieku skaitu.

16:30: Interesanta nianse Supercar rezultātos. Aleksandram Hvālam par piekto vietu pēc kvalifikācijas čempionātā pienāktos 12 kopvērtējuma punkti. Taču protokolā 12 punktu vietā parādās ieraksts “-3”. Acīmredzot, Hvāls izbauda jaunos noteikumus un soda punktus. Noteikumi paredz, ka, ja posma laikā sportistam ir jāuzlauž noplombētais motors, viņš saņem 15 punktu sodu par šādām darbībām. Sezonas laikā, savukārt, Supercar klasē drīkst izmantot tikai trīs motorus (piestādīt plombēšanai), bet, ja gada laikā ir jāiemontē jau ceturtais vai vairāk motors, sportistam atņem 20 kopvērtējuma punktus. Šie nosacījumi attiecas uz visām trim klasēm. Supercar vienā posmā drīkst izmantot ne vairāk kā divas turbīnas. Ja šis nosacījums tiek pārkāpts, sportistam atņem 10 punktus. Tā kā kopvērtējumu veidos ne tikai sportiskie rezultāti, bet arī mašīnu izturība un pareiza izmantoto mezglu izmantošana. Ierobežojumi ir apsveicami, jo nedaudz pievalda tērēt gatavās komandas, kas ir izdevīgi mazāku budžetu braucējiem. Motoru skaita ierobežojums nav jauna lieta – arī F-1 jau dažas sezonas ir nosacījumi par izmantojamo motoru skaitu.

16:15: O! Pēc oficiālā protokola Reinis Nitišs kvalifikāciju noslēdzis pat ceturtajā vietā – vienāds punktu skaits ar Makarovu, bet pēc papildnosacījumiem Reinis izrādījies krievu braucējam priekšā.

15:00: Ceturtajā kvalifikācijā Hansens guvis trešo uzvaru un uzskatāms par sensacionālu favorītu šajā posmā. Otrais pēdējā braucienā – Fousts, trešais – Žannē, ceturtais – Marklunds. Šis četrinieks bija top-4 vietās arī trešajā kvalifikācijā, tāpēc izveidojušies kā līderu grupa. Kvalifikācijas kopvērtējumā secība – Hansens, Marklunds, Fousts, Žannē. Čempions Timerzjanovs tikai sestais, P.Solbergs apbrīnojami iekļuvis desmitajā vietā un turpinās cīņu pusfinālā. Toties H.Solbergs ar neveiksmīgu pēdējo braucienu aizslīdējis uz 14. vietu, un viņam Lidenhilas cīņas beigušās. Bez turpinājuma paliek arī vietējais matadors Laiems Dorans, gūstot 13. vietu. Arī stiprinieks Valfridsons tikai 15. pozīcijā. Gaidām turpinājumu!

14:55: Ar Hansena uzvaru pēdējā Supercar iebraucienā beidzas Lidenhilas posma kvalifikācijas braucieni! Tagad pusfināli katras klases top-12 braucējiem. Katrā pusfinālā pa 6 dalībniekiem, bet katra pusfināla top-3 dosies uz Finālu. Pēc mūsu laika pusfināli, ja nekas nav mainījies, sāksies 17:00, ir laiks vismaz paēst šodien! :) Liels prieks par Nitišu, pēc trakas vakardienas perfekta šodiena. Lai kā arī veiktos atlikušajos braucienos (daudzskaitlī!), Reinis potenciālu nodemonstrējis perfekti! Vēl gaidām Supercar klases kvalifikācijas apkopojumu.

14:35: Apmeklētāju daudzums tāds, ka serveris netur spriedzi! Paldies visiem, kuri seko līdzi Autocross.lv un Reinim Nitišam! Kopīgi cīnāmies tālāk! Tātad Reinis uzvarēja ne tikai savu 4. braucienu, bet arī ceturto sēriju kopumā! Kvalifikācija noslēgta piektajā vietā aiz Farena, Rahmatuļina, Šigabudinova un Makarova. Atgādinām, ka vietai kvalifikācijā arī ir liela nozīme, jo sportisti jau šobrīd saņem pirmos punktus EČ kopvērtējumā. Piektā vieta nesusi pirmos 13 punktus sezonas kopvērtējumā. Punkti būs arī par vietu pusfinālā un, protams, arī fināla dalībnieki gūst punktus.

