LAF Folkreisa Ziemas kausa ceturtajā posmā Mūsas trasē uzvaru sasniedza Dāvis Tobiass, bet LAF Krosa komisijas kausa sacīkstē pirmais bija Sandis Džeriņš. Sacīkste aizvadīta dramatiskos trases apstākļos, jo dienas laikā trase izkusa un pārvērtās dubļu vannā. Pārdotas arī četras folkreisa mašīnas.
Folkreisā 29 dalībnieku konkurencē pārliecinoši uzvaru guva Dāvis Tobiass, kuram kā līderim izdevās izvairīties no visa veida dubļu procedūrām un redzamības problēmām. Aizraujošā cīņā otro vietu guva Rihards Dainis, kurš ar trešo pjedestālu pēc kārtas nostiprinājies kopvērtējuma līderpozīcijā. Pirmo pjedestālu folkreisa karjerā nopelnīja Matīss Šadris, apsteidzot citus pjedestāla kārotājus Vladislavu Bergmani un Renāru Ēķi.
Tobiass pirmais arī komandu vērtējumā, uzvara arī viņa pārstāvētajai komandai Štīm Rally Team, kuras rindās arī Ermīns Vācietis un Agris Bahmanis.
Krosa ieskaitē no starta vadībā aizbrauca Mārtiņš Starks, taču ar Džokera apļa palīdzību līderpozīcijā nonāca Sandis Džeriņš, kurš noturēja vadību līdz finišam. Sandim otrā uzvara trijos posmos. Starks otrais, bet trešajā vietā Edijs Ošs.
Neveiksmīga sacīkste sanāca abiem Latvijas čempionāta meistariem Jānim Miščenko un Ritvaram Zobenam. Jānis piedzīvoja avāriju vienā no kvalifikācijām krosa ieskaitē. Savukārt Ritvars folkreisā caur pusfinālu iekļuva finālā, taču bija spiests izstāties tehnisku problēmu dēļ – 12. vieta.
Folkreisā pārdotas četras mašīnas: Rihards Dainis atguva no Kaspara Cikmača savu Honda Civic, ko zaudēja Upesciema posmā, kā arī iegādājās Zobena (un Raivja Grigoroviča krosā izmantoto) VW Golf II. Cikmačs, savukārt, iegādājās VW Golf, kuru šajā sacīkstē no Mārtiņa Starka bija aizlienējis Rihards Dainis. Formāli Artūrs Bāriņš iegādājās Vladislava Bergmaņa VW Golf II, taču drīzāk šis manevrs jāuzskata kā veiksmīga Bergmaņa komandas mašīnas noturēšana savā īpašumā. Visticamāk, Vladislavs ar šo auto drīzumā atkal būs uz starta.
Lielisks pasākums, žēl par neatbilstošiem laikapstākļiem!
Ienāca prātā doma, varbūt pusfināla atkārtotos startus ieviešam, kā tradīciju… un lai paliek noslēpums, kurai grupai tas tiks…kā saka – INTRIGAI!
Kautkā vienmēr sakrīt, ka Bauskā ir dubļi, tad vienmēr ir problēmas ar kritušo evakuāciju?! varbūt ir vērts apskatīt citas iespējas, kā novākt auto no trases, piem kā Vecpilī ar dakšām?
Un vēl – interesanti gan, no kā tam 16nr. radās tās tehniskās ķibeles??!! Pieļauju pēc šāda braukšanas stila, nākamreiz biedram arī aizmugurē var uzrasties kāda “tehniska ķibele”…
Viss kārtībā nr.16 ir nonācis drošās rokās – garantēju drošību trasē !!! :D
Bet ja nopietni gonka ,manuprāt, izdevusies par spīti dabas mātes nežēlīgajām aktivitātēm ! Paldies par cīņu trasē – skrūvējam, taisnojam bleķus un gaidam ziemas atgriešanos :)
Apriilii Smiltenee neiemeegjinaasi krosaa?
