Svētdien sporta kompleksā Mūsa notikušajās folkreisa sacensībās uzvaru sasniedza jelgavnieks Artūrs Bāriņš (SK Vecpils), aiz sevis atstājot Ivaru Kernu (Rīga) un Renāru Ēķi (Jelgava, Autocross.lv). Par uzvaru spēkojās uzreiz četri dalībnieki – uz pjedestāla pozīciju pretendēja arī Rūdolfs Bogens, paliekot ceturtais. Labākais no junioriem – Renārs Ēķis. Autokrosa Mūsas kausa pirmajā posmā labākais bija Jānis Vanags (Lielvārde), bet sīvā cīņā otro vietu guva Imants Kolomenskis (Ogre), nosargājot Aināra Kenigsberga (Saldus) uzbrukumus. Folkreisa cīņas noslēdzās ar trim auto pirkšanas gadījumiem.
Folkreisa Mūsas cīņa tika ieskaitīta LAF Folkreisa Kurzemes, Zemgales un Vidzemes reģionu kausu izcīņā, šis bija arī Mūsas kausa pirmais posms.
Finālā sākotnēji sīvu cīņu par pirmo vietu aizvadīja Bāriņš un Ēķis. Taču no piektās starta rindas startējušais Ivars Kerns, kurš A fināla top-12 iekļuva tikai caur B finālu, drīz ieradās līderu pulkā. Rezultātā trijniekā vismaz uz brīdi nokļuva Bāriņš, Ēķis, Kerns un Bogens.
Finišā Bāriņš pirmais, kuram cieši sekoja Kerns, Ēķis un Bogens. Pēdējie divi guva pirmās divas pozīcijas arī Junioru kausā.
Pēc sacensību beigām notika automašīnu pārdošanas procedūra, jo tika saņemti pirkšanas pieteikumi par trim mašīnām. Uz Guntara Gabrāna Mazda MX3 automašīnu pieteicās trīs pircēji, to skaitā bijušais šīs mašīnas īpašnieks Raivis Riekstiņš. Tiesa, Gabrāna komanda mašīnas pirkuma izlozei lika pretī arī savu aizsardzību, līdz ar to, vinnējot izlozē, mašīna vienalga palika Gabrāna rīcībā. Riekstiņa komanda, jau paredzēdama, ka iznākums var būt arī neveiksmīgs, bija pieteikusies uz Renāra Ēķa Opel Astra automašīnu. Nojaušams, ka nākamo sacīksti ar spēcīgo Opel aizvadīs tieši Vasaras kausa un Vidzemes kausa līderis Riekstiņš.
Neapjuka arī Ēķa komanda, kura nojauta gaidāmo pirkumu un jau bija pieteikusies uz Raivja Grigoroviča Opel Kadett automašīnu – spēcīgu auto, kuru Grigorovičs atveda uz sacīksti, lai… pārdotu! Šķiet, Grigorovičs, kurš atgriezās folkreisā pēc ilgāka pārtraukuma un guva piekto vietu, bija visapmierinātākais ar notikušo.
Līdz ar to nākamajās sacīkstēs būs interesanti vērot, kā Riekstiņš ar Opel Astra cīnīsies pret divām savām bijušajām Mazada MX3 (no viņa auto iegādājās ne tikai Gabrāns, bet arī Rihards Dainis), savukārt Ēķis – viens no sezonas līderiem – startēs ar citu automašīnu.
Autokrosa ieskaitē dienas garumā galvenie favorīti bija Andis Kļava, Jānis Vanags un Ainārs Kenigsbergs, savukārt pārējie dalībnieki ik pa brīdim radīja nopietnu konkurenci minētajiem braucējiem. A finālā līderpozīcijā nonāca Vanags, kuram sekoja Kļava. Situācija saglabājās līdz pēdējam aplim, kad balstiekārtas problēmu dēļ dažus desmitus metru pirms finiša Kļava bija spiests izstāties. Tikmēr aiz līderu muguras notika lieliska cīņa starp Kenigsbergu un Imantu Kolomenski. Par spīti tam, ka Imants startē ar šķietami vēsturisko VAZ 2101, viņam izdevās noturēt Aināru aiz sevis. Pēc Kļavas izstāšanās abi par lielisko cīņu tika apbalvoti ar pjedestāla pozīcijām – Vanags pirmais, Kolomenskis – otrais, Kenigsbergs – trešais.
Nākamās folkreisa cīņas paredzētas 16. jūlijā Vecpilī, kur notiks LAF Folkreisa Vasaras kausa trešais posms un LAF Folkreisa Kurzemes kausa otrais posms.
Ivo Gabraans “Mamma no teeta nopirka mashiinu” :D
Man jau patiik :D galvenais mehhi taadi teica dawai uztaisi prikolu aizej un nopeerc teeta masinu :D un beigaas maate nopeerk bet nju tad jau vairs nebij prikols bet iessana aizsardziibaa :)
Skatītāja viedoklis!
Katrs 160km nomītais kilometrs bija tā vērts :sweat: ,lai redzētu sacīksti.Laiciņš fantastisks 8-) .Puteklis kā skatītājam netraucēja.Cīņa trasē aizraujoša,ja ne Opeļuka un Golfiņa sadursme- :-/ ideāli,bez sāpēm sportistiem(šeit ar domu,NEESMU vāku gaidītājs un “Crash”u cienītājs).Fināls vēl interesantāks par to,kas tika redzēts 333.