14:17: Arī ceturtajā kvalifikācijā Nitišs izcīna pārliecinošu uzvaru! Nav šaubu par iekļūšanu pusfinālā!

14:15: Touringcar kvalifikācija beigusies. Ceturtajā sērijā līderi Tohils, Častorals, Bratens. Kvalifikāciju uzvar Norgārds, seko Pauels un Častorals. Astoņi auto tiks sadalīti divos pusfinālos, katra pusfināla top-3 veidos fināla sešinieku.

13:32: Nu re, otrajā dienā ar plānojumu viss kārtībā – izšķirošā kvalifikācija jāgaida vēl pārdesmit minūtes!

13:30: Supercars nomests līderis Hansens, kurš trešajā sērijā “tikai” ceturtais. Uzvara Foustam, seko Žannē un Marklunds. Kopsummā gan līderi citi – Hansens, Timerzjanovs, Hvāls. P.Solbergam atkal neveiksme – tikai divi noriņķoti apļi. Summā Peteram 14. vieta, divas vietas no pusfinālistu pulka. Jābūt top-12, lai turpinātu cīņu pusfinālos pēc četrām kvalifikācijām.

13:00: NITIŠS ĀTRĀKAIS ARĪ VISĀ TREŠAJĀ KVALIFIKĀCIJAS SĒRIJĀ!!! Seko Rahmatuļins un Linnemans. Reinis nonāk sešiniekā, līderi – Farens, Rahmatuļins, Šigabudinovs.

12:55: Tikmēr zināmi Touringcar rezultāti pēc trešās sērijas. Trešajā kvalifikācijā līderi Pauels, Tohils, Nordgārds. Kopvērtējumā pirmie Pauels, Nordgārds, Častorals.

12:45: Reiņa Set Promotion komandas biedrs Eriksons piedzīvo ļoti smagu kūleni!

12:43: Hm! Nākamajā braucienā pēc Nitiša sarkanie karogi startā. Avārija? Grupā bija Rahmatuļins, Makarovs, Šigabudinovs, Farens un Eriksons – pie līderiem problēmas?

12:40: Ir! Reinim Nitišam pirmā uzvara savā iebraucienā! Skatīsim, kāds būs bijis brauciena laiks un, kurā vietā viņš būs sērijā. Bet fakts paliek fakts – Reinim pirmā (mazā) uzvara rokā. Starp citu, cik melna diena abiem baltiešiem bija vakar, tik spoži sākta pirmdiena – arī lietuvietis Staponkus savā iebraucienā bija pirmais.

11:50: Komanda ziņo, ka ar Nitiša mašīnu treniņos viss absolūti kārtībā.

11:42: Vakardiena pierādīja, ka sacīkstes pat ar minimālām pauzēm ievilkās. Atliek cerēt, ka mašīnu izturība un sportistu prasme smagi nesasist mašīnas turpināsies, citādi rallijkross notiks ne tikai pirmdienā, bet pat otrdienā… Ja nopietni, iespējams, vakardienas laika zudums ir pirmā mācība jaunās rallijkrosa pasaules vadībai. Kopumā sīkums, bet, kad lieta nonāks līdz TV tiešraidēm, kaut ko iekavēt nedrīkstēs pat par minūti.

11:40: Šodienas dienaskārtība: 3. kvalifikācija 12:15 pēc Latvijas laika. 4. kvalifikācija 13:50. Pusfināli 17:00, fināli 18:15. Gara diena!

01.04., 11:25: Labrīt 1. aprīlī! Bez jokiem pie Reiņa Nitiša cīņām Lidenhilā! Reinis tikko veicis Warm-Up treniņu, uzrādot trešo rezultātu no desmit startējušajiem.

19:55: Hansens sezonu sācis šokējoši labi – abās sērijās uzvaras! Otrajā sērijā P.Solbergs, kura uzvaru savā grupā jau izcēluši starptautiskie mediji. Trešais – Fousts. Kopvērtējumā pēc diviem braucieniem trijniekā Hansens, Hvāls un Timerzjanovs. Sezona sākusies ar pamatīgu rezultātu rosolu!