Nevajag dakšas.. Dramatiski traumē mašīnas apakšu. Nerunājot, ka klasikām tur iet arī kārba, kardāns un izpūtējs.
Par dakšām pat teh.noteikumos ir konkrēti rakstīts:
4.1.17. Lai nepieciešamības gadījumā būtu iespējama automašīnas evakuācija ar dakšu veida pacēlāju, tiek rekomendēts pastiprināt domkrata atbalsta vietas abās virsbūves pusēs, tā lai celšanas brīdī netiek saspiesti līdzās esošie degvielas un bremžu cauruļvadi, kā arī izplūdes caurule.
Jo Bauskā tā arī sanāca, ka mašīnai nebija vai nevarēja atrast buksēšanas āķi un tāpēc viss ievilkās, a tā ar dakšām piebrauc un aizved, pat ja mašīnai nav vairs riteņu…
Daži tautieši tehniskos vienkārši ignorē,žēl dažreiz,ka tehniskais vienmēr ir labs un pielaiž pie starta,dažas reizes nepielaistu, sīkumu dēļ un viss atrisinātos pats no sevis.
Tas viss protams uzrakstīts skaisti, bet realitātē ir savādāk. Pārmetināt saspiestos, nolaustos londžeronus naf nevienam nav vajadzīgs. Pilnīgi pret dakšām.
Pie sliekšņiem(auto sānos) visas pašīnas garumā,kvadrāt dzelzis vai apaļa truba piemetināta,lieta atrisināta un neviena dakša tev apakšu nesačakarēs un gonkās autiņu nesadauzīs tik vienkārši,tehniskajos viss minēts un dzīvē pārbaudits,strādā.
ne tiai aizmugure bet ari seja!
Sākumā iemācaties braukt un tad blatojat!
Sveiks Elvi !Tu nakamaja posma pienac pie manis es Tev paradisu ka pareizi jaraksta vards iemacieties bet Tu man paradisi ka jabrauc!
…vienīgi žēl,ka tos punktus krāmē ka patīk,ja nobrauc pa trešo,bet skaita kā ceturto-obidna! :cry:
Par ko ir runa? Turklāt, pat, ja ir kāda kļūda, par to vajag ziņot sacensību dienā sekretariātam un tiesnešiem, nevis nākamajā dienā piedāvāt minēt mīklas, kas ar šo ir domāts.
Tātad atnākt uz sekretariātu un noskaidrot Tu nevari, bet paraudāt komentāros gan ir drosme. Īsti vīrišķīgs gājiens!!! :yes: :yes: :yes:
Galvenais, ka tiešām gribas zināt kļūdu, ja tāda bija, bet neviens nedod iespēju! :D
ahoj kautko ir sajaucis laikam nemaz nau bijijis Bauska !
ceru ka braucējs dos tev ziņu! ?:-)
es kā skatītājs un atbalstītājs to rakstu,ne jau braucējs! braucējs uzskata ka tiesnešiem taisnība. (un nav man vīrišķīgs gājiens,jo esmu sieviete),vēl nēesam atkoduši daudzus noteikumus kādi ir folkreisā,bet cenšamies ar katru reizi vairāk saprast,jo sākam palikt par tādām pašām benzīngalvām kā pārējie.nu patīk tas folkreiss! ko lai dara?!vai tad komentāros nedrīkst izteikties??? :-))
nu miniet gan ja tīk,bet tas ir aizgājis vilciens,nākamreiz gan finišu filmēsim,tad zini droši ka vari to pierādīt! nu kam negadās,un piekrītu ermīnam par “kritušo” novākšanu,arī tas kaitina! lai nu kur ,bet Bauskā to negaidījam,ka tā būs tāda sēņu zupa! :-D
p.s. tiesnešiem vienmēr taču taisnība! :-D
sis viss ir suuds, galvenais ka folkreisa opelis iekabinaja krosaa… tas i vislabaakais…
Sen nekas nav rakstīts.Mūsas sacensība. No 10 kādi astoņi. Pie tam šoreiz pat ne īsti ORGU (tiešā) lauciņā ;-) .Kas attiecās uz sportisko intrigu man kā skatītājam-ideāli.Nezinu trases kvalitāti, bet tas, kā tas izskatījās no malas-skatāmi/baudāmi.Laika apstākļi-varēja būt labāk, bet bij OK.
