21. martā paredzētā sapulce sportistiem varētu būt ļoti noderīga, jo vēl bez klasiskajiem sapulču jautājumiem šī būs iespēja, pirmkārt, licencēties. Otrkārt, viens no punktiem paredz sacensību galveno tiesnešu komentārus un atsevišķus skaidrojumus par kontaktiem trasē, kas lielā mērā ir viena no skaļākajām tēmām liela un maza mēroga sacensībās. Lai arī kopumā uzsvars tiks likts uz Latvijas autokrosa čempionāta dalībniekiem, uz sapulci var ierasties visu Krosa komisijas disciplīnu pārstāvji.
21. marts, Ogre, viesnīca Hotel Club 1934
Sapulces sākums pl.10.00
1. Par aktuālo tehniskajos noteikumos (M.Volksons)
– Ierosinājumi 2016. gada sezonai
2. Par aktuālo saistībā ar sacensību nolikumiem (A.Vēza)
– Ierosinājumi 2016.gada sezonai
3. Par laika ņemšanas iespējām, prezentācija
4. Par sportistu incidentiem trasē un tiesnešu lēmumiem (A.Vēza, G.Kosojs)
5. Licencēšanās
6. Dažādi
domāju, ka noteikti būšu, ir sakrājušies daži jautājumi.
Jautājums: Vai folkreisistiem būs atsevišķs sezonas noslēguma pasākums, kā tas ir bijis iepriekšējos gadus… ( ne visus ) Kā jau Ermīns ieminējās būtu labs pasākums ar limonādi brīvā atmosfērā+arī apspriedes kas saistītas tieši ar folkreisu… Jo kross un folkreiss tomēr ir ar diezgan atšķirīgām problēmām… Protams, ir ļoti svētīgs un labs arī šis pasākums 21.03 priekš folkreisa braucējiem, bet tomēr saprotam ka pamatā tiks runāts par lielo zēnu ( krosistu lietām un problēmām )….
21.03. tiešām iesaku arī fr, katrs varat pagatavot arī kādu sev sāpīgu video, ko parādīt publikai un paanalizēt to. Bet par atsevišķo pasākumu… Vienaa limonāde jau laikam par ļaunu nenāktu… :)
Man ir jautājiens:kapēc krosā atļauj ,lietot ārējos spoguļus,bet folkreisā nē?Kāpēc tāds jautājums?Piemēram:Ja notiek cīņa starp divām mašīnā,ieejot līkumā,parasti,tas,kas ir ārmalā,mēģina pie izejas,aizvērt durvis,tātad virzās uz iekšmalu,neesost spoguļiem,braucējs nezin cik un kur ir šī,iekšmalā esošā mašīna un praktiski 99% procentos,ko esmu klipos redzējies,iekšmalas mašīna vai nu tiek iespiest apmalē vai arī valnii.Vainot pa ārējo malu, braucošo nevar ,jo viņš jau nezin, kur ir tā mašīna.Sliktākā gadījumā tiek sakriezsta,šī paša mašīna,kas bija ārmalā.Kaut gan ,tas ir šī paša braucēja manevra rezultāts,vainīgs pēc likuma ir iekšmalas braucējs,jo viņš viņu ir sagriezis,dēl tā ka nav vairs kur likties,vainu tad ir jābremzē.Manā skatījumā ir divi varianti vai nu atļauja uzlikt mazus spoguļus,vai arī runāt par situācijām,kad nedrīkst krasi mainīt trajektoriju.Man vairāk liekas,ka spoguļi būtu ideāls variants.Lai nebūtu sterilais sports F1.Ceru,ka doma ir saprotama.
P.S
labprāt aizbrauktu uz sapulci,pats,bet jādodas uz doršas braukšanas kursiem uz CSDD,dzēs 2punktus. :devil: :devil: :devil:
Sauksim to par folkreisa īpatnību, jau saknē paņemtu no skandināviem. Viņi tādā veidā risina ciešo likšanu uz starta no vienas līnijas. Bet spoguļu būšanai/nebūšanai nevajadzētu diktēt avāriju būšanu/nebūšanu, piemēram, kartingā spoguļu nav, bet nav arī tā, ka tāpēc katrā aplī ir kaudze ar kritušajiem. Vienkārši visi zina spēles noteikumus un spraušanas iekšmalās sekas. Un jā, man arī Vecpilī viens mazs onkulīts ielidoja kreisajās durvīs tā, ka dzirksteles gar acīm, bet es pat neko neteicu, jo es braucu no ārmalas uz iekšmalu, tātad bija skaidrs, ka visticamāk noraušos.
Ok,sapratu!
Šajā situācijā, kad iekšmalā esošais ir vainīgs sagriešanā, ja ārējais pārvietojas uz iekšu verot vārtus ciet, īsti nebūs taisnība.