Par Ēķa Astru un Bāriņa golfu jau sen brīnījos,jo vairāk tagad Mūsā ieraugot leģendārās 626 atdzimšanu(jāatzīst,ka tajā ir iepūsta otrā elpa),brīnījos,jo neizprotu(varbūt tiešām), kāpēc pirkt ko tik kūtru,ja trasē ir redzamas un piedāvājumā pieejamas tehniski krietni pārākas mašīnas… ?:-) Bet tā noteikti dziļa filosofija! ;-)
Un par iepriekšējo 333 komentāru-Ok saprotu,ja ir paralēli,kāds lielāks auto notikums,tad skatītāji izvēlēsies LIELO sportu :chic: -bet te, šovs 6 stundu garumā ar reālu iespēju ne tikai brūķēt muti-tip es darītu tā..ko viņš tur tizlojās, bet paņemt un nopirkt auto un parādīt visiem…(Jo katrs zin kā labāk vai’g)(c)Prāta vētra
Jautājums zinošākiem-CIK skaitliski bija skatītāju (neskaitot tos,kas trasē iekļuva kā komanda un kopā ar komandu?)
Pagaidām precīzu datu nav, šodien prasīju EM, bet īsti neko nepateica. Ja godīgi, nelikās, ka baigi daudz. Bet jā, cīņa stipri laba, fināls bija perfekts. Arī krosa cīņa, par spīti it kā stipri dažādām mašīnām un klasēm, bija interesanta, cik nu sanāca redzēt.
Krosā uzvārdos neiedziļinājos, bet žiguļa otrā vieta-CEPURI nost.Un tieši par to,kā viņš viņu izcīnija…Cik ilgi sedzās(pieklājīgi turot trajektoriju)…Pa smuko! 8-)
Tribīnēs gan izskatījās,ka +/- tikpat,ja ne drusku vairāk cik 333,bet grūti jau izšķirt,kurš nāk uz sporta pasākumu,kurš līdzi sportistam atbraucis…
Šovs bija 1 stundu + 5 stundas nīkšanas…
Skatīties patiešām bija ko, un prieks, ka tu šoreiz Viestur varēji pakomentēt pirkt, pārdot sadaļu :) Jo 333 trasē tas bija nožēlojami, ka sportisti nezin un nekur nespēj uzzināt kas notiek ar viņu mašīnām.
Jā, par gonku tiešām labas atmiņas un vislielakie paldies organizētajiem. Putekļi jau nedaudz bija, bet tika darīts viss, lai būtu pēc iespējas labāk. Tomēr….
Protams, kārtējo reizi 88 netika pirmajā trijniekā. Bet konkurenti, SATURIETIES!!! Pamatīgi minam taciņu :laugh:
Daudz tiks darīts, lai jau 16.jūlijā atkal startētu.
Jap! Bija pat ljoti laba gonka! Aatra un skataama trase, pietiekami daudz brauceeju!
88 dikti jaauzmanaas no nr.1 :) Finaalaa nebuutu Marekam jaaizstaajas – diez vai taa ceturtaa vieta buutu tik drosha :) Ex arii aug ar katru gonku! Manupraat shii vinjam bija liidz shim labaakaa vasaras gonka! Mehi salabos, kas labojums un aidaa! Oranzhmelnajos ir speeks :)
Tiekamies 16.07!
Īstenībā mēs jau arī oranžajiem līdzi jūtam un uzturam draudzīgas attiecības. Protams, trasē tas vairs nav redzams ;-)
Jauku, ka arī Ex beidzot var pabraukt un neveiksmīgā sērija ir noslēgusies!
Bet 88 arī neapstāsies :-D
Nr.1 pats labākais.!! :-) :-P
Kā skatītājs.
nu pirmā pauze izstiepās ļoooooti gara. pārējās bija OK
Patika ka bija lieli ātrumi un straujš pagrieziens pēctam (novēroju, ka daudzi, kuri ,nesabremzējās pirms līkuma, daudz zaudēja)
šovs protams ļoti skatāms. nākamriez ņemšu 950e un treili, ja nebūšu kautko uzbūvējis pa starplaiku!
tik nesapratu par jokeri – ja iebrauc 2reiz, tad automātiski zaudējums vai kas?
Par 2x Džokeri – rezultātos kvalifikācijā var redzēt skaitli -9 — tas ir sods par 2x veiktu Džokeri. Jāatzīst, ka daudzi uzrāvās uz to, ka Džokeris un pamattrase bija apmainīti ar vietām, salīdzinājumā ar iepriekšējām Mūsas sacensībām. Gadās, karstumā arī es vienubrīd gandrīz aizmirsos. Bet – tikai interesantāk! :) Vispār Džokeris liekas tāda lieta, kas autosportu padara no tādas vienkārša gāziena pa trasi par inteliģenci prasošu pasākumu.
Ja būtu 2x Džokeris finālā, tad anulēts rezultāts. Bet, par laimi, neviens neuzķērās.
kartejo reizi atkal ir problemas ar trases laistisanu,jo tie kas nebrauc pa priesu jabrauc pilnigi nezin kur vismaz vairaaak var noliet starta sakumaa,un tiesi tas pats trasee 333,izbrauc kaut kada pornografija ar kausu un kaut ko pakrata.ja tik bedigi tad varbut jacel dalibas maksa!!!
Fantastiska gonka :) Man jau personiigi patika :) Putekkli nebij tik traki ka neko nevareeja redzeet,ja gribeeja visu vareeja saskatiit.Visiem bij vienaada situaacija trasee! Mas sii gonka pagaidaam no visaam kuraas esmu personiigi braucis patika visslabaak!
Komenteessana par pirkaanu ar patika :) Priecee kad speej zinaat vai peerk tavu auto vai nee, jo tas liek domaat ko pirkt taalaak :)
Kavitai personiigi bij apmeeram 20-25 skatiitaaju :)