19:40: Otrās sērijas protokols apstiprina – Reiņa rezultātam jau pievienotas 30 sekundes, tātad skumjš, bet tomēr progress salīdzinājumā ar pirmo braucienu sēriju. Bez soda, bet ar plīsušo riepu Reinis būtu tikai vienu pozīciju augstāk.

19:38: Par neveiktu Džokera apli kvalifikācijā – 30 sekundes klāt pie brauciena laika. Iespējams, Reiņa devītā vieta sērijā nemainīsies, jo sods jau varētu būt iekļauts brauciena rezultātā.

19:35: Super 1600 klasē ar visām bēdām Reinim fiksēta devītā vieta, bet kopumā Nitišs pat pacēlies uz astoto pozīciju – acīm redzot daudziem gājis vēl sliktāk. Taču neveiktais Džokeris var nest sodus (centīsimies uzzināt, kas par šādu pārkāpumu draud pēc nolikuma). Otrās sērijas līderi Super 1600: Eriksons, Farens, Makarovs. Kopumā – Farens, Eriksons, Rahmatuļins/Makarovs (vienāds punktu skaits).

19:25: Touringcar klasei otrajā kvalifikācijā līderi Nordgārds, Pauels, Bratens. Summā pēc pirmās dienas – Pauels, Nordgārds, Larsons. Favorīti Častorals ceturtais, Tohils – tikai  septītais no astoņiem dalībniekiem, izstājoties otrajā braucienā.

19:20: Otrajā braucienā plašs problēmu klāsts. Komanda ziņo, ka braucienā plīsusi riepa, turklāt aiz bēdām Reinis nav iebraucis Džokera aplī, kas, šķiet, nozīmē anulētu braucienu un daudz lieku punktu. Problēmas ar Džokeri, iespējams, radušās, jo braucienā nedarbojās sarunu iekārta. “Melnā diena,” rezumē komanda.

19:05: Baltiešiem slikta diena – Staponkus, kurš pēc pirmās sērijas bija tieši priekšā Nitišam (devītais), otrajā kvalifikācijā izstājās.

19:00: Arī otrais brauciens Reinim neveiksmīgs – pēc trim apļiem Nitišs bija vadībā, taču finišā ceturtais savā grupā. Nejauks sākums. Pēc trešā apļa 0,4 sekundes aiz Reiņa bija krievs Zagumennovs, kurš ir draiska braukšanas stila piekritējs, iespējams, cīņa bijusi pārāk asa. Tomēr gaidām ziņas no komandas.

18:35: Ziņas no frontes: Nitiša mašīnai bijis bojāts pārnesumu devējs, tāpēc nācās startēt ar otro pārnesumu. Šobrīd viss saremontēts un komanda gaida otro braucienu.

18:32: Tūlīt sākas arī otrā kvalifikācjas sērija. Šķiet, dienaskārtības plānotāji bijuši optimistiski aprēķinātā posma norises ilguma ziņā.

18:30: Pēc pirmās sērijas Nitišs 10. vietā no 13 dalībniekiem. Līderi Super 1600 klasē – Farens, Eriksons, Rahmatuļins, Linemans, Makarovs, Šigabudinovs. TouringCar klasē līderi Larsons, Častorals, Pauels. SuperCar līderi – grupu uzvarētāji Hansens, Hvāls, Timerzjanovs un H.Solbergs. P.Solbergs pēdējais pēc zaudēta laika, šķiet, braukšanas kļūmes dēļ.

17:55: Nitišam, šķiet, pirmais brauciens neizdodas pēc plāna – ceturtais, daudz laika zaudējot aiz Augusta. Priekšā Eriksons, Makarovs un Šigabudinovs.

17:10: Izlozē Reinis izvilcis trešo numuru, tātad pēdējā grupa, trešā starta vieta – no vidus. Grūti pateikt, labi vai slikti, viss atkarīgs no starta rāviena.

17:06: Treniņi iekavējuši paredzēto programmu par pusstundu, pat neskatoties uz visai labu izturību un minimāliem evakuācijas darbiem. Drīzumā sāksies pirmā kvalifikācija. Atgādinām, ka laika kontroles vairs nav, sportistus pa grupām sadala izloze. Muļķīgi, bet atgādina latviešu folkreisu! :)

17:05: Supercar otrajā sesijā līderis P.Solbergs, seko Hansens, Fousts un Timerzjanovs, visi satilpuši vienā sekundē.

