Jaunākie papildinājumi Latvijas un Baltijas autokrosa čempionāta starta posmam Smiltenē ir titulētu sportistu pieteikumi. Baltijas un Lietuvas čempions Giedrjus Stonis izkustinājis no vietas uz sēkļa uzskrējušo 1600 klasi, bet 2000 Super klasē sarakstos nokļuvis bijušais čempions Jānis Miščenko. Iespējams, startam Smiltenē gatavojas četri Igaunijas salonauto braucēji.
Stoņa pieteikšanās ir atzīmēšanas vērta, jo viņš ir pērnā gada Lietuvas un Baltijas autokrosa čempions 1600 klasē. Jāatzīst – arī šā gada Baltijas čempionāta favorīts, vismaz, kamēr kāds nav gāzis viņu no favorīta troņa.
2000 Super klasē cīņai gatavojas 2012. un 2013. gada šīs klases čempions Jānis Miščenko. Tā kā viena no baumām par meistaru bija pat viņa nestartēšana šogad, viņa pieteikums ir lieliska ziņa.
Tikmēr par startu Baltijas čempionātā beidzot aktīvi interesējas Igaunijas sportisti. Ļoti iespējams, ka 2000 Super klasi papildinās četri igauņu braucēji. Par kontaktpersonu šajā lietā kļuvis Tomass Soe, kurš startēja šā gada LAF Krosa komisijas kausa pirmajā posmā dubļainajos Brenguļos. Atraktīvais sportists jau toreiz solīja, ka tā nav viņa pēdējā vizīte Latvijas trasēs, turklāt tikšot pierunāti uz šejieni braukt arī citi Igaunijas sportisti.
Šī ir vēl viena laba ziņa, jo Igaunijas braucēju iesaistīšanās salonautomašīnu klasēs paceltu Baltijas seriāla nozīmi. Līdz šim Baltijas čempionāts faktiski bijis (kvalitatīvs) Latvijas un Lietuvas sportistu duelis. Igauņus vairāk iespējams sastapt D12, B6000 un Buggy 1600 Baltijas čempionāta ieskaitē.
Līdz pieteikumu termiņa beigām atlikušas desmit dienas. Tās lielā mērā noteiks ne tikai Baltijas sezonas pirmā posma dalībnieku sastāvu, bet arī kopējās braucēju skaita tendences un prognozes.
Pašlaik kvorumu – sešus dalībniekus – sasniegušas 2000 Super, VAZ Klasika un Open klase. Lai gan nav šaubu, ka visas Smiltenē paredzētās klases būs ar pilnu sastāvu, skumīgi, ka ieskaites, kurām sevi visvairāk jāpierāda kā dzīvotspējīgas, gadu no gada nesteidzas laicīgi pildīt savus dalībnieku sastāvus. Kamēr vadoši speciālisti sūrojas, ka, piemēram, Autocross.lv par viņiem pārāk maz raksta, klašu dalībnieki ar savu nepieteikšanos nekādā veidā neveido iemeslus ziņu tapšanai.
Viestur!Kāpēc tu vēl nogremdē Brenguļu autotrasi. Gandrīz katrā rakstā pieminot dubļus u.c. Kas bijis,bijis.
Absolūti negremdēju, bet, kas bijis, bijis, tiešām!
Brāļi 1600nieki – saņēmās… pagaidām vienas Hondas pieteikušās :)
Laikam esi uzklausīts!
Aleluja! :)
Viestur, kur tad dalībnieku aktivitāte, kādas prognozes par sastāviem? Pēc vietu rezervācijas servisa parkā dalībnieki x 2!
Jap, boksos jau 80 vietas rezervētas. Pārējie laikam gaida pēdējo pieteikšanās dienu… :)
Sākas jau pārsteigumi parādīties,bet 100% kad būs vēl daudz pārsteigumi.
Lielākie mākslinieki ietur pauzi. :) Būs, būs, jāiemācās nestresot līdzjutējiem par šo tēmu, jo viss notiks pēdējās divās dienās. Sportistiem arī ir tādas tiesības, ja reiz termiņš ļauj.
Mani gan visvairāk kaitina tās “nabaga novārtā atstātās” klases, par kurām ne LAFs, ne Inta, ne Autocross.lv nekādi nerūpējas un par maz nēsā uz rokām, ar B600 priekšgalā. Šobrīd bumba ir pašu sportistu kolektīvu pusē, lai pieteiktos, radītu interesi par sevi, ziņas par sevi, kaut kādu troksni. Kā žiguļi, kuri bataljoniem sūta pieteikumus un jau otro gadu pēc kārtas ir vieni no vadošajiem pieteikumu ziņā. Bet tajā pašā laikā man aiz muguras prātuļo, ka Autocross.lv nepievērš bagijiem uzmanību. Starp citu, šis portāls ir absolūti finansiāli un juridiski neatkarīgs no LAFa vai KrKom, ar ko gribu teikt, ka a) portāls no LAFa neko nesaņem, b) portāls gribēs – rakstīs, negribēs – nerakstīs par kaut ko (tulkojums: ja būs ziņas materiāls, publicēs, ja ziņas materiāla un iemesla nebūs – nepublicēs. Klase ar 4 pieteikumiem pašlaik nav ziņas materiāls, lai gan patiesībā pāris ziņas arī par šo klasi ir bijušas). Sorry, aizpeldēju no tēmas.
Viestur,Igauņi ar salon auto būs?
Pēc pēdējām sarunām mēs saprotam, ka būs. Bet Smiltene rādīs…