Folkreiss: Kā būtu, ja būtu Klasika

Viesturs Saukāns  17.02.2015 17:47 9

  Folkreiss, Ziņas

Folkreisa kolektīva iekšienē sācies jauns Klasikas atbalstītāju vilnis. Šoziem uz starta stājušās trīs jaunas aizmugures piedziņas automašīnas, kā arī četri Klasikas braucēji, kuri līdz šim folkreisā nebija startējuši.

Atgādinām, ka folkreisa noteikumi un sezonu nolikumi jau kopš disciplīnas pirmsākumiem paredz arī Klasikas ieskaiti, vienīgi jāsasniedz nepieciešamais dalībnieku kvorums. Līdz ko kādā no posmiem startam sapulcēsies seši dalībnieki, Klasikai tiks veidots atsevišķs finālbrauciens (neizslēdzot RWD braucēju dalību arī kopējās cīņās pusfinālos un finālos). Savukārt, ja sezonas laikā kvorumu un ieskaiti izdotos sasniegt vismaz trīs posmos, bet dalībnieku skaits kopā būtu vismaz astoņi, Klasikas kopvērtējuma uzvarētājs dotos uz gada apbalvošanas pasākumu.

Joprojām jāuzsver, ka Klasikas klases realizēšanās ir pašu šīs ieskaites entuziastu ziņā. Pozitīvi, ka līdzšinējie braucēji cenšas savā starpā dibināt kontaktus, lai aizmugures piedziņas mašīnu ideja realizētos.

Ja Klasikas ieskaitei nebūtu kvoruma nosacījumu, kopvērtējums šobrīd būtu šāds:

1. Oļegs Malorodovs (BMW 318) 52

2. Andrejs Lajevskis (Volvo 940) 20

3. Kārlis Kupčs (BMW 318) 20

4. Artis Lieljuris (BMW 318) 17

Klasika folkreisa izpratnē ir automašīnas ar aizmugures piedziņu un motora novietojumu mašīnas priekšā (Toyota MR2 tipa tehnika netiek ieskaitīta Klasikā).

Dalies ar šo ziņu