16:40: Supercar otrajā sesijā uz starta parādās arī Marklunds un Borsets, kuri pirmo sesiju izlaida.

16:35: Reinis Nitišs otros brīvos treniņus noslēdz piektajā vietā, no sava pirmās sesijas rezultāta nometot pusotru sekundes desmitdaļu. Tiesa, Reinis, šķiet, veica tikai vienu iebraucienu otrajā sesijā, vairāki braucēji – divus.

16:15: TouringCar otro sesiju līderpozīcijā noslēdz Pauvels, seko Častorals un Tohils.

16:00: Sākas brīvo treniņu otrā sesija.

15:55: Supercar brīvajos treniņos līderis Hvāls, seko Hansens, Fousts, Žannē, Valfridsons, P.Solbergs. Čempions Timerzjanovs 9. vietā, H.Solbergs – 11., L.Dorans ar pāris veiktiem apļiem 16. vietā. Borsets un Marklunds bez veiktiem apļiem.

15:45: Brīvajos treniņos Super 1600 klasē vienā sekundē seši no sacīkstes 13 dalībniekiem. Pašlaik neveiksmīgs sākums lietuvietim Staponkum – treniņos veikts tikai viens aplis un pēdējais rezultāts.

15:25: Nitišs noslēdzis brīvos treniņus. Super 1600 klasē Reinis uzrādījis otro rezultātu, par 0,011 sekundēm atpaliekot no Linnemana. Seko Eriksons, Farens, Rahmatuļins. Sākums daudzsološs!

12:20: Vairāki līdzjutēji jautā par TV pārraidēm. Cik noprotams, tiešraides sāksies no Somijas posma jūnijā. Līdz tam ERX iesaka ķert apskatus pēc sacensībām – gan YouTube, gan oficiālajā mājas lapā RallycrossRX, gan televīzijas kanālos. Šobrīd zināms, ka Viasat Motors apskatu rādīs trešdien. Par pārējiem kanāliem vēl jāievāc informācija.

31.03., 9:55: Šodien Lidenhilā pirmā sacensību diena. No rīta dažādas administratīvās lietas, bet braukšana trasē paredzēta no 14:40 pēc Latvijas laika, kad sāksies brīvie treniņi. 15:30 paredzēts pirmās kvalifikācijas sērijas sākums, 17:05 – otrā sērija. Atgādinām, ka no šā gada jauna posma aizvadīšanas sistēma, par kuru var lasīt šeit. Sportistiem visās trīs klasēs četri kvalifikācijas braucieni (visi ieskaitē), pusfināls un, ja izdodas, A fināls.


  • Vai pa tv rāda

  • Kristaps VAZ #3

    Manuprāt nepareizi uzrakstīts – nevis ‘ja izdodas’, bet ‘IZDOSIES’! :yes:

  • Kristaps VAZ #3

    LIVE rezultāti te —-> http://www.rallycrossrx.com/results/2

  • Kristaps VAZ #3

    Reinis brīvajos treniņos otrais aiz Linnemana atpaliekot tikai par sekundes simtdaļu! :soldier:

    Staponkus 13. (nobraukts tikai 1 aplis).

  • #3

    Viestur, vai Reinis nav desmitais tomēr?

    • Kristaps VAZ #3

      Ceturtais savā braucienā, 10ais summā.

  • Kristaps VAZ #3

    2. kvalifikācijā Reinis stabili pirmais. Gaidam pārējos braucienus un rezultātus.

    • Kristaps VAZ #3

      oh, izskatās, ka live timing kkas nogļukoja. :/

  • Cikos šodien plānoti braucieni?

  • Nr.1

    Reinis uzvar savu trešo kvalifikācijas braucienu ar labu brauciena laiku! :)

    • Nr.1

      Līderu braucienam sliktāki laiki kā Reinim :)

  • Latvanis

    trenini + pareiza tehnika = prieks sekot lidzi

  • Kristaps VAZ#3

    Tikko runāju ar Reini pa telefonu – teica, ka ar pēdējiem 2 braucieniem apmierināts, komanda priecīga, liela priekšrocība viņam ir starti.
    Cīnīsies par finālu!

