Sākusies pieteikšanās nākamās sestdienas, 3. marta sacīkstei Vecpils autotrasē, kurā piedalīsies LAF Folkreisa Ziemas kausa 5. posma dalībnieki, kā arī salonautomašīnu autokrosa klase ar brīvu riepu izvēli. Protams, sacīksti apdraud laika apstākļi, tomēr rīkotāji darīs visu, lai sacīkste notiktu. Gan pieteikumu termiņš, gan gala lēmums par sacensību norisi – ceturtdiena, 1. marts.
Folkreisam šis ir svarīgs posms, jo, lai Ziemas kauss būtu noticis, jāaizvada vismaz puse no plānotajām sacensībām. Tā kā šogad Ziemas kauss paredzēts piecos posmos, bet divi jau ir atcelti, Vecpils sacīkstes notikšana var izglābt laika apstākļu plosīto ziemas sezonu. Pretējā gadījumā formāli Ziemas kauss kā seriāls nebūs noticis.
Tikmēr Kurzemē notiek aktīvas darbības autokrosa klases pulcēšanai. Arī šajā sacīkstē, kā iepriekšējās, uz starta krosa klasē aicināti braucēji, kuru mašīnām nav nepieciešamā dokumentācija, taču tās drošības ziņā atbilst prasībām. Šis eksperiments Kurzemē bija veiksmīgs rudenī, kad Popē uz starta stājās vairāk nekā 20 dažādi krosa automobiļi.
Pieteikuma veidlapas folkreisam un autokrosam – sadaļā „Aktuāli”, labajā pusē.
Sveiks, Viestur,
Saprotu, ka, visticamāk kļūdas dēļ, lapā nav derīgs links uz dokumentu – Vecpils posma Nolikumu. Vai varētu palūgt kādu brīdi šo Nolikumu pievienot? :yes:
Paldies par piezīmi, labots! :)
Paldies, viss kārtībā! :)
Visi laikam atkal gaida pastaro dienu… pieteikumu pamaz, Vai tieshaam brauceeji nesaprot to, ka ja pieljauj domu starteet ir veerts pieteikties? Ja nu gadienaa kas – beigaas tachu taapat vienmeer var paspeet atteikties… besii aaraa taa gurkju marineeshana. Skatiitaaji, organizatori grib tachu zinaat cik buus brauceeju.Wake up please!
Nu tad vismaz kāds,to nosacīti sakļi ir pateicis :yes:
Sorry veči out off topiks!
Viesturam,kā amatpersonai-Cik autosporta disciplīnās ir pieļaujams sadaļā mediķi-uz vietas trasē ir profesionālis (nu tip u meņa vse dokumenti vporjadke),bet viņa funkcija ir tikai normalizēt/stabilizēt,kamēr atskrien ĪSTIE ĀTRIE ????????????(jautajums radās sakarā ar to,ka zinām- UZ vietas ĀTRIE maksā labu kāpostu un šitāds pigors TIPA iet cauri kādā no autosporta disciplīnām,Viesturam būtu jāzin par ko es ;-) )
P.S. ņidai tot kto tam više,lai šo da jebkur būtu jāparbauda praksē!!!!
Es tā galīgi precīzi nezinu, par kuriem pasākumiem Tu runā, bet, lai gan fr pirmsākumos bija eksperimenti ar “stabilizētāju, kamēr ātrie brauc”, ātri nolēmām likteni neizaicināt, tāpēc tagad ir mašīnas. To izmaksas ir perversas, dažu rīkotāju gadījumā 50% no visiem rīkošanas tēriņiem, kas ir anormāli, protams. Turklāt nav daudz vietu manevriem, katrs orgs šo jautājumu risina kā māk, oficiāli ir grūti (neiespējami) kaut ko runāt par atlaidēm, sadarbībām, utt. Ar šito mokās arī rallijs, šoseja, utt
Principā zem LAFa esošajiem pasākumiem visos vajadzētu būt NMP mašīnai. Man gan Tavs jautājums rada aizdomas, ka tas nav nejauši uzdots, un diena, kad tas ir uzdots, arī nav nejauša… Bet jā, jautājums reāli skarbs.
