30. un 31. jūlijā Rīgā, Biķernieku trasē norisinās NEZ rallijkrosa čempionāta otrais posms. Nedēļas nogales garumā šeit informācija no trases!
19:50: Protestu pasākumi noslēgušies. Spīķis un Jeļisejeva atzīti par vainīgiem sadursmēs, abu sods — rezultātos novietošana aiz braucējiem, pret kuriem veikts pārkāpums. Rezultātā Spīķis gūst otro vietu aiz jaunā uzvarētāja Svartiasa NEZ 2000 klasē, Tatjana NEZ 1600 klasē noslīd uz piekto vietu. NEZ 1600 klasē trijniekā, līdz ar to, nokļūst Safonovs. Latvijas puses komisārs atzīst, ka abu gadījumā lēmumi ir netipiski maigi, jo citreiz šādās situācijās sportistus nobīda uz brauciena pēdējo vietu. Citiem rezultātiem mainīties vairs nav iemesla.
19:00: Iet vaļā protestu cīņas! Svartiass uzrakstījis protestu pret Spīķi NEZ 2000 klasē, bet Kasks protestē pret Jeļisejevu NEZ 1600 klasē. Ja abus protestus apmierina, tad NEZ 2000 uzvar Svartiass, bet Sfonovs iegūst Jeļisejevas trešo vietu.
18:40: Noslēgušies Biķernieku A fināli! CK 125 uzvara Dzintaram Ramatam, aiz viņaTobiass un Misiņš. Atšķirīgu riepu noteikumu dēļ NEZ ieskaitē trijniekā Tobiass, Beļakovs un norvēģis Līče. CK 250 klasē trīs dalībnieku secība finālā — Engrrūds, Mihaelsens, Baumanis. CK 650 klasē Lohne, Seps un Pēps Langeprons. NEZ 4WD klasē uzvara pārsteidzoši Ojam, sekoja Antonsena un Gudžjūns. Zēbergs priekšpēdējā līkumā zaudēja ceturto vietu, pēc kļūdas viņam priekšā tika Galinis. NEZ 1600 uzvara dānim Mortensenam, sekoja Navicks un Jeļisejeva, kura pēdējā aplī tika garām tehniskās problēmās nonākušam Reinim Safonovam. NEZ Open klasē trijniekā Froshaugs, Krūmiņš un Kallio. NEZ 2000 klasē uzvara Spīķim, sekoja Norvēģijas braucējs Svartiass, trešais – Berķis.
16:30: Tūlīt startēs B fināli, pēc tam uzreiz A fināli. Tātad visai drīz mēs uzzināsim NEZ 2. posma rezultātus!
15:20: Noslēgusies trešā kvalifikācija, fināli 16:30. Šajā sērijā atraktīvākais izrādījās pēdējais brauciens, kurā Krūmiņš tikās ar savu galveno Open klases konkurentu Froshaugu. Cīņa lielā mērā beidzās pirmajā līkumā, kad Krūmiņš bremzēja krietni par vēlu un ietriecās līdera Vītanena mašīnā. Vītanenam pārsista riepa, Krūmiņš apli vēlāk paliek apmalē, bet Froshauga pamet trasi saprotot, ka viņa galvenais konkurents ir izstājies. Pārējos braucienos cīņas, bet bez dramatiskiem notikumiem. Nestartēja un, acīm redzot arī nestartēs, Bujāns. Gaidām rezultātus.
13:15: Bez īpašiem ekscesiem noslēgusies otrā kvalifikācijas sērija. Pēc ieskriešanas apmalē braucienu nepabeidza Jānis Spīķis, problēmas ar tehniku arī Ulvim Bujānam. Pārējie Latvijas sportisti tika līdz finišam. Absolūti ātrākie – Antonsena, Palms, Vītanens, Oja un Froshaugs (kļūdaini rezultāti bija pēc pirmās kvalifkācijas, sekretariāts tos laboja). Open klases līderi – Froshaugs, Krūmiņš, Iversens. NEZ 2000 līderi – Nitišs, Berķis, Porietis. NEZ 1600 līderi – Safonovs, Navicks, Mortensens.
10:50: Kroskartu otrās kvalifkācijas braucieni noslēgušies. Pie uzvarām CK 125 klasē tika Dzintars Ramats un Karls Henriks Līče. CK 250 klasē Jānis Baumanis pēc vakardienas avārijas bija uz starta un veiksmīgi sasniedza finišu. Lielajās kroskartu klasēs amizantā dalībnieku skaita dēļ valda neliels haoss, taču uz fināliem klases tiks dalītas atsevišķi un brauciens sāksies. Gaidām sacensību atklāšanu 11:00.
9:15: Treniņos apstājusies Antonsena.