    Veiksmi! ;)

  • Latvanis

    finaals ir :)

  • Apsveicu ar 6.vietu! Labs seznas saakums!

  • lielais

    Kāds zina kas tur bija finālā,kāpēc palika sestais? Īsti negribās ticēt ka tā pat nobrauca bez kāda drauga palīdzibas vai kas ar tehniku?

  • lielais

    :pissedoff: :reallypissed: :pissedoff: :reallypissed: :pissedoff: :reallypissed: Kāpēc nekur masu mēdijos nav redzams vai dzirdams par Reiņa 6.vietu Eiropas ralijkrosa cempionāta pirmajā posmā?! Pa TV ziņās rāda kaut kādu futbolu.tenisu kur nav neviena latvieša! Vai pa Reini pa TV mēs dzirdesim tikai tādā kontekstā ka P.Solbergs(bijusi ralija zvaigzne) tagad piedalās ralijkrosā,kur ari kāds puisis no latvijas brauc un cinās par pjedistālu.Skatijos Apollo zinas,sadalu motorsports,nav nekā. Lai tiešām mums nav neviena cilvēka kas rūpējās lai ari šādas ziņas nonāk masu mēdijos?

    • Tā kā mans uzdevums bija sūtīt relīzi no LAFa par notikušo, protams, pasekoju līdzi arī mediju reakcijai. Lielajos portālos ir – tvnet, delfi (bija pat vakar vakarā top-5 ziņa, tātad pirmajā lapā pašā priekšā), Apollo, Diena.lv, sportacentrs.com visur agri vai vēlu parādās. No rīta dzirdēju LNT 900 sekundēs, sporta ziņās bija. Neesmu pagaidām nočekojis drukāto presi, nepiefiksēju arī LTV un LR panākumus šajā sakarā, bet viņi kā reiz ir visatsaucīgākie uz šādām ziņām, tā kā domāju, ka bija. Tā kā šī ir mūžīgā tēma – “kāpēc nav?”. Jā, ir problēmas ar dabūšanu lielajos virsrakstos, bet autosportā kā reiz Reini šobrīd redzu kā braucēju, kurš var autosportu ienest arī lielajos virsrakstos.
      Un visiem šī jautājuma uzdevējiem kopumā pretjautājums: KO TU KĀ SPORTISTS VAI MENEDŽERIS ESI IZDARĪJIS, LAI BŪTU MEDIJOS? Nav runa par sportisko rezultātu, bet tieši darbu ar medijiem un presi. Kaut kā esam pieraduši, ka visam jābūt pienestam uz paplātes – es labi nobraukšu, tāpēc visi izklāsies pa zemi un mani pielūgs. Nav tā, būs jāpakustina gan roķeles, gan smadzenes, gan, diemžēl, arī naudas maks. Tāda ir realitāte.

  • lielais

    O.K. Ko es esu darījis? Nu teiksim tā,ja es pazvanišu uz TV vai kādu laikrakstu un teikšu ir tā un tā tāds un tāds čālis ir tur eiropā cīnijies un dabūjis 6.vietu. Mani pat neviens tolkam neuzklausis. Es domāju ka tas nu laikam ir jādara federācijas cilvēkam. Kāpēc moto jaunumi ir loti stirpi vairāk pieejami? Es pagājušo gad zvaniju Marekamun teicu lai atbrauc uz Amatieru cempionātu pafilmē,parāda pa tv,nekas nesanāca,nu pat bija nopietna un vērā ņemama atruna. Gan jau sportists ari varētu kādam uz Latviju atsūtit kādu video roļiku,bet jābūt kādam kas te to sakārto,un aizsūta tālāk. Bet nu paldies vismaz par to ka šeit varēja sekot līdzi.
    p.s Kas bija finālā? Kāpēc 6.vieta,zvaigznes nesastājā pareizi?

