Līdz ar Latvijas rallijkrosa čempionāta nolikuma publicēšanu LAF Krosa komisijas padome noslēgusi darbu pie galveno sezonas dokumentu sagatavošanas: viss sagatavots Latvijas autokrosa un rallijkrosa čempionātam, iepriekš publicēts arī LAF Folkreisa Vasaras kausa nolikums.
Visu seriālu pamatlīnijas palikušas nemainīgas, taču nolikumi – cits vairāk, cik mazāk – piedzīvojuši redakcionālas izmaiņas un korekcijas. Šķiet, par lielākajiem pavērsieniem jāatzīmē rallijkrosa seriāla nonākšana Latvijas čempionāta statusā, kā arī fakts, ka Latvijas autokrosa čempionāta posmos atgriežas vairākus gadus nebijušie rīta brīvie treniņi.
Daudzus gadus brīvie treniņi bija pašsaprotama autokrosa posma sastāvdaļa. Taču pirms vairākām sezonām treniņi tika apvienoti ar laika kontroles braucieniem – viens aplis kā treniņš, nākamie trīs uz laiku. Treniņu atcelšana bija nepieciešama, pirmkārt, saīsinot sacensību sākuma laiku, otrkārt, taupot trašu segumu. Tomēr šogad pie treniņiem nolemts atgriezties, jo klašu skaits un sacensību ritums to varētu atļaut, savukārt sportisti lielākoties atzinuši, ka treniņi lieti noderētu trašu iepazīšanai, riepu izvēlei un citām niansēm. Plus, treniņu sesijai vajadzētu mazināt risku, ka kāds no dalībniekiem laika kontroles braucienā piedzīvo laika ņemšanas sistēmas problēmas, kas pāris reižu tika novērots pērn.
Nolikumi ir dokumenti, kuros braucēji un līdzjutēji ne tikai var izprasts sacensību norisi, bet arī startiem nepieciešamie dokumenti un procedūras. Tikmēr automašīnu tehniskie noteikumi atrodami LAF mājas lapā.
Latvijas vadošo seriālu nolikumi
Rallijkrosa nolikumā ir dīvainas lietas minētas:
Punkts 6.4.6. – vai tiešām par džokera neizbraukšanu finālā, tiek atņemti pusfināla punkti?
Neatbilstību un sodu tabulā arī šis tas lieks vēl palicies..