Brenguļu autotrasē noslēdzās LAF Folkreisa Vasaras kauss un LAF Krosa komisijas autokrosa kausa izcīņa. Par uzvarētāju folkreisā kļuva Guntars Gabrāns, sensacionāli izraujot uzvaru sezonas kopvērtējumā. Krosā uzvaru guva Raimonds Jerāns, bet 11 posmu seriālā uzvarētājs – Edijs Ošs.
Folkreisā kvalifikāciju pirmajā vietā noslēdza Jānis Orbidāns, pārspējot sezonas līderi Ivo Gabrānu un trešās vietas pretendentu Jāni Āboliņu. Finālam sākoties līderpozīcija mainījās pāris reizes, līdz līderpozīcijā nonāca Ivo, pārliecinoši kontrolējot situāciju. Drīz uz otro vietu uzcīnījās Guntars Gabrāns, bet sekoja Āboliņš. Uz brīdi Ivo palika lēnāks, kas izskatījās pēc stratēģijas – palaist tēvu priekšā, ar mērķi atņemt cerības uz kopvērtējuma otro vietu Āboliņam. Stratēģija it kā nostrādāja, taču bija nopietnas aizdomas, ka Guntars dēlu apdzinis dzelteno karogu zonā. Šķita – līderi pārshēmojušies. Taču izrādījās, ka Ivo Gabrāns palicis lēnāks tehnisku problēmu dēļ, līdz pavisam drīz izstājās. Guntars finišēja pirmais, bet pēc finiša izskatītā zelteno karogu zonas problēma tomēr tika atcelta – Gabrānu manevrs uz centimetriem izrādījās legāls.
Tomēr lielākie brīnumi sākās skaitot kopvērtējuma punktus: izrādījās, ka abiem Gabrāniem ir vienāds punktu skaits, bet, tā kā Guntars sezonas sešos posmos guvis trīs uzvaras, bet Ivo – nevienu, par LAF Folkreisa Vasaras kausa ieguvēju kļūst Guntars Gabrāns!
Brenguļos uz pjedestāla kāpa arī Jānis Orbidāns un Emīls Baltaiskalns, kuriem abiem šis ir augstākais rezultāts folkreisā.
Fināla pirmā apļa beigās par pēdējām vietām izveidojās pamatīga masveida sadursme, pēc kuras uzreiz izstājās Andis Dreimanis, Sandis Baltaiskalns, Matīss Pelēnis. Savukārt jau ātrāk kūleni apmeta sacensību debitants Andris Korms. Rezultātā jau pēc pirmajiem pāris apļiem puse finālistu jau bija izstājušies.
Vasaras kausa kopvērtējumā aiz Gabrāniem trešo vietu sasniedza Jānis Āboliņš.
Sacensību beigās Gabrānu komanda iegādājās Jāņa Orbidāna VW Golf automašīnu, kurā ziemas sezonā paredzēts sēdināt Ivo jaunāko brāli Miku Gabrānu. Savukārt Renāra Ēķa un brāļu Pelēņu kolektīvs atkaroja Renāra Opel Astra, to nopērkot no Andreja un Viktora Freimaņiem.
Sacensību rīts sarūpēja pāris pēdējā brīža dalībnieku sastāva pārsteigumus. Folkreisā uz starta uzradās bijušais Latvijas kroskartu čempions Emīls Misiņš, kurš trasē izveda septiņos no rīta puslīdz pabeigto Mitsubishi Colt. Savukārt krosa klasē uz starta izbrauca olimpiskais medaļnieks kamaniņu sportā, viens no brāļiem Šiciem – Juris. Tiesa, formāli Juris jau bija pieteicies cīņai, taču profesionālā sportista saistību dēļ lūdza vismaz pirms cīņas nereklamēt viņa dalību, kas ir visai saprotami. Cīņa bija daudzsološa, taču uz starta finālā neļāva izbraukt sajūga defekts.
Krosā titulēto sportistu kolektīvs bija vairāk nekā atraktīvs – Raimonda Jerāna un Jāņa Kozlovska leģendārie dueļi, Jāņa Spīķa atkopšanās no dažādām pēcstartu likstām, klasiska braukšana un diviem riteņiem, pāris “gandrīz kūleņi”. Anda Kļavas cīņa ar 1600 klases mašīnu ar jaudīgākajiem pārējiem braucējiem. Un visiem no aizmugures Edija Oša un Mārtiņa Starka Golfu duelis par kopvērtējuma uzvaru…
Līdz finālam netika Spīķis, kurš piedzīvoja mašīnas motora defektu. Rezultātā uzvara izšķīrās atraktīvā Jerāna un Kozlovska duelī, kas patika ne tikai skatītājiem, bet arī pašiem braucējiem. Jerānam uzvara, Kozlovskim – otrā vieta. Trešajā vietā ilgi brauca Ošs, kas viņam pārliecinoši nodrošinātu uzvaru kopvērtējumā. Taču pusass plīsuma dēļ Edijs palika trases malā. Tiesa, Starkam, kurš nonāca aiz Kļavas ceturtajā vietā, lai tiktu Ošam garām kopvērtējumā, bija jāfinišē otrajam – šajā konkurencē tas vairs nebija iespējams.
