LAF Krosa komisijas vadītāja Inta Ulme veic aptauju, lai noskaidrotu aptuveno braucēju sastāvu šā gada Latvijas čempionātā un aptauja liecina par labu situāciju salonautomašīnu klasēs. Diskutējama situācija B600 bagijos. Sportistiem, kuri nav saņēmuši zvanu no amatpersonas, licencēšanās jautājumu droši jārisina pašiem, zvanot Intai Ulmei pa tālruni 29264457 (e-pasts: autokross@laf.lv).
Lai gan turpmāk minētie braucēju sastāvi ir provizoriski un visu parādīs 27. aprīļa rīts Vidzemē, informācija ir pamatā „no drošiem avotiem”, tāpēc atbilstība realitātei ir visai liela.
Pirms šīs sezonas fantastisks uzrāviens vērojams 2000 Super klasē, potenciālo dalībnieku skaits sāk tuvoties gandrīz 20. Pērnā gada spices braucēji kaujas gatavībā – Jānis Miščenko, Ritvars Zobens, Ainārs Keingsbergs, Normunds Krūze, Ilmārs Jurāns, Gints Astrauskis, kurš trasē vedīs SEAT auto. Rihards Dainis gatavojas ar nesen iegādāto Toma Ziedāna auto (vienu vai otru). Jura Spīķa mašīna top gatava, tāpat arī Māris Lapšāns būs kaujas gatavībā. Gaidāmas pāris atgriešanās – čempionātam gatavojas Raivis Grigorovičs un daļu no posmiem plāno arī Edijs Varnas. Plāno startēt arī Andis Ūtēns, bet Ford Fiesta trasē vedīs Endijs Skolmeistars. Viņa tēvs Andis, cik nojaušams, fragmentāri parādīsies sacensībās ar līdzšinējo VW Golf II.
Pagājušajā nedēļā pie bijušās Dambju ģimenes Ford Puma ticis Mārtiņš Starks, līdz ar to vēl viens interesants spēlētājs šajā klasē. Vēl viens folkreisa absolvents Edijs Ošs jau interesējas par licenci čempionātam, lai gan sākumā plāni virzīja tikai LAF Krosa komisijas kausa virzienā. Uz Smiltenes posmu kopā ar Ilmāru Jurānu no Krāslavas puses varētu ierasties vēl divi sportisti, savukārt no kurzemniekiem Lauris Roberts apstiprina plānus aizvadīt čempionāta sacīkstes. Atsevišķas cīņas varētu būt arī Sanda Žebeka izpildījumā, arī Juris Smilga gatavojoties atgriezties. Visi kopā būtu 21 dalībnieks…
1600 klasē ģimenes pieaugums nav tik pārliecinošs, tomēr arī jau iepriekš minētie Sandis Džeriņš, Rūdolfs Bogens būtu labs pievedums. Uz Lietuvas čempionātu gatavojas pērnais Latvijas čempions Andis Kļava, taču tas neizslēdz parādīšanos arī Latvijas trasēs. Starp citu, arī iepriekšējais čempions Reinis Lilienšteins riktējas aizvadīt pāris posmus Lietuvas čempionātā.
Noprotams, ka šobrīd iekšienē notiek diskusijas par Anda Vantera sezonas plāniem. Cīņām gatavojas Oskars Troika, Jānis Balodis, Mareks Dainis, Jānis Grīnvalds, Aleksandrs Ņikitins, Raimonds Mūrnieks (pārnācis no 2000 Super), zem jautājuma zīmes, bet nesaka „nē” Kaspars Silenieks. Starp citu, Jāņa Pūgas VW Golf nonācis folkreisa aktīvista Mārtiņa Lapsas rokās, taču viņš vēl šīs mašīnas startēšanas brīdi neplāno nosaukt.
Arī VAZ Klasika sajūsmina, jo ir gan jauni braucēji, gan jaunas mašīnas. Runā, ka čempions Imants Kolomenskis gatavo jaunu auto, savukārt ar iepriekšējo Imanta tehniku čempionāta debijai gatavojas Jānis Linde. Cīņa par titulu būs īpaša, jo arī pārējie pērnā gada čempiontitula dalītāji gatavojas – Arnis Odiņš, Kristaps Maševskis, Edijs Zimza plāno cīnīties. Startam gatavojas Andris Krieviņš un Andris Ozoliņš. Pērn startējušais Heinars Lehtsārs gatavs arī šā gada LČ cīņām, uz gada licenci pretendē arī Kalvis Tēts, kurš pērn vairāk koncentrējās uz sprintu braukšanu. Jau minēts, ka uz šo klasi pārnāk Kaspars Kūķis, gatavojas debijai arī Kaspars Garkalns.
Pašlaik vēl tiks aptaujāti Open klases dalībnieki, taču provizoriski dalībnieku skaits var sasniegt 10, 11 mašīnas.
Optimismu salonautomašīnu klasēs bojā B600 bagiju klase. Šobrīd reāli visai sezonai gatavojas četri dalībnieki – abas lēdijas Beate Klipa un Liene Sproģe, kā arī Valters Zīverts un Keivo Koivs. Ņemot vērā, ka LČ dalībnieku kvorums pacelts līdz 6 dalībniekiem, citu braucēju „varbūt jā, varbūt nē” klasei var izrādīties negatīvi izšķirošs.
Gaidām sezonu un citus jaunumus!
Žēl, ka sarūk B600, bet salonauto viennozīmīgi priecē. Ja nolasīsies gandrīz visi minētie, būs ko redzēt, jo lielai daļai arī tehnika ir augstā līmenī.
interesanti- visām klasē, lai tas interesantak skaneteu, nosauc visus, kas gatavi startēt kaut 1 posmu… b600 tikai tos kuri brauks visu sezonu :)… KK. tik turpinam rakt, gan jau ka norakss ar`!
Prieks par S2000 šite īsta intriga, prieks par šo klasi!!!
Par 1600 – labprāt kāda eksperta viedokli gribētos dzirdēt- kāpēc ātrie dalībnieki labāk izvēlās braukt tālo lietuvu, bet te, tikai tā, šad tad… šķiet, ka lokālajam seriālam tas godu nedara :(
Tur jau tā lieta, ka B600 īsti nav ko nosaukt – vēl var pieminēt Kasparu Bumbieru, kurš, ja atrisinās motora problēmas, varbūt brauks. Aigars Liškovskis, kā noprotu, darbosies pa ārzemēm. Citu uzvārdu manā rīcībā nav. Ja kādam ir informācija – dod tik zināt.
Kas ir darīts lietas labā?
Neuzskatu sevi par lielu ekspertu, bet meegjinaashu atbildeet – pieljauju, ka tas taapeec, ka Reinis shajaa klasee visu ir sasniedzis, Andis arii. Tapeec dzheki brauks ciiniities Baltijaa… Vanters brauks ja buus speciigi konkurenti – vai taa buus – to raadiis pirmaas pieteikumu tabulas Smiltenei…taa kaut kaa…
Es jau vairs tagad nevaru sagaidīt pirmo posmu…
Gan jau vel paspēsi jauno mašīnu pamīcīt!