Rallijkross: Publicēti tehniskie noteikumi

Viesturs Saukāns Galvenais redaktors
08.04.2011
10:34

LAF mājas lapā laf.lv, Krosa komisijas rallijkrosa sadaļā, publicēti 2011. gada rallijkrosa Latvijas kausa izcīņas tehniskie noteikumi. Noteikumos formulētas seriāla klases un to specifika, kā arī citas nianses.

Tehniskie noteikumi paredzēti četrām klasēm, ar visiem trim piedziņu veidiem – priekšpiedziņa, aizmugures piedziņa un pilnpiedziņa. Rallijkrosa specifika paredz, ka visās klasēs mašīnām jābūt ar motora izvietojumu priekšā, kas izslēdz Toyota MR2 un tām līdzīgo automašīnu startu.

Zem D1A klases nosaukuma slēpjas priekšpiedziņas klase ar motora darba tilpumu līdz 1600 kub. cm. D2 ir klase ar motora tilpumu līdz diviem litriem, kurā atļauta gan priekšpiedziņa, gan aizmugures piedziņa. Open klase ir aizmugures piedziņas kategorija bez motora darba tilpuma ierobežojuma (ar motora izvietojumu uz priekšējās ass), savukārt D1 ir pilnpiedziņas klase ar motora darba tilpumu līdz 3500 kub. cm.

Specifisks punkts ir riepu izmantošanas noteikumi. Noteikumos īpaši izcelts, ka D1A klasei obligāts nosacījums ir Max Sport ražotāja RB5 vidējas cietības modifikācijas riepu izmantošana. Riepu zīmējumu drīkst izmainīt ar griešanu tikai paredzētām slapjam segumam, ja to darot netiek skarti riepas karkasa audi. Sausam segumam paredzētajās riepās protektoru izmainīt nedrīkst, drīkst tikai padziļināt. D2A, D1 un Open klase drīkst izmantot jebkura ražotāja sliku tipa riepas ar FIA noteiktu protektora zīmējumu sausam trases segumam vai sliku riepas bez protektora. Slapja seguma sliku riepas protektors – brīvas izvēles. Atļauts pielietot atjaunotas (restaurētas) sliku riepas. Slapjai trasei paredzētās riepas drīkst izmantot tika tad, kad sacensību galvenais tiesnesis paziņo par slapju trasi.

Dalies ar šo ziņu
Seko Autocross.lv sociālajos tīklos
Facebook

Autocross.lv

Instagram

Autocross.lv

Twitter

@autocrosslv

Draugiem

AutocrossLv

WhatsApp

+37126579000

Telegram

t.me/autocrosslv