Sezonas kopvērtējumā Ošs uzvar, Starks otrais, bet trešajā vietā Sandis Džeriņš, kurš gan izstājās jau pirmajā braucienā ātrumkārbas problēmu dēļ.
Tur jau vairs nebij nekāda stratēģija! Ar iekļūšanh finālā tēvs jau bija garantējis 2.vietu! Bet sanāca kā sanāca!
Bija interesanti! Paldies par foršo gonku!
Bija forši , liels prieks par shēmotājiem. :-D
Vienmer laipni.:D
Bija laba gonka.Nākošgad atkal uz Brenguļiem
gonka tiesham laba. tikai izskatas ka gabraniem ir savas privilegijas, kad tika dots starts un paraditas piecas sekundes, tad izskustoties gabrana masinai, starts tika atlikts, un vinjs tika pastumts atpakal, un tika dots atkartots starts, neieskaitot falstartu. kapec??? kad kads no skatitajiem gaja teikt tiesnesim par so kludu, tad vinjam draudeja izraidit no trases… tatad drizuma folkreisa bus mazak brauceju ja sita dalis braucejus kuram var dot falstartu un kuram ne… taa kaa uzvara gabranam ir netiira… :razzmad:
Tu runā par finalu??? Ja nē, tad vienā braucienā izkustējās jau kad parādīja 5 sekundes Vansovičš un tiesneši atnaca un atstūma atpakaļ! Tad jau tur varēja arī dot falšu!! Par mani runājot mani arī pastūma atpakaļ, bet nejau kad bija 5 sekundes jo kamēr lika pārējos tikmēr es izkustejos u priekssu un tiesnessi to neredzeeja es godiigi pabraucu uz priekšu lai noliek mani atpakaļ!! Takā nejauc ;) ja par finālu iet runa, tad nezinu neredzēju kas notika aizmugurē!
Vēl jautāju tēvam kurš uzvarēja, tad viņam vispār vakar mašīna neparipoja, takā kāds sakars uzvarai??
Falšstarts un izkustēšanās ir tomēr atšķirīgas lietas. Ja pasper vaļā pirms starta, tad ir, bet ja gaidot starta signālu mašīna paripo, tad nav jau sportista vaina, ka starts ir uz slīpuma. Citreiz jau gāzējot no vibrācijas sāk ripot un ja laicīgi to nepiefiksē un nepietur rokas bremzi, tad nu sanāk mazliet izkustēties.
Dažas bildes no fināla un apbalvošanas
http://4rati.lv/foto-galerija/folkreisa-vasaras-kausa-noslegums/
Reku vēl: http://failiem.lv/u/jfoilab Emīla Vanaga foto
Teikšu godīgi vai nu šeit ir kāda skaudība vai kas, dažos cilvēkos! Meklē kašķi tur kur nevaig meklēt! Mašīnas pārdod ar naidu, ar kautkādām cilvēku lādēšanām….pēc gonkas brauc virsū par to kas nemaz speciāli netika darīts….varu parādīt video no epozodes ka mašīna pati brauca pa labi veselu apli! Nosturēt nebija iespējams(pats sapratīs) ;) ar saliketu plauktu nolauztiem visiem štrumiem kas pie plaukta plus vēl izlausts amīts uz apakšu! Ko vēl var gribēt jānovērtē tač situācija! Es arī sapisu gonku dēļ tā ka nenovērtēju situāciju līdz ar to ietriecos Orbidānā un tur arī mana kļūda bija apdzenot viņu! Takā visiem jābūt čomiem…jānorij viss kas sakrājies un jāgatavojas ziemai ;)
P.s kā jau vakar teicu Opeli manu varat ņemt pa 800e iedošu līdzi vēl plauktu un stoiku ko finālā sapisu! Varat ņemt kamēr neesmu sācis taisīt! Atdošu ar prieku!
Es no malas sacītu-fantastisks sezonas noslēgums!Laiciņš ideāls, trasē cīņas,organizatoriski viss ritēja fantastiski (Noskatoties visus finālus es Valmierā biju plkst 15:00 :yes: :yes: :yes: :-D ).
P.S.Nu ar to tiesāšanu kaut kas īsti nebija….Bet tas laikam vairāk cepiens sportistiem,nekā skatītājam… :yes:
Gaidām sakarīgu ziemu!
Ja godīgi es nekādus uzlabojumus trasē neredzēju,cīņas super, sportistiem visiem aplausi par izturību un nerviem.Kas atiecas uz trasi un tiesnešiem ,nu jā,lai jau paliek,kas gribēja redzēt,redzēja.Šī trase pēc manām domām, vispār nav ieinteresēta.Un trases karogu varējāt,ne ar kājām gaisā, mastā uzvilkt.
Tak beidz visu laiku ap dirst trasei.Tik māk pa gludu trasi braukt.
