LAF Folkreisa Vasaras kausa trešajā posmā trešo uzvaru pēc kārtas izcīnīja cēsinieks Rūdolfs Bogens, nostiprinoties kopvērtējuma vadībā. Aiz viņa finišēja šosezon pirmo reizi uz pjedestāla kāpušie Renārs Ēķis un Mārtiņš Starks. Labākais juniors – Ēķis, labākā komanda – Autosporta Nākotne (Bogens, Sandis Džeriņš, Rihards Dainis). Pretēji prognozēm, Brenguļu autotrase sarūpēja lielisku sacīksti ar labu trases segumu un skaistu cīņu.
Bogens turpināja uzvaru sēriju kvalifikācijās – Brenguļos uzvarēti visi četri priekšbraucieni, kas nozīmē, ka šogad viņš nav uzvarēts nevienā Vasaras kausa braucienā. Arī fināls bija pārliecinošs. Ēķa otrā vieta kļuva droša brīdī, kad ar degvielas sistēmas defektu izstājās Rihards Dainis, ar kuru cīņa bija atraktīva. Savukārt Starks trešo vietu izrāva praktiski finiša taisnē, apdzenot lieliski progresējušo Edgaru Paculu. Aiz viņiem vēl viens dienas pārstegums Edgars Brēde (guva arī pirmo kvalifikācijas brauciena uzvaru), bet sešiniekā arī Sandis Džeriņš.
Uz starta stājās četri debitanti. Labākais no viņiem – ar aizmugures piedziņas Mazda RX7 braucošais Mareks Treijs, kurš sasniedza 15. vietu. 16. pozīcijā Aleksejs Mitušovs, kurš gan kvalifikāciju noslēdza vienu pozīciju aiz pārinieces, debitantes Beates Klipas. Andra Spilvas sacīkste noslēdzās pēc pirmās kvalifikācijas, kad Opel Corsa piedzīvoja pusass defektu. Beate, savukārt, duelī ar Lieni Āboliņu, kļuva par labāko dāmu vērtējumā. Tiesa, gan vienu, gan otro mocīja pamatīgi tehnikas defekti visas dienas garumā.
Dienas laikā fiksēts viens kūlenis – Jānis Nordens apgāza tikko uzbūvētu Opel Astra. Tiesa, defekti pārsvarā kosmētiski.
Jāpiebilst, ka Brenguļu autotrase bija pilnībā mainījusi savu sniegumu. Pēc aizvadītā Latvijas čempionāta posma trase atbaidīja dalībniekus, paliekot ļaužu prātos kā bedru poligons. Taču svētdien cīņu vieta bija lieliska un sarūpēja labu sacīksti sportistiem un lielisku izrādī skatītājiem.
Starkam tagad ne tikai pirksti bet arii nu tas tur buus gaisaa! :) Noriebies boksos ar savu muldeeshanu visiem jau. Ir laiks biku piezemeeties un normaali komuniceet ar koleegjiem. Bogens malacis! Laba saciikste bija!
REZULTĀTU SADAĻĀ POSMA UN KOPVĒRTĒJUMA REZULTĀTI!
OPERATĪVI… paldies :)
chalis ar nr.9 nav paraak gudrs, bet dabuja ko pelnijis
Pilnīgi slikti personīgi uzbraucieni, labāk bez tiem. Paldies jau iepriekš!
Sūds ar tiem sūdiem,bet Bogens ir malacis,super,šitā močīt :yes:
Laba gonka un mums pat divas mašīnas šoreiz tika finālā, bet lai tiktu līdz Bogenam mums vēl skrūvēt un skrūvēt :-D Man liekas ka pēc pagājušā gada neveiksmēm ir pelnījis :-)
jūs gan jocīgi… nopērciet jau to saskrūvēto auto… nevajadzēs rokas ķēpāt, pašiem skrūvējot savējās…
Nopirkt jau var, bet lai mašīna būtu līmenī pēc katras gonkas ir jāpārskrūvē… :)
Nu tāda doma jau tagad arī ir tik jāpārdod sākumā baltā bulta :-D
metamies kopaa! Man nodereetu kompis no taas saskruuveetaas dreziines! ;)
nav jaaskruuvee, bet jaanopeerk un jaasadala pirmreizinaataajos!
Vienam kaarba, otram sadalene, tresham – vadiibas bloks…..
un lieta dariita! visi prieciigi!
;)
Ar motora vadības bloku nevinnēsi.Vajag galvā smadzenes un rokas,kuras aug no pareizās vietas.Ar koijota smadzenēm var izrādīties par īsu! Pagājšgad nopirktās uzvarētāju mašīnas vēl nevienu uzvaru nav atnesušas.
Nu tā gan nau ka pagājušogad nopirktās uzvarētāju mašīnas vēl nevienu uzvaru nav atnesušas. Bauska jau vien pierādīja to ka abas Nikeļa nopirktās mašīnas bija finālā un abas tika uz pjedestāla!
Mēģināt jau var pirkt Bogena mašīnu! Bet ja pie automašīnas uzturēšanas nepieiet ar tik nopientu attieksmi un rūpību – ticiet man, nav jēgas!
Jo Rūda mašīna pa lielam ir viens vienīgs TOLMETS un ŠROTS un’Rūdis pierāda, ka nav nepieciešami ieguldījumi jaunās detāļās!!! Darbs, darbs un vēlreiz darbs…
Pagājušajā gadā viņš vēl testēja un iepazina automašīnu uzbūvi, bet šogad ar aizvērtām acīm pārliek kārbu, darbojas ap motoru u.t.t.
Mainiet attieksmi un dzīvojiet garāžā :devil: Tad arī panākumi garantēti!!!!
Bišķ jau braukt arī jājēdz.. :soldier:
Es nezinu, kā jādzīvojas pa garāžu, lai vecie amīši tik labi turētu trasi un nemaz neļurkātos. Dabiski, ka darbs jāiegulda ļoti daudz, bet nu viennozīmīgi Rūdolfa mašīna ir vairāk kā 950 eur vērta, tāpat kā vēl dažas topa automašīnas. Es tik nesaprotu ar kādām smagajām narkotikām Tūtars baroja savas automašīnas pircējus :D Bet nu, protams, ja pienācīgu darbu ieguldītu, tad arī būtu kaplis ne pa jokam.
Dugas aptuveni 200 eur
Kārba aptuveni 250 eur
Amīši aptuveni 200 eur
Pati mašīna 300 eur
Tātad kaut kādi polikarbonāta stikli, darbs, bāka, varbūt kāds niknāks motorītis, dokumentu kārtošana utt sanāk par velti.
Jābūt neprātīgam, lai būvētu mašīnu no nulles.
Vai, aizmirsu ziemā tak nišpas vēl vismaz 150 eur.
Es tik tā nosapņoju, ka tā varētu būt ;)
Biš atvainojos par Normunda golfu, nezinu par kādu summu tika pārdots, tāpēc sanāca neviļus pārspīlēt.