Latvijas rallijkrosa kausa izcīņas otrais posms norisināsies sestdien Misso trasē Igaunijā. Sacīkstei pieteikušies pirmajā posmā Laitsē startējušie D-2 klases braucēji Reinis Nitišs un Mārtiņš Porietis, kuri pieveica visus Igaunijas braucējus. Cīņai pieteicies arī Jānis Berķis, kurš Laitsē nestartēja. Komplektā ar Berķi un Misso dosies arī D-1 klasē startējošais Aldis Zēbergs. Savukārt D-1A klasē uz starta stāsies Reinis Lilienšteins, kurš nākamajā dienā pēc Igaunijas sacīkstes plāno startēt Brenguļu autokrosā. Reinis atzīst: „Man ir pozitīva informācija par Misso trasi, tā esot ātra, kvalitatīva un interesanta. Taču nezinu, cik gatavs es esmu cīņai rallijkrosā. Protams, stratēģiski svarīgāks man ir Brenguļu posms, taču, kāpēc nepamēģināt?”
Pēc pirmā posma uz nākamo sacīksti nedosies, cik zināms, Māris Ločmelis un Reinis Safonovs.
Tikmēr Latvijas rallijkrosa braucēju pārstāvis Jānis Grīnhofs ziņo par pirmā posma cīņām Laitsē: „Laitses trasē norisinājās Igaunijas rallijkrosa čempionāta pirmais posms. Paralēli sacensībās startējošie latvieši krāja punktus Latvijas kausa izcīņas kopvērtējumam. Sacensībām bija pieteikušies 36 sportisti četrās automobiļu klasēs. Visvairāk dalībnieku (pa 10) bija D-1A un D-2 (ERK2000) ieskaitēs. Nevar neatzīmēt lielisko motoru sporta kompleksu Laitsē. Vairākas trases, superkrosa trase, aplis radiovadāmiem modeļiem, tiek būvēta kartingu trase. Rallijkrosa trase ideāla, plata, daudz apdzīšanas iespēju. Labs segums grunts daļā (pilnīgi bez bedrēm, tāds pats kā Biķernieku rallijkrosa trasei), pamatā tikai ātrie līkumi. Sacensībās lieliski startēja Latvijas sportisti gan divīzijā D-1A, gan D-2 (igauņiem ERK2000) klasē. Pirmais posms, kā parasti, nespēja savākt uz starta visus braukt gribētājus. Piemēram, Jānim Berķim nav pilnīgi sagatavots auto, Uģim Pauriņam ģimenes apstākļi, Kārlis Goldmanis jau bija pieteicies, bet nestartēja. Līdzīga situācija bija daudziem citiem latviešu braucējiem. Taču atbraukušie Latvijas sportisti demonstrēja lielisku sniegumu igauņu trasē. Divīzijā D-1A (priekšpiedziņa, 1600) citiem konkurentiem neaizsniedzams bija Reinis Safonovs. Viņš pārliecinoši demonstrēja Eiropā gūto pieredzi. Vienīgais, kurš spēja turēt līdzi, bija Liguru dinastijas pārstāvis, Janno Ligurs. Janno pārliecinoši otrais aiz Reiņa. Tikpat spēcīgi D-2 klasē bija Reinis Nitišs (VW Golf III), Mārtiņš Porietis(VW Golf III) un Māris Ločmelis ar savu jauno Peugeot 207. Līdzīgi kā mazajā klasē, arī šajā nopietnu konkurenci sastādīja tikai viens igauņu braucējs, Silvers Havamā ar efektīgu Honda Civic Type R. Finālā latviešu pārsvars tomēr bija drošs un izcīnīta dubultuzvara, pirmais Reinis Nitišs, aiz viņa pēc kļūdas atpakaļ ejošā līkumā palika Mārtiņš Porietis. Trešais šoreiz palika sacensību mājinieks Silvers Havamā, bet Māris Ločmelis pēc problēmām ar eļļas spiedienu finālā nestartēja un izkrita no reālas cīņas par pjedestālu, tomēr Latvijas kausa vērtējumā Mārim trešā vieta. Vēl finālā sīva cīņa bija vērojama igauņu RWD (aizmugures piedziņa) klasē, bet dalībnieku rindas bija ne tik kuplas kā divās pirmajās klasēs. Savukārt D-1 ieskaitē īsta cīņa nesanāca, jo dalībnieki vairāk mocījās ar tehniskām problēmām un pieredzes trūkumu,” ziņo Jānis.