Necepies,tu vari man pārmest,ka apdiršu,bet tas tā nav,fakti ir fakti.Es neko nepareizu nepateicu,ja muldētu par to ,kas nav,tad pieņemtu,ka tev ir taisnība !!! Labi, pofig rakts nav par šo tēmu……..
heh.. trase briesmiga izskatijas, ka tas masinas tur tik lauztas. ja butu sportists noteikti nebrauktu. par tiesasanu. jaaa jau otro reizi pec kartas kads tiek apdalits… liek aizdomaties vai kkas nestav aiz ta visa.
Tieši kas ir apdalīts? Un tieši kas aiz tā nez varētu stāvēt? Dodiet piemērus.
max 5 izstājās dēl trases.pārējās bija avarijas.
jaa gonka laba, trase briesmiga, piedodiet organizatori bet fakts paliek fakts..
zel par savu golfinu.. esmu tikai sapratis vienu, lai ari kada butu situacija ar tiesnesiem,pat nav jeegas iet runat… bij tur dzelteno karogu zonaaa apdzisana un tie kas to negribeja redzet arii neredzeja,bet tas lai paliek uz kada sirds apzinjas. ir pat kads kas atdzinas par to.. veiksmi jums. :)
Varbūt nevajag iet runāt visai nometnei vienlaicīgi un mēģināt kontrolēt komandas emocijas un uzvedību, pirmkārt. Teorētiski sportists nes atbildību par visas savas komandas uzvedību un pie sliktāka garastāvokļa mierīgi varējām nonākt līdz nesportiskuma punktam. Otrkārt, man ir aizdomas, ka no aizmugures braucot redzēt iedomājamo līniju dzelteno karogu zonai varētu būt sarežģītāk nekā no posteņa. Informācijai: galvenais tiesnesis uzreiz iedeva sprieduma “projektu”, ka apdzīšana dz.k. zonā bija. Komisārs, kurš skatījās no cita leņķa, iebilda, ka viņaprāt apdzīšana paspēja notikt līdz karogam. Tika pieaicināts posteņa tiesnesis, kurš apstiprināja – apdzīšana notika praktiski pēdējos legālajos centimetros. Un par tiem, kuri atzinās – faktus, vārdus, pierādījumus, uzreiz, turpat uz vietas, nevis sagaidot, kad visi aizbrauc mājās, aizslēpjoties aiz monitoriem un izdalot spriedumus, kurus vairs nevar ne apstiprināt, ne noliegt.
Starp citu, visas šīs sarunas esam izbaudījuši gadiem ilgi – mainās līderi, bet teksti no pārējiem ir tieši tādi paši. Kad vinnēja Rauna – visi bļāva pret viņiem, kad sāka vinnēt Bāriņš, visi bļāva pret viņu, tad vinnēja Ēķis, visi atkal vicinājās, kad sāka vinnēt Bogens, visi meklēja utis viņa pusē, tad sāka vinnēt Starks, tad arī tas bija ļauns un slikts. Tagad vinnē Gabrāni, un tagad viņi ir tie, kas ir vissliktākie pasaulē, turklāt nopērkot visus tiesnešus. Amizanti ir tas, ka kamēr Ivo un Guntars bija aiz iepriekš minētajiem uzvarētājiem, viņi bļāva tieši tāpat, kā tagad visa 92 nometne. Čaļi un (it sevišķi) dāmas – no malas tas ir visai amizanti, diemžēl. Nepazemojiet sevi.
Un “novērotājs” joprojām nav atbildējis par to, kas viņam stāv aiz visa, mani tiešām interesē.
viestur, ja ari tas kursh atdzinas pec tam diez vai to ari atkartotu..
nu ir man tadi lidzjutej,i karstasinigi , un varat likt tos sodus kadus gribat , bet mutes es viniem nevaru aizvert.. zini man jau ir vienalga bet uztraucos par to ka saks pazust tie brauceji, kuri ta jau nav daudz..
Man prieks, ka 92 noslēdza sezonu uz pjedestāla, viņš to bija pelnījis :yes:
Un vispār interesanti, kopš kura laika vairs nedrīkst izteikties un pateikt, kas ir kas…tad jau komentāru lodziņš ir lieks. Un vai tāpēc organizatoram ir jānosoda sacensību dalībnieki un viņu ģimenes???
Un ne viena laba vārda sacensību laikā par 92 arī nedzirdēju, tikai tagad MONITORĀ lasu lielo atklāsmi par šīs nometnes klātbūtni
Manuprāt, tas ir vienkārši super, ka 92 ir tāda komanda un ģimene!
Izteikties un pateikt, kas ir kas, pat vajag, nevis nedrīkst, nezinu, kur šādas patiesības tiek ņemtas. Un tieši kurš organizators nosoda sacensību dalībniekus un viņu ģimenes? Vienkārši ir tā, ka sportists vai viņa oficiālais pieteicējs (kādu folkreisā nav) var iesaistīties diskusijās ar sacensību oficiālajām personām (kas, starp citu, sacensību laikā neesmu es, labi, ja divreiz esmu bijis). 92 gadījumā sportists un viņa neoficiālais pārstāvis kā reiz abi ir visrāmākie un vismaz cenšas izprast, kas tiek stāstīts. Taču neskatoties uz to jau otro posmu pēc kārtas pārāk maz pieminētā 92 komanda tomēr ir visskaļākā.
