Pirmdiena, otrdiena un trešdiena ir pēdējā trīs dienas, kuru laikā sportisti var pieteikties sestdienas LAF Folkreisa Ziemas kausa izcīņas un LAF Krosa komisijas kausa posmam Upesciemā, Garkalnes autotrasē. Tas nozīmē, ka dalībnieku skaits drīzumā varētu ievērojami papildināties, vismaz folkreisa ieskaitē. Šobrīd pārsteidz autokrosa klase, kurā tikai viens pieteikums.
Pirmdienas rītā folkreisam pieteikti 15 dalībnieki, tomēr sarunas, ziņas un baumas sola ja ne gluži vēl tikpat, tad krietni vairāk sportistu.
Krosā pašlaik viens pieteikums – strauji braucēja karjeru attīsta Edijs Ošs, kurš vasarā debitēja folkreisā, rudenī guva pirmo folkreisa uzvaru, bet šoziem jau pieteicies gan Upesciema, gan Vecpils Krosa komisijas kausa posmiem. Par Vecpili runājot – ar SEAT Ibiza cīņai gatavojas Gints Astrauskis (Ošs un Astrauskis, savukārt, ir vienīgie pieteikumi pēc 13 dienām paredzētajā Kurzemes posmā.
Upesciema sacīkstes sakarā nekādi ekstra lēmumi vairs netiek paredzēti – sacīkste, visticamāk, notiks, lai arī ko šobrīd mums gatavotu laika apstākļi.
URRĀ! sniegs un salelis ir klāt! čaļi sarosās,neguļat,spodriniet ratus un uz priekšu! :yes:
Nu tad beidzot buus iespeeja nedaudz pabraukt! Forshi!
Tu esi paredzējis sestdien pabraukt NEDAUDZ? Mēģini daudz! :)
Varēja amatierus laist kopā ar krosa klasi, vai pielikt kā vēlvienu klasi klāt
Principā tieši tam ir domāts KKK, lai ne-čempionāta braucēji ar normālām dugām (kaut bez papīriem) tiek pabraukties, tā kā durvis ir vairāk nekā atvērtas!
Šeit ir viens archīva raksts, kurā tika izsludināts KKK, kur ir visai pareizi kāds uzrakstījis, priekš kam tas ir izveidots un, kurš tur var startēt. Papētiet, varbūt kādam sestdien sakārojas uzbraukt! http://localhost/autocross/?p=7538
PS-tauta uzdod jautājumus par krosa klasi uz Upesciemu – nav pieteikusies neviena Quattro, bet dalībnieku tik un tā gandrīz nav (paldies Jurim, Edijam un Mārtiņam par pieteikumiem)… ;) Saņemās, Jeršova bubulis sestdien startēs Alūksnes rallijā, tāpēc Upesciemā nebūs! :D
ja nevajdzetu dugu papirus,ar lielu prieku brauktu kross klase..
KKK tas ir risināms jautājums. Jau minētajā linkā šeit var iegūt informāciju, kā to dabūt gatavu: http://localhost/autocross/?p=7538
viestur,es esmu tas nr6 kuru brengulos t.k paludza braukt majas un vel visai trasei to pazinoja.
Tam bija gadiem ilgi krājies pacietības mērs…
!!!
Pirmais darbs – safotogrāfējiet mašīnas drošības karkasu, metinājumu šuves, galveno loku, stiprinājumus pie virsbūves, kopējo zīmējumu, durvju aiļu situāciju, utt (maksimāli uzskatāmāk) un sūtiet uz viesturs.saukans@laf.lv. Fotogrāfijas tiks nosūtītas tehniskajiem komisāriem pirmatnējai apskatei. Ja bildēs būs nojaušams, ka produkts varētu būt atbilstošs, sportists jau var apsvērt došanos uz attiecīgo sacīksti, kur sacensību rītā tehniskais komisārs konstatēs situāciju dabā, atzīs, ka startēt tiešām ir droši un pie iespējas var sākt pat aizpildīt karkasa sertificēšanas dokumentus. Ja sportistiem pašiem ir šaubas, ka karkasam, beņķa stiprinājumiem, utt nav īsti kārtībā, ar tehnisko komisāru līdz sacīkstei var sarunāt tikšanos, un nokonstatēt darāmos darbus.
Jau sen nepatiess ir mīts par karkasu pieņemšanas “neiespējamo misiju”. Uz LAF Krosa komisijas kausu tiek aicināti arī sportisti, kuru mašīnām šobrīd nav karkasu dokumentācijas, bet viss liecina, ka mašīnu ir vērts tuvināt sertifikācijai. Droši uz priekšu! Uz minēto meilu var rakstīt, var zvanīt 26579000 (Viesturs), 29264457 (Inta), vai uzmeklēt tehniskos komisārus Modri Volksonu, Didzi Moiseju, Andri Šimkus, utt.
Ja karkass ir no pareizām caurulēm un labām šuvēm, tad jau ar sertificēšanu itkā nav problēmu. Bet pēc daudziem dzirdētiem stāstiem, kāda ir viena tehniskā komisāra attieksme (nesaukšu uzvārdu, lai neaizvainotu), pie viņa es noteikti negrieztos uz apskati! Bet kopumā nevar nepiekrist, drošībai ir jābūt!
Īsāk sakot, sūti pieteikumu! :) :) :)
Pirmkārt nav “zāģu” vai Nishpu, otrkārt zinu, ka tehnisko komisiju neiziešu! Auto ir tāds, ar kādu LČ brauca pēdējo reizi aptuveni 2007 gadā! Tagad daudzkas ir stingri aizliegts, kas tad nebija!
Aizdomīgās lietas vajag pafočēt un atsūtīt, pieļauju, ka tik traki nav, ja tā mašīna kādreiz ir braukusi LČ. Un par zāģiem – neesmu drošs, ka šajos apstākļos tas būs risinājums, nezinu, ko krosa čaļi darīs, sniega ta nav!
Tur bija vel trakāk, tā mašīna bija kā bruņmašīna, salīdzinot ar tagadējām :-D Es priekšu atvieglināju par aptuveni 50kg, aizmuguri par 10kg :-D
Arī betons bija saliets priekšā, kā dažam labam no autotreka? :D
Nē, betons nebija :-D Nekur nekas nebija ieliets :-D
sveiciens jaunajā…a kas ar tehnoteikumiem??openā restriktors34mm??dzinēja tilpums max līdz 3.5,kļūda vai tā ir??/ ?:-)
ir cita lieta kapec nepelaida, bet tas ta.. tamtur bus vienmer taisniba..