Autokross/Folkreiss: Pēdējā pieteikumu diena, zvaigžņu sastāvs Brenguļos!

Viesturs Saukāns  17.09.2014 14:01 29

  Autokross, Folkreiss, Ziņas

Trešdiena ir pēdējā oficiālā pieteikumu iesūtīšanas diena dalībai LAF Folkreisa Vasaras kausa un LAF Krosa komisijas kausa pēdējā posmā svētdien Brenguļos. Jau šobrīd iezīmējas fantastisks sastāvs autokrosa klasē.

Krosam kopumā saņemti astoņi pieteikumi, to vidū arī Latvijas autokrosa jauno laiku leģendas: viens otram pretī stāsies leģendārie Open čempioni Raimonds Jerāns un Jānis Kozlovskis, turklāt cīņai pieteicies arī bijušais 2000 Super čempions Jānis Spīķis. Pie titulētajiem braucējiem nu jau jāpiemin arī jaunais 2000 Super klases čempions Mārtiņš Starks, Tomēr viņš visai rezervēti attiecas pret iespējām cīnīties par uzvaru, jo Ford Puma nav atrisināts Lietuvā iegūtais ātrumkārbas defekts, savukārt iepriekš izmantotajam VW Golf II diez vai pietiks spēka cīnīties ar spēcīgākajām mašīnām.

Trešdiena ir pēdējā pieteikumu pieņemšanas diena, kad braucēji var pieteikties bez sportiskajām sankcijām. Neviens netiks atraidīts arī atlikušajās dienās līdz sacīkstei, taču gan folkreisā, gan krosā par kavējumu būs jāsaņem -1 punkts kvalifikācijā.

Folkreisa interesentiem atgādinājums, ka šī ir pēdējā iespēja šogad iegādāties mašīnas, lai jau ar pirmo posmu būtu uz starta Ziemas kausa cīņās.

Tikko saņemta informācija, ka briest lieliski pārsteigumi arī folkreisa sastāvā! Gaidām pieteikumus!

29 responses to “Autokross/Folkreiss: Pēdējā pieteikumu diena, zvaigžņu sastāvs Brenguļos!”

  1. KavitaV141 says:

    Vaig mašīnu labā stāvoklī..konkurētspējīgi, par saprātīgu cenu :)) Mosh kāds gatavs īrēt??

  2. Fans visiem says:

    Viestur cik mašīnas kopā varētu būt?

  3. [Ex] says:

    Rūdolfs Bogens / Rihards Dainis… pampararam pam pam :D Krosā klasē arī būs ko redzēt!

  4. Fans visiem says:

    Būs labs rūciens. bet folkreisā iznīkums?

  5. 92 says:

    tas tapec ka trase lielumam ir diezgan talu.. vismaz man ta liekas.

    • Viesturs says:

      Piekrītu. Lielā mērā folkreisā izveidojusies situācija, ka tas sākās Vidzemē, ar Siguldu, Cēsīm, Raunu, drusku Valmieru, tad panesās uz Zemgali (Bāriņš, Ēķis, Pelēņi, ASAKAS atzars), bet vēlāk uz Kurzemi. Līdz ar to trešdaļa aktīvo folkreisa braucēju ir Vecpils trases reģionā plus bišķi blakus, kuriem Valmiera sanāk tālu. Savukārt Vidzemē šādas “trešdaļas” tā īsti nav. Lūk arī skaidrojums par Vecpils posmu 30 dalībniekiem un Valmieras posmu 20 dalībniekiem. Izeja? Vecpils ir piemērs – aktīvs darbs esošajiem klubiem (organizatoriem) ar sava reģiona braucējiem šajā virzienā. Brenguļi šajā ziņā nefunkcionē vispār, neaģitējot un nekūdot braucējus. Bet Smiltene strādā uz sprintiem, nevedot braucējus folkreisa/krosa virzienā. Līdz ar to folkreisā Vidzemē nav dalībnieku.

  6. uh says:

    piekrītu! :cowboy: tiešām gabals krietni patāls! :cry:

  7. Fans visiem says:

    Bet brenguļiem pēdējā laikā laba trase ir.

  8. Fans visiem says:

    Bet brenguļiem pēdējā laikā laba trase ir. un nākošgad ir arī jārīko sa4i

    • [Ex] says:

      Ja saimniecei izdosies veiksmīgi sakārtot trases sadzīviskās lietas (jauni soliņi, atjaunotas betonu apmales, sablīvēts segums) un uzfrišināt trasi – why not! Es būtu tikai PAR, jo trase ir interesanta!

      • 26 says:

        Desmitniekā !!! :yes: :yes: :yes:

      • Folkreisists says:

        Ja galvanais itka butu kka sakartot grunti trasee. Un Vel prieks skatitajiem loti daudz vaidzetu piestradat

        • [Ex] says:

          Un reklāmas – kā to dara Vairis no Smiltenes. Drukā afišas – pats apbraukā rajonus + netā aktīvi jāmočī un jādara to laicīgi, nevis nedēļu pirms gonkas jātaisa afišu tikai…

          • Viesturs says:

            Tas atkal ir stāsts par to, ko klubs nestrādā kā klubs, bet gan koncentrējas uz kalendārā atzīmētu datumu, kad ir gonka.

      • Fans visiem says:

        Bet cik tas financiāli izmaksā un plus afišas? ja trase būtu sakoptāka un segums būs labāks, varētu agriesties Lč?Trase ir atra un vilktīga.

        • Viesturs says:

          Protams, ka sakopta trase ar kaut par 10% labāku segumu atgrieztu to LČ. Sausā laikā, kā pagāšgad un šogad ir paveicies, pat segums nav slikts – smilšains, bet kā reiz meistarības audzēšanai ok. Sūdi sākas tad, kad nedēļu pirms gonkas līst.

  9. 92 says:

    trase pagaidam ir isti neobjektīva, jo pec 1 kvalifikacijas taja rodas nopietnas špūres , ka rezultatā ir gandrīz neiespējami kadu apdzīt. vienīgi uz joker kko var iegūt vai pat zaudet. ex taisniba par trasi viss lielakais miinus ir segums.. ka piemeram pagajusha gonka kur aiz finisha garaja taisne jau bija tas saucamas “kočkas” ka mašinas pilnigi jau lidoja nevis brauca.. loti ceru ka aizkraukle bus nakosha gada kalendaraa..

    • folkreisists says:

      Gribetos ziemu aizkraukli,ar savadaku dzokeri un vasara tas pats

      • [Ex] says:

        Ziemā folkreiss varētu pamēģināt Biržu lidlauka rallijkrosa trasi Jēkabpilī. Reiņa tētim par to ieminējos…

        • Viesturs says:

          Ar Reiņa tēti par šo tēmu runājot – šamie paši vēl īsti nezina, ko ar to visu iesākt, cik iespringt, ko rīkot, vai pašiem rīkot, vai koncentrēties uz to, ka trasi kāds pāīrē. Es vienmēr par jaunu teritoriju apgūšanu, taču nevienu ar varu piespiest rīkot kaut ko nevar.

        • ahoi says:

          tu ko! vēl tālāk nevar?????

    • Fans says:

      Tak pagaidi moska vel. nakosgad var uzlabot so trasi .ta jau/Nay vainīga kad tai tik sūdīgs segums

Your email address will not be published. Required fields are marked *

pievieno komentāru