Un par to, ka 92 ģimene kopumā ir patīkami, sakarīgi cilvēki, man nav bijušas šaubas kopš pirmās satikšanās dienas. Vienīgi dažreiz līdz 10 jāizskaita, pirms celt traci.
Un par pieminēšanu dienas laikā – ja godīgi, sasmējos. Tiešām es nevienu reizi nepateicu, ka Jānis uzvarēja kvalifikācijās un bija otrais finālā??? :D
busim populari.. hah.. tiesi taa gatavosimies talakiem posmiem..
Gonka bija laba, shēmas, Gabrāniem arī bija labas, trase viduvēja, Viestura darbu neapskaužu- cīnoties ar visiem. Visiem novēlu beigt cepties un sākt gatavoties nākamajiem startiem.
Labāk priecajamies ka Folkreisu pat Panorāmā sāk rādīt ;)
kad tad tika radits folkreiss.. ??
Panorāmā dalabi,es gribu redzēt arī :yes: :yes: :yes: :yes:
Kapēc da labi? Pēc pirmā posma Brenguļos arī bija intervija ar mani, ko rādīja Sporta ziņās! Takā Paldies! Viesturam ka tiek sazīmētas arī populārās Latvijas sporta ziņas, ko redz liels daudzums Latvijas ļaužu!
Sporta ziņās pieminēja ;)
Tad nu gan sasniegums panorāma vienkārši neviens cits to negrib radīt nožēlojami
Un tas attiecas ari uz gabranu auto no visiem dalibniekiem labi ja 10 mašīnas izskatās
Ka autosportam pienakas.Viesturs saka ka 92 un viņu nometne a ko tad teikt par gabraniem pūlis bija tik liels ka vajadzētu 3 vagonus un piekabi.
Varētu kaut ko riebīgu pretī pateikt, bet ir gan viena smaga taisnība folkreisa mašīnu sakarā: pēc idejas, krosu, folkreisu un rallijkrosu kā reiz ir ļoti labs laiks popularizēt un nest tautiņās. Taču folkreisa gadījumā ir tā, ka fotogrāfs visu dienu nosēž trasē, saveido 1000 bildes, bet man nav pat īsti vienas, ko izvēlēties pielikt klāt preses relīzei, jo mašīnas ir visai baisas, pat folkreisa mērogiem. Es saprotu, ka sezonas beigas, utt, bet es ar šo faktu saskaros jau labu laiku. Smukuma jautājumu līdz ziemai mums visiem jāmēģina risināt.
Par pārējo gan – Māri, nesapratu, liela komanda līdzi sacensībās tad ir tā kā slikti vai labi?
Nekad mūžā neesmu ko tādu rakstijis, bet tomēr….
Neesmu nekāds Endzelīniešu aizstāvis, vai pareizrakstības fans. Pats arī grēkoju ar gramatiski pareizu rakstīšanu, bet iepriekšëjais posts vienkārśi spridzina! Piecas reizes pārlasiju, kopējo jēgu sapratu, bet daži teikumi tāpat palika mīkla… Vismaz dažus punktus un komatus jau varēji salikt! ;)
Bet ja nu ir galīgi traki, tad labāk izsakies vienkāršos nepaplašinātos teikumos, lai nesanāk ” es būt paviāns no folkreiss slikts”
Tas tā – offtopiks, lai jau tā pelēkā un lietainā diena neliktos pavisam drūma!
Tad kad parādīs Eurosport kanālā tad varēsi lielities.
viestur,varbut vaig ieviest noteikumos stingrakas sankcijas par tisaam sisanaam pa aizmuguri,citadi dod ieksaa kaa stavosiem,paskatoties krosu tur nez kapec tadas lietas nenotiek un masinas ari ir pavisam citadas,dot uz posmu diskabeli,lai vienreiz sak domat,nevis atrunaties taa negribeju,sajaucu pedalus un taa talaak,un brauksanas stils ari uzreiz izmainisies,un masinas buss smukakas,numurus taisit ar kaut kadaam standarta izmera uzlimeem nevis kaa katrs grib un kraso,tas tak nav bargas izmaksas,nu tas taa,izteicu personigo viedokli.
Man jau liekas,ka labi,ja parāda vienalga kur :yes: :yes: :yes:
Runājot par smukumu un tādām lietām. Sportistiem jau īsti negribas ķeskāties gar auto, lai smuka būtu,ja visām auto ir viena vērtība. 92, 12 un 69 manuprāt bija vienīgās vizuāli sakoptās mašīnas. Pārējās vairāk vai mazāk rūsas un salocīta metāla čupas. Līdz ar to rodas jautājums kā šos auto var bāzt vienā maisā? Respektīvi tirgot par 900€. Zinu, ka tādi ir noteikumi un tā tālāk, bet tad arī ir jābūt stingrākiem noteikumiem attiecībā par auto izskatu (lai nav pārņurcīti, pārrūsējuši bleķi).
