(LAF ziņojums medijiem) LAF Folkreisa Zemgales kausa un Kurzemes kausa otrajā posmā pirmo uzvaru sasniedza Rūdolfs Bogens (Cēsis), aiz sevis atstājot Renāru Ēķi (Jelgava, Autocross.lv Folkreisa komanda) un Normundu Tūtaru (Sigulda, Kavita V). Junioru ieskaitē trijniekā aiz Bogena un Ēķa iekļuva Ivo Gabrāns. Autokrosa klasē, kura cīnījās par Mūsas kausu, labākie bija Jānis Vanags (Lielvārde), Ritvars Zobens (Laubere) un Intars Krēvics (Ķekava).
Rūdolfs Bogens, kurš folkreisā debitēja tikai maijā, uzvarēja kvalifikācijas braucienu kopvērtējumā. Lai gan A finālā no starta vadībā aizbrauca Guntars Gabrāns (Sigulda, Kavita V), Rūdolfs prata tikt siguldietim garām. Kopš tā brīža Bogena līderpozīcija netika apdraudēta.
Pārējās pjedestāla pozīcijas tika dalītas sīvā cīņā. Uz brīdi trijniekā brauca gan Henrijs Grūbe (izstājās ar tehnikas problēmām), gan Gabrāns, gan Raivis Riekstiņš (Turkalne, Štīm Rally Team). Tomēr otro pozīciju sasniedza Renārs Ēķis, bet trešo vietu, izmantojot Gabrāna un Riekstiņa sadursmi, izcīnīja Normunds Tūtars. Ceturto vietu guva folkreisā pēkšņi debitējušais kuldīdznieks Māris Druva, kurš laikā no 1998. līdz 2001. gadam sasniedza trīs Latvijas rallijkrosa čempiontitulus un reizi bija autokrosa čempions, savukārt pēdējās sezonās guvis godalgas standartauto cīņās.
Finālbraucienā Raivis Riekstiņš saņēma anulētu sasniegto rezultātu par Edgara Brēdes mašīnas sagriešanu, kā rezultātā Brēdes VW Golf II tika apgāzts uz jumta.
Pēc fināla Renāra Ēķa Opel Kadett iegādājās bijušais braucējs Kaspars Džeriņš.
Autokrosa Mūsas kausa klasē pārliecinošu uzvaru guva Jānis Vanags, aiz sevis atstājot Ritvaru Zobenu un dramatiskā cīņā trešo vietu guvušo Intaru Krēvicu. Intaram pjedestāla pozīciju centās atņemt gan Ainārs Kenigsbergs, gan Edgars Galvanovskis, taču abu centieni nebija veiksmīgi.
Nākamās folkreisa sacensības paredzētas 7. augustā Skrundā, Gruntskalnu trasē, kas būs Kurzemes reģiona trešais posms.
Pašas sacensības bija aizraujošas un interesantas, taču liels mīnuss bija ieejas cena – 3 cilvēki + 1 auto = 11Ls. Tas ir smagi par daudz Folkreisam (jau nosaukumā vien tautas jēdziens), Mūsas cilvēkiem vajadzētu gan piedomāt. Un nevajag nekādas atrunas, ka tur bija arī autokross un tā, tas nemaina lietas būtību – 3 latu ieejas maksa ilglaicīgākā periodā var nogremdēt skatītāju interesi, kuri nav iesaistīti, un līdz ar to uz gonku nāks tikai cilvēki, kuri saistīti ar kādu no braucejiem
Piekrītu,jo NEZ rallijkrosā Vilkičos ieeja bija 2ls,un stāvieta par brīvu,un tur tomēr ir stipri vairāk,ko redzēt
Cīņa un gonka interesanta un aizraujoša. Tur viss kārtībā. Taču liels mīnuss ir Mūsas trases lēmums par ieejas maksu – 3 cilvēki + 1 auto = 11 Ls. Tas nav normāli. Ja vel šis viens auto braucis tālāk par Bauskas robežām, tad vēl benzīns klāt un viss pārējais. Jau nosaukumā vien figurē tautas jēdziens. Šāda rīcība ilglaicīgā termiņā nogremdēs jebkādu potenciālo skatītāju interesi par šo autosporta veidu. Šeit domāju skatītājus, kuri nav saistīti ne ar vienu no braucējiem. Cik atceros, viens no mērķiem ir popularizēt sporta veidu.
Šajā gadījumā peļņu nevar gūt no dārdzības, bet gan no kvantitātes.
nu ja mees gribam lai naak aizvien mazak un mazaak tad tas ir way 2 go
Hmmmmm…..Nez kur šo es būtu dzirdējis!!!!! 8-) Tur gan domājams jautājums pašam organizatoram!Jo nedzirdēju sliktus vārdus par Vecpili (ja arguments ir-cena=kvalitāte).Interesanti būtu uzzināt,vai tiešām organizatoram 1,2,3 Ls ieeja ir BIzness????Vai tomēr nē!?Un vai šī paša Folkreisa bīdītaji runā ar organizatoru par tēmu-mums(gan FC gan Orgam) vajag skatītājus!!??!Es personīgi esmu piliens jūrā,bet zinu,ka Mūsa manā personā “pasēja” 3,05 skatītājus.Un zinu,ka runājot ar ieinteresētam personām tie varētu būt vēl pārītis….Saprotams,ka LAtvijā bieži vien neinteresē “skaidas”/pāris cilvēki.UN tomēr-žēl,ka Vecpils tik tālu….Tiekamies 333….Un Biķerniekos ..un vēl vietās,kur skatītājs vulgaris ir cieņā!!!! :-)