09:10: Labrīt! Pilnā sparā rit brīvie treniņi. Vakardienas kopsavilkums: pirmajā trijnekā absolūti iekļuvuši Antonsena, Vītanens un, kas interesanti, Pauriņš. Viņiem seko Porietis, Svartiass un Krūmiņš. Pa klasēm: pilnpiedziņas trijnieks – Antonsena, Vītanens, Galinis. NEZ 2000: Pauriņš, Porietis, Svartiass. NEZ 1600: Diržininks, Ligurs, Žulis. NEZ Open: Krūmiņš, Maševskis, Froshaugs. Kroskartu braucienos CK 125 līderis Dzintars Ramats, Karls Henriks, trešais Aleksandrs Šengeļja. CK 650 līderis Laurs Langeprons, bet CK 250 praktiski nav rezultātu, jo neviens no trim dalībniekiem netika līdz finišam.
Sestd., 20:55: Noslēgusies pirmā kvalifikācija, bez lieliem pārsteigumiem, taču ar ļoti aizraujošām cīņām. Par rezultātiem nedaudz vēlāk. Jānis Baumanis kroskartos uzreiz pēc starta apmeta kūleni un atkārtotā braucienā nestartēja. Vairāki braucieni ar sadursmēm un kļūmēm, taču bez lielām drāmām. No mūsējiem kaujas gatavībā gandrīz visi – Zēbergs startēs rīt, bet Reinis Safonovs izstājās pēc kontakta ar Jāni Spīķi.
Sestd., 19:10: Noslēgusies laika kontrole. Kopējā sarakstā līderi pilnpiedziņas braucēji – Antonsena, Vītanens, Oja. Open trijnieks: Froshaugs, Iversens (kurš nolauza piekari, aizķerot iekšmalas riepu), Krūmiņš. NEZ 2000: Nitišs (absolūti labākais no latviešiem), Spīķis, Porietis. NEZ 1600: Navicks, Safonovs, Šigabutdinovs. Uz starta izgāja 39 no 41 salonauto klašu dalībnieka.
Sestd., 18:05: Šobrīd risinās laika kontrole salonautomašīnām. Kroskartu starta vietas pirmajai kvalifikācijai nosaka izloze.
Sestd., 16:20: Treniņos viss mierīgi. Nitišu viņa otrajā piegājienā šobrīd ved nost no trases nolūzuša riteņa dēļ. Liekas, neglābjams motora defekts piemeklējis NEZ 1600 braucēju Robinu Baki Andresenu. Runā gan, ka viņam esot rezerves motors.
Sestd., 16:15: Lai gan reģistrācija turpinās līdz 17:00, domājams, nu jau viss skaidrs par šīs nedēļas nogales dalībnieku sastāvu. NEZ 4WD sastāvs: Antonsena, Zēbergs, Palms, Vītanens, Oja, Gudžjūns, Reinsalu, Galinis, Ouns, Kiškurna, Goldmanis (kopā 11). NEZ 1600: Andresens, Safonovs, Kasks, Ligurs, Jeļisejeva, Diržininks, Brazausks, Jakubausks, Navicks, Dukaļskis, Skānings, Jodpusis, Žulis, Timurs Šigabutdinovs, Mortensens (kopā 15). NEZ 2000: Porietis, Ločmelis, Berķis, Spīķis, Nitišs, Bujāns, Pauriņš, Svartass, Macijausks (kopā 9). Open: Froshaugs, Kallio, Krūmiņš, Simensens, Iversens, Maševskis (kopā 6). CK 125: Karls Hendriks Līče, Šengelja, Tobiass, Dz.Ramats, I.Ramats, Sproģe, Misiņš,Beļakovs (kopā 8). CK 250: Engrrūds, Mikaelsens, Baumanis (kopā 3). CK 650: Seps, L.Langeprons, P.Langeprons, Lohne (kopā 4).
Sestd., 14:55: Tūlīt sākas brīvie treniņi.
Sestd., 13:55: Kļūst arvien labāk! Bogdanovičs gan uz startu tomēr nepaspēja sagatavot tehniku. Toties pēc vakardienas dalības atsaukšanas uz starta tomēr ir gatavs iziet Eliss Dukaļskis, papildinot NEZ 1600 klasi. Tomēr lielākais pārsteigums ir spēcīga Eiropas čempionāta Renault Clio parādīšanās NEZ 1600 klasē — ieradies viens no Tatarstānas sportistiem. Tiesa, nav neviens no Eiropas čempionātā zināmajiem sportistiem, sarežģītais tatāra uzvārds tiks precizēts.
Sestd., 10:15: Viss oficiāli startē pl.13:00, kad sākas dalībnieku reģistrācija. Diez, taisnība, ka sacīkstē 4WD klasē startēs arī Jānis Bogdanovičs?
pāris bildes no pirmās dienas – http://www.janisasaris.com
Uz vietas arí varés/var biļtetes nopirkt?