Runājot par saucamajām fanu nometnēm. Tas tak ir jauki, ka ģimene atrod laiku un vēlmi, lai piln sastāvā atbalstītu savu sportistu. Sava veida ģimenes saliedēšanas pasākums jau vien ir.
Pamatā taisnība, jā. Vienīgi regulēt ar noteikumiem gaumes un kārtības izjūtu jau ir tāds diskutējams moments. Tam ir jābūt, tā teikt, cilvēka būtībā iekšā.
Ir gan vēl viens moments, ar ko arī pats esmu saskāries (ok, būs otmazka tūlīt, bet tomēr): vecajiem auto šrotos sāk trūkt “sitamo” daļu – spārnu, kapotu, durvju. Līdz ar to vai nu šīs daļas nav dabūjamas tuvākajā apkārtnē, vai nu sāk maksāt tik, ka gluži uz katru gonku jaunu likt tā kā par lepnu bišķi paliek. Līdz ar to ņemam āmurīti, dauzam un, ja paliek laiks un vēlme – krāsojam. Nu un tad izskatās kā izskatās.
Cita lieta, ka dažs pat necenšas kaut ko šajā jautājumā darīt no gonkas uz gonku.
Te nu ir tā vecā patiesība ,ko EX visu laiku ir teicis,gribi lai tevi fočē un rādā,nokrāso to auto un uztaisi smuki un viss štokos.Piemēram Vecpils,gonkā biju praktiski lēnākais,jo auto negāja,A finālā izcīniju 6 vietu(haļava),a par bildēm nesūdzos,diezgan daudz un dažādi rakursi,šeit arī rezultāts.
Ja visiem auto pēc noteikumiem viena cena, tad ar gaumi un kārtības sajūtu tur nav nekāda sakara. Tāpat kā dugām ir savi noteikumi, lai tiktu kaut kur tālāk par garāžu, tāpat arī šeit ir jābūt atrunātiem noteikumiem par vizuālo stāvokli.
Jo par dažiem auto neceļas roka maksāt tos pašus 900€, jo zini ka būs jāapbraukā visi šroti un jāpārlas visa auto virsbūve.
Piedāvāju, tādā gadījumā, uzrakstīt vizuālā stāvokļa iespējamo noteikumu definējumu, tā, lai to var tulkot tehniskā komisija pēc principa “melns vai balts”. Ja to nevar tā uzrakstīt, tad paliek subjektīvais viedoklis – gan braucējam par savu gaumi, gan tehniskajam par to, kas ir smuks, kas nav. Bet droši – priekšlikumus šī punkta definēšanai.
Pateikšu priekšā, kā ir tagad rakstīts noteikumos: “7. Automobiļa noformējums un krāsojums.
Automobilim jābūt vizuāli kvalitatīvi un gaumīgi sagatavotam. Vēlams izvēlēties spilgtas krāsas. Nepieciešamības gadījumā pirms katrām sacensībām bojātās, sabuktētās, noskrāpētās u.t.t. virsbūves detaļas un elementi jāatjauno un jānokrāso. Uzrakstiem, numuriem, sponsoru logo jābūt korektiem, labi salasāmiem, vizuāli kvalitatīviem, ieteicams izmantot uzlīmju tehnoloģiju. Ieteicams uz automašīnas korpusa norādīt dalībnieka pilsētas vai rajona nosaukumu. Automobiļa noformējums nedrīkst ierobežot vadītāja redzeslauku.”
Viss jau ir fantastiski uzrakstīts. Tikai trūkst teikums par to, kas notiek,ja šie punkti netiek ievēroti. Un katrā gonkā var ļoti labi redzēt,ka tas netiek darīts.
Un gaumes lietai paliek krāsas izvēle, bet uzskatu, ka obligātai ir jābūt saņurcīto detaļu maiņai vai vismaz kaut cik kvalitatīvai iztaisnošanai un piekrāsošanai.
Es Tev pilnībā piekrītu, par to nav runa. Un TehKom arī sportistiem to saka, reizi no reizes. Ne visiem, bet saka. Alternatīva? Nepielaist pie starta? Piekrītu. Bet tad, ja reiz tā, tad izejam cauri pilnīgi visiem punktiem. Piemēram, man mīļajai tēmai par starta numuriem, par ko esmu rakstījis braucējiem arī iekšējos e-pastos. Vai šim punktam atbilst visas mašīnas? Piemēram, arī smukās 92, 12 un 69? Gadu no gada tas ir atkārtots un ierakstīts tehniskajos noteikumos. Neievēro. Tad ko, sūtām mājās? Es piekrītu, tādā gadījumā, pat vēl vairāk, jo pareizs/nepareizs starta numurs tiešā veidā ietekmē rezultātu veidošanu, kas ir daudz svarīgāk, nekā buktes uz spārniem.
Līdz ar to, ja reiz piesienamies vienam punktam, tad paši ievērojam visus pārējos noteikumu punktus. Ja, piemēram, mašīnai 92 ir atlaide uz starta numuru, tad kādam ir atlaide arī uz izskatu, acīm redzot. Ja gribas bez atlaidēm, tad es jau tagad varu kalendārā ziemai ierakstīt vienu posmu jau nākamnedēļ, jo pofig, ir ziema, vai nav, tāpat visi brauks mājās vēl pirms brīvajiem treniņiem.