Kapēc,kad atveru krosa pietekumus,nevar redzēt,kas ir pieteikušies?
Tomēr ķļūdijos,izmantojot citu interneta pārlukprogrammu viss iet ;)
?:-) Uz kura pārlūka neveras? Ir samērā grūti notestēt lapu uz visām os/pārlūka kombinācijām, tāpēc – lūdzu, ja kas neveras – ziņojiet – komentāros, kontaktu sadaļā vai uz krisjanis@autocross.lv ! :doctor:
Citāts no 4.ratu foruma:”…bet tai mašīnai neviens nekur nav jāved, uzdevums ir sniegt palīdzību un ja vajag stabilizēt situāciju kamēr ierodas zilās bākugunis, tas ir vesels process, iesaku griezties federācijā un noskaidrot kā tas viss darbojas…..”
Rakstījis VK(nezinu,varbūt kļūdīšos.bet ir pamatotas aizdomas,ka tas K ir Kalve).
PAr risku-piekrītu un nenovēlu,bet jautājuma būtība-VAI zem LAFA drīkst riskēt(ar domu-šādu kombeni taisīt) un tas ir katra orga saprāts,vai tomēr te ož pēc kaut kā nesmuka?
P.S.Pēc tevis teiktā par sākumu FR sanāk,ka risku pieļauj arī LAFs?(tas toč tikai jautājums bez uzliciena)
P.S.2.Vīri vēlreiz sorry!
Tiešām neņemos komentēt par to, kas īsti ir VK un par ko ir runa. Tas Kalve, kuru es personīgi pazīstu, ir EK, bet jā, bračka laikam ir VK. Bet tiešām, rebjata, ja ņe v kurse, kā saka Borodačs. :) Kad radījām folkreisu, tad, kā zināms, darbojāmies pēc Zviedrijas federācijas prakses šajā sporta veidā. Zviedru fr dokumentos ir skaidri atrunāta iespēja organizatoram uz vietas, trasē, uzturēt tikai personu, kas var stabilizēt situāciju, “ja tuvākā slimnīca (vai kā nu tur precīzāk) ir ne vairāk kā 25 km attālumā.” Pēc šādas loģikas, piemēram, Biķerniekos, 333, Mūsā, utt varētu arī nebūt mašīna uz vietas. Tomēr LAFs nolēma šajā ziņā nepaļauties uz to, ka zviedri visu zina labāk ;) , tāpēc ātri vien atgriezāmies pie mūsu pašu tradīcijām ar NMP mašīnām, turklāt to, lai gan miglaini, bet prasa arī publisku pasākumu rīkošanas likums, ja nemaldos. Jāņem vērā arī, ka fr pirmajā gadā bija labs sasniegums, ja uz gonku atbrauca 12 mašīnas, kas, protams, arī mazina riskus salīdzinājumā ar 40 dalībniekiem. Respektīvi, starptautiskā prakse pieļauj ātro nebūšanu uz vietas, LAT prakse tomēr ir, ka šādos pasākumos ātrajiem ir jābūt. Krosa tipa sacensībās, ja ātrajiem ir jābrauc uz slimnīcu, pat viss tiek apturēts, kamēr mašīna nav atpakaļ, utt. Ir sistēma, kā to dara.
Ā, un, ja par papīru lietām, tad, lai saņemtu LAF rīkošanas atļauju, viens no iesniedzamajiem dokumentiem kā reiz ir līgums ar attiecīgo iestādi, kas paredz, ka mašīna no tikiem līdz tikiem būs. Vai arī ieraksts atļaujā, ka “bez NMP brigādes klātbūtnes sacensības uzsākt aizliegts.” To tad nu sac. rītā konstatē galvenais un/vai komisārs, var sākt gonku vai nē.
jā,tas kas nav uz vietas ātrās palidzibas mašinas,tas ir ļoti riskanti. AKAi uz katru gonku ir no treniniem lidz pēdējam finišam. mēs esam vēl mazi un nevaram atļauties riskēt kā lielie kungi no laf
Krišs-Man persoņigi negāja uz Chrome ;)
Interesanti kā trasē pašlaik izskatās? Pēc laika ziņām viss izskatās slikti…
Atlikušo nedēļu Liepājas pusei rāda lielos plusos.