Pofig protesti, bet Jeļisejeva ir fantastiska!
+1!
Paldies Viesturam par komentēšanu, vismaz bija ko paklausīties arī tad, kad nebija ko redzēt!
njaa jautaajums par kroskartu riepaam arii ir labs, kas brauc kuraa ieskaitee un tā tālāak tas tak visiem zinaams ka pumpene paarspeej nezam paredzeeto riepu. bet jebkuraa gadiijumaa Dāvim cepuri nost 2 vieta ljoti labi principaa domaaju ka vajadzeeja buut 1 bet nu Krosa komisija kaa parasti nespeej pieņemt adekvātu lēmumu un bardaks turpinaas, nekaa personiiga tikai noveerojums.
Pri čom tur krosa komisija? Latvijas čempionātā ir tādi un tādi kroskartu riepu noteikumi un, vai nu braucēji tos ievēro, vai neievēro. Gribās, lai Latvijā ir NEZa riepas? Un tad ar tām pa Brenguļiem, piemēram?
sorry ja kaut kaa netaa izteicos, bet vai tad Brenguļi iet zem neza??? es domaaju ka nez ir aukstaaka ranga sacensiibas. Bet nu es velreiz ljoti atvainojos ja kaut kas ne taa vienk kamdelj tad krosa komisijas vadiitaaja dodas pie sportistiem un luudz vinjiem akcepeteet visaadas riepu lietas. Viestur tev jaunu vajadzeeja buut lietas kursā.
Nē, nē, viss jau ok. Tātad situācija: Latvijā CK brauc ar t.s. pumpenēm, NEZ ar tādām nedrīkst. Tā kā Rīgā CK 125 bija gan NEZ, gan LČ, izveidojās pretruna. Vot arī sportistiem bija jāizlemj, vai braukt ar NEZa riepām, vai ar pumpenēm. Ja brauca ar pumpenēm, tātad ieskaite tikai LČ.
no problemo paldies par izskaidrojumu, nenjem ljaunaa. :-)
Nav ko ļaunā ņemt, nu! :)
Pasākums feins! :yes: Laiciņš ideāls 8-) Ne par karstu,ne par aukstu!Komentētāji vietā un sadzirdami(meitai gan šķita,ka pa daudz…. :-) ).”Rallija garša” mutē ne par daudz,ne par maz. Dalībnieku parks makten internacionāls un plašs! Vienīgi no tīri subjektīva/skatītāja viedokļa-neesmu tāds,kam vajag asinis,bet tāda baudāma cīņa vismaz man šķita,ka sākās tikai ar B fināliem.Bet nu tas atsvēra manuprāt visas kvalifikācijas. Krievu dāmas sniegums bij vien ko vērts!
Organizētība ar izskatījās smalkāk kā Mūsā EČ.Sur tur pat varbūt par smalku (apsargu jūra,video ekrāns( trasē,kura visa ir pārredzama)…Viens mīnuss-atkritumu konteineru trūkums :no: .Savādāk-no 10 9,8.
ekraanaa toties vareeja redzet atkaartojumus
a… ta es nebiju vienigais, kas nevarēja atrast konteinerus :)!
PASAKUMS PATIKA- paldies funkcionāriem!
Paldies viesiem, kuri atnāca un pagodināja pasākumum ar savu klātbūtni, paldies arī par komentiem un ieteikumiem …. ņemsim vērā tos turpmāk !
Par smalkumiem , ekrānu likām lai varētu redzēt atkārtojumus un grūtāk pārredzamo pirmo līkumu, kā arī operātori profesionāli nofilmēja visu sacīksti, tā kā drīzumā būs filma…
Par apsargiem- diemžēl ir ļautiņi, kuri uzskata biļetes iegādi zem sava goda un ielīšanu sacensību norises vietā caur krūmiem par varoņdarbu, bet no tā tik cieš pati sacīkste un sports vispār, jo visam ir savas izmaksas – nekas par velti nenotiek, bet lai nu tas paliek katram uz savas sirdsapziņas!
Žēl , protams, ka pēc Lietuvas posma atkrita daži spēcīgi dalībnieki, kuri būtu pasākumu padarījuši daudz interesantāku, bet tāds nu ir tehniskais sports.
Tiekamies pirmajā oktobrī Latvijas kausa pēdējā posmā un Igaunijas čempionāta pirmspēdājā posmā !
Paldies visiem ,kuri palīdzēja sacensību organizēšanā !
Organizātoru vārdā,
Uģis Pauriņš
Noteikti milzīgais Paldies Uģim, Krūmam un komandai par pasākumu, bija ļoti, ļoti labi! Viss čikiniekā, jārauj tālāk!