PS-tehniskajos noteikumos sodus par punktu neizpildīšanu neraksta.
Līdz ar to nevienam nevar būt atlaides, nedz 92 ar numuru, nedz kādam citam uz kko citu. Vai tad nepielaišana pie starta ir vienīgā alternatīva? Vai nav iespējams ieviest korekcijas punktu lietā. Respektīvi, ja neievēro noteikumus, tad ņem nost punktus no kopējā punktu skaita. Līdz ar to šim pasākumam būtu nopietnāka pieeja, jo neviens ar kopvērtējums neies riskēt.
ew ew ew ewww manam nu jau bijusajam starta nr viss ir kartiba.. taisiju pec nolikuma izmeriem ar visu melno ramiti, ka ari priekseja loga bija nr.. netaisat te parakaas mulkiibas..
Really? ;) Pārlasi. :)
Nezinu,vai trāpīšu zem pareizā komenta.Par mašīnu smukumu-mans balstāmais manuprāt vienmēr smuks :-D :-P ;-) .Par tiem kam nepatīk saņurcījiens -es laikam būšu tajā otrā pusē(neskatoties,kāds skaistulis ir balatais gulbis..)FOLK REISS-veču izklaide(IZKLAIDE ne ČEMPIS utt).Varbūt tiešām kļūdos-tur pāri mazajam dīķim vismaz tas,ko esmu redzējis es iekš jūķūba-mums ir auto parāde,ja salīdzinām ar viņiem.Par Panorāmu-piedodiet FOLK Reisissti (MAN ja kas afigenna patīk šis sporta veids) NEESMU ne reizes redzējis reportāžu no Afanāsija garāžas,kur veči sestdienas dienu pavada dzerot alu un kapājot “Mazklābanu zoles čempionāta” ietvaros zoli!!!!!Domāju NAV jāpaskaidro-kapēc to nerāda panorāma!!!!
IR vēlme būt redzamam Panorāmā-iztrakojamies folkreisā-dodamies meklēt sponsoru (kuram it kā tad jau būs MAKTEN svarīgi, lai tas notiktu) un aidā-KROSS,Rallijkross,ja ir spēks un drosme “celt”dubultizmaksas-rallijs un rādīs Daudz kur-pat pieminētajā Eurosportā…..
Paša rezumējums (subjektīvais/salīdzinošais) Par biļeti uz teātri jāmaksā točna (DROŠĪBĀ nekādas atlaides) bet tas,vai uz teātri atnāc botās,varbūt kreklā,vai tomēr uzvalkā un šlipstē-tā ir tava attieksme pret to,ko tu dari un tikai TU izvērtē vai bez tā,ka esi 1.(teātrī sēdi ložā) tev ir svarīgi vai būsi arī smuks….(tas pats protams arī par pēdējo rindu……. ;-)
P.S.2.Hromēti diski un tapsēts/flokots salons utt simtpudīgi vilks uz 950EUR pārskatīšanu (ES PAR 950 mūžīgi mūžos!!!!!) :-D
viestur,ttaa ari nedzirdeju ne vienu domas gajienu par tisam sisanaam.nu pienemsim tadu piemeru kaa pagajuso gad finaalu bauskaa kad gabrans iznicinaja dzerina auto iznakot no dzokera apla,un kadas bija sankcijas pilnigi nekadas,apmeram pirmo reizi cilveki piedalijas un iznaca nejausiba.
Nu vot!tu laikam neko nezini ja tā runā! Dabūju finālā dsq par ko arī neprotestēju jo zināju ka vainīgs! Priekšbeaucienos divreiz sanāca Džeriņu tur tā apdzīt finālā viņš piesedzās un līdz ar to sanāca “šmuce” pat neprotestēju takā citi to dara kad sagriez vai tml!
Man nav domu gājiena par tīšām sišanām, jo es tiešām neesmu redzējis TĪŠU sišanu, ja neskaita dažas epizodes no krosa vēstures, kad kāds kādu sit tāpēc, ka kāds kādu otru sita iepriekšējā reizē. Tas, ka kolektīvā ir agresīvāki pilsoņi par dažiem citiem – ir fakts. Bet ar viņiem tiek strādāts. Un par Bausku Ivo atbildēja. Par soda stingrumu – šo tēmu ar tiesnešiem Kr.Kom.Pad risināja pēc LČ 3. posma Vecpilī, kad tika nolemts, ka tiesnešiem jāiet uz pilnu banku, visticamāk, no nākamā gada pirmajām sacensībām.
Vārdu “diskvalifikācija” nesaprot ne viens, ne otrs. Par notikušo izslēdz no brauciena vai pārceļ rezultātu. Diskvalificē vai nu no visas sacīkstes (kā 2012. gadā Vecpilī kāds braucējs par uzbrukum citam braucējam), vai uz priekšu – neļaujot piedalīties, piem., nākamajā sacīkstē.