    • Es nebiju domājis tieši tevi personīgi, bet vispārināti. Un federācija, kopš es tur esmu, starptautiskos notikumus vienmēr ir izsūtījusi, sevišķi, ja ir ko sūtīt. Cita lieta, ka mēs šeit iekšienē saprotam, ka 18. vieta Buggy 1600 klasē Eiropā 40 dalībnieku konkurencē ir grūtā darbā nācis ļoti labs rezultāts. Bet, pirmkārt, medijam 18. vieta statistiski ir pilnīgs sīkums, otrkārt, krosveidīgie Eiropas čempionāti arī uz pārējā autosporta fona, atzīsim, ir niecība, lai cik kruta mums šajā galā tas viss neliktos. Kur nu vēl to iebarot sporta ziņu gatavotājam, kurš savu mūžu ir pavadījis slimojot par Skonto futbola komandu vai BK Ventspils – viņš (nav domāts nekas konkrēts) tālāk par F-1 un WRC neskatās, viņa autosports tur arī beidzas. Un tas ir cilvēciuski saprotams. Arī es, atzīšos, neinteresējos par hokeju vairāk kā par PČ un par futbolu vairāk kā PK un EK reizi četros gados un vēl Čempionlīgas finālu pieķeru klāt – es kā sporta līdzjutējs tā esmu audzis un man ir pilnīgi pie pakaļas gan krievu naudas komercprojekts Dinamo, gan kaut kāda VEFa kaut kādi izpildījumi kaut kādās līgās, gan tas, kāpēc Latvijas futbolā ir divas komandas ar vienādiem nosaukumiem, piemēram. Es kā sporta līdzjutējs esmu audzis tā.Un, līdz ar to, teoretizējot – man varētu ceļos krist un teikt, ka Autocross.lv ir jāieliek raksts par Dinamo, es to nedarītu, jo man neliekas, ka saistībā ar šo komandu tas varētu būt kaut kas publicēšanas vērts (ja vien visa komanda negribēs uzgāzt krosā). Un nav runa par kaut kādu objektivitāti vai autosporta apzinātu ignorēšanu vai nīšanu, vai par to, ka kāds kaut ko nav pareizi uzrakstījis – čaļi, kas ir sporta nodaļās dažādiem medijiem, vienkārši arī ir cilvēki ar savu izpratni par to, kas ir un kas nav svarīgi. Un jā, es zinu, ka Dinamo maksā un arī VEFs maksā, un maksā ļoti daudz, lai uzrautu sev šādu publicitāti. LAFam, kura ir Baltijas dzīvotspējīgākā auto federācija, vienalga nav tādu summu, ko “investēt” medijos.

      • lielais

        …..krievu naudas komercprojekts Dinamo….
        Viestur,kāda nozome ir tam no kurienes nāk nauda sportam Latvijā?! Ir tikai apsveicami ka krievi mums dod naudu ka kuru ir kāds sports ar rezultātiem priekš latvijas cilvēkiem. Uzskatu ka ar Dinamo mums ir stipri cēlies hokeja līmenis un Dinamo jau vairāk ir Latvijas komanda nevis tikai Rīgas,tāpat kā leišiem ir Žalgiris,bet labi nu jau par daudz lirikas,atpakal pie autosporta! Vai OSCAR un R.ELBAKJANA lolojumos nav krievu komercprojektu nauda?

        • Kristaps

          lielais, tu gan esi naivs, ja domā ka krievu nauda Dinamo ieplūst tāpat aiz labas gribas, tā ir daļēja smadzeņu skalošana. Par Oscar un Elbekjanu tas jau ir nedaudz savādāk. Un ja pieskāries hokejam – tad es domāju, ka Tās ir pilnīgas muļķības, ka tagad hokeja līmenis ir cēlies. Padomā – kas tagad ir pēc Dinamo??? autokrosa līmenī morāle ko vajadzētu ņemt vērā – nevar visas olas likt vienā groziņā, lai arī no sākuma smuki izskatās.

          • lielais

            Nu protams,nauda priekš Dinamo ienāca pēc Šlesera un Lemberga lūguma :-D

  • 82

    Sagriešanu var redzēt ~2 min.
    http://www.youtube.com/watch?v=6NMQpVdDsIY

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Valmiera, Brenguļu autotrase, 12.05.2018.

Latvijas autokrosa čempionāta 1. posms

Nolikums

Pieteikums

Dalībnieki (63)