Par to kapēc 8. Iespējams tikai mans skatītāja skatu punkts, bet viens no iemesliem kapēc kavējās 1. pusfināla “kritušo”savākšana NEESOŠ aprīkojums(TN 4.2.) kādai no mašīnām (tā, kā minu-tad nesaukšu kurai).KURA neesamību (ja tāda bija) nepamanīt absolūti mierīgi varēja tehniskais komisārs, kurš pēc maniem novērojumiem no automašīnas izkāpa līdz ar pēdējās automašīnas tehniskās kontroles beigām!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ?:-)
Tas pats par tēmu Džeriņa auto (nekas personīgs pret sportistu). KĀ varēs nākamreiz argumentēt kāda “BAGIJA”nepielaišanu pie starta?????Tipa-pēc deguna??? 8-)
Vispēr pēc būtības es kā skatītājs-forša veču atpūta ar konkrētām drošības prasībām-bet tad tām nevajadzētu mainīties atkarībā no izdzertās kafijas,rudzu brieduma, vai kurpju modeļa, ko izdevās nopirkt-visiem visi noteikumi vienādi!!!(TN 4.1.1 piemērs-OPEĻA bampers golfam pret DŽERIŅA interesanto auto)mauprāt DIVAS absolūti tuvu nestāvošas lietas (kaut juridiski TN pārkāpj abi)Mans skatījums-jo vairāk ielaidīs, jo grūtāk pēc tam izkāpt ārā…. :chic:
Savādāk-ir redzams, ka sports aug(gan dalībnieki, gan manuprāt objektīvi skatītāji-pamazām bet aug). :yes:
Tā turēt tiem,kas šito bīda!!!!! :yes: Rallija komisijai būtu ko pamācīties!!!
Gonka laba tik nedaudz skarba tehnikai:(…. ir kautkur kaadas fotkas vai video rulliishi?
https://www.facebook.com/skmusa.lv?fref=ts
Labdien visiem gudreniekiem, kuriem tik ļoti visādas sekreteriāta kļūdiņas traucē un nepatīk!
Varbūt iemācieties uzlīmēt vai piestirpināt savas numura zīmes tur, kur tām pēc noteikumiem ir jāatrodas, tad dubļu gonciņās sekreteriāta darbiniekiem nebūs jāmin, kurš brauc tajā brūnajā mašīnā. Arī skatītājiem tas varētu patikt.
6. Starta numuri.
Jāparedz vieta uz sānu loga vienam vai vairākiem starta numuriem. Numuram jābūt dublētam uz automašīnas priekšējā stikla blakussēdētāja pusē, augšējā stūrī. Numura cipariem jābūt melnā krāsā uz balta fona vai baltiem bez fona. Līnijas platums vismaz 20 mm. Melnās krāsas cipariem jābūt novietotiem uz balta laukuma, kura izmēri ir vismaz 300 x 210 mm (A4 formāts horizontāli), ciparu augstumam jābūt vismaz 190 mm. Starta numuriem obligāti jābūt uz abiem automobiļa sāniem.
Neesmu speciālists, bet man šķiet, ka ir pienācis laiks izdomāt kādu sodiņu, kaut vai -1 punktiņš.
Izskatās, ka esi speciālists! Pilnīgi precīzi viss.
Ā, un situācija ar kļūdu Mūsā atrisināta – ar braucēju (kurš nav komentētājs šeit) viss ir izrunāts un epizode noskaidrota, rezultāti ir pareizi, viss čikiniekā.