8 vieta finalaa,tas nav diskabelis,bet esi ticis pie punktiem.laikam neizproti varda nozimi diskabelis!
Izlasi noteikumus! Kāds sakars par kontaktu braucienā diskvalificēt braucēju uz visu gonku?? Ko tad tu saki ka vajadzēja likt pēdejā vietā? Smieklīgi :D
Un vēl tas ka dsq tas šobrīd vsp nav populārs vairs! Drīzāk vienkārši noliek aiz sportista ko esi “apbižojis”
Tā ir arī ārpus folkreisa, ka tam kas brauc pa priekšu, citi tik meklē iemeslu kur piesieties, kur pačīkstēt. Un ir atšķirība vai sportists ar tiesnešiem izprot situāciju kopīgā sarunā, vai fanotāji tik bļauj savu un nemaz nedzird, ko viņiem kāds cits saka. Ar šo visu esmu saskāries pats un neapskaužu Viesturu.
Un ja runā par trasi, špūres un bedres ir normāla krosa parādība un trase visiem viena. Kam iztur mašīna un kam nē, tas jau ir atkarīgs no darba garāžā. Bet ka pie trases nav zāle nopļauta, pa kuru jāmīcās sportistiem un skatītājiem, tā jau ir cita lieta un drīzāk atdalāma no pašas trases.
Jau besī laukā, bet visu laiku Tev jāpiekrīt. :D
:-D
Cienījamie folkreisisti! Esmu tagad krosa fanos, bet Jūs arī interesējat. Tādas situācijas ar redzēšanu vai neredzēšanu ir arī autokrosā, tāpēc necepaties! 1. Nebrauciet virsū Viesturam, kurš ir preses darbinieks un labs komentētājs, Labi, ka viņš palīdz risināt problēmas. 2. Jūtams, ka sportisti ļoti pavirši lasījuši folkreisa sacensību nolikumu, kādus un kad sodus atļauts piemērot galvenam tiesnesim. Par tiesnešu nepieejamību vajag lasīt LAF Nacionālā sporta kodeksā, kurš nodrošina šo amatpersonu tiesības bez atbildības, izņemot sacensību komisāram. Palasāt 2014 . gada folkreisa nolikumā to teikumu aiz sodu tabulas. Ja tiesnesis nav Dieva vietnieks zemes virsū, tad vajadzētu gada pārskata sapulcē organizēt veikt izmaiņas Kodeksos un nolikumos par šo punktu precizēšanu, ko nozīmē ētiska braukšana trasē un izbeigtu tiesnešu nelikumīgās kaprīzes.. Kamēr nebūs precizēti jautājumi par segšanos (streipuļošana vairāku apļu garumā vai ideālā trajektorija, par vārtiņu aizvēršanu, ja ir vismaz puse mašīnas apdzīta un t.t.), strīdi būs!
Tieši tā, vārds vietā.
Ik pa brīdim parādās līdzjūtība manā virzienā, par ko paldies. Bet es šajos komentāros tiešām neeju karā vai cīnīties ar kādu. Tas, kā es redzu šo mūsu saraksti, sevišķi kādos krīzes brīžos, kā bija ar Rūdi, tagad ar Brenguļiem, utt, utt. Es savu misiju redzu kā uzdevumu skaidrot to, ko mūsu kolektīvā (ne tikai folkreisā) esošie cilvēki objektīvu apsvērumu dēļ varētu nezināt. Mana kā žurnālista gaitas sākās agrā jaunībā, ja pieskaitu Valmieras radio laikus, tad kopš 14 gadu vecuma. Autosports vienmēr ir bijis tas, kas mani virzījis uz priekšu. Un es tagad skaidri atceros, ka līdz gadiem 22-24 es biju pilnīgi pārliecināts, ka nav autosportam ļaunākas organizācijas kā LAFs, ka tas ierobežo, atņem naudu, dara pāri, utt. Un to radīja a) LAFs par maz veica un arī šobrīd komisijās veic par maz skaidrojošā darba, b) es pats ilgu laiku īsti neuzņēmu kontaktus ar LAFa vadību (jo tas tak ir slikts kantoris, nav ko ar lašarām vispār runāt!). Un ziniet, vienā brīdī es sāku iet uz sapulcēm, iepazinos ar ģensek. (tobrīd Mārtiņš Kalniņš), ar prezidentu (tobrīd Dainars Dambergs), un es sāku saprast domu gājienus konkrētos jautājumos, sāku saprast, kāpēc tas un tas maksā tik un tik, kāpēc krosā pēkšņi visiem bija jābrauc ar FIA karkasiem, utt, utt. Respektīvi, kā radās komunikācija, tā daudzas ļaunās un sliktās lietas kļuva neticami skaidras un saprotamas.
Folkreisā un arī krosā kopumā ienāk cilvēki – braucēji, komandas, līdzjutēji -, kuriem līdz tam šīs lielās organizācijas darbība ir bijusi sveša. Un, protams, kaut kādās situācijās, kad rodas problēma, informācijas trūkums ir tas, kas liek uzburt ainiņas “pa savam”. Un, kad pats šīm ainiņām notic, rodas sajūta, ka viss ir negodīgi un nepareizi. Un te nu es mēģinu pieslēgties, būt ziņnesis un stukačs, nesot LAFa informāciju par attiecīgo tēmu tad, kad jūtu, ka problēma padziļinās informācijas trūkuma dēļ.
Tajā pašā laikā, kā bieži runājam ar Intu, Autocross.lv komentāri ir vajadzīgi arī mums. Bieži, sevišķi pēc spilgtām komentāru sērijām, mums iesaka – tak aiztaisiet tos komentārus ciet, būs vieglāk, nebūs visu laiku sviests jālasa, utt. Taču patiesībā mums šos komentārus vajag, mēs tos lasām, pētām, dažreiz pašausminamies, bet lielā daļā gadījumu izprotam to, ko domā sportisti un komandas par mūsu sportu kopumā.
To visu saliekot kopā – ideāls variants būtu daudzi komentāri, kuri ir konstruktīvi ieteikumi, vai jautājuma formā, vai, jā, arī smaga kritika, bet ar argumentiem, nevis kliegšana kliegšanas pēc. Un tad, vai nu mēs komentējam pretī, ja jūtam informācijas trūkumu, vai nu atbildam uz jautājumiem, vai nu pieņemam konstruktīvo kritiku, cenšamies laboties, un tas viss galu galā uzlabo mūsu sporta veidu.
Folkreisā mums ar sportistiem un interesentiem ir e-pastu sarakste. Vairāk gan tas ir mans monologs, jo reti kāds atbild un diskutē, bet tomēr. Tā ir mana filozofija, arī veidojot folkreisu (un Intas filozofija, vadot krosu) – maksimāli daudz runāt ar mūsu cilvēkiem un sportistiem, ļaujot izprast, kas ir kā galā. Jo tas ir tikai normāli, ka cilvēki ienākot visu nezina par visu. Ja man tagad būtu jāiesaistās kādā floristikas federācijā, man arī būtu pilnīgi tumša bilde par floristikas tradīcijām, noteikumiem un uzstādījumiem, par spīti tam, ka man varbūt tēma dikti patiktu. :)
Tā kā – dzīvojam pa mierīgo, draudzīgi, bez negatīvām emocijām, bet interesējamies par tēmām, kuras nesaprotam. Nevaru teikt par visu LAFu kopumā, taču es dzīvojos un darbojos ar tīru sirdsapziņu par to, ka zinu, LAF Krosa komisijā a) visiem iesaistītajiem tiešām interesē šis sports, b) padomes sastāvā un tiesnešu brigādēs es tik tiešām esmu pārliecināts, ka nav savas ieinteresētības, savu favorītu un savas mazās korupcijas. Un man pašam tas nenormāli patīk.
Nebiju, neredzēju…diemžēl…, bet šoreiz ne par to.
Palasot komentārus, prātā nāk doma par jauniem svētkiem. Vislatvijas skaudības diena! To varētu svinēt trīs dienas un pat tad būtu par maz, jo tik daudz rūgtuma un nemākas ar cieņu zaudēt, trijās dienās neizkliegsi!
P.S.
Prieks par Gabrāniem, ja grib, tad VAR!
;-)
To kā izskatās folkreisa auto trasē – vienmēr ir bijis jautājums par ko daudz jādiskutē un pamatā jālamājās. Prieks, ka beidzot ne tikai es un vēl pāris cilvēku to ir sapratuši, ka lielākā daļa folkreisa auto saimnieku ir pofig kā viņu auto izskatās skatītāju acīs, bildēs un video. Un jā, piekrītu – ir pēdējais laiks ieviest sodus tiem, kuriem slinkums paņemt rokās kuvvaldu un piekrāsot pirms katras sacīkstes. Un šeit texts, ka tas taču ir tikai folkreiss nebūs arguments. Saņemās!!!
Šitam es ar piekrītu. Vēl jo vairāk, zinot, kas ir folkreiss, liekas, ka tieši šeit ir tā īstā vieta, kur dižoties ar vizuāli glītiem auto, jo tas taču tautas brauciens, tā teikt, no sirds un pa skaisto. :-)
hello. kāpēc nav rezūltāti par 6 posmu, bet ir jau kopvērtējums ??
ražošanā.
Kāda starpība tas ir folkreiss vai pasaules autocross autiniem ir jābūt ne tikai jaudigiem bet ari vizuāli smukiem.un tad var cerēt ka būs gan skatītāji gan tv radis un runas vairāk.
Un ja kādam ir vēlme piedalīties šrotu pasākumos tad jums uz mehu dienām Jelgava tur notiek izdzīvošanas gonkas ar pilnigakajiem šrotiem.
manuprat viss ir ok!vismaz pec gonkas ir kaut kada kustiba un runas,kas liecina par to ,ka gonkas turpinas(neskatoties uz vasaras kausa beigam)vai ar klusums lidz nakamas gonkas pieteikumam!nevaig putot,bet izteik savu viedokli un viss